- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- TCL LCD és LED TV-k
- 3D nyomtatás
- Videós, mozgóképes topik
- iPad topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Memóriakártya topic
Hirdetés
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #212640 üzenetére
Csak alapjáraton releváns az érték, csak emiatt nem cserélném ki.
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #212651 üzenetére
Ok köszi. Ha a számolt korom mennyiség regen után nem megy le 0ra, csak a mért, az mitől lehet? Regen után alapból 22% telítettségen áll a dpf. Most voltam vele 200km karikán és pont regenerált. 100km alatt olyan 2-3g korom keletkezett a mért érték szerint, de a kalkulált 7-8.
Úgy tudom ha a kalkulált elér 14hez akkor indít egy passzív regent. De ha alapból 5ről indul, akkor értem miért csak 250-300kmt tud. Mi befolyásolhatja a kalkulált értéket vajon?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
boti19871125
kezdő
válasz atos19881101 #212654 üzenetére
24-nél indítja nem 14-nél. Regenerálás után én sem láttam sosem 0-t. Úgy emlékszem 4 körül volt a legkevesebb. Igaz ez 1.6 CAYC
-
válasz rbalint88 #212653 üzenetére
Vw konszern sok mindent tud amit a hyundai/kia nem.
Pl automata ablak fel le, minden ablakon és kulcsról, még egy ibiza is
I30 meg felfele egyik ablak sem automata, lefele csak vezetőé
Ablaktörlő aktív, rükvercet kapcsolsz hátul töröl egyet
Tpms abs-ből mér stb
Egy 2011- es ibizában is van automata világítás kapcsolás, eső érzékelős ablaktörlő, ülés fűtés, i30- nál talán bisnies szinttől azonos évjáratnál[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
atos19881101
senior tag
válasz boti19871125 #212655 üzenetére
Nekem ma 14nél indította… 24 az már az aktív regen nem?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
dozó
tag
válasz atos19881101 #212658 üzenetére
Passzív regen nincs értékhez kötve, ha jobban odalépsz neki már csinálja is ( Euro6)
-
atos19881101
senior tag
Nekem ez a kép van a fejemben. 18g-ot nem érte el nálam a korom és már kiégette magát (nem tapostam neki). Ha alapból kb 5-6ról indul, akkor kb 12g korom amit tud a szekér egy regennel és ha a mai utam nézem, hogy 100km/3-4g korom, akkor ki is jön a kb 300km. Felkeresem holnap neo csipszest hátha ő tudja miért nem esik le ez a korommennyiség 0ra./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #212657 üzenetére
Ja, nekem egy jol extrazott comfort a ceges i30, ugyhogy ezeket mar mind tudja plusz kormanyfutes (❤️), automata tavfeny, rafutasfigyelmeztetes, savtarto, radar, kamera. De azert nagyon erezni, hogy a VW felsobb polcos termek. Es meg abbol atulve is megcsap a 20 eves Audiban a minosegerzet
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #212654 üzenetére
Mivel számol a motor kopásával és a szűrőben lerakódott hamuval is, soha nem lesz 0 a számított érték, de ez nem baj. A mért érték a lényeges. Nálad minden rendben van, de a számolt érték alapján hamarabb indítja a regent, mert sok az indítás a megtett távolsághoz képest. Amint már leírtam vagy 3x, nincs gond a kocsival, egyszerűen nem erre lett tervezve. Irreális az elvárásod, hogy ha minden rendben van a motorral, akkor majd városi körülmények között is elmegy 600km-t két regen között. Ez nem így működik.
Minden egyes hidegindításnál hozzádob a számolt értékhez. A mért alapján nincs tele a szűrő, de a motorvezérlő óvatosságból elindít egy aktiv regent, amint a számolt érték eléri a 21 grammot.
Engedd el a témát, vagy írasd le a szűrőt és nem kell ezzel bajlódni.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz szabzoltan1 #212664 üzenetére
...nézz szét a lapon, hátha találsz mást is mint a francia!
Joe
-
dozó
tag
válasz molnarpeter #212660 üzenetére
Most lehet én ülök háttal a moziban, de a passzívnak nem az a lényege hogy nem kell indítani.
De pontosan így van, én is erre céloztam mikor írtam hogy nincs értékhez kötve, de hogy passzív regenerálás legyen egy kicsit terhelni kell a kocsit. -
válasz rbalint88 #212662 üzenetére
Én az azonos korú autóra gondoltam
Ez 2011- es seat ibiza ST volt és 4 automata elektromos ablak, automata lámpa, digit klíma, bőr kormány, ülésfűtés, tempomat, navi, eső érzékelő, fényérzékelős visszapillantó, tolatóradar, Bluetooth kihangosító, és ez egy kis autó
Egy 2011- es kia ceed/hyundai i30- ban mi volt?
Én tudom, mert volt 2011- es kia pro ceedem szalonbólAmiben jobb a kia/hyundai: alap ülés is kényelmes, már volt USB és rendes hifi, ami nagyon gyors, fejlettebb szívó motor, 1,4 109 ló, 1,6 128 ló (folyamatosan változó szelepvezérlés) jobban ment és jobban fogyasztott, mint az akkori 1,4 86 ló és 1,6 105 lovas vw motorok
2012- ben lépet nagyot a hyundai/kia formában és minőségben. Aztán 2017- ben, majd 2021- ben[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szabzoltan1 #212664 üzenetére
Magyar nyelv is van benne.
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #212663 üzenetére
Köszi! Lehet kicsit túl tolom, elismerem. Csak abból indulok ki, hogy új korában sem gondolom hogy 300km-ként regenerált és felújított diesel rendszerrel sztem
közelítenie kellene az új korához. Bár igen, a motor azóta kopottabb. Kiíratni nem akarom, költöttem rá sokat hogy ne ezt az utat járjam. Most vettem elm olvasót amivel kicsit akarom figyelni hogy viselkedik. Idáig csak abból hallottam h regenerál, hogy megemelte az alapjáratot.Összességében nem lenne gond a regenerálással, ha nem
mindig akkor csinálna amikor nem tudom sétálni vinni, vagy ha nem kellene miatta 50km-t kerülnöm, mert a pálya miatt ekkora kerülőt kell tennem./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-=Vacsek=-
senior tag
Hali. Dpf kiszedésén gondolkozom. Az autó már nehezen regenálja le. 3 hónap alatt 2x is kidobta a hibát. Csökkent a teljesítményem is fogyasztásom is magasabb. 320ezer van benne. Érdemes tisztítani? Mivel járna ha kiszedetném? Skoda Superb 2011 2.0 crdi 140le. Ti mit javasolnátok?
-
dellfanboy
őstag
válasz -=Vacsek=- #212670 üzenetére
uj dpf
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
#214
tag
válasz -=Vacsek=- #212670 üzenetére
Első körben meggyőződni arról, hogy nem-e valami más hiba (turbó, EGR, befecskendezés) miatt telik meg a DPF, bár a futásteljesítmény tükrében ez már kb. üzemszerű. Ezután így is- úgy is ki kell szedned, megpróbálhatsz egy mosatást, de csak korrekt helyen, ahol endoszkópozzák előtte, hogy nincs-e kiégve, és mérnek előtte-utána értékeket. Üzemanyag adalékolás, házi mosások felejtősek. Ha nem mosható csere vagy megválsz tőle, elvi/ költségvetésbeli kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz -=Vacsek=- #212670 üzenetére
Ugyan ilyen kocsim van nekem is csak 2013as. Én kimosattam és a mosás után tudta a gyári értékeket.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Asbee
veterán
válasz dellfanboy #212671 üzenetére
Teljesen felesleges azonnal új dpf-et rakni. Az utángyártott meg univerzális semmit nem ér, a gyári horror ár. Elkell küldeni Győrbe, ott látják érdemes-e tisztítani, ha nem, akkor felújítják ami hozza a gyári minőséget.
-
imyourfriend
őstag
válasz -=Vacsek=- #212670 üzenetére
Takarittasd ki egr-el együtt, a gyári drága utángyártott és használt nem játszik.
-
TheMarci
addikt
Sziasztok,
Golf 7.5-öket nézegetek, és pár dologra nem jöttem rá. A bennük levő multimédián (amelyiknek két tekerő gombja van mindkét oldalon) van ahol jobb fenn nav-app, vagy ahol app-sound, vagy éppen setup-sound a két gomb. Mi a különbség köztük? Illetve ehhez van köze a kormányon levő jobb alsó-felső gombnak, van, amikor view - beszélő emberke, van amikor beszélő emberke-telefon gomb van ott.
[link]
Illetve a kormányon van ahol a mode gomb van bal alul, van ahol az assist rendszerek gombja, de nem láttam összefüggést aközött, hogy mikor melyik van ott, pl írták több kocsinál, hogy 'csak' távolságtartós tempomat ven bennük, de egyszer egyik, máskor másik gomb van ott.[ Szerkesztve ]
Do You Dream?
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #212667 üzenetére
Es ebbol tudod mi volt alapfelszereles a Seatban? nagyjabol egy fullextras darab volt. A ProCeeded meg ha jol emlekszem alapvaltozat volt, nem fair az osszehasonlitas. VW csoport ilyen szinten mindig a koreaiak elott jart, bar lassan egyre kevesbe, inkabb csak a kulon elerheto extrak vs csomagok a kulonbseg egyre inkabb, az elerheto maximum kezd osszeerni. Az adott felszereltsegek mukodesi ugyessege meg megint egy masik kerdes
-
Morris
veterán
Azért örülök, hogy nem 2.0tdi-t vettem korábban. Ezt a sok nyűgöt a dpf-el...pfej...
-
simonjoe
őstag
válasz Morris #212685 üzenetére
Nincs azzal baj, ha arra használod amire kitalálták. Nekem 1000-1300km-enként van beállva a regen.
#212687atos19881101:
Azért egy kétezres dízel még nem a világ teteje!
Egy RS6-os Audi-t próbáltam Svájcban, párszor koppant a fejem a fejtámlán.Joe
-
Morris
veterán
válasz atos19881101 #212687 üzenetére
Ha ennyit agonizálnék rajta, én már valamelyik intézetben lennék
Nyilván nekem más felhasználási szokásom van. Erre nem lenne jó egy dpf-es autó. Viszont egy 1.9pd jó lenne, csak azok már le vannak rúgva.
De a másik oldal meg kárpótol. Pikkpakk bemelegszik, keveset fogyaszt, megy is. Én nagyon szeretem. Egy csipsz jólesne, de igazából így is elvagyok a tsi-vel.
Egy 2.0 tsi még jobb lenne, de az meg megint problémás. -
atos19881101
senior tag
válasz simonjoe #212688 üzenetére
Volt szerencsém 400-500lovas S8, Q8 stb autókhoz német pályán is, de sztem teljesen felesleges. Németbe ok, de itthon felesleges. Az S8nál is kétszer voltam boldog. Egyszer mikor elhoztam, meg amikor visszaadtam…
A 2.0 170lova is bőven elegendő.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #212692 üzenetére
Egy Q8-bol 400 lo bp-re epphogy jo, nemhogy palyara.
-
vzsryl
nagyúr
válasz atos19881101 #212692 üzenetére
Egy példával tudom illusztrálni, hogy miért jó.
Amikor még nekem is Superb CFFB-m volt, akkor dinamikusan elindultam felfele egy kapaszkodó sávos részen. Kb. 95-100km/h-val haladtam, aztán a belsőben mellém jött az M5 competetion-nel a haverom, intett, mosolygott és egy kis V8 hanggal pár mp alatt eltűnt a messzeségben.
Minden másra ott a mastercard…[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elden Ring
- Horgász topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen