- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Memóriakártya topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen asztali médialejátszót?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jamby18
senior tag
Sziasztok!
Ötleteket szeretnék tőletek szerintetek merre tovàbb.
Elvittem egy Bosch szerelőhöz az autót itt Debrecenbe. 1.4 VW Polo.
Hidegben nehezen indulás ( ez végül üa. szivattyú gond lett.
Illetve, hogy jobbra kanyarodáskor vagy balra hátra be tolatáskor koppan eggyet a futómű.
Felhívtak másnap hogy az alábbi felsorolt futómű alkatrészeket ki kell cserélni illetve,hogy tapasztalatak egy kis fék szorulást hátul. Ezt mondtam is nekik, hogy igen ezt el is felejtettem mondani reggelente ez első pár lámpánál én is tapasztaltam, hogy nincs vissza gurulás hanem megfogja magát az autó.
Abban egyeztünk meg, hogy ezt a részt kitakarítják és meglàtjuk. Futómű alkatrészeket és az üa. szivattyút kicserélik. 2 nap múlva kész 290ezer a javítás.
Elhoztam az autót volt egy csomagom az Aldinál ahol van egy minimális fekvő rendőr majd jobb kanyar nah ott lejöttem az életről. Ugyanúgy koppant mint előtte :/ illetve észrevettem, hogy valami váltáskor vissza fogná az autót, nehezen gyorsulna. Itthon még tesztelgettem mert korábban az épületek közti, kis bukkanónàl ahol jobbra kanyarodtam koppant. De most nem, illetve balra hátra betolattam és nem koppant. Viszont ahogy kiszálltam az autóból megcsapott egy fura illat és látom a bal hátsó fék füstöl, az alufelni forró. Jobb oldali hideg. És akkor itt jött, hogy ezzel így nem nagyon kéne mászkálni. Nem tudom a koppanást se elő idézni.
Felhívtam őket mit tapasztaltam és mondták,hogy hát igen ők mondtàk a fék rossz és megpróbálták tisztítással megoldani. Majd jövőhét csütörtökre van leghamarabb időpont addig nem célszerű használni.
Csak most azt nem értem 20ezret kiszámláz ha làtja, hogy rossz mondjuk a munkahenger akkor miért rakja össze és akkor használd. Aztán majd lesz valahogy.Most meg akkor egy 300ezres javítás (tudom ebbe volt màs is) nem lehet használni az autót.
Kollégàm javasolta,hogy hadjam ezeket vigyem el a fék centrum-ba.
Csak akkor itt meg mondassam le az időpontot meg az idegesít hogy akkor itt gondolom megint úgy indul, hogy fékjavítás 20ezer+ anyag. A koppanás meg hát lehet most àllt vissza a rugó :/ oké csak most próbálgatni se tudom.
Vigyem inkább máshova vagy ne kavarjak mert akkor ma délelőtt felhívnám a fékcentrumot és hàtha hétfő, kedd tudnám vinni.
Előre is köszönöm az ötleteket -
simonjoe
őstag
válasz Jamby18 #212601 üzenetére
Nincs olyan, h majd ekkor vagy akkor vidd vissza. Te sem vakaróztál, azonnal kifizetted a nem kevés pénzt! Én nem felhívtam volna, az autót azonnak vissza vittem volna valamilyen formában. Ez egy hibás teljesítés amit azonnal orvosolniuk kell. Ha szükség van rá, be kell írni a vásárlók könyvébe, médiával, jogi segítség igénybevételével határozttan megfenyegetni. Ha megcsinálták a kocsit, nagyívben elkerülni őket. Ne hagyd magad!!!!
Ilyen sincs: "Abban egyeztünk meg, hogy ezt a részt kitakarítják és meglàtjuk." Itt Te követtél el hibát! Az autó és főleg a fék nem játék, de ezt is itt többen leírták már. A fék javításánál nincs olyan, h majd meglátjuk. Határozottan utasítani kellett volna őket, h oldják meg a problémád. Szóval a kialakult helyzetért Te is hibás vagy egy pötit.
Egyébként meg szörnyű, h egyes "szakemberek" mit meg nem engedhetnek maguknak!!Joe
-
trialboj
őstag
Hali, 2 octavia 2005-ből, miután megállok, és leállítom a motort, nagyon hangosan felpörög az elöl lévő hűtő ventilátor. Miután lezárom az autót van hogy egyből lekapcsol de néha még megy egy kicsit. Ezt eddig nem csinálta, mi lehet a gondja?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Lefty
addikt
Egy gyors kerdes: a 2.0 TSI 4motion verziokba szerelt DSG valtok mind olajosak ugye?
-
veterán
válasz focvis #212603 üzenetére
Belefutottam a hahun egy számlába [kép] , itt a független szerelő 4 órát, bruttó 71 e. Ft munkadíjat számolt fel erre* a cserére. Viszont csak 4 liter fagyállóval kalkulált, nem cserélte le a teljes 8 litert, ejnye.
(*Emlékeztetőül, 35-öt kértek tőlem, a fentieken túl ez tartalmazta a kiegyenlítőtartály és a fékfolyadék cseréjét is.)
[ Szerkesztve ]
-
Zsolt_16
tag
1,6 tdi cayc motor dpf-re ezek jó értékeket mutat szerintetek?
-
tibbike01
őstag
Ezt csak úgy itt hagyom
-
veterán
válasz imyourfriend #212615 üzenetére
és nagyon fázhat a bokája
-
gyulaszu
senior tag
Azt szeretném kérdezni, hogy a sima fényszórónak van visszajelzője? Nálam az összesnek, távolsági, ködlámpa elől-hátul, van visszajelzője, csak annak nincs.
Lehet hogy nálam kiégett a led?gyulaszu
-
Grande Ale
őstag
Sziasztok!
Golf 7, 1.6 Diesel. Most volt vezérlés csere, stb. Hűtőfolyadék is új. Azt vettem észre, hogy fogy, a minimum alatt van, kb két hét alatt. Megnézte a szerelő, nyomasprobazta, és valahol elmegy. Nem látszik, hogy hol. Most utantoltotte, és beleontott valami tömítő folyadékot. Ez megoldhatja a problémát? Nem füstöl amúgy, tökéletesen megy, akkora gond nem lehet igaz? Azt mondta menjek nyugodtan, figyeljem, ha fogy akkor valószínűleg hengerfej tömítés csere kell... -
Lacess
tag
válasz Grande Ale #212624 üzenetére
Most cserélt az embered vezérlést meg vízpumpát és azóta fogy a víz? Majd azt mondja hengerfejes? És még bele is borított "valami tömítő folyadékot"?
Én nem szeretnék minősíteni senkit, de a kérdésre a válasz, hogy igen, nagy a gond, leginkább az emberrel.Keresse meg, hol megy el! Lehet a vízpumpa amit most tett fel, de lehet a vizes töltőlevegő-hűtő, vagy az EGR hűtő. De szerintem a sorban a legutolsó lenne a hengerfejtömítés.
Erre még beborított neked abba az igen "kacifántos" hűtőrendszerbe még valami löttyöt is, hogy aztán tényleg jól pofánverje az egészet. Ezek a löttyök nemhogy megoldanának bármit is, inkább csak több kárt okoznak. Eltömítik azt is, amit nem kellene. Utána meg lehetetlen kitakarítani a rendszerből. Fűtésed van még?
Szabályozott vízpumpa van már abban a motorban? Ha igen, akkor lelégtelenítette a csere után diaggal a vízrendszert? Egyáltalán vákuummal töltötte fel?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
simonjoe
őstag
válasz Lacess #212626 üzenetére
Még olvasni is szörnyű volt, amit művelt a "szerelő". Nincs sajnos elég szakember. Lassan az autószerelés is olyan lesz itthon mint a foci, mindenki ért hozzá. Nem messze tőlünk van egy faszi, nemtom mi a szakmája, de ő is szerel, a YouTube-ról szívja magába a tudást. Ja, és tele az udvara és a ház eleje "javításra" váró autókkal.
Joe
-
-
-
Lacess
tag
válasz Grande Ale #212632 üzenetére
A hsz-ból az jött le, hogy a vezérlés+vp. csere óta áll fenn a probléma.
A lényegen viszont ez nem változtat: nem megoldás hűtőtömítőt borítani egy ismeretlen helyen tömítetlen, igen bonyolult felépítésű, sok összetevőből álló hűtőkörbe. Sőt, a hűtőtömítő folyadék leginkább semmire sem megoldás.
Ezzel csak megnehezíteni sikerült a hibakeresést, valamint a javítást. Illetve nem kizárt, hogy sikerült még több kárt okozni.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
imyourfriend
őstag
válasz Grande Ale #212624 üzenetére
Nálam DPF takarítás miatt volt megnyitva a rendszer, nyár óta ~1 decit kellett rátölteni mivel feltelíti a rendszert ezért minimálisan fogyott belőle a hűtőfolyadék. Szivárgást nem látott a szerelő, nálad eltérő a helyzet csak ez is közrejátszhat a rendszernek fel kell telnie.
-
daniel2121
senior tag
Octavia 4-nél van a felnikben tpms szelep?
[ Szerkesztve ]
-
Grande Ale
őstag
Hú basszus, nem nyugtattatok meg. Remélem nem lesz gond, és nem csinált ezzel még nagyobb problémát...
-
veterán
válasz daniel2121 #212636 üzenetére
Kizártnak tartom.
-
K Norbi
addikt
[link] 😹
-
atos19881101
senior tag
Magus
Korrekciós értékeknél gyorsításkor mekkora eltérés a normális? Nyáron 4ből 3 injector lett gyári felujítottra cserélve, egy viszont visszament, mert hozta a gyári értékeket. Ez pont az 1es hengerhez ment.Ez kb 100as tempót tartva. De volt h elment 3 fölé is.
Alapjáraton ezt hozza:
Elő adatokat figyelve tűnt fel ez. Cseréljem még ezt az 1et is?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
vlevi
nagyúr
válasz rbalint88 #212631 üzenetére
Elég a menetfény, csak ott van elb****va ez a menetfény dolog, hogy hátul nem világít.
És van az a helyzet, amikor jó, ha hátul is világít. Ilyenkor fel kell kapcsolni.
Pedig már úgy hozzászoktam az előző tizensok évben, hogy októberben felkapcsoltam a tompítottat, és áprilisban le
Tudom, lehetne babrálni vele, hogy a menetfény a hátsó világítást is kapcsolja, de egyrészt a sajátommal se biztos, hogy megcsinálnám, ráadásul ez céges autó.
Szerencsére lehet állítani az érzékenységét az automata világítás kapcsolónak, max érzékenységre állítva már felkapcsolja a tompítottat (és ezzel a hátsót is), nagyjából akkor, amikor én is felkapcsolnám, tehát a probléma inkább csak elméleti."csak rontja a kontrasztot a felvillano feklampahoz kepest,"
Melyik VW modellben van úgy, hogy a kör alakú hátsó lámpa közepén van az index? Beszearás milyen rossz konstrukció, a sok piros fény közepén alig lehet látni, ha villog az index. -
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz daniel2121 #212642 üzenetére
Igen, az ABS-ről.
Ez az "indirekt TPMS", a "direkt TPMS" a szelepbe épített jeladós verzió, ezt a VAG szerencsére csak a drága modelljeibe teszi (Touareg, komoly RS Audik, Porke, ilyesmik). -
imyourfriend
őstag
válasz vlevi #212641 üzenetére
2015-ös O3-at használok, ott elől van menetfény és hátul nincs hozzá semmi sem felkapcsolva.. tanakodtam és arra a döntésre jutottam, felkapcsoltam mindkét oldalt 2-2 db w5w izzót a lámpatest külső szélén így mindig világít valami.. vagy a fektetett U alak vagy I I kétoldalt.
vcds-el kódolni pár perc, szürke autót használok ez hamar elveszik a ködben.
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szabzoltan1 #212648 üzenetére
www.vag-coding.fr
Itt találsz leírást.
-
bul07
nagyúr
válasz vlevi #212641 üzenetére
Múltkor mentem egy pár éves Superb után, nagyon vizes autópályán és hol eset hol nem eset, és nem világított a hátsó lámpája csak elől valami
És még a sebességet se tartotta hanem lassított gyorsított, nagyon nem lehetett látni a vízfüggönyben a seggét nagyon fárasztó volt extra figyelemmel utána menniElb@szott dolog ez így hogy van hogy hátul nem világít semmi
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen