- Milyen SSD-t vegyek?
- Projektor topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen videókártyát?
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen nyomtatót vegyek?
- ASUS ROG Ally
- E-book olvasók
Hirdetés
-
Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
ph A cég évtizedes jótállással szállított, ATX 3.0-s termékcsaládja kétféle színben és teljesítménnyel készül.
-
Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
ma Megjelent az iOS 17.5.1, ami javítja a furcsa hibát, de az Apple hallgat a miértről és a hogyanról.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Mauzes #10737 üzenetére
Mondjuk ez h aa legjobb a gúgli alapú... megvettem használtan Hansot majd 50k€-t csak hogy szembesüljek vele hogy az addig vígan menendő google maps a virtuális kakasvermen 2019-től nem megy tovább mert gúgli frisebb vasat kér hozzá. Nem mellesleg a kocsi sim modulja még szerencse h támogatja a 4g-t mert ugye 2g off, 3g off... a teljes infotainment meg 3k € meg szerelés.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
mauimagic
aktív tag
válasz axioma #10753 üzenetére
Nyilván megoldható, csak a gyártóknak nem éri meg.
Eladsz párezer darab pl 100 Eurós eszközt, aztán vehetsz fel a supportra munkavállalókat.BTW kíváncsi vagyok, hogy az éppen agyon hype-olt kínai EV gyártók milyen supportot nyújtanak majd...
A tippem az lenne, hogy gari lejárta után 1mp-el már az ügyfél képébe röhögnek, ha valami gondja van...[ Szerkesztve ]
-
Kukipapa_rr
tag
-
Shadowbull
addikt
válasz Kukipapa_rr #10755 üzenetére
Az új autó vásárlókat hol érdekli ez?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
mauimagic
aktív tag
válasz Mauzes #10756 üzenetére
Nem arra gondoltam, hogy gari lejárta után jófejségből cserélnek ezt-azt, hanem pl az alkatrészellátásra.
Az azért rendben van, nem?Saját szakmámban pl azt látom, hogy egy hanyatlónyugati klíma/hőszivattyú alkatrészellátása 10+ év után is megoldható, míg van a négybetűs, itthon prémiumnak marketingelt kínai (mellesleg a legnagyobb volumenű gyártó a világon, tucatnyi almárkával), ahol egy épp kifutott modellhez sincs semmi.
És itt nem megoldás az, hogy majd veszel 3rd party fékbetétet meg féltengelyt a "Hoang-Ce T3sl4 Model III" EV-hez, mert motort, invertert, panelt nem egyszerű azért gyártani.
[ Szerkesztve ]
-
Kukipapa_rr
tag
válasz Shadowbull #10758 üzenetére
Nagyobb értékvesztést jelent.
Amúgy is validabb előfizetési díjat szedni egy szolgáltatás után, mint egy ülésfűtésre.
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #10757 üzenetére
Az orokke es a szokasos hasznalati ido kozott ta'tong ne'mi kulonbseg. Az autonal sztem 12-15 ev korul van az, amikor elkezdi a tarsadalom "tul regi"-nek tekinteni, pl. cascot felmondjak, hasznalt piaca beesik.
-
Shadowbull
addikt
válasz Kukipapa_rr #10762 üzenetére
Nyilván felmérte a Nissan hogy mennyien fizetnének érte, és neki mennyibe kerül az egész.
A Toyotámban például két évig működtek az online szolgáltatások, aztán ha akarsz fizetsz érte.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Kukipapa_rr
tag
válasz Shadowbull #10764 üzenetére
Lehet, hogy felmérték, de lehet, hogy valóban ilyen rövidlátóan gondolkodtak.
Ez nemcsak a Leaf-ekről szól, egy csomó Nissan típusnak van app támogatása.
Egy analógia: szerinted milyen üzenete és visszhangja lenne, ha Tesla bejelentene hasonlót, és egy 2013-as S (11 éves) április 1-től többé nem csatlakozna?
-
madgie
titán
válasz Kukipapa_rr #10765 üzenetére
2020-as Zoe-ra nincs megoldva rendesen itthon, hogy hosszabbíthassuk az online funkcióit... pedig abban 4G van.
-
DopeBob
addikt
válasz Kukipapa_rr #10765 üzenetére
Itt a Tesla-s példa, így is lehet ezt kezelni. 3G Cellular Network Retirement 200$-ért tesznek bele új modemet VS inkább ne használd többet...
Nekünk is Leaf van, igazából a hócipőm tele van az egész Nissan-al, meg a haza márkaszervízekkel, gyakorlatilag többe kerül az éves """szervíz""" mint a másik autónkon ami egy dízel kombi. Egy lehúzás az egész.
MZ/X
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #10769 üzenetére
Na meg akkor akár 11 évesen is kap új funkciót az autó.
Persze tudom ez más gyártónál ismeretlen, ahol nem hogy új funkció nincs az első perc után se, hanem a bugjavításoknak kell örülni, ha vannak.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Shadowbull
addikt
válasz WiZARD #10770 üzenetére
Ja, olyan új funkciót, ami csak az okostelefonkárosult generációnak számít valamit. Például nem zöld lesz egy ikon hanem kék.
"hanem a bugjavításoknak kell örülni, ha vannak"
Már húsz éve is folyamatosak voltak a hibajavítások, csak nem fancy módon online küldték ki az autókra, hanem a szervizben tették rá.
Ha amúgy valamit gyűlölök, akkor az az öncélú változtatgatás, amikor megváltozik a felhasználói felület. Telefonon is utálom, számítógépen is. Annál értelmetlenebb baromság nincs.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #10771 üzenetére
Persze könnyű szervizben frissíteni ha amúgy is gyakran kell oda menni a usernek.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Mauzes
őstag
Ha már feljött az EV "szerviz", meg tudnátok osztani mások okulására márkaszervizes árakat erre a műveletre, és hogy mi volt benne papíron? Főleg amíg gari alatt kötelezőek ezek a szervizek. Mert hogy gondolom csak pollenszűrő, néha fékfolyadék, meg kötelező diagnosztika van benne.
Nekem nincs infóm erről, pedig hasznos lenne, hogy meg lehessen ítélni, mennyire jók egyes kedvezmények vagy opciók új autó mellé. Pl. Volvonál 3 év ingyenes szerviz van, vagy BMW-nél (i4) olyan 220k lenne egy 4 éves szervizcsomag.
[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
válasz FIREBLADE78 #10776 üzenetére
"Patkányság" amúgy egy kicsit szerintem. Eladják a marketinggel, hogy milyen jó az EV, alig van fenntartási költsége, majd utána iszonyat drágán és kötelezően rádverik a szinte semmit, hát nehogy már ne fizess ki majdnem annyit, mint egy belsőégésűnél.
-
mghltm
addikt
válasz Mauzes #10777 üzenetére
nem kotelezo a markaszerviz:
Elvesztem a garanciát, ha nem a kijelölt márkaszervizbe viszem a kocsim?
Bukod a garanciát, ha kerülöd a márkaszervizt? - mutatjuk a kiskaput!
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
mauimagic
aktív tag
válasz mghltm #10778 üzenetére
Erről van szó.
Egyébként a solymári EV szervizben, ami az egyik legismertebb itthon, most volt teljes átvizsgálás, állapotfelmérés, hajtóműolaj csere, fékfolyadék csere + egy hiányzó biztosítéktábla fedelet is pótoltak EV200-ba. 60k tokkal vonóval.
ICE-nál ez kb vezérlés csere szintű nagyszerviz lenne, nyilván az összeg többszöröse.Szóval egyrészt van alternatíva a márkaszervizekre, másrészt ha valaki új EV-t vesz 15+ milláért, akkor tényleg az évi 200k veri majd földhöz?
-
Mauzes
őstag
válasz mghltm #10778 üzenetére
Értem, de őszintén szólva egy EV-nél, ahol egy akksi gondra rámehet több millió Ft, én(!) nem annyira merném vállalni annak a kockázatát, hogy majd évek múlva bizonyítanom kelljen, hogy megfelelő gyári technológiával történt minden szerviz, átvizsgálás, diagnosztika, stb. Ha pedig valóban nagyon profi a külső szerviz, akkor pedig nem lesz jelentősen olcsóbb. Legalább is Ford ICE esetén ezt tapasztaltam.
mauimagic: nem azt írtam, hogy földhözver bárkit, hanem hogy lehúzás.
[ Szerkesztve ]
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #10783 üzenetére
Abban ne lenne, hogy EV esetén dupla oradijjal nézik at a futóművet és féket is?
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
válasz Mauzes #10780 üzenetére
Nem lehúzás. Enélkül nem lenne autód. Nem lenne aki valamilyen formában biztosítja a gyártó hátterét. Az tény hogy nem olcsó de cserébe az ember kap is rendsen szolgáltatást. Különben ha megnézel egy vérprofi magánzót az is el fogja kérni a szaGszerviz árait. Akkor az is lenyúlás?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tuzpenge
őstag
válasz bitpork #10786 üzenetére
Nem az a lehúzás, hanem hogy ha a vw-nél is meglátják hogy elektromos akkor az óradíj egyből 2x szorzó.....és ezt megtehetik. Jaa és nem arról van szó hogy szakképzett ember kell mert a nagyfeszültséghez kell hozzányúlni, hanem a sima fék, futómű, pollenszűrő cseréről beszélek mint @Wizard kolléga is.
[ Szerkesztve ]
ˣ
-
Tiédetis
senior tag
válasz bitpork #10786 üzenetére
kia szerviz 4 féktisztítást 110k értékben vállalta
vérprofi magánzó 20k-t kért
Te ezt minek nevezed? Oké nem lehúzás! Pofátlan extraprofit találóbb rá.
Ja és a diagnózis hibás volt, mert nem az okozta a hibát, tehát mégis lehúzás, kiegészítve a pofátlan extraprofittal.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
mauimagic
aktív tag
válasz Mauzes #10780 üzenetére
Ha pedig valóban nagyon profi a külső szerviz, akkor pedig nem lesz jelentősen olcsóbb. Legalább is Ford ICE esetén ezt tapasztaltam.
Pont az előző HSZ-ban írtam le egy profi külső szerviz árait, tételesen. Jelentősen olcsóbb.
De elengedtem a témát, itt read only a fórumozók jelentős része, sok értelmét nem látom a diskurzusnak.Hatósági áras Nemzethy Villanyautóműhelyek létrehozása lehet a megoldás, Bruttó 5.000 Ft rezsióradíjjal...
-
mghltm
addikt
dino kedveloknek: faragtak a leaf-ek aran, palyazattal tovabb csokkentheto az osszeg
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Bikkrom
senior tag
válasz mghltm #10794 üzenetére
A használt áruk is szakad. 6 millió felett volt nemrég a 40 kwh alja, 5,5 lett pár hete, mostmár 5 millió alá is benéznek.
Pont mire letettem a Leafről és a Volvo v60 phev-eket bújom pár hete. Most meg újra nézem a Leaf-eket. Na majd meglátjuk, még van 1-2 hónap mire vásárlás lesz.
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
válasz Kroni1 #10796 üzenetére
A sima Ampera azért amiért az i3 (pedig az nagyon tetszett), 2 gyerekkel a 4 személyes kevés. Asszonynak be kell tudnia ülni közéjük. Az e plus jó lenne, az már 5 fős, de az nem fér bele a keretbe. 3,5-4 millió volt a keret, ami idő közben 4,5-5 lett. Az Ioniq nem plug-in ennyiért. Vagy tévedek? Van itthon fölös pár ezer kwh üzemanyag helyett. Plug-in vagy EV kell legyen. De 200 km felett menjen.
A Volvo V60 meg érdekes mód nem zuhan. Igaz nem is mennek. Csak pang a piacuk. A 2013-2014 rendberakottak 250 ezer km alatt 4,5 millió környéke. De a 2015 vége, 2016, 2017 meg 5,2-5,6 millió. Annyiból már becsorogtak értelmesen felszerelt 40-es Leaf-ek. Na meglátjuk. Van még pár hét agyalni.
Egyébként sem szeretek ekkora összeget hamar elkölteni. Sokat kell nézelődni a tuti vételig.
Szerk: Outlander volt még versenyben, de az meg nem megy el elektromosan télen 20-25 km-t. Legalábbis ritka. Ovi járat lenne reggel, délután. 20-25 km a kör. A V60 11,2 kwh aksija verhetetlen ebben az ársávba.[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
mauimagic
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #10793 üzenetére
Bocs, de úgy néz ki egy félanalfabéta gázszerelő nyeri majd a közbeszerzést
-
biga
senior tag
válasz Tiédetis #10785 üzenetére
Fura dolgok ezek. Irtam korabban, hogy mi mindig karbantartasi szerzödéssel visszük szervizbe a kocsikat, igy igazabol nem tudom, mennyi egy atlagos évi szerviz '(illetve néhany meghibasodas) ara, de a karbantartasi szerzödés maga vagy 20-30%-al kisebb nekünk, EV-re mint ICE esetén. Lehet, hogy itt vmi üzletpolitika is van, de mindenesetre a mi szerény tapasztalatunk alapjan az EV karbantartasa kevesebbe kerül (nyilvan nem reprezentativ).
Lehet, hogy ha lejar a szerzödés, akkor majd kiegyenlitödik?''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Tiédetis
senior tag
Ezt nem tudom megmondani. Amikor először voltam KIA szervizben, kicsit meglepődtem a munkadíj árán, ezért valamennyit engedtek azzal, hogy kevesebbet számoltak fel. Ezzel együtt, nekem nagyon rossz tapasztalatom van a JP kecskeméti szervizzel.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen