Hirdetés
-
Nagyobb akkuval Galaxy M35-nek hívják a Galaxy A35-öt
ma Egyéb változás nem történt a Brazíliában most bemutatott készülék specifikációját illetően.
-
A Microids bejelentette, hogy készül az Arsene Lupin: Once a Thief
gp A kalandjáték valamikor az év végén érkezik PC-re, PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
troll81
addikt
válasz molnarpeter #205399 üzenetére
elvileg jók frissek.nem tudom a működési elvét mit mikor csinál és miért egy biztos örökévlo mire melegedik be
-
imyourfriend
őstag
Picit jobb idő lett, a bódé valamivel kevesebbet fogyasztott, DPF is kevesebb kormot termelt ahogy néztem 2x15km-t hajtottam ma. A fiatalabb szekerekben elképzelhető, hogy automata szivató van? Gondolok itt arra, hogy bizonyos körülmények között ad plusz kaját a motornak a rendszer jellemzően itt 4-5 fok környékére vagy mínuszokra gondolok.
Azért furcsa számomra, mert nyáron jóval kevesebbet kajált ilyen 3.8-4 liter környékét ha pl beugrottam városba 90-es tempóval 2x15km, télen ez felugrott 4.8 környékére és ma reggel 4.3-at mutatott itthon, a vezetési stílusom nem változott csak az időjárás lett picivel jobb 10 fok környéke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #205402 üzenetére
Hamarabb bemelegszik a motor mert jobb idő van. Sokat számít, bizony.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #205400 üzenetére
[link] szerelés meg nem tudom, mennyire igényel plusz felkészültséget sima cseréhez képest
CP4 stift talán 2015. -
Lewzke
őstag
válasz imyourfriend #205402 üzenetére
Melegebb hőmérsékleten optimálisabb az olaj kenése inditás után, nem kell várni annyit az üzemhőmérséklethez, sokkal hatékonyabb a motor nyáron, mint télen (az első 25 km-en). Meg ugye télen rengeteg extra fogyasztót is bekapcsolunk: tükörfűtés, ülésfűtés, hátsóablakfűtés stb.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz troll81 #205401 üzenetére
Lehet egy ülésfűtés segítene a helyzeten, vagy valami konnektoros fűtőelem víz körben, de ez az izzítós cucc tényleg csak nagy mínuszokban kapcsol be, szóval nehéz számítani rá Későbbi generáció kapott a klímába egy fűtőszálas cuccot, egyből a levegőt melegíti, de mk1 időszakban nem tudok hasonló megoldásról.
[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
válasz molnarpeter #205406 üzenetére
Én nekem a késői bemelegítés a legfőbb probléma.
Egy webasto a vizkorbe és okés is lenne de ugye az húzós -
atos19881101
senior tag
válasz molnarpeter #205404 üzenetére
Hmm.. nem olcsó
Mennyire vagy otthon a cikkszámokban? Az én pumpám 03L 130 755D viszont tudnék felújítási alapnak venni most egy 04L 130 755D típust. Vajon csereszabatos lehet? 04L elméletileg még tartósabb is…/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
imyourfriend
őstag
Beadta megint a hátsó zárszerkezet, leszedtem a hátsó műanyagot, vagy túlzottan ki van kopva, vagy valami miatt a tengely túlzottan elcsúszik és beakad, a motor nem tud mozdulni mivel megszorul. Írtam Éberl Lászlónak van-e ilyen alkatrésze, egyelőre tettem oda szigetelőszalagot, hogy valamelyest beljebbtartsa a zárat, igyekszem tesztelni.. amennyiben nem oldódik meg akkor kénytelen leszek beszerezni egy használtat, ennek mechanikailag nincs baja annyi hogy kopott amit jó lenne valahogy orvosolni.
[link] a zár és az UTAH feliratos elem van megkopva picit ott van bent a szerkezet.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz kekedi #205410 üzenetére
Nagyon szívesen, örülök, hogy sikerült!
Hányadik próbálkozásra oldott?
Típushiba sajnos.
Most ha van elég affinitásod, akkor szedd ki a helyéről és szedd darabokra. Majd a zárszerkezetben a fogaskerekeket érdemes letisztítani és újrazsírozni / olajozni. Vagy ha olyan sérülés/kopás van már rajta, akkor cserélni kompletten, mielőtt végleg beáll.[ Szerkesztve ]
-
kekedi
senior tag
válasz 1stVikman #205411 üzenetére
Volt már javítva sajna. Már volt benne részem.
Az új zár már egy ideje ott pihen a kocsiban. Ki fogom cserélni.Az asszonykával próbáltuk haza felé jövet. Bemaszott az anyós ülésre. Kintről ütögettem 5 percig, ő pedig próbálta belülről kinyitni. Nem sikerült. Majd 1 órás út után (mikor haza értünk) megpróbálta kinyitni és kinyilt.
Gyorsan leszedtem a kárpitot, hogy ha beragadna megint akkor ne okozzon problémát. Remélem 2 napot még kibír.
[ Szerkesztve ]
-
chopin42
őstag
Üdv!
A skoda octavia 1.4 bca-m, megkapta az összes görgő cseréjét, az összes szíj és gyertya cseréjét (skf, conti, ngk), olajkád tisztítást (kissé okafogyottan), hidegen lett mérve olajnyomás és kapott hengst üzemanyag és olajszűrőt. Valamint mobil 1 esp ment bele.
Következő projekt a lámpahelyreállítás, mert eladás előtt szétgányolták és kell index és főfényszóró csatlakozást, kábelezést és lámpákat is szereznem. Illetve kicsit le is zúztam a bal elejét, de majd megy karosszériáshoz is, úgy is tervben volt.
Hidegen sokszor produkál gyújtáskimaradást, de pár perc után helyreáll, ha kicsit melegebb. Megvételkor nem jelentkezett. Elsősorban a 4. henger érintett a váltó felől. Trafók felcserélése után is megmaradt.
Mi lehet? Injektor, szelepgond? Köszönöm
Illetve Pécsett tud valaki olcsó szerelőt, aki mér kompressziót?[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
tibbike01
őstag
Erre az A5-re mit mondtok? Audi TFSI = VW TSI ugye?
Mennyire lenne megbízható ez a motor+váltó páros? -
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #205416 üzenetére
Jaa csak közben meg furdal a gondolat, hogy egy ilyen Kia Xceed, vagy ilyen Sportage.
7 évig semmi dongom nem lenne, csak jelezne az applikáció-foglalnék időpontot és vinném olajcserére.Tudom ezért utálni fogtok
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz grizlisandor #205420 üzenetére
Autós topikban van tapasztalat Cactus kolléga által is, vissza keresel akkor találsz némi információt. Nem a megbízhatóság szent grálja de ha garis kit érdekel.
-
troll81
addikt
Sziasztok Skoda Octavia kombi 1u5 1.9 pdtdi axr motorkod
Ehhez keresek doksit amibe a relé tábla benne és van leírás hozzá....
Mi hova tartozik.
Létezik ilyen? -
F-ECT$
titán
Golf VII, 1.4 TSI (150 LE): ha a hűtőfolyadékot kb fél évente után kell tölteni 2-3 dl-rel, az még "normális", vagy valahol van már szivárgás, ami előbb-utóbb gondot fog okozni?
Dive ever, work never.
-
rbalint88
addikt
válasz tibbike01 #205417 üzenetére
Az A5 kicsit kopaszka (mutatos muszercsoport, alap cenon fenyszoro, alap zene), de teljesen mas eletminoseg, mint a ket koreai. A DCT tovabbra is egy fos, es csak ket evig garis - 7 ev az kb semmire nem vonatkozik, javaslom a garancialis feltetelek attanulmanyozasat Sajat penzbol eszem agaban nem lenne ilyen DCT valtos autot venni. Egyebkent nem rossz termekek, csak duplakuplungos valtoban nem erosek meg azert a belter is egy fel szinttel lejjebb van (foleg tartossagban) egy barmillyen azonos kategoriaju VAG termekhez kepest.
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #205416 üzenetére
Ebbe az A5-ben teljesen ugyanaz a 190lovas 2.0tsi motor van, mint az Aretonban/Passatban? Illetve a váltó is koppra ugyanaz a 7es olajos DSG?
Az Audiban kicsit öregesnek érezném magamat olyan gyorsan öregszik, míg a Kia Sportageben mintha előre mentem volna az időben, 5 év múlva is jól fog kinézni, az a belső kurva jó, meg kivülről is. A barátok azt mondanák, hogy vettem egy új autót, okos döntés volt, míg az Audira azt mondanák, hogy biztos van benne 250ezer km, külföldi, visszatekert, régen jó volt, de ma már...ne már...
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
A Superbet ugyan eladjuk, de úgy tűnik, hogy maradok topiklakó.
A feleségem részére elhozunk pár nap múlva egy 2007-es Jetta 1.6-ost, valós 140k km-rel (én léptem át a 140.000-t a próbaúton). A felszereltségi szint valami legalja kategória, de van 4 el. ablak és kétzónás digit klíma, meg ami nekünk fontos volt, az ISOFIX. Nagyon durván egyben van az autó, tehát nem tudtuk ott hagyni.
Most már vihetik a Superbet. Nagyon sajnálni fogom, mert nem volt még olyan autóm, aminek a nívópálcáján sosem mozdult meg az olajszint. De már nincs értelme dízelt tartani.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
imyourfriend
őstag
Ma az ország közepe felé kellett vegyem az irányt és kipróbáltam hazafelé jövet egy C180 T CDI szekeret manuális váltóval, 120 paripa hajtja hátsókerekes ráadásul kombi volt, egy megkímélt példány alig volt benne 150 méter. Kényelemre jóféle, méret, helykínálat szempontjából az Oktávot jobbnak találom, motorhangot szinte nem is hallottam közlekedni meg csakis 110 felett lehet vele, észre sem venni már nyargal is a bódé. 10 éves körüli darab, tény Merci az Merci azért nem cserélném le rá az Oktávot. Fogyasztása tempósan 6 liter körül alakult a 2.2-es dízel motorral, 5 személlyel.
-
vzsryl
nagyúr
Pár hónapig ráérek hirdetni, addig csak lesz egy jó ajánlat. Hétvégén szépen kipucolgatom (kompresszorral is kifújom az ülések alatt), és már megy is a hirdetés. Csütörtökön megkapta az új olajat, szűrőket (olaj, pollen, levegő és üzemanyag). A babákat és az asszonyt ezzel hoztam el a kórházból, szóval lehet megsiratja.
De olyan jó beindítani egy kulturált benzines autót. Ezen a Jettán is majdnem még egyszer elfordítottam a kulcsot, mert kicsit beszélgettünk indulás előtt és semmit sem hallottam a motor felől (menet közben is nagyon halk). A G Astra ehhez képest turbina, a Skoda meg kombájn.
Hétvégén teszek be ide is képeket róla. Amúgy sima ezüst színű, kommersz darab…megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
simonjoe
őstag
válasz imyourfriend #205437 üzenetére
"egy megkímélt példány alig volt benne 150 méter."
Ez így tényleg egy megkímélt "vitrines" példány!!!Joe
-
Khaosz55
addikt
B8-as Passatom van 2.0TDI 150Le. Ebben még nincs adblue.
Van olyan, eset hogy regnálás közben le kell állítanom a kocsit, ilyenkor a motorház alol ventilátor hangot illetve valamilyen mechanikus hangot hallok. Motor persze nem megy, a kipufogóból meleg gáz áramlik ki. Meg tudná valaki mondani ilyenkor pontosan mi történik. Van egy külön egység ami ilyenkor folytatja a regenerálást? Csak műszaki érdekesség miatt... -
Grekooo
csendes tag
Sziasztok!
Esetleg tudjátok hogy kb. mennyibe kerül beaktiválni egy octavia3 fl 1.4 tsi style 17-18 autóba az android autót? Azt írják, hogy van benne smartlink telefontükrözés előkészítés.
Illetve kb. mennyibe kerül a tolatókamera beszerelése? -
rbalint88
addikt
válasz tibbike01 #205428 üzenetére
A platform mas, hosszmotor vs keresztmotor, ezert a valto mas. Sztem egyaltalan nem oreges az A5, nyilvan ez egy elegansabb osszeallitas, de egy s-line matrixledes nagyfelnis az vegkepp nem lenne oreges
Egyebkent szeribtem hosszu tavon ez a dizajn sokkal szebben fog oregedni, mint a Kia. Mazdaknal veszem eszre, hogy mikor kijon a tipus, akkor wow, de nagyon hamar farad a forma.
Reggie0: engem azert zavar meg ugy is, hogy ceges a verda, vigyazok is ra es megis pusztul. Nincs meg ket eves, 20e km van benne, aztan az ajto konyoklojeben mar osszetoppedt az anyag a konyokom alatt, pedig nem azon tamaszkodok, csak pihentetem a konyokom. A “zongoralakk” muanyagbol is a leghitvanyabb van benne, uleskarpitok is hamar megereszkednek kicsit. Tavriatol Maybachig ultem mar par tipusban, meg 2009 ota a 9.sajat automat koptatom (+2 ceges), talan az atlagnal nagyobb ralatasom van az autokra Sajat penzbol elsodlegesen biztos VAG termeket keresnek (MQB 2.0tsi dsg vagy GTE vagy Audi A4-5-6 vagy Porsche, bukszavastagsag fenyeben), de ha beater kell, aminel csak a megbizhatosag szempont, akkor Suzuki vagy hibrid Toyota -
Faby
senior tag
Octavia II, 2008, facelift előtti, 1,6 benzin, BSE, 5 ajtós ferdehátú kasztni.
Csomagtartó gázteleszkópból mi az ajánlott?A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
Khaosz55
addikt
Ok értem, 10-ből 1X ha nem tudom végig futtatni a regenerálást. Vagy kimegyek pályára kicsit ilyenkor vagy hagyom 5-10 percet alkajáraton járni. 1000-es fordulaton megy és ha egy gázfröccs után visszaáll alapjáratra akkor leállítom.
Most veszek egy ELM327-et és a VAG DPF progit hozzá. Kíváncsi vagyok.
Ezt vehetem ? [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen