- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- iPad topik
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mauzes
őstag
válasz Kukipapa_rr #10300 üzenetére
Még ha nem is lenne árcsökkentés, szerintem a piac visszaáll(t) a korábbi trendekre, azaz bármit veszel, 5 évente lefeleződik az értéke. Ez a nagy átlag, főleg ICE esetén. PHEV és EV esetén én ennél kicsit nagyobb árcsökkenéseket látok, aminek szerintem a fő oka az akkumulátor para - minél közelebb vagy az akku gari végéhez, annál jobban "leírják" az egész autót értékben.
-
ozzy711
őstag
válasz Mauzes #10301 üzenetére
minél közelebb vagy az akku gari végéhez, annál jobban "leírják" az egész autót értékben.
Igen, de ez akár megalapozatlan is lehet, hiszen az aksik általában jóval a gari időn túl is kiválóan működnek. A para szerintem az általános garancia lejárta körül is kezdődik, mivel elég zsebbenyúlós lehet egy-egy javítás.
-
BrandonXXV
aktív tag
A 12V-os kis akksi ápolására, töltésére megfelelő választás lehet egy Bosch C3-as töltő?! Az akksim AGM-es.
Vagy esetleg van ajánlottabb ezekhez? -
mghltm
addikt
Villanyautó teszt: Volvo EX30 Single Motor ER
Nagyon erős ajánlat lett a Volvo első tisztán elektromosnak épített autója.still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Mauzes
őstag
válasz mghltm #10306 üzenetére
Igen, ezért írtam, hogy nem mindenkinek szempont. De én pl. csak gyereket szállítottam volna benne és mégis elvetettem, egyszerűen kényelmetlen rá.
A speedzone tesztben vannak konkrétan hibás infók (pl. alapáras szín, szövet - miközben ezek felárasak) és kicsit egyoldalúnak érzem.
-
tuzpenge
őstag
válasz Mauzes #10308 üzenetére
A speedzone megrögzött EV gyűlölőkből áll. Néha próbálják magukat megerőszakolni mert tudják hogy nem kikerülhető, de minden megnyilvánulásukból süt az hogy benzinvérűek. Amivel nincs is baj, csak akkor nem kell az EV-t erőltetni. Hozzátenném hogy a Vályi is oly sokszor mondd akkora blődségeket még az ICE autókról is, hogy egy analfabéta is tudja hogy baromságokat beszél, viszont az egója akkor ahogy lassan szűk neki az ország.... Az egyetlen valóban hiteles figura a Göbi, meg volt egy fiatal srác a Kolos akit hamar kigolyóztak onnan...
ˣ
-
tuzpenge
őstag
-
Chereiose
addikt
Használt Opel Corsa-e / Peugeot 208-ról mi a vélemény? Szimpatikus az egész nagy akksi és a 100Kw-os töltés ( ha bár nem tudja sokáig), illetve egész jól bement az áruk 7m környékére.
-
bigdigit
addikt
Ma munkában volt időm és végig olvastam a Hyundai oldalán fent lévő kezelési útmutatót. Azt írja 6. fejezetben guminyomás ellenőrző ott van részletesen. Hát abba egy szó sincs róla...mondjuk a bajusz kapcsolók se szerepelnek sehol. Német papír alapúm van azt nem fogom olvasgatni.
-
biker
nagyúr
válasz bigdigit #10312 üzenetére
fejből...
kormány jobb oldala, füzetlap gomb a jobb kijelző lapozása. Első képernyőn fel le az átlag fogyik, energiaáramlás és hasonlók vannak, második lapon az iránytű és a navigációs kiírás, harmadik lapon a fáradság kijelző, és a guminyomás lapozható, negyediken a beállítások menü és almenüi vannak.
Ez kb 5 perc alatt bejárható.
itt van angolul: [link]Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Vesa
veterán
válasz mghltm #10304 üzenetére
Antalóczy mindig is hülyeségeket beszélt. Az EX30 minden, csak nem jó ajánlat. Rendesen extrázva 20millió körül van, annyiért már Tesla, Nissan Ariya és még egy csomó más, normális minőségű és méretű autó van. Sőt, ugye Tesla már 17-ért elérhető, Nissan is árat csökkentett, egyes modellek már 16,5M-ért vihetők, nagyobb extrákkal is 18-19-ért. Mindkettő kétszer akkora autó, sokkal jobb műszaki megoldásokkal és anyaghasználattal. Az EX30 full extrával maximum 14-ért esetleg, és még akkor is erősen kompromisszumos lenne.
Anyukáknak sem jó, mert még a gyerekülés se fér be rendesen, de minimum kényelmetlen oda gyereket pakolgatni. A SpeedZone teszt pedig egyértelmű reklám, kapják is az ívet kommentekben.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
-
FIREBLADE78
addikt
Kicsit bosszús vagyok. Még mindig 400 km-t ír ki 100 % akksinál. Megakarom járni Bp Szegedet oda vissza töltés nélkül. Elvileg menne is. De most pályán menjek 120-al?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
BrandonXXV
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #10319 üzenetére
Akkor menj 110-el, ha a 120 nem felel meg
-
válasz FIREBLADE78 #10319 üzenetére
Mi a baj a 120-szal? Én villany nélkül is szeretek annyival menni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
gorbep
senior tag
válasz FIREBLADE78 #10319 üzenetére
Bocs, kellett volna mondanunk, hogy a BEV türelemre tanít...
Told csak neki... a töltés idejével együtt több idődbe lesz, mintha 110-el mennél... és még a zsebednek is fájni fog...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Vesa
veterán
válasz FIREBLADE78 #10319 üzenetére
120 az ideális ZEN közelkedés. Szlovéniában érzem magam legjobban a pályán, mert legtöbb helyen 110 a határ és ott be is tartják. Halál nyugodtan leérünk, élve. Jellemzően csak magyarok előznek meg 150-el, de nem fognak sokáig örülni, a szlovén rendőrök nem cicóznak.
A tudomány a valóság költészete!
-
-
stickrs
senior tag
Volt már korábban téma itt, a 110/120as tempó közel sem ideális pályára. Lassabb mint a normál forgalom sebessége, de gyorsabb mint a külső kamionsáv. És nem, nem érsz oda gyorsabban a töltési idő miatt egy gyorsabban tölteni képes ev-vel, mintha 130/140es tempóval mennél. Maximum anyagilag van némi különbség, de az a pár forint nekem pl nem ér annyit, hogy egy 600+kms úton már több mint egy/másfél órával később érjek oda egy 110es tempóhoz képest.
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
Kroni1
veterán
válasz stickrs #10327 üzenetére
Ahogy nézem az utóbbi időben nem csak EV-sek de ICE tulajok is egyre többen mennek a pályán a külsöben 90-110 kmph közti tempóban, gondolom elég sokaknak fáj már a 600+-os benzinár is, spórolnak ahol lehet.
Persze nyilván nem ideális hogy 2 sávra ott vannak a 130+-os villogók, a normál közlekedök, a spórolósok meg a kamionok, de meg kell oldani.
-
-
Tiédetis
senior tag
válasz Kroni1 #10329 üzenetére
Érdekes kérdés ez. Mióta lecseréltem a kis soul-t amivel értelemtlenség lett volna pályára menni, az amperával megyek. Kicsit több km mint anélkül a célhely, de 90%-ban az út jobb. (M5-sön azért vannak huppanók rendesen) Viszont 110 (106) a beállított sebességem. Ha nincs tömve a pálya, ez még tényleg élhető sebesség itt.
Ha kamiont kell előzni, és a forgalom sem indokolja, ebben a tempóban megyek el mellette. Ha jönnek gyorsabbak mögöttem, gyorsítok és kész, pláne ha látom, hogy beáll és tartja a távolságot, nem fogom akadályozni. Sőt, akár 2 kamion közé is bemegyek, és jó időben jelzem is. De hát vannak audik és bmw-k, akik 20km-ről villognak, dudálnak, felmennek az elválasztósávra, na ott nem gyorsítok. (ez is jellemzően hazai rendszámosok) Szerencsére elől-hátul van kamera, mindent is vesz ha szükség lenne rá.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Tiédetis #10332 üzenetére
Ilyenkor én nyomok egyet és a "paraszt" hoppon marad,amikor 140-ről olyat ugrik a kocsi. Persze aztán sóherhez mérten visszamegyek csigába. Rühellem ha rám jönnek. Vannak akik képesek kamion szinten előzni,az nem én vagyok....
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
madgie
titán
válasz Shadowbull #10333 üzenetére
Én Kisvárdáról Budapestre, pont így. Az majdnem 300 km, és persze vissza ugyanennyi.
És kevesebbet idegeskedem, mint amikor "kolinmekrézek" 143-mal.[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
válasz stickrs #10327 üzenetére
Én korábban autópályán mindig óra szerint 140-re állított tempomattal mentem. Ehhez képest, mióta kisgyereimmel utazom, hosszú úton ha "sietünk", akkor 130, de sokszor 120. És nagyon jó szerintem a 120, egyáltalán nem jelent problémát a forgalomban. Cserébe nem csak biztonságosabb, hanem sokkal pihentetőbb, kellemesebb, halkabb és nem fő szempont, de fogyasztásban is jobb.
-
Mauzes
őstag
válasz Shadowbull #10338 üzenetére
Ízlések és pofonok. Ez amúgy 10 km/h-val kevesebb, mint az engedélyezett maximum tempó, szóval ha ez érfelvágós, akkor szerintem sokkal több dolog a világban még jobban kell, hogy zavarjon.
-
Kroni1
veterán
válasz Shadowbull #10338 üzenetére
Én Klagenfurt Villach felé unom már hogy pár km-enként 100 és 130 közt kell folyton váltogatni a sok alagut miatt. Gyakran járunk erre, párszor kaptunk már innen 30-40eur körüli csekket. Ezèrt egy ideje az osztrák résztől kezdve szinte végig 100-al közlekedek. Abszolút szerethető tempó főleg gyerekekkel, most a Dolomitokban voltunk Bp-röl. Egy 600-700km úton az induláskor a GPS által írt érkezési időhöz képest max 10-15 percet szoktam veszteni.
-
Kroni1
veterán
válasz mauimagic #10330 üzenetére
Azt hozzáteszem Rodoszig bármilyen tempóval mentem volna ugyanúgy elment volna tőle a kedvem egy életre az tuti! Én azt semmilyen tempóval nem vezetném le max roadtrip jelleggel 1-2 éjszakás megállással, betervezett látnivalókkal, városnézéssel ahol nem csak a cél hanem az út is a nyaralás része.
-
bigdigit
addikt
Nos ma hazafelé megnéztem és tényleg ott van. Sőt így végre látom az adaptív tempomatot is. A fél városon azzal jöttem haza és tényleg jól működik már persze minden optimális hozzá akár araszolva is.
Egy dolgot még nem találtam meg sehol. Az ajtó záráskor van valami módszer fel is húzza automatán az ablakokat? Off autó ezt megcsinálta bármi trükk nélkül. Itt meg a hosszú zárás gombra se történik meg. -
WiZARD
addikt
Amikor a Leafet vettem én is megmagyaráztam magamnak hogy bőven jó a 110-120 a pályán. A végén el is hittem hogy jó az.
Aztán meglett a Tesla, azóta eszembe nem jutna ennyivel menni. Picit az is fáj, hogy az AP sebességet 150ről 140re korlátozták.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Kroni1
veterán
válasz WiZARD #10343 üzenetére
Régebben kollégáimmal mi is folyamatos 160kmph-val jártunk heti szinten Szlovéniába, főleg éjjel üres pályán.
Most a korábbi 130-140-es tempómról 100-110-re lassítva nekem a 3 gyerekkel megnyugtató a tudat hogy ha bármi van egy kicsit biztonságosabb ez a tempó, meg hogy kb. ugyanakkorra kiérek és a 2.0dCi Espace kijelzőjén a 7.5l helyett azt látom, hogy 6.8l/100km.
Öregszem, na! -
Shadowbull
addikt
válasz Mauzes #10339 üzenetére
Nyilván aki évente egyszer megy ki a városhatáron túlra, annak mindegy, annak lehet egy izgalmas kaland is.
Mi jellemzően évente 10-12 alkalommal mentünk 600+ kilométereket az elmúlt 18 évben, volt hogy gyakrabban, úgyhogy minél hamarabb le akarjuk tudni. Régebben gyorsabban is mentünk, mert volt arra alkalmas autó, Németországban 180+, Ausztriában meg Magyarországon 160.
Manapság 140-re állított tempomattal megyünk, ami 130 a valóságban, és hát ez elég lassú vánszorgás. Most voltam nemrég Debrecenben családi ügyben, München-Debrecen kicsit több mint 900 km.... Hát lassabban semmiképpen se vállalnám.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
-
biker
nagyúr
válasz Shadowbull #10345 üzenetére
"hagyományos" autóval én is szerettem 130+áfa sebességgel menni Mert ott nem feltűnő, hogy egy literrel többet eszik, de itt látványosabban nő a fogyasztás.
ha lenne egy 100+kWh akkupakk, nem érdekelne.maradok a tempomat 130-nál, az kb 122km/h valós, ha spórolni kell akkor 120 és kiadja.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Shadowbull
addikt
-
Szeged Aarhus tav is tokeletesen elheto 120 tempoval. Nem egyszer tettem meg.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Futás, futópályák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Toyota topik
- alza 404 akciók
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest