Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • haddent

    addikt

    Még egy kérdés, kicsit off: van itt olyan, aki Battlefield 3 (multi) -zik? Főleg i7 -es kollegák érdekelnének a hyperthreading miatt. Nekem régi core2quadommal kevesebb fps volt jóval, de "simán" ment. Most valamiért (ugyanaz a vidikari) néhány másodpercenként befagy egy-két miliszekundumra. Ez nem hangzik vészesen, de játszhatatlan lesz tőle a játék... Elég sok az a másodperctöredék is, ha éppen lövöldözés közben van... Szóval fps megvan, magas (40-50-60), viszont van ez.

    Ha más is tapasztal ilyet, vagy hallott róla, akkor segíthetne :( Hogy biztosra menjünk, akinek van ilyen. Tegye már meg, hogy felmegy vmi jó zsufolt, nagy 64 slotos szeróra, bal felső 0 -ás gombbal előhozza a konzolt, bepötyögi ezt:

    Render.PerfOverlayEnable true
    Render.PerfOverlayVisible true

    és játszik, és nézi a bal alsó sarokban feltünt grafikonon, hogy tapasztal-e hasonlót:
    http://imgur.com/a/M6w8G

    (A grafikon 3-4 csíkján belül kéne legyen a cpu-gpu, és amikor ezek a borzalmas, egész monitort átszelő tüskék vannak, akkor befagy a játék egy kis időre)

    Mitől lehet ez? Próbáltam HyperThreading off, EIST (SpeedStep) on. Természetesen ezt csinálja alapórajelen (cpu, gpu, ram).

    Kérlek segítsetek! lga1155 váltás óta van :[

    Más játékban nem igazán tapasztalok ilyent, pl.: GTA IV, Crysis2 (ezek régebbiek, de cpu -t azért nyúznak, ha az lenne a hibás), Saints Row 3 és Batman Arkham City. A Batmannél van néhány ilyesmi, de sokkal ritkábban, és az a gyanúm, hogy egyszerűen oda nem elég a gtx460 om, és amiatt szaggat be. - helyesbítek, sajnos sztem a Batmennél is jelentkezik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák