- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós kamerák
- E-book olvasók
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- Az LG elengedi a feltekerhető tévéket
- Videós, mozgóképes topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
ph Az új eljárás részben a játékba lesz integrálva, de meghajtóoldali támogatás is kell hozzá.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hunt: Showdown - Augusztustól csak jelenlegi generációs gépeken játszhatunk vele
gp A PlayStation 4 és Xbox One verziók automatikusan frissülnek az új kiadásra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
senior tag
válasz Kroni1 #10049 üzenetére
Trabival siman! Annak nem kellett téli gumi, kifejezetten hoallo volt, én mentem vele total behavazott varosban olyankor, mikor 10 böl 9 kocsi elakadt, buszok meg el sem indultak. Szerintem ha téligumit tettünk volna ra, csak emelgette volna a kerekeit, mint a macska, ha zoknit huzol ra
[ Szerkesztve ]
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Kroni1
veterán
Norvég hatótávteszt
Nekem mindent egybevéve az Ionic 6 eredménye a legszimpatikusabb. -
FIREBLADE78
addikt
válasz FIREBLADE78 #10056 üzenetére
Megválaszolom: NEM. Kicsit halott ez a topik. Csak a hülyeségre van kereslet
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
válasz FIREBLADE78 #10057 üzenetére
Tudom triviális hogy mindenkinek ott kell töltenie -nem is említve, hogy csak bmw ev-vel!- így most nagyon szégyenlem magam és megyek is keresni kötelet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #10056 üzenetére
Visa vagy MC az a kártya?
[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
tuzpenge
őstag
-
Andras6800
senior tag
Újabb hiánypótló cikk…
[link]kár, hogy a 6 pont fele nem is ok, hanem státuszriport…
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
bigdigit
addikt
válasz Andras6800 #10062 üzenetére
Majd ha lesznek 25k euró alatti új autók 40 akár 50-es aksival ismét emelkedni fognak az eladások. Aki mindig új autót szokott venni irtózik a használt piactól. Nagyon oda kell figyelni és még úgy is be lehet xo..ni.
-
Semin
senior tag
válasz Andras6800 #10062 üzenetére
Nem specifikusan a villanyautó piac állt meg, úgy kb minden.(részben itt is a magas hitelkamat a kiváltó ok)
Erre még rájönnek a csak EV specifikus okok:
magas energia árak, támogatások kivezetése, stbstb.Innen pedig egyenes út vezet az árak csökkentéséhez, hiszen az emelkedő CO kvóták miatt több elektromos autót kellene
eladni.Mai téma a Hyundai FB csoportból :
[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
válasz FIREBLADE78 #10066 üzenetére
Régi konstrukció? Mert az EV vásárlók csak azévi kiadású járműveket vesznek? :-) Nem tudom, milyen szempontból lenne elavult az Ioniq 5. Vagy nem értem.
-
mghltm
addikt
tesla-val probal valaki palyazni holnap?
#10069 FIREBLADE78 kb 3 eve kezdtek forgalmazni
fyi: hehe, a korabban 11,5m-os aron hirdetett elozo generacios 64-es kona-k megint elerhetoek 12m-ert, szoval palyazattal 8-ert megkaphato, szvsz jo deal, persze a 7,5m meg jobb volt
[ Szerkesztve ]
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Mauzes
őstag
válasz FIREBLADE78 #10069 üzenetére
2,5 éve voltak az első sajtóbemutatók, nekem nem tűnik réginek. De mindegy, csak azt hittem tényleg elavult valamiben és kíváncsi lettem volna, miben.
-
mghltm
addikt
válasz csemberlen #10073 üzenetére
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #10075 üzenetére
Kinek mi a szép. Mondjuk egyik tizenpár milla, másik huszonpár milla. Van aki ha ránéz egy huszonmillásra, hányás jut eszébe. Szóval igen, kinek mi. Egyik megvárja amíg kitudsz menni előle a belső sávból, míg a másik sínautósnak gondolja magát és az elválasztón akar előzni, dudálva, villogva. Nem vagyunk egyformák.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
madgie
titán
válasz FIREBLADE78 #10075 üzenetére
Két (kis)gyerekes családapaként nekem kérdés nélkül az Ioniq5 beltere, elrendezése, mérete lenne praktikusabb pl az i4 ellenében. Igen, az a fehér keret érthetetlen a kijelzők körül, de arra kb öt perc fekete fóliát rakni.
Kinek mi, ahogy mondtátok -
Mauzes
őstag
válasz FIREBLADE78 #10075 üzenetére
Ez így nem annyira szofisztikált :-), de valóban, kinek mi. Van akinek az újabb BMW vesék a hányás vagy mondjuk a komplett IX kívülről.
Ettől függetlenül nem akarom védeni az Ioniq 5-öt, tényleg nem a belső dizájn az erőssége, de ettől még nem lesz elavult, és egy nagyon kényelmes és praktikus autó szerintem. Meg hát olyan nincs, hogy egy autó kívül szép, belül szép, kényelmes, praktikus, és jó áron is van. Ezek között kell priorizálni. BMW-ből egy ekkora beltér (igaz, jó minőségben) mennyi lenne, 35 millió?
-
bigdigit
addikt
Meg lett a Kona bevizsgálása. Van amit nem értek benne de igazán 2 hiba lett amit annak is jelölnek.
Ecall akkumulátor hiba.
A tengely üzemi fék eltérés 23% fékerő 65%.Bár minden féktárcsa rozsdás..megjegyzésben.
Nem tudom erre esetleg lehet még alkudni vagy egyáltalán elmerjem hozni?
Akku egyébként SOH 100%.
Ilyeneket meg nem is tudom mit jelentenek:
Légzsák vezetési töltési aránya 80%
Hűtőventillátor működési kitöltési aránya 10%
Bár ez utóbbiak nincsenek hibába. -
biker
nagyúr
válasz bigdigit #10079 üzenetére
ecall a beépített ütközési vészhívó rendszer neve. lehet annak is van akkuja? nem tudom, szervizben miért nem kérdeztél rá az állapotlapon látottakra?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
bigdigit
addikt
Rákérdeztem telefonon mivel én Pesten ez meg fehérvár. Az ecall az tiszta. Neked már volt valami cserélve fék esetén? Tárcsa fékbetét? Milyen árakra lehet számitani? Adatok alapján még jó a tárcsa meg a betét is. Lehet elég lenne párszor megvasalni. Fékhenger az már húzósabb.
Közben megnéztem ismét.
Szóval elől a fékerő eltérés azért alkalmatlan mert a jobb és bal oldal között 23% eltérés van. A fékerő erőssége rendben van.[ Szerkesztve ]
-
Tiédetis
senior tag
válasz bigdigit #10081 üzenetére
ev-k egyik problémája a fékek állapota, mivel alig vannak használva. soul amit eladtam, az is ilyen volt, de műszakin nem volt probléma, elvittem a szerelőmhöz, szétkapta mind a 4-et megtisztítótta őket és megint jó volt. hajlamos volt nem megindulni ha elengedtem a féket. fizettem 15k-t érte.
ecall: üsd be googleba és hozza a videót rólaha kétségeid vannak, engedd el és keress másikat
tedd be ide a kocsit, hátha képek alapján valami lejön belőle, állapot, stb.
EV-fun.hu
tuti nem fognak átverni, bár tény ,hogy nem áfa csalt kocsikkal foglalkoznakA T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
mauimagic
aktív tag
most voltam okmányirodában átiratni a kocsit. Normális, hogy egy 2018-as 80kW-os elektromos autónál 65.000-t hagyok ott, vagy valamit elb@sztak?
Meg se néztem mennyit fizetek kártyával, csak itthon vettem észre, számlát se adtak csak a forgalmit.
Úgy emlékeztem, hogy csak a forgalmit kell fizetni kb 6000 ft...lehet 10x annyit ütött be Jolika?[ Szerkesztve ]
-
ozzy711
őstag
válasz Tiédetis #10082 üzenetére
a fékek állapota, mivel alig vannak használva.
Ezt mire alapozod? Az ID-val kb. ugyanannyit használom a fékeket ( "D" módban ), mint az előtte lévő automata váltós autómban.
hajlamos volt nem megindulni ha elengedtem a féket.
Igen, erre van az "auto hold" funkció, amikor erősebben nyomod meg a féket. Ha csak éppenhogy, akkor kúszó módban van, akkor a fék felengedésekor valóban "hajlamos elindulni", sőt el is kell neki.
[ Szerkesztve ]
-
Tiédetis
senior tag
válasz mauimagic #10084 üzenetére
nem normális. nekem is elcseszték, már fizettem mikor odaadták a számlát, megnéztem és olyan, mint vagyonszerzési illeték teljesen elektromos autónál nincs, "ez teljesen elektromos?" jujjj. panaszt tettem és kérte a nav-ot utalják vissza, cirka 30 nap és visszjött
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz csemberlen #10083 üzenetére
Ezt kérdezd azokat, akik benne vannak, de azt tudom, hogy akik cégre veszik, ők befizetik az áfát és cégként adják is el, annak minden előnyével a vevő felé.
Egyszer évekkel ezelőtt a nav beidézett egy autó vásárlával kapcsolatban, magánszemélytől vettem, és én voltam az első mo-i tulajdonos, tehát kvázi én vettem a külföldről, ami nem igaz ugye. Áfa csalás bűntette miatt voltam beidézve. Azóta kösz, de kerülöm az ilyeneket.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
ozzy711
őstag
válasz Tiédetis #10087 üzenetére
Soul nem rendelkezik ezzel a funkcióval, köszönöm a kioktatást
Nem gondoltam, hogy nincs ilyen funkciója. Mondjuk akkor is állítom, hogy a fékek "D" módban pont annyira vannak használatban, ( sőt egyes ev, bizonyos extrákkal, már a kereszteződés előtt "magától" is fékez, így még talán többet is használatban van a fék ) mint egy hagyományos automata váltós autónál ( volt ilyenem is, most pedig elektromos van ).
-
WiZARD
addikt
-
Tiédetis
senior tag
válasz csemberlen #10090 üzenetére
Gondolom csak meg kell venniük kint valahogy nem? Vagy odaadja a holland paraszt neki bizományba hónapokra? Van cég, amivel visszaigénylik, mondom, nem tudom, ezért írtam, meg kell kérdezni, akik ebben benne vannak és cégként dolgoznak, adóznak és az istennért nem tudnak ezek árai alá menni. Szerinted nincs ilyen?
[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
-
Tiédetis
senior tag
válasz ozzy711 #10092 üzenetére
Jó oké, állítod, hogy az ID-ban így van. Én meg állítom, hogy a Soul EV fékjeit alig használtam, szinte csak a megálláshoz. Maradjunk ennyiben szerintem.
#10095WiZARD Lehet lekötött a fiatal, csinos ügyintéző hölgy látványa
[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
WiZARD
addikt
válasz ozzy711 #10092 üzenetére
Autó és beállítás függő.
Leaf-nél "motorfék" az csak visszatöltés, fékpedál pedig a kettő keveréke, de az elején visszatöltés.
E-pedal módban meg szintén keverék, teli akkunál szinte csak hagyományos fék.Teslánál a fékpedál csak a hagyományos féket működteti. "Motorfék" visszatöltés viszont erősebb, és megállásig tud működni, így könnyen lehet 0 fék használattal használni.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
ozzy711
őstag
válasz WiZARD #10099 üzenetére
Ez a "motorfék" érdekes, mert sima "D" módban nem igazán érzékelem, csak simán lassul, mintha üresben menne az autó. Ha viszont "B" ( talán a rekuperáció ) módban használom, na ott igen, de úgy nekem nem igazán komfortos vezetni. Max. hegyről lefelé tudnám elképzelni, annyira lassít a motor. Ez az e-pedál mód gondolom amiről írtál.
Teslánál is lehet váltogatni a módokat nem?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós kamerák
- Így használhatsz Bluetooth billentyűzetet és egeret táblagépeddel
- Diablo IV
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Linux kezdőknek
- E-book olvasók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest