- ASUS notebook topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen széket vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsoltip
őstag
Üdv Fórumtársak!
Skoda Octavia 4 és 70mai A810.Hotspot, ha aktiválva van, telefon nem csatlakozik az 70mai DashCam által sugárzott hálózatra. Hiába váltok át 70mai-ra manuálisan, egyből visszaáll a hálózat a Skoda által sugárzottra. Egyedüli lehetőség a 70mai-ra való csatlakozásra, ha a Skoda Hotspotja kikapcsolásra/inaktiválásra kerül.
Ez miként lenne/lehet áthidalható?
-
zsoltip
őstag
válasz BigBlackDog #216703 üzenetére
Akkor visoznt nincs Andorid Auto.
-
rbalint88
addikt
válasz Brumi˘ #216697 üzenetére
Belfegorekkal nekem nincs olyan nagyon jo tapasztalatom. Alfan az elso turbo (hibridre csinaltak meg) birt kb 20k km-t, a masodik 3 napot… Sogor Focus 1.6tdci turbojat is ok ujitottak fel, aztan egy even belul elkezdett visitani, gariban kicsereltek a kozepreszt, de 10e km utan mar megint visitott, eladta sogor az autot ugy.
A szerelo is azt mondta, hogy Belfegoreknal azert jol szokott sikerulni a felujitas, de nyilvan nem 10/10, a legtobb felujitonal sokszor 1/10 ami tartos is lesz, az a tutituti, ha uj gyarit veszel. -
yodamester10
őstag
Újra jönnék pár kérdéssel a hátsó felfüggesztéssel kapcsolatban.Eddig a
jött szóba,de lehet többet is szánnék rá és ezek is szóba jöttek.Kérdésem melyiket lenne célszerűbb megvenni,a gyári kicsit drága ezekhez képest.
. -
bul07
nagyúr
válasz yodamester10 #216711 üzenetére
Egy szerelő nekem nagyon panaszkodott hogy neves gyártók is már nagyon silányat csomagolnak.
Vettek azt hiszem TRW, Febi, Meyle futómű alkatrészt, azt hiszem valami kutyacsontot vagy gömbfejet, és fél évnél egy se bírt többet, majd mindegy minden alapon A.Z. Meisterteile és az már több mint egy éve bírjaÍgy ő már nem is megy márkára
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
daniel2121
senior tag
válasz yodamester10 #216711 üzenetére
Meyle hd javasolt vagy a Lemförder
-
bul07
nagyúr
válasz vzsryl #216713 üzenetére
Én meg most már igen, amúgy azt nem mondta hogy mely országban volt gyártva az adott márkából
Meg a Románba gyártott Continental vezérlésre is panaszkodott hogy nyúlik hamar(#216714) MunezXBK
Amúgy simán lehet hogy ugyan ott bér gyártatják mint valamelyik márkás is készül
Sok mára már csak csomagoltat valahol gyártottat( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
yodamester10
őstag
Köszi az infókat.
Ez HD lenne?
Honnan lehet felismerni?
[link] -
válasz yodamester10 #216717 üzenetére
Ez inkább CGA 16. De lehet h már egy felkonvertált EGA.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Paxker315
addikt
BS detektor mit mond? "Ez a 204 lóerős, nem összekeverendő a..."
Ez a hajtáslánc nem csak egyetlen változatban készült azokban az években? 1.4tsi& eletro & 6s olajos dsg? Meg amúgy is jobb a 110kW a forgalmiban : ')
Ezek amúgy használhatóak nem-plugin hibridként is? Szvl csak tankolsz, a többit megoldja magának.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
rbalint88
addikt
válasz Paxker315 #216720 üzenetére
Gondolom a sima tfsi-hez hasonlitva 150 vs 204 lo. A szoveg egyebkent elegge BS-generatoros
Fyi a media nem erintokijelzos ezekben, az mmi-vel kell ugralni a telefontukrozesben is. Gyarilag az tudhatja a tukrozest, aminek ahogy ebben is, a valto elotti boxban, bal oldalt ott az usb portja. Ha az nincs, zsebbenyulos sztori belevarazsolni a tukrozest, valami 200ezer kornyeke talan. Havernak van ilyenje, szereti amugy, csomagtartoja pici, egyebkent akar csaladinak is elheto. -
Paxker315
addikt
válasz rbalint88 #216721 üzenetére
köszönöm. Továbbra sem használom az autót városban, és hétvégénként szokott menni, ha megy, de van, hogy 2-3 hétig nem indítom be. Így nem feltétlen érdemes plug-in hibridben gondolkodni? Ezeket elég csak tankolni, és nem kell konnektorral szórakozni, mert a benzinmotor visszatölt?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Paxker315 #216722 üzenetére
Lehet konnektorról is tölteni de nem muszáj, megoldja magának is menet közben. A nagy akksinak nem tesz jót ha 2-3 hétig nincs használva és a fő előnye városban jön ki. Erre inkább sima non-hibridet vennék.
Ugyanilyen használat mellé kerestem autót és pont ezért engedtem el a hibrid vonalat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
ArthurShelby
addikt
Ugyanilyen motoros golfom van. Én s-ben használom, amíg derékszögű nem lesz benne az olaj (90 fokos ), és utána visszateszem D-be (ha nem sietek).
Te autópályán észre vettél különbséget a D és az S között? Ott már szerintem kisebb a különbség.[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Paxker315
addikt
válasz rbalint88 #216724 üzenetére
áh, tőlem mehetne a 2.0 cr is, mert tökéletesen elégedett vagyok vele (nekem CUU0 motorkódos van). Minden esetre akkor tekintetbe veszem (mert igazából én alkalmazkodom az autóhoz, mikor hibridem volt, használtam városban és rövid utakra is. Mióta 2.0cr, azóta 100km alá be sem indítom)
#216725 ArthurShelby
Én az 1.5 tsi-s családi autókban kifejezetten szeretem az S-D-t gyakran váltogatni. Pl. körforgalom előtt gázelvétel, S-be pöcköl, és üzemi fék nélkül lendületből át a körforgin, más fordulókon. Bár nem minden utastárs van oda az ötletért, de. "Jóazígyszoktam". Szerintem jobb megoldás az S és D közt váltogatni, mert előbbinek az erősebb motorfékje sok felesleges fékezést megspórol, tempósabb fordulóban még biztonságosabb is.[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #216728 üzenetére
100-nál bedobod 2.-ba, forog az 8000-et is.
-
veterán
válasz Mágus2 #216727 üzenetére
Azt hogy csinálják, hogy alig van motofék? Mert kompresszió azért csak, csak van, de a 2.0 TSI-n is elég ergya a motorfék*. Nyitva hagyja kicsit a pillangószelepet, vagy hogy?
*Onnan tűnt fel, hogy a Mazdában (2.0 Skyactiv, szívóbenzin és tényleg magas 14:1-es sűrítési arány) alig kell fékezni normális közlekedés mellett, sok lassítást megold motorfékkel. Adott országúti lejtőn a Golffal 4-ben szoktam begurulni a völgyben lévő faluba, a Mazdával meg 5-6-ban.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #216730 üzenetére
Elfokolja a vezérlést és kicsit nyitva hagyja a szelepeket olyankor, amikor egyébként már zárva lennének. Annyira lecsökken ettől a kompresszió, mintha nem is lenne benne motor.
Nem biznisz a motorfék, mert növeli az emissziót. A gyártónak az a célja, hogy ne veszítsd el a lendületet.
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
válasz Mágus2 #216732 üzenetére
Vajon a fékek méretezésénél ezt mennyire vették figyelembe? Nem hallottam még nagyon elmelegedő fékekről VW-knél itt a környéken (Ausztria, vannak hegyek), de mivel a Bravoval már tapasztaltam ilyet, azért van bennem kis para, hogy szinte végig fékeznem kell lefelé, ha olyan helyen járok. Lehet alaptalan, mert majd a dupláját tudja a Golf fékerőben mérés alapján, de akkor is.
.
-
zoo8800
veterán
válasz bandus #216735 üzenetére
Fokozatosan egyre nagyobb erővel kell nyomni a pedált, hogy lassuljon a kocsi.
Ha pedig felforr a fékfolyadék, akkor meg megszűnik a fékerő, beesik a pedál padlóig. Ez inkább a soha le nem cserélt fékfolyadék esetén fordulhat elő, és ez is inkább akkor, ha gyötrés után megállsz, és újabb elindulás után szeretnél megállni.
Személyes tapasztalatom alapján nagyon kell akarni, hogy közúton elfogyjon egy kocsi fékje. A fél Alpokot végigjártam, és sose tapasztaltam még olyat, hogy gyengül a fék. Füstölő féket mondjuk már láttamrip and tear, until it is done
-
Paxker315
addikt
válasz bandus #216735 üzenetére
felvet még egy kérdéskört. A "hillclimb" teljesen legit műfaj, de vajon visszafelé is engednék ? Mert szkeptikus vagyok.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
zsoltip
őstag
Nem tudom, melyik topikban lenne alkalmas. Kiigazítás kérek, ha nem itt.
Android Auto automatikusan elkezdi lejátszani a Spotify tartalmakat. Holott elviekben ez ki van kapcsolva Andorid Auto beállításaiban. Mit kell állítani vajon?
-
Reggie0
félisten
Sot, meg gazt sem kell adni hozza. Reggeli jeghideg autoval nem akartam motorfekezni, ezert csak normal feket hasznaltam es csak akkor adtam gazt, amikor nagyon muszaj volt. Mire leertem Vars(les claux)-bol Risoulba mar olyan szaga volt a feknek, mintha hegesztettem volna.
[ Szerkesztve ]
-
-
Faby
senior tag
válasz Mágus2 #216732 üzenetére
Nem biznisz a motorfék, mert növeli az emissziót
Ezt kifejtenéd bővebben?
Nem kötözködés, tényleg érdekel.Csak mert anno én még úgy tanultam, hogy motorfék üzemben egyáltalán nincs üzemanyag adagolás, így fogyasztás sincs, ami meg 0 emisszió.
Ettől nemhogy csökkennie kellene a kibocsátásnak?
Vagy hogy?Mindkét autónkban (Octavia II benzin, Toledo IV dízel) motorféknél 0-t mutat a pillanatnyi fogyasztásmérő is; hazudik?
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest