- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mauimagic
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #11095 üzenetére
Az durva. Nekem az NV200 ír 16-17-et városban, télen, tetőcsomagtartóval. Pedig annak a CW értéke annyi lehet, mint egy kerti budié.
-
Mauzes
őstag
válasz mauimagic #11101 üzenetére
Azért egyedi userek egyedi adataiból ne vonjunk már le következtetést. Lehet, hogy valaki máshogy vezet egy 340 lóerős sportos BMW-t, mint egy furgont? Városban pont nem a légellenállás számít amúgy sem.
Nekem pl. simán 25 körül van városban a 330e, igaz ez nem EV hanem PHEV - részben hatékonytalanabb, de főleg mert nem könnyű a lábam. Mondjuk pont nem izgat, hogy benzinre számolva 2,1 liter vagy 2,9 liter az áramfogyasztásom.
-
FIREBLADE78
addikt
Szeretek gyorsulgatni lámpánál.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
mauimagic
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #11103 üzenetére
Sejtettem, hogy nem a 30 fokon felejtett fűtés zabálja az akksit
-
Mauzes
őstag
-
FIREBLADE78
addikt
Őszinte leszek. Igazából fingom sincsen mennyit. Eszik. Nem érek rá nyomkodni. Pillanatnyit szoktam nézni. Azt sem tudom,hogy hol van ez az infó. Appban töltés utáni átlagot mutat.
Február átlag 19,6. Biztosan úgy van[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11108 üzenetére
Mekkora átsebesség mellett? Azt látod?
Nekem most 52km/h átlag mellett 16,5 800km-re vetítve.
Ma 80km-t mentem települések között, 90 max, két trafi is volt útközben, 14-re jött ki, igaz, klímát nem kellett kapcsolni.Lámpánál én is szeretek kicsit nyomni neki, de mivel következő piros, féltávtól kb. vissza is nyomja a jelentős részét annak, amit elfogyasztott
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Shadowbull
addikt
BMW Vision Neue Klasse X
Szériaváltozat 2025-től Debrecenből.
[link]Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
ozzy711
őstag
válasz Shadowbull #11110 üzenetére
Lehet, hogy láma a kérdés, de mi az a két csonk a visszapillantó helyén?
Amúgy nagyon bejön, kíváncsi vagyok az árára.[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
válasz Shadowbull #11110 üzenetére
Ezt azért szokni kell, de modernnek modern, az biztos.
Kicsit furcsa lesz mögötte menni, miközben vigyorog rád.
-
Andras6800
senior tag
válasz Shadowbull #11110 üzenetére
Vártam már nagyon. Érdekes lesz. Személy szerint nekem a belső tér nem tetszik. A középső kijelzővel kicsit Tesla koppintás. Persze a panoramic HUD vagy mi a neve ment ezen. Kíváncsi leszek nagyon a széria változatra.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Shadowbull
addikt
válasz Andras6800 #11116 üzenetére
Sajna manapság már mindenbe bele kell tenni a nagy tévét középre, különben nem vagy modern.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
FIREBLADE78
addikt
Ha tűrhető ára lesz akkor csere az i4-ről. Remélem lesz addigra sedan is.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #11118 üzenetére
NA0 később jön egy kicsivel. NA5 kezd Debrecenben.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Andras6800
senior tag
válasz Shadowbull #11117 üzenetére
No igen. Az az igazság, hogy tervezem ilyenre cserélni az IX3-asom, de majd csak facelift után. Egy ennyire új platformmal tapasztalataim szerint érdemes várni pár évet faceliftig, hogy a kezdeti váratlan nehézségek javításra kerüljenek. Itt pedig sok új van.. új platform, új generációs e-drive, merőben új generációs multémidia system stb.
Meglátjuk milyen lesz élőben. Biztosan fogok kérni tesztvezetést majd, ha lesz elérhető 2026-ban.Amúgy jelenleg számomra az OS8 EV funkciói lennének a non plus ultra az iDrive 7 gombkiosztásával. Nagyon fázom ettől a mindent is érintő kijelzőn kezeljük dologtól, pl a klímát is.
Amúgy itt nem láttam iDrive kontrollert, ami remélem inkább csak az én figyelmetlenségem. iX2-vel is ez volt az egyik fő bajom. Ezért maradtam iX3-nálA békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Shadowbull
addikt
válasz Andras6800 #11120 üzenetére
Nem lesz már idrive sajna. Pedig én is szerettem. Nade ez van, szép új világ, nagy tévé, tapizás. Szerencsére a HUD megmaradt, és ez a panoráma display sem tűnik rossznak.
[link]Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Vesa
veterán
válasz Shadowbull #11110 üzenetére
Na ez így azért sokkal tetszetősebb, mint a concept volt. Egyedül a 70-es évekbe visszatekintő keskeny vese nem tetszik, de összességében nem lett rossz.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Andras6800 #11116 üzenetére
Nincs gond a középső monitorral, a Teslánál is csak az a gond, hogy nem kínálnak mellé HUD-ot extraként. Itt viszont alapból arra fog építkezni a BMW ha jól emlékszem, és a németek nagyon jók HUD-ban. Az kiváltja a kormány mögötti display-t, a középső pedig hozza a normál funkciókat. Szerintem ez egy ideális megközelítés.
Az iDrive a valaha volt legjobb rendszer, kár, hogy menesztik. Valamiért a gyártók képtelenek kitartani a jó dolgok mellett, elkezd az egyik valami marhaságot, a többi pedig megy utána akkor is, ha semmi értelme nincs. Engem sokáig az iDrive tartott a BMW mellett, zseniális az egész úgy ahogy van.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Shadowbull
addikt
Igen, szerintem is a legjobb rendszerek között volt a piacon. A BMW sokáig ellenállt az érintőképernyős divatnak is, de aztán jöttek az okostelefonok és muszáj volt lépni, mert a júzereket nem az ergonómia meg a közlekedésbiztonság érdekli hanem a divat.
Most meg felnőtt az első okostelefon károsult generáció, nekik meg kell a nagy tévé. Igaz hogy nulla értelme van, de ha nincs akkor nem vagy modern.
Meglátjuk mit hoznak ki a nagy képernyő+panoráma display+ nagy HUD + kormányon lévő gombok kombinációjából.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Vesa
veterán
válasz Shadowbull #11124 üzenetére
A Mercinél ez egyébként eléggé bejött. A jelenlegi C-Class úgy fogy, mint kb. egyik elődje sem. Pedig gyakorlatialg 2 nagy kijelző van és ennyi. Viszont meg kell mondanom, hogy nekem nagyon bejött. A HUD is kiváló, szépen testre szabható, a kijelzők szintén, és a jól működő hangvezérléssel együtt gyakoirlatilag tényleg nem hiányoznak már a gombok sem. A BMW most erre tesz még rá egy lapáttal, így bizakodó vagyok. De tény, hogy az iDrive nagyon ki volt találva és bármilyen jó is lesz az új rendszer, kvázi opcióként el tudtam volna viselni, hogy akinek ezek a nagyon modern megoldások idegenek, azoknak se legyen UFO az autó.
A tudomány a valóság költészete!
-
Andras6800
senior tag
válasz Shadowbull #11124 üzenetére
Jó tudni, hogy nem csak én vagyok így ráfüggve az iDrive-ra. Mióta VW bérautóban majdnem kinyírtam magam, mire kapcsoltam fűtést tavaly, azóta irtózom a mindent is tegyünk tapiscreenre-től. Meg a kapacitív gombok a másik halálom. Pláne a kormánykeréken…
Érdekes lesz majd még az árazása is. Félek, hogy jelenlegi iX ársávba fog érkezni.
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
WiZARD
addikt
No akkor itt is van az ígért Y áremelés. Mondjuk még így sincs rossz áron szerintem.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
FIREBLADE78
addikt
Majd ősszel akcióznak
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
WiZARD
addikt
válasz FIREBLADE78 #11131 üzenetére
Model3-nál a "végén" nem volt akció, változatlan áron jött az új.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #11131 üzenetére
Németeknél emeltek az áron, aztán meg elkezdtek kedvezményes hitellel akciózni
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
BrandonXXV
aktív tag
Én ezt a mindent is tapis kijelzőre teszünk dolgot kezdem nagyon ellenszenvesnek találni. Persze, vannak benne jó dolgok is, meg hasznos funkciók. De, pénteken mentem tesztvezetni 1 órán keresztül a Tesla Model Y-t. Vegyesek a tapasztalatok vele. Sok dolog van, ami tetszik benne, mint praktikus megoldás, azonban ez a nagy tablet... Nyilván megszokás kérdése és rááll az ember keze, tuti kényelmes is lehet, ha megtanulja a felhasználó. Én viszont azon vettem észre magam, hogy sokszor nézegetek rá, ha állítgatni akarom menet közben az alap funkciókat is és már mentem is ki a sávomból. Abszolút nem érzem biztonságosnak, de én maradi vagyok (ezek szerint).
Nyilván ha hozzám vágnák elfogadnám, de 17-20 millát nem adnék érte az tuti.
Régebben volt olyan fétisem, hogy minél több fizikai gomb volt egy autóban, annál jobban tetszett :) (Knight Rider fíling?!)
Szóval saját szubjektív véleményem, hogy lehetnének úgy is modernek, innovatívak, hogy nem csak és kizárólag betesznek egy tabletet, azt jónapot. -
cOxeR
Ármester
válasz BrandonXXV #11134 üzenetére
Pusztán spórolás, nincs ezen mit meglepődni. Volvo EX30 egy helyre tette a gombokat, kevesebb vezeték, kevesebb gomb… kevesebb elem amit több ponton kell vágni, benne rögzíteni dolgokat…
-
Tiédetis
senior tag
válasz BrandonXXV #11134 üzenetére
Vezettem én is az MY-t. Nekem egyéb okok miatt nem jön be sem az Y, sem a 3-as. Hiányzik a kormány előtti konzol és bár lehet barkácsolni, azt gondolom minden ami nem ott van, elveszi a figyelmet.
Rengeteg dolog tetszett benne, ez nem. Számomra egy kicsit kemény volt a futómű is, de nyilván ez egyéni ízlés kérdése.
A fizikai gombok sem sokkal jobbak, ha menüben kell lépkedni.
De alapvetően én azt tartom, indulás előtt állíts be amit kell, aztán GO!--------------------------------
Fognak még esni az árak szerintem 2 év alatt jelentősebben.
Az eu gyártók nem bírják az iramot és az árazást, kínaikat pedig elég erős tempot diktálnak. Kb azt látni, mint a kínai piacon: nejóó? vámásik. Tehát ha nem megy a kontinensen az EV, van hibrid, ha nem az sem, van benzines. Mindenis.
Elég erős tempót fognak diktálni. Az, hogy ez nekünk vásálóknak jó lesz-e? Majd kiderül. EU gazdaságnak nem. De olyan gyengusz az EU, hogy nem fogunk velük szemben érdeket érvényesíteni. Ez van. Nem kicsit kényelmesedtek el a gyártóink.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
WiZARD
addikt
Amúgy mi az amit menet közben állítgatni kell?
Max a zenét, szoktam, de spotifyt nem szeretném gombokkal kezelni...
(Sávból nem megyek ki ha nyomkodom, mert autopilot tartja.)[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Shadowbull
addikt
válasz BrandonXXV #11134 üzenetére
Ergonomiailag katasztrófa az érintőképernyő. Volt olyan eset Németországban hogy a teslás leesett az útról mert esőben a képernyőn állítgatta az ablaktörlőt. Utána jól meg is büntették, mert menet közben tilos nyomogatni a kütyüket
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
stickrs
senior tag
válasz Shadowbull #11139 üzenetére
Azért mert hülye kormányról is állítható a törlés sebessége akkor minek nyomkodná a kijelzőt pl.
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
Andras6800
senior tag
válasz Shadowbull #11139 üzenetére
Az a gond evvel, hogy megy rá mindenki erre a bazi nagy érintő kijelzőre, ami szerintem életveszély. Az egy dolog, hogy telefont nem nyomkodhatsz, de egy tabletek előre hajolva igen?
Lehet nem a fosul működő sebesség korlátozót kéne először erőltetni, hanem kötelezni a gyártókat, hogy feleljenek meg bizonyos vezetésbiztonsági ergonómiai követelményeknek. Pl legyen pár fizikai gomb, amivel elérhetőek alap funkciói a járműnek menet közben. Ez a Tesla M3 index is nonszensz. Persze, BMWkben nincs is index .Erre megoldásképp terjednek a hang alapú asszisztensek. Ez szép és, jó, csak épp a kisebb piacokon, pl kis hazánkban nem is működnek. Illetve de, mert most vagy belövöm az egész system nyelvet angolra és akkor jó, vagy nem működik. És elég sok nyelv van, ahol nem elérhető. Persze a top nyelveken megy, de azért nem jellemző. Szóval sokaknak ez nem megoldás.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Andras6800 #11141 üzenetére
Pedig van. Csináljak róla videót?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Vesa
veterán
válasz Shadowbull #11139 üzenetére
Nagy a váltás most technológiában és az idősebbek egyszerűen nem érzik. Még az autós újságírók sem, a nyomorult Speedzone Vályi pl. annyi marhaságot hord össze a "régenmindenjobbvótozás" közben, hogy néha már fizikai fájdalmat érzek. A Burmester csúcsHiFi hangszóróját dísznek nézte és lefikázta, mert azt se tudta, hogy az egy hangszóró (nem kerek volt, ahogy azt Ő megszokta), a Start/Stop gomb szerinte gagyi, mert kattan (pedig PC-sként tudjuk, hogy a kattanás az a minőségi Omron kapcsolót jelent, és pont a halk membrános a gagyi). Azt meg értelmezni sem tudja, hogy ha a technológia lehetővé teszi, hogy egyetlen gomb akár 10 gombot helyettesítsen, akkor minek gyártanának le 10db gombot, mihez 10db külön kábelt kell behúzni, és ami nyersanyag, idő, és költség. Mindettől nem lesz gagyibb csak más mint amit eddig látott, és sajnos amit Ő már nem ért. Az info rendszereket soha nem részletezi ki, hogy milyen szinten fejlettek, mert fogalma nincs az egészről, nem ért hozzá, szerintem a telefonját se tudja kezelni azon kívül, hogy hívást kezdeményez róla. Azon viszont fél órákat képes rugózni, hogy "hóván má ázá jáó vényóc háng". A lőtéri kutyát nem érdeelte soha az autók hangja, maximum az autórajongókat akik a felhasználók kb. 5%-ka. A többségnek pont, hogy a csend a fontos egy autóban. De rugózik azon is, hogy nincs fizikai gomb a klímához. Pedig a klímát a legtöbb ember nem állítgatja, csak belövi egyszer a számára ideális hőfokot és max. ki/bekapcsolja, esetleg a ventilátorokat szabályozza néha, de még azt sem kell AUTO módban. Hangvezérléssel pedig még annyira sem kell matatni, mint egy fizikai gomb tekergetéséhez, de a hangvezérlés UFO tech az ilyeneknek. Legyen gomb, mert abba tud kapaszkodni. Az egyetlen valid érv a gomb mellett szerintem a multikormánynál van.
Az autóknál ez most egy pont olyan jelentős változással járó átmeneti időszak, mint a telefonoknál volt a nyomógombos/érintős korszakban. Éveken át ment, hogy a nyomógomboson gyorsabban tudnak írni akik azon nevelkedtek, de próbálnád meg beadni ezt a mai generációnak. A modern autókban már dominál az IT, érteni kell hozzá. Aki laragadt a V8-nál, a durrogó kipufogónál, a benzinszagnál, és a 125db fizikai gombnál, annak nehéz lesz az átállás és sajnos ez balesetek forrása is lehet.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Andras6800 #11141 üzenetére
"Persze a top nyelveken megy, de azért nem jellemző."
Szerintem aki kb. 5-10db tőmondatot is képtelen megtanulni angolul, annak lehet, hogy jogosítványt sem kéne adni, mert súlyos gond van az agyi kapacitásával. Nyilván nyelvtudás nélkül, illetve lokalizáció hiányában nem lesz teljesértékű a rendszer, nem fog tudni a tulajdonos pl. híreket hallgatni, vagy beszélgetni az integrált CGPT-vel, de egy klímát vezérelni, vagy egy panoráma tetőt nyitni/zárni pár tőmondattal 5 sec alatt lehet. Az elakadásjelzőt a gyártók 99%-ka mai napig kiteszi gombra, az indexet a Teslán kívül más gyártó még nem piszkálta meg, más lényeges pedig nem nagyon van amit promt kéne tudni használni. Elsősorban a klímát említik a tesztelők is, mint hátrányt. De ott meg nem mindegy, hogy tekergetem, vagy közlöm a rendszerrel, hogy "Set the temperature to 21 degrees"?
5 másodperccel tovább tart, de ennek nincs gyakorlati jelentősége. Cserébe semmilyen szinten nem kell matatni vezetés közben, tehát még sokkal biztonségosabb is, mint a tekergetés.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Andras6800
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11142 üzenetére
BMW indexre gondolsz?
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Andras6800
senior tag
Jó ég. Nem is tudom mit reagáljak erre:
“Szerintem aki kb. 5-10db tőmondatot is képtelen megtanulni angolul, annak lehet, hogy jogosítványt sem kéne adni, mert súlyos gond van az agyi kapacitásával”
Egyrészt igazad van, mert manapság már elvárható alap nyelvtudás mindenkitől. Másrészt a 2. fele azért nem kicsit alpári.. bocs.
Szerintem lemennél hídba, hogy többdiplomás nyelvvizsgával rendelkezők mennyire nem tudnak megszólalni egy interjún idegen nyelven. Megcsinálta x éve a nyelvvizsgát azóta meg nem is használta/ elfelejtette. Esetleg gátlásos, nem szólal meg idegen nyelven csak ha az élete múlik rajta… vagy sokat iszik🤣
Bizonyára nem volt egyértelmű ahogy fogalmaztam. Nem az a gond, hogy asszisztens csak angolul tud. Azt a pár mondatot tényleg bárki megtanulhatja igen. Ahogy hozod a példát is, van kb 15 mondat amit tudni kell. És az már a fluent. A gond az, hogy az egész rendszernyelvet angolra kell állítani. Azért ott már az autó mindennapi használatához kell egy magabiztos nyelvtudás. Az közel sem az 5-10 tőmondat.A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
biker
nagyúr
válasz Andras6800 #11147 üzenetére
beszéljünk aról, aki mondjuk japánul perfekt, de nem tud angolul, akkor az gyökér? ugye?
vagy beszél oroszul, ukránul és mondjuk románul, de angolul nem beszél 10 mondatot, akkor emberünk szerint sötét.ez van, amikor valaki a saját mikro/makro-környezetét extrapolálja a világra. Csak a világ qrvára nem olyan.
pl én soha nem láttam tengerben cápát, akkor a cápa nem létezik, csak fikció.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Tiédetis
senior tag
Ha igaz lenne, nem lennének itt, de itt vannak, alá mentek az áraknak és hát az átlagnak bőven sok az is, amit adnak. Soha nem lesznek azon a szinten? Ezt ugye Te sem gondoltad komolyan? Még 5 évre visszamenőleg is, csak mosolygás volt az autóikra. Most meg rezeg a gatyó és mutogatnak trüsszelre, hogy csináljon valamit, mert letarolják az eu piacát, ahogy tette azt anno velük az eu, saját földrészükön.
Nem volt látható az EV előretörése? Szerintem igen. Mit is csináltak az eu gyártók? Röhögtek a Teslan, csaltak a szabványok betartásával. Tettek bármit azért, hogy ne függjenek a kínai ipartól? Mennyi vezető akkugyár és K+F van nekik amelyek már eredményt mutatnak és gyártanak? Mi lesz, ha a gyártók azt mondják: oké, miénk a vár, tiétek a lekvár. (nekünk van akkunk, nektek nincs, és egyenlőre nem is lesz)
Ezért haragszom az eu gyártókra.
Nincs az a pénz, ami nem áll rendelkezésükre, ha veszteséget termelnek, hát majd pótolják. Az alma már belátta, hogy ebbe a versenyben, esélytelen haszonnal termelni ( az ő szokásos marzsukat meg aztán távcsővel sem tudnák elérni)A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
mauimagic
aktív tag
válasz Tiédetis #11149 üzenetére
Annyit fűznék ehhez hozzá, hogy egyrészt sokak szerint a Nyugat 1919 óta folyamatosan épp összeomlik (hasonlóan a jehovisták világvége várásához)...másrészt komcsi rendszerek/diktatúrák sosem kedveznek az innovációnak.
Érdekes módon a fiatalok kaliforniai startupokról álmodoznak a mai napig, nem arról, hogy Szecsuán-alsón fogják megváltani a világot a BYD gyár fejlesztési részlegén..Kis homok került a gépezetbe, de nem kell még temetni a nyugati (autó)ipart, szerintem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen