- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Vezetékes FÜLhallgatók
- iPad topik
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DopeBob
addikt
válasz Shadowbull #10950 üzenetére
Én csak a portfoliós cikket láttam, egyik végletből esünk a másikba...
"A Krone által megszerzett referencia-adatlap meghatározza, hogyan veszik figyelembe a töltéshez szükséges villamos energia CO2-tartalmát, beleértve az átvitel és átalakítás során keletkező veszteségeket. Az e-autó üvegházhatású gázkibocsátása így hivatalosan már nem lenne nulla, hanem a villamosenergia-mix függvénye lenne."
Ez így megint mire jó? Átalakítási veszteség meg átvitel az egyik oldalon, a másik oldalon meg a kipufogónál mért érték, mert a benzin meg a gázolaj az csak úgy van a kúton... agyrém
MZ/X
-
Shadowbull
addikt
válasz DopeBob #10953 üzenetére
Több folyamat zajlik egyszerre szerintem. Az egyik az általános kijózanodás, az EV rózsaszín ködből. Másrészt egyre nyilvánvalóbb a témával kevésbé szoros kapcsolatban lévőknek is, hogy az európai autóipar önkéntes kinyírása semmilyen szempontból nem célravezető.
Ennek ellenére erősen kétséges hogy egyáltalán vissza lehet-e fordítani a folyamatot, már olyan átalakulások indultak meg az ipar teljes spektrumában, amit nagyon nehéz lesz visszafordítani.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
tuzpenge
őstag
válasz Shadowbull #10954 üzenetére
Hát igen....ez nem egy jet ski amit össze vissza lehet kormányozni pillanatok alatt. Nagyon hosszú stratégiák mentén felépülő ipar amit ide - oda változtatgatni nem lehet, főleg veszteségek nélkül (de rövid időn belül még azokkal se nagyon).....
ˣ
-
mghltm
addikt
válasz Shadowbull #10951 üzenetére
illetve buzz-bol erkezik a nagyobb verzio, amit erdemes lehet megvarni ha 3-4-5 gyerkoc van. nyilvan mas kategoria mint az ev9, de szerintem is buzz.
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Mauzes
őstag
válasz WiZARD #10949 üzenetére
Good luck with that. Ez egy több évtizedes berögződés, hogy nagy hatótávod van alacsony tankolási időkkel. Persze kimondhatjuk mi okosan, hogy "felesleges" (mintha ez valami tény lenne), de attól még az fog történni, amit én írtam, hogy csak a nagy hatótáv és/vagy nagyon gyors töltés fogja átbillenteni a piacot.
-
biga
senior tag
válasz Shadowbull #10954 üzenetére
Rozsaszin köd valoszinüleg valoban van, de a gond szerintem nem azzal van, hogy az EU erölteti a fosszilisrol valo leallast az autoiparban, hanem hogy a többi résztvevö csak modjaval. Igy kellene valahogy versenybe szallni a többiekkel. Kemény dio...
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Andras6800
senior tag
Őszinte leszek, nem értem a rózsaszín köd dolgot. Lehet azért, mert magamból indulok ki.
Az egész témával a fő probléma, hogy az emberek kényelmesek.
Igen, az EV sem zöld igaziból. mert nem Zéró szennyező, csak jelentősen kisebb szennyező mint egy ICE vagy PHEV vagy bármi belső égésű. Ha full zöldek akarunk lenni, akkor kerékpározni kell. De az átlag embert ez nem érdekli igaziból annyira, szerintem, hogy emiatt menjen EV irányba. EV-nek 2 nagy baja van.
Mivel "új" technológia, a fejlesztési ár masszívan benne van a végtermékben. Kevesebbet adnak el, újabb, így arányaiban nagyobb része az árnak. Emiatt drága.. már ha nincs állami támogatás, mint Kínában. Illetve drágább, mint az ICE.
Másik baja, hogy az emberek nem tudatosak. Mióta vannak EV-k, kiderült, hogy az ICE használók mind évente min 20x mennek 1000 km-t ahol bizony 1 perc veszteség sem fér bele (Kényelem) olyan luxi dolgokkal, mint töltés. Persze a számok amúgy mást mutatnak.Jelenleg az EV nem való mindenkinek, mert igenis van, akinek valós élethelyzet a fennt vázolt szitu. Lehet sose lesz jó mindenkinek. De minden egyes EV, amit egy ICE vagy PHEV helyett használnak, vagy PHEV amit ICE helyett használnak lassítja az aktuálisan zajló kihalási hullámot. Szerintem ez azért fontos, mert így több idő van valós megoldásokat keresni.
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
tag
válasz Shadowbull #10951 üzenetére
Drága, igen, de egy hasonló felszereltségű ID Buzz árcédulája megközelíti, és túl is szárnyalja... jah és nekünk kell a minimum 6-7 személy... ID Buzz alapból kiesik.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
biga
senior tag
válasz Andras6800 #10959 üzenetére
Itt a rozsaszin köd alatt én azt értem (és gondolom igy érti Shadowbull is), hogy volt (van?) egy hurraoptimista hozzaallas, hogy na itt van az EV, ami majd jol megment minket (kb mindentöl is). Szerintem ilyen értelemnben valoszinüleg tényleg van ilyen.
A többivel egyet értek.
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Tiédetis
senior tag
Szerintem meg nincs ilyen. Az EV-sek jó része sokkal reálisabban látja a világot. A probléma ott van, hogy az elvakult füstölősek igyekeznek védeni a saját világukat és nem igazán van érvük, inkább szidják a másikat: "nyáron megfősz mert nem mersz klímát kapcsolni, télen megfagysz mert nem mersz fűteni" baromságaikkal, tudom, FB bőven hozza ezeket az 1 bites embereket.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Shadowbull
addikt
Én is a közvélemény meg az ipar egy részének a rózsaszin hurráoptimista hozzáállására gondoltam az EV átállással kapcsolatban. Néhány gyártó saját magát ünnepeltette amikor bejelentette hogy ettől vagy attól az időponttól kezdve nem árul mást csak EVt, a pillanatnyi trendvonalakat a végtelenbe húzogatták, és így tovább.
Aki meg szkeptikus volt, kételyeket fogalmazott meg, azt meg csoportosan betámadták.
Most a józanodási fázisban vagyunk, és kezdünk reálisabb hangot megütni, és jönnek a felismerések, hogy talán mégsem olyan jó ötlet kinyirni a saját autóipart, talán mégsem minden probléma nélküli az infrastruktúra fejlesztése, az akkugyártás, talán mégsem akar mindenki azonnal EV-t, mert ilyen-olyan okból nem felel meg neki.De ennek ellenére ez a folyamat szerintem már visszafordíthatatlan, annak minden negatív következményével együtt. Majd szépen megesszük együtt amit főztünk.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
alba-regia
aktív tag
Keeway E Zi Citin, ill Minin nem tudja valaki, hogy lehet a szerviz menüben a végsebességen módosítani?
Előre is köszönöm!
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #10963 üzenetére
Sokadjara mondod ezt a "kinyirni a sajat autoipart". Ennek mi koze az EV-hez azon kivul, hogy az eu autoipar _sajat_dontesbol_ bedurcizott, es csakazertse gyart annyi EV-t es (ezaltal) olyan aron, ami win-win lehetne? Ok is donthetnenek maskepp, magas lorol beszelnek allandoan hogy az meg "auto" minosegu auto, de most komolyan ebben a parhuzamos elekben akkora zsarolasi potencialt ereznek, hogy ez is belefer? Aztan ha nem jon be, akkor miert nyirjak ki oket?
-
Tiédetis
senior tag
válasz axioma #10966 üzenetére
Teljesen igazad van, mindamellett, hogy én eu párti vagyok, csak sajnos ezek a majmok évekig röhögtek és fikáztak, amíg elszaladt melletük az élet. Hazudtak, csaltak, átvertek mindenkit, most meg rinyálnak. A híres "premium" gyártók hardver és szoftver problémákkal szembesültek, és mikor rádobták a marzsaikat, nem akartak tudomást venni a kínai hordáról. Majd a zúnijó megvéd minket. Megint. Kínai ellenes vagyok, de ha új autó, biztos nem európait vennék.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
biga
senior tag
válasz axioma #10966 üzenetére
Azt azért nem gondolom, hogy bedurcizott. Inkabb az van, hogy egyik oldalrol az EU nyomja a szigoru emisszios szabalyokat (megjegyzem, ez igy van jol), amivel küzd az eu ipara (pl a beszallitok, akiknek ugyan ugy be kell tartaniuk a szigoru normakat, mig pl a kinai beszallitonak vagy igen, vagy nem.). Aztan a masik oldalon ott van a nagyobb költségszint (pl a fizetések), plusz errefelé a munkavallaloi jogok is mashogy néznek ki, mint sok mas helyen. Nos ezek nemigen tesznek jot a versenyképességnek.
Mondjuk ettöl még nem gondolom, hogy akkor hatraarcot kellene tenni, csak igen erös ellenszélben kell teljesiteni. Igen, nehéz. De azért szerintem nincs szo arrol sem, hogy ki akarnank nyirni a sajat autoiparunkat, viszont jobb hijan elöl kell jarnunk a technologia valtasban. Nyivan hagyhatnank is, és az autoipar hatradoölhetne, mint az elmult par évtizedben, mig ki nem nyirjuk magunkat...
Esetleg jo lenne, ha ugy mellesleg az EU-nak lenne elég ereje, hogy kikényszeritse a fent emlitett szigoru normakat masoktol is (ha mar maguktol nem jönnek ra, hogy nemigen van mas ut). Azt nem tudom, hogy egyébként ez az ut valoban az EV utja-e, de az biztos, hogy nem az ICE-ké.''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Shadowbull
addikt
"Nyivan hagyhatnank is, és az autoipar hatradoölhetne, mint az elmult par évtizedben"
Az autóipar utolsó száz éve a kőkemény versenyről szólt, a folyamatos változásról és fejlesztésről, a folyamatosan változó körülményekről. Nem igazán értem milyen hátradőlésről beszélsz.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
axioma
veterán
Na ez a koncepcio jobb lenne a varosi ingazashoz (helytakarekos, konnyu, es me'g garazsmeret is kisebb lehet, de a keresztben beallas plane tok jo, oldalra nyithato ajtoval nem mukodne)
[link]
Nyilvan masodik autonak, es bazi draga most.[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Sajnos smart már nem konfigolható. Tud vki evt ami hasonló méretű? Hosszabb fél méterrel az nem gáz. Ilyen kicsi kocsi kellene. Renault 5 szimpi. De az még messze és "drága" lesz.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
mghltm
addikt
válasz FIREBLADE78 #10975 üzenetére
irtad a tamogatast, igaz regi de a leaf-eket most kb utanad hajitjak:
40-es visia 5,7m
40-es acenta 6,3m
40-es tekna 7,8m
62-es n-connecta 8mstill 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
tag
válasz FIREBLADE78 #10974 üzenetére
Féláron ott a BYD
Komolyra véve a dolgot, sajnos nincs még nagyon alternatíva 7 személyes EVkből.
EQB-GLB? Vicc, de merci
Esetleg hybrid 2es BMW? Vicc a köbön, de bömös
Tartasak fent 2 vagy 3 autót? Már nem szeretném.
Model X, EQS annyit azért nem.
eVito, vagy mi is az a Merci kisbusz? Nem az én világom.
ID Buzz Long? Lesz vagy 35 milla, és őszintén VW konszernból csak is Audi.
Nem könnyű.
30 millát egy netto.100as aksis, 5 méteres 4WD 384 Le fullos EV-re költeni nem lenne sok, ha nem KIA lenne, de "sajnos" csak az van egyelőre."there are more jacks then one at the fair..."
-
Shadowbull
addikt
-
Tiédetis
senior tag
válasz djeperto #10977 üzenetére
Hát igen. Az csak egy kia... Persze ha kivesszük a képletből azokat az EV-ket, amelyeknél csapágy probléma volt, a többivel nem nagyon hallottam gondot, ami nem jelenti azt, hogy nincs csak nekem nem voltak képben. Viszont már régen sem mérték szűken a garit, a hazai importőt viszont elég tré a garis ügyintézésben, ezért vannak, akik kijárnak osztrákba velük, ott nincs gond. Egy kis soul volt nekem, csapágy nekem is volt, ez tény. Az is, hogy azokat még nem tudták nagyon cserélgetni. Egyébként viszont nagyon jó kis autó. Kényelmes, sok extra, csapágyat félretéve, nem volt gondja. Szóval én azért nem fitymálnám le a KIA-t. Meg kell nézni, próbálni ha tudod, FB csoportokban érdeklődni, ez nem az a fórum, ahol a kérdéseidre választ kapsz, pláne olyanoktól, akik már láttak fényképen EV-t
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Shadowbull
addikt
válasz Tiédetis #10979 üzenetére
A "csak egy Kia" nyilván a márkának meg az árnak szól. A Kia mindig is a belépő budget kategória volt, ehhez méretezett műszaki tartalommal, és árazással.
Ehhez képest egy EV9 72e eurótól indul, és simán fel lehet konfigurálni 80e euró fölé.
Én nem látom azt a műszaki többletet, kínálatot, presztízst, ami reálisan indokolná ezt az árazást vásárlói szemmel.
Nyilván a másik oldalról meg tudom, hogy sokkal olcsóbban nem tudnák adni, mert EVt gyártani ennyibe kerül, másrészt meg az utóbbi időben minden baromi drága lett.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
gorbep
senior tag
válasz Shadowbull #10980 üzenetére
HA ültél volna az EV9-ben nem mondanál ilyet...
Simán van BMW minőségű... de persze majd mindjárt cáfolod...
Az én BMW-m full szálkás fapad ahhoz képest... minden téren...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
tag
válasz Tiédetis #10979 üzenetére
Csütörtökön kapom el a feketét tesztre. Igaz az nem GT Line, de első tesztre jó lesz. Már ültem benne rövidebb időre, de ez most egész napos teszt lesz.
Belépő szint EV szerintem nagyon nem a KIA. Esetleg MG, Leaf, pár BYD, .... na di kinek a pap...
Szeretem a BMWt, és sok más márkát is, volt is pár, de nem vagyok márkaelfogult.Na majd kiderül milyen. Ha ok, elkapom a GT 7végés tesztre, és előfoglalok 1 re. Június végére kell a 7 személyes.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Shadowbull
addikt
válasz gorbep #10981 üzenetére
"Simán van BMW minőségű"
Dehogy van. Meg sem közelíti sem gyártási minőségben, sem műszaki színvonalban, sem szolgáltatásokban.
"Az én BMW-m full szálkás fapad ahhoz képest..."
És az is nyolcvanezerbe kerül?
Amúgy maga a Kia sem akar BMW lenni. Abban a szegmensben a Genesis márkával próbálkozik a Hyundai.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
gorbep
senior tag
válasz Shadowbull #10983 üzenetére
Mantrázod a hivatalos BMW álláspontot... Ok, főnöktől buksisimi...
Vezesd... után alkoss véleményt...Magad vagy a kognitív disszonancia mintaszobra....
A Ti szerencsétek, hogy a KIA nem akar/tud ebből mennyiséget gyártani... szerintem 2 év, és Ti is nagy bajban lesztek, nem csak VAG. Különösen ha visszanyal a kínai fagyi a büntetővámokkal...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
mauimagic
aktív tag
[random automárka] fanboyok! Itt az idő! Harcra fő!!4 Hozok popcornt
-
Shadowbull
addikt
válasz gorbep #10984 üzenetére
"Mantrázod a hivatalos BMW álláspontot.."
Ugyan kérlek.
"Vezesd... után alkoss véleményt..."
Szerintem többféle autót vezettem már életemben mint te.
"Ti szerencsétek, hogy a KIA nem akar/tud ebből mennyiséget gyártani."
Hűha,. óriási szerencsénk. LOL.
"szerintem 2 év, és Ti is nagy bajban lesztek"
Ezt hallgatom lassan húsz éve.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
-
Tiédetis
senior tag
válasz djeperto #10982 üzenetére
Hasonlít az ioniq formavilágára. Nekem spec. az nem tetszett, így vagyok a Tesla Model 3/Y -al is, szeretem a hagyományos formákat, de nyilván nem ez dönt elsősorban. Kíváncsi leszek a vezetési élményre.
Minőségigel én nem tartanék tőle az biztos.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
gorbep
senior tag
válasz Shadowbull #10986 üzenetére
Szerintem többféle autót vezettem már életemben mint te.
Irreleváns, mert NEM AZOKAT VEZETTED AMIKRŐL ITT VÉLEMÉNYT ALKOTSZ!
Mellesleg azért ebben ne legyél olyan nagyon biztos... szerintem nagyságrenddel több BEV-et vezettem nagyságrenddel több km-t... és ezzel a legtöbben így vagyunk itt... De Te megmondod nekünk, hogy mit is TAPASZTALTUNK...
Ezt hallgatom lassan húsz éve.
Mint ahogy mi is tőled, hogy minden Tesla elrohad, szétesik... A Tesla csődbe megy, a részvény XY$ lesz... az EV zsákutca, a kínaiak befürdenek, a Toyotának van igaza, az akkuk letérdelnek, és mind kidobhatjuk.... mindez csupán egy vélemény, ahogy a miénk is az... és az eddigi tények minket igazolnak (nem zárom ki, hogy ez változni fog)
PEACE
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Shadowbull
addikt
"szerintem nagyságrenddel több BEV-et vezettem nagyságrenddel több km-t..."
Elképzelhető, de ebből a szempontból irreleváns. A kommersz meg a prémium közötti különbség nem függ a hajtáslánctól.
"minden Tesla elrohad, szétesik... A Tesla csődbe megy, a részvény XY$ lesz... az EV zsákutca, a kínaiak befürdenek, a Toyotának van igaza, az akkuk letérdelnek, és mind kidobhatjuk...."
Elég szomorú hogy ennyit fogtál fel abból amit mondtam. Ez baromi alacsony szint.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #10978 üzenetére
Voltam náluk ma. Drága. Támogatással is 13 körül van. Arra az évi pár ezer km-re hülyeség.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #10992 üzenetére
Ne hagyd az ikea töltőn a kocsit mert megint sokat fizeccc…
-
mghltm
addikt
válasz FIREBLADE78 #10992 üzenetére
esetleg egy friss ec3, hossza 4m, 44-es lfp akku, 3,6 millio tamogatast kaphat
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Vesa
veterán
"Az EV-nek csak addig, mig az EV-k el nem érnek agy altalanosan legalabb 5-600km-es hatotavot"
Az EV-nek elsősorban nem a hatótáv a gondja, hanem a kényelem és az idő. Lakásból üzemeltetve még mindig sokkal kényelmetlenebb az EV, sőt, ki merem jelenteni, hogy jóval nagyobb szívás mint az ICE. Családiházban már egyértelműen nem, sőt, onnantól egyenesen megfordul a dolog, mert még benzinkútra sem kell járni, mint az ICE-vel. Viszont az emberek többsége lakásban lakik.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Tiédetis #10968 üzenetére
"A híres "premium" gyártók hardver és szoftver problémákkal szembesültek,"
Ma már nagyon jók egyes német prémiumok info rendszerei. Nem rendezik le egyetlen monitorral mint sok más gyártó, van digitális műszeregység ami már most is nagyon szépen testreszabható, gyors, jól használható a legtöbb rendszer amit próbáltam.
Szerintem eleinte érthető volt a szoftveres lemaradás, mert ezek a cégek elsősorban autógyártók és nem IT fejlesztők! Idő kellett ahhoz, hogy ezek a fejlesztések is beérjenek. És még így sem véletlenül mozdulnak el egyre többen abba az irányba, hogy az autó infotainment rendszerét független fejlesztő adja -pl. Google-, aztán szopjanak a frissítésekkel és egyebekkel is ők.A kínaiak szoftvere se jó. A sima tesztvideókból ez nem derül ki. A Volvo-nál is úgy kellett kiderítenem a mélyebb problémákat, hogy Volvo tulajdonos barátaimat kérdeztem meg, és kerestem olyan videókat, ahol az autókat napi szinten használók fejtik ki a véleményüket. Azt már személyesen is láttam, hogy teljesen vállalhatatlanul kicsik a betűméretek és ikonok, hogy a műszeregységen konkrétan nem látszik az üzemanyag szint csíkja, mert kb. 2 pixel vastag, de persze a kereskedő szerint minden szuper, ez a legjobb rendszer a világon. Aztán beültem a C300-ba, és 15 évet repültem az időben előre mind technológiában, mind grafikában, mind képességekben.
Ha rákeresel a kínai csodákra, ott is látható, hogy az egész rendszer sz*r.
A tudomány a valóság költészete!
-
Tiédetis
senior tag
Ahogy írtad: egyes német márkák. De itt is volt aki szívott nagyon sokat id3-al, amit egyesek prémiumnak állítanak be. Mert német.
Én azok közé tartozom, akik szeretik a fizikai gombokat. Volt olyan ismerős, aki vezetés közben néha az útra is figyelt, miközben a menüben keresgélt. Nem szerencsés, legyen az bármelyik márka.Akkor most mégis IT az EV?
kínai: ezt hagyjuk is. Majd 2-3 év múlva jó lesz.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
-
FIREBLADE78
addikt
Ma jött a forgalomban egy ev9. Hát ő izé... Van kiállása. Böszme egy dög. Hátul szép. Elől nem jön be. Ilyen batár állatot nem vennék elektromosban. Csak az 50d
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Ukrajnai háború
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs