Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Tekken 8 - Nyáron érkezik Lidia Sobieska
gp A lengyelek karatézó vezére lesz a franchise nyolcadik részének legújabb DLC karaktere.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
Felmerült bennem, hogy magamnak is valami VW-t vennék az asszony Jetta-ja után, mert ez nagyon megtetszett.
Emiatt volna néhány kérdésem.
Golf 4-esben alapfelszereltség az ISOFIX? (Tegnap volt szerencsém megnézni egyet, és hátul volt 2 üléshez is.) Illetve a Passat B5.5-ös hogy áll ezzel?Passzív biztonságban mekkora az ugrás a Golf 4/B5 Passat vs Golf 5/B6 Passat között? Próbáljuk kivenni a képletből a légzsákokat. Főleg az utascella merevsége, magas szilárdságú acél használata és gyűrődő zóna érdekel.
Az evidens, hogy a Golf 6/Passat B7 nem lépett ebben előre, mert ugyanazzal a padlólemezzel rendelkeznek, mint az “elődjeik”.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
dozó
tag
válasz yodamester10 #205574 üzenetére
-
Khaosz55
addikt
válasz yodamester10 #205599 üzenetére
Nem akkora para, hogy emiatt autót kelljen váltani.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vzsryl #205601 üzenetére
Nagy különbség amúgy főleg a mk3 és mk4 Golf között volt, asszem kb akkortájt találták fel a biztonságot hátha segít [yt link], mk4 már ESP-vel és talán 6 légzsákkal elérhető volt fapadosan is, meg létezett beépített gyerekülés extra. Ha nézel még másikat is, előkeresem a típus checklistemet. Ja, és a siker érdekében a testvér típusok PQ34(A4) platformon - Golf, Bora, Beetle, A3, TT, Octavia, Leon, Toledo. Hátha nagyobb merítésből hamarabb lesz jó.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #205606 üzenetére
Inkább Golf 5/B6 Passat érdekelne, de csak egy motor jöhet szóba. Az 1.6-os, 102 lovas, ami a Passat-nál valószínűleg élhetetlen.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vzsryl #205608 üzenetére
1.6-os, 102 lovas, ami a Passat-nál valószínűleg élhetetlen. Engem ne kérdezz, 200 lóerővel 30-at megyünk (traktor) Esetleg az 1.2 TSI is megfontolandó lehet, kokszon kívül talán a befecskendező rendszer amiben lehet hiba, de keveset eszik, jó állapotúnál olajzabától sem félnék.
PQ35 platformon ott az A3 8P, Altea-Leon 1P-Toledo 5P (növekvő sorrend befoglaló méretek szerint), Octavia 1Z... Vagy 1-2 platformtárs amerikai kivitelében 2.5 szívó 5 hengeres is létezett -
macilaci78
nagyúr
válasz vzsryl #205601 üzenetére
Se a Golf IV-ben, se a B5, 5.5-ben nem alap az isofix. Nekem B5 van, az isofix rögzítéséhez sincs ott a csavarmenet, csak a helye.
B5 huszonéves, van, aki szerint ez már kész életveszély.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #205609 üzenetére
Jó állapotú... Szóval egy jó állapotú motornak mik a külső ismérvei? Az olajfogyasztás csak párezer km után derül ki. Ha nagyon szar, csak akkor előbb.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
JSandor
tag
Én is így vagyok vele. Nekem is 250km ként regenerál ha autópálya nincs benne. Nálam napi 70km utazás van ami 2x35km ből áll munkába és haza de autópályán 400-500km fölött bír simán. Én sem nézegetem állandóan de tudom mikor csinálja és figyelek hogy ne szakítsam meg. Bár egy visszajelző lámpa nem ártott volna a műszerfalon mint ahogy a VAG DPF progi is kirakja a jelet ha nézed.
-
imyourfriend
őstag
[link] még mindig árulják a Horvátból behozott 1.6 cr O3-at, azt nem értem Borsodon kívül ez hol kap műszakit DPF nélkül.. majd 2.9M ami annyit takar meg akarom csináltatni + fél millió ezért alsó hangon ezért már van jóféle O3 szekér.. ezt linkeltem korábban akkor 2.1M volt minden igaz.
-
Khaosz55
addikt
válasz yodamester10 #205607 üzenetére
Nem csak ezt veszem kizárólag alapul. Hibridért fizetett felár nem kevés. Megtérülés ki kell számolni még nem ástam bele magam.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Khaosz55 #205616 üzenetére
Évi 10-15k km vegyes használatnál nem térül meg, mert pályán ott fogyaszt, ahol a jól fogyasztó azonos üzemanyagot használók. Tehát egy benzin-elektromos hibrid és egy benzines kb ugyanannyit fogyaszt pályán. Városban a hibridé az előny, egy plug in hibrid akár 80%-kal kisebb üzemanyagköltséggel elvan, mert ugye a villanyáramnak is van ára. Na de egy plug-in hibrid felára egy családi autónál, mondjuk, 4 mFt, ezt 800 Ft/l benzinnel összespórolni 5 m3 benzin. Legyen a városi fogyasztása egy tisztán belsőégésű autónak 10 liter, aminek 80%-át spórolhatná meg a plug-in rendszer. Kb 62,5 tisztán városi km alatt hozza be a felárát. Ez nekem 12 év.
Feltétlezem, hogy csak a kopó-fogyó dolgokat kell cserélni. Évi 10-12k km-t megyek, az évi 1 olajcsere, szűrők cseréje, mint egy plug-in esetében, a fék meg nálam nem kopik gyorsan. A fék felárát kompenzálja a plug-in esetében drágább műszaki, esetleg a nagyobb nyomaték és tömeg miatt gyorsabban kopó gumik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
yodamester10
őstag
válasz Khaosz55 #205616 üzenetére
Sok különbség jelenleg nincs,max a felszereltség miatt Fontos ki mire használja,én talán évi 1x ha autópályázok.Szerintem egy autó ha nem dolgozol vele soha nem hoz vissza semmit,csak költesz rá.Én havi 900km megyek szinte csak városban és el vagyok 6000ft benzinnel.Nemrég vettem egy wifis kültéri dug aljt a jobb alsó sarokban mennyit töltöttem itthon kwh-ban.Ha 71 forinttal számolom 12.156 forint/900 km város télen.Január 24-től február 24.-ig mértem.Volt dízelem 1,6-os 2014-es Honda Civic van mihez viszonyítani.
[link]
[link][ Szerkesztve ]
-
JSandor
tag
Sziasztok!
Nálam is van ez a "csak P-ben szabad elhagyni a kocsit" hiba és valaki tud segíteni abban, hogy melyik két javító készletet kellene beszerezni a kocsihoz ?
Az oldal azt írja, hogy két féle van és nem lehet megmondani 100%-ra szétszedés nélkül, hogy a kocsimhoz melyik kell.
Ez [link] vagy ez [link] .
Keresgéltem a neten valami step by step leírást vagy videót annak érdekében, hogy megállapítsam legalább, hogy melyik kellene de nem találtam csak egy yt videót ami lengyel nyelvű és hát csak amit mutat azt látom de nem értem amit mond. [link]
A videón úgy látom, hogy kicseréli az egész sebesség választót, de azt nem látom át hogy merre lehet az a két féle alkatrész. Vagy abba a sebesség választó "modulba" van belül valahol ? -
Khaosz55
addikt
válasz macilaci78 #205617 üzenetére
Nekem ritkább mint 1 év az olajcsere, illetve nem vészes költség. A máski meg hogy én elszámolom az üzemanyag költséget és persze minden szerviz költséget aminek ha jól tudom a fél áfája visszaigényelhető, de majd megkérdem a könyvelőmet.
Ha plugin és tölteném, akkor kizárólag otthon aminek a költségét cégre nem tudom elszámolni és ezt nem szabad figyelmen kívül hagyni. Persze jó mutatni a 2.5-3 literes fogyasztást, de ha már vételárkor kifizetem előre akkor hagyjuk is. Persze jelenleg 80FT az otthoni áram (mert 40FT-be nem férnék bele), de ez csak jelenleg van így szerintem. 10-12 évente szoktam autót cserélni. -
chopin42
őstag
Üdv! Adott az Octavia 1 tour 1.4 bca.
A fényszórók vissza lettek alakítva gyárira, nagy szenvedés volt: a facelift előtti lámpák és csatlakozók+indexek össze-vissza lettek gányolva. Szóval csatlakozó is kellett. A világítás rendben, viszont az állítómotort sehogy sem lehet életre kelteni. A csatlakozó vezetékei feketék, a kábelkötegen a szürke, vékony barna és sárga maradt, de bárhogy kötöm, nem jó. Valaki tudna segíteni, vagy másik topikot javasolni?
Már a tököm tele, hogy bármit teszek, csak új akadály jönSzakmai kérdések csak a fórumban...
-
JSandor
tag
válasz molnarpeter #205624 üzenetére
Köszönöm szépen! Ezek szerint nem kerestem elég jól. Megnéztem az én golfomban a fehér keretes van nem ez a fekete (nyilván a fehér az kétszer annyiba kerül nem lepődök meg a szerencsémen.) Legalább nem kell nagyon szétszedni és meg tudom csinálni szerelő nélkül (bízom benne). Találtam is videót amiben a fehér verziót szerelik.
-
Lewzke
őstag
válasz JSandor #205614 üzenetére
Azért annyira nem bonyolult. Én is örültem volna egy DPF regen lámpának, de megtanultam mikor végzi. Egyszerűen leparkolsz és leállítás előtt az RPM-re nézel és ha nem a szokásos 800 hanem 1000, akkor szinte biztos, hogy regenerál (kivéve ha motorhiba miatt kompenzál)
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz JSandor #205628 üzenetére
Direkt nem akartak visszajelző lámpát tenni, ez azt az érdeket szolgálja, hogy előbb tönkremenjen a szekér.. pedig nem sok idő egy visszajelzést adni akár a dashboardon, vagy bárhol a fedélzeten. Amúgy télen érezni a hőt is, 3-as Oktávban egyből a tűzfal előtt van a DPF.
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #205615 üzenetére
En meg sosem lattam olyat, hogy DPF-et ellenoriznek.
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #205630 üzenetére
DPF nélkül hangosabb a szekér, lehet hogy kihegesztett DPF-el is megfelel az előírásnak azért Ausztriában nem próbálnám ki, elkapnak valamerre távolabb Mo.-tól, kivisznek egy környezetvédelmi ellenőrzésre én kinéznék belőlük hogy elkobozzák a szekeret.
Amúgy némely cikkben olvasni olyat, pár értéket figyelmen kívül hagyva egy Euro6 megfelelne Euro7-nek dízelben.
-
Lewzke
őstag
Nekem személy szerint a DPF-el annyi a bajom, hogy motorhiba esetén úgy teleköpi a rendszer, hogy csak na és utána jöhet a fejtágítás, levenni és szakszerűen kitisztítani. Nem kell sok idő egy hiba esetén, pár km után is megtelhet az egész, ha szórja a motor a kormot. Ezeket a részecskéket szinte egészen biztosan fel lehetne fogni kevésbé sűrű szerkezettel is a méhrács helyett, pl. egy kígyózó utat bejáró levegőrendszerrel, amiben szintén ott lenne ugyanaz a katalizátor anyag, csak nem lenne vissznyomás probléma, ha telítődés van. Gondoljunk csak bele, a részecskék nagy sebességgel távoznak, amelyeknek a saját súlya egyenes vonalú mozgásra készteti, ezért egy jól tervezett kígyózó rendszer majdnem azonos szűrést végezne, mint a méhrács. Én is biztos vagyok benne, hogy a dízel ellehetetlenítésére pályáztak sok esetben ezekkel a szigorú követelményekkel.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
Ahoj Mindenki!!
Ma reggel egy kicsit fogalkoztam az esedékes olajcseréhez szükséges rendelésekkel. Idáig (amióta itthon lehet kapni MANN-t) ninden autóm ezt a szűrőt kapta mindenhova. Most viszont néztem, h a MAHLE is egy viszonylag jó kategória, de jó 30%-al olcsóbb mint a MANN. Nem tartom magam x@...rrágónak, de nem mindegy évi 3-5 olajcserénél. Mi a véleményetek, ennyivel rosszabb, és ezt tükrözi az árkülnbség is??
Kicsit elbizonytalanodtam, vagy nem??Joe
-
Lacess
tag
válasz simonjoe #205636 üzenetére
Én támogatom. Az utóbbi időben már szinte csak Mahle-t veszek minden szűrőből. Nem tűnik egyáltalán rosszabb minőségűnek, mint a Mann. Méretpontos, normális terméknek tűnt eddig mindegyik. Tőmítések mellékelve mindig ahogy kell. (Amelyiknél szükséges persze)
Mivel esetedben is rendszeresen, az előírt intervallumoknál jóval hamarabb történnek a szervizek így nem látok semmilyen kockázatot a használatukban.
Esetleg vegyél egy ilyen-egy olyan szettet (amúgy is el fogod használni) és hasonlítsd össze őket.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
rob210
nagyúr
válasz simonjoe #205636 üzenetére
Rosszabb???
Én pl. utálom a mann filtert. (rengetegszer volt már hibás félrecsomagolt és nem méretpontos szűrő a kezemben. Igen legális nem hamisított cucc!)
Nálam a Mahle, Purflux, Knecht amikkel még nem volt bajom.
A Hengst is egésszen jó alternatíva ha pont kell valami s.o.s.-ben.
Egyszóval semmivel nem rosszabb mint a sokak álltal túlhájpolt Mann.Renault power
-
simonjoe
őstag
válasz Lacess #205637 üzenetére
Köszönöm a megerősítést és biztatást! Én is időben 10-12k között szoktam cseréltetni az olajat és a szűrőket. Egyedül az üzaszűrőt szoktam ritkábban, minden negyedik olajcserénél cserélni. Soxor volt már úgy amikor szinte csak pálya volt a kocsiban, h pl. a légszűrő alig volt koszos. Ennek ellenére kicseréltük. No, majd meglátjuk. Kell rendelnem MANN-t is, mert igéretett tettem itt, h beszámolok arról, melyik szűrőt hol gyártották.
#205638vzsryl:
...sok szerviz polcain látom a Filtron-os dobozokat.
Tudom ez így ostobaság, de nekem valamiért nem szimpatikus.
Az árak légszűrő tekintetében a CC-hez így alakul:
Filtron: 2880
Mahle: 3400
MANN: 4475
Azt azért nem tudom elképzelni, h ekkora különbség legyen két szűrő között mint amit az ár mutat a Filtron és a MANN között. Sokkal inkább a brand ami felhúzhatja az árat.Joe
-
-
dozó
tag
válasz rob210 #205641 üzenetére
Sok esetben ugyan ott gyártják a szűrőt, ugyan azzal a géppel ugyan azokkal az emberekkel és technológiával, csak hétfőn zöld sárgába csomagolják, kedden meg kék fehérbe, szerdán meg fekete fehérbe.
Nem tudom, hogy ez menyire fedi a valóságot, mindenki olyat vesz amilyet akar és amiben hisz, de azért nem egészen egyforma egy Filtron és egy Mann.
-
simonjoe
őstag
Azért egy Barum sem egy Continental! Hiába egy cégcsoport, mint ahogy egy VW sem Audi.
Szerintem meg a Filtron azért lehet a szerelők kedvence(is) mert nagyobbat lehet vele szakítani, a funkcióját meg ellátja mindkettő. No, mind1, kiprószálom a MAHLE-t.Joe
-
vzsryl
nagyúr
válasz simonjoe #205649 üzenetére
Én általában viszem az alkatrészt, szóval azon nem szakít semmit.
Nekem annyit mondott a szerelőm, hogy nincs velük semmi gond, semmi értelmét nem látja a drága szűrőnek. Ráadásul a Filtron olyan cuki, hogy még kis papírkát is rak a dobozba, hogyha amatőrök akarják cserélni, és szükségük van segítségre.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Sweet.tv - internetes TV
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Asztalos klub
- Új HMD modell bukant fel
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Túra és kirándulás topic
- Nagyobb akkuval Galaxy M35-nek hívják a Galaxy A35-öt
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs