- Milyen SSD-t vegyek?
- Projektor topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen videókártyát?
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen nyomtatót vegyek?
- ASUS ROG Ally
- E-book olvasók
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
gp Jövő hónapban érkezik az új változat, amivel együtt a következő DLC is elérhető lesz.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #10200 üzenetére
síma dugaljról nem javasolt rendszeresen hósszú órákon át. egy jó minőségűről a 10-12A gyári töltő elmegy, a 16A mobil töltőkhöz már nagyon jó dugalj kell
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz ekowob #10191 üzenetére
"A belöégésü tiltása 2035-töl mi ha nem az észnélküliség?"
Mg 2035-ben vehetsz belsőégésút, ami 15 évig elfut, és vehetsz 2045-ben 10 éevs autót, mi a baj?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
madgie
titán
Majd' hatéves kislányom nézegeti a legós prospektust a minap, megáll az egyik oldalon, rám néz:
- Apa, a Burj Kalifa hol van?
- Dubai.
- Dugalj?Á, dehogy kocka
szerk; tegnap este meg volt sértődve, mikor a zoomon tartott órát fülesen hallgattam, ki kellett húzni, hogy hadd hallja ő is, hogy a feszültségesést számoljuk, meg a hurokimpedancia a téma... hát ha ez kell, nem a Barbie
[ Szerkesztve ]
-
biga
senior tag
válasz ekowob #10191 üzenetére
Városban igen. És mondjuk agglomerációból bejárni is.
A többi esetben erősen kompromisszumos, és rossz megközelítés.Mashol mar leirtam: eleve azt meg kellene érteni, hogy a tavolsagi utazas - plane egyéni közlekedési eszközzel - luxus. Az elmult nem egészen 100 évet leszamitva mindig is az volt és miindig is az lesz. Az elmult 100 év is ezt bizonyitotta.
[ Szerkesztve ]
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
mauimagic
aktív tag
válasz Shadowbull #10201 üzenetére
Az eredeti HSZ-ben, amire válaszul leoltottál, ott a cikk.
Bemásolom Neked:
Szó szerint szakadék tátong a két piac árazása között, az ID.7 Vizzion 88 százalékkal drágább (11,8 millió forint helyett 21,9 millió forint) Németországban, mint Kínában
Mondjuk write only módban az igazi trollkodni
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #10210 üzenetére
Én kettes,hármas voltam belőle. Igaz soha nem tanultam az anyagot. Többi 5-ös
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
mauimagic
aktív tag
válasz cinemazealot #10198 üzenetére
Nem fikáztam semmit, csak bátorkodtam megjegyezni, hogy 10A finoman szólva nem ideális EV töltéshez.
Mivel egy EV használtan is 5+ millás kiadás, ezért úgy gondolom, hogy legtöbb esetben belefér egy teljesítmény bővítés a budgetbe.
Persze, ha társasházból a 3. emeleti erkélyről megy majd a töltés dugalyról hosszabbítóval, akkor nem szóltam -
-
Vesa
veterán
válasz WiZARD #10176 üzenetére
Percig nem gondoltam, hogy verné. Eleve kínai. Kivéve talán beltérben (azt mondjuk nem tudni, mennyire lesznek tartósak). A formatervekben szerintem szintén bátrabbak és jobban is érzik néha a megfelelő itányt. Még akkor is, ha a kínai vackot is németek rajzolják.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Andras6800
senior tag
válasz Tiédetis #10214 üzenetére
Azt látni kell, hogy a különböző piacra nem egyszer más az autó több részegysége. Az egy apróság lehet, hogy nincs benne SOS hívás. De mivel nem lett EU-ra homologizálva (Nem kapta meg a CE jelölést) itt hivatalosan nem hozható forgalomba. Persze egyedi engedéllyel lehet. De ez később okozhat több gondod. Remek példa erre a BYD. Azért for a vezetéstámogató részre, mert Kínai piacra lett fejlesztve. EU-s ra még most heggesztek. Mondhatni félkész.
VW esetében persze van SW ide is, meg oda is, de simán benne van, hogy a Kínai gyártott versára nem megy fel az EU SW. Aztán majd aki megveszi elmondta, hogy mekkora fos ez a VW. És nem.. nem az ügyes kereskedőt fogja lehúzni, hanem a VW-t.Abban igazatok van, hogy az árpolitika elég kiábrándító. De más földrészre gyártott autókban lehetnek komolyabb műszaki eltérések.
Csak 1 vad példa... EU-ban vannak olyan alapanyagok, melyek tiltottak. Kínában meg nem. Aztán nehogy kiderüljön, hogy a behozott VW egyik ECUjában a Kínai local beszállító olyan alapanyagot használ ami EU-ban szigorúan tiltott. Ezt egyedi forgalomba helyezésnél nem tudom mennyire nézik meg.... De VW-t meg majd vegzálhatják érte. Az se a kereskedőn fog csattanni.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Vesa
veterán
válasz Tiédetis #10214 üzenetére
Ez bevett dolog egy piacgazdaságban, tulajdonképpen a piac szabályozza magát. Elég megnézni Nyugat vs. Kelet-Magyarország árkülönbözetét bizonyos szolgáltatásoknál. Budapesten sok termék és szolgáltatás drágább, mint pl. Mátészalka környékén. Vagy ott vannak bizonyos szoftverek, melyek néhány országban olcsóbbak, mint máshol. Korábban egyesek sportot űztek abból, hogy megvették az olcsó orosz kulcsokat, majd szép haszonnal passzolták el a jobb módú országok piacain. A gyártók is árat fognak csökkenteni, ha nem tudják eladni adott áron a termékeket. Tesla sem véletlenül csökkentett árat, és itthon is brutál akciók mennek a márkakereskedésekben. Láttam olyan Volvo-t, amit 5-7millióval olcsóbabn el elhetett hozni készletről, de máshol is látni 2-3 milliós leárazásokat. A magyar árakon a 27% Áfa is rengeteget emel. Németeknél nem tudom mi van jelenleg, majd ShadowBull elmondja, de amíg veszik az autókat eszement áron is, addig egyetlen gyártó/kereskedő sem fog a saját zsebe ellen dolgozni. Így megy ez...
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
bigdigit
addikt
válasz Shadowbull #10218 üzenetére
Főleg ha hozzá számolnánk a konszern CO kvótáját is javítja minden egyes eladott darab.
-
tuzpenge
őstag
válasz Shadowbull #10218 üzenetére
Nem hát....egyik autógyártónál sem hülyék ülnek.....nem fogják veszteséggel adni.
Az meg hogy ekkora árkülönbség van az EU és a kínai példányok között....hát senki ne gondolja hogy ott annyival olcsóbb minden. Persze van ami olcsóbb meg van olyan is ami nem, de az tuti hogy itt gennyesre keresik magukat az autógyártók (nem véletlen hogy a covid alatt csökkent az eladási mennyiség de az árbevétel / haszon soha nem látott magasságokba lőtt ki), szóval nem kell azért sok könnycseppet elmorzsolni a VW-ért sem, meg a többiért sem...ˣ
-
tuzpenge
őstag
-
Tiédetis
senior tag
Nyilván látom és tudom is. Tudnék sorolni példákat is, de rohadt off lenne
Azt meg senki ne gondolja már, hogy nem ad el akár gyártási ár alatt. Mindig jobb benyelni az egyszeri veszteséget, mint a folyamatos tárolási költségeket.
De majd nyilván kijön a szakértő tutija, hogy nem.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz Andras6800 #10216 üzenetére
Egyediben miért ne lehetne adott ország/ok előírásához alakítani? Voltak és lesznek is ilyenek. Az, hogy megéri-e, az már más tészte
Azt gondolom az európai póóógárock érthető okok miatt háborodnak fel ezen germán gyártók ottani árain ahhoz képest, amit itt alkalmaznak...
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Shadowbull
addikt
-
Andras6800
senior tag
válasz Tiédetis #10224 üzenetére
Egyediben lehet. Pot ez a lényeg. ha te mint Gipsz Jakab Elemér behozol egy autót egy másik földrészről, vállalod annak minden következményét. Pl nincs gari. Nem megy a Navi.. stb.
De itt egy hivatalos kereskedő tette ugyan ezt, akinek a boltján kint van a VW márkajelzés.Régebben az iphone-okai hozták USA-ból meg Kínából mert ott 2/3.-ad annyiba sem került mint az EU-ban. Csak aztán volt a meglepi, hogy nem megy a 4G pl. Meg nincs az 1 év gari.. stb.
Szerintem is eszement marhaság bezúzni az autókat. De egy szerződést tuti aláíratnék a vevővel, hogy nulla VW támogatás az autóra. ha baja van.. ez van. És majd ha elszaródik a 345. vezértő, amit kicserélnek egy EU-ban kiadptt darabra, ne lepődnöm meg azon se, ha nem működik... Mehet majd SW-t visszafejtetni. Dezső ez már tényleg off.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Tiédetis
senior tag
válasz Andras6800 #10226 üzenetére
Hát nézd, nem ismerjük a kereskedők szerződési feltételeit, záradékokat. Ha direktben nincs tiltva, akkor ugye magyar értelmezés szerint lehet, sőt, kötelező.
Onnantól viszont elég macerés lesz a folszvágensek dolga. Szóval nem tudom.
Nincs CE jelzés? Nagy kaland, kínaik majd raknak rá.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Vesa
veterán
válasz Tiédetis #10227 üzenetére
"Nincs CE jelzés? Nagy kaland, kínaik majd raknak rá. "
Nem ilyen egyszerű. Pl. ha a kínából visszahozott autón nincs vészhívórendszer -mert kínában senkit nem érdekel ha elpusztulsz a feborult autóban a semmi közepén, ellentétben az európai hozzáállással-, és korábban kamu CE jelölést tettek az autóra, akkor az importőr könnyen a bíróságon találhatja magát gondatlanságból elkövetett emberölés vádjával, vagy hasonlóval. De eddig sem fog tudni eljutni, mert nem kap típusengedélyt, ha nem felel meg az itteni szabályoknak.
Amerikai autót itthon vizsgáztatni szintén rémálom, már csak kiskapukkal lehet, pl. ha a cseheken keresztül hozzák be, ahol még viszonylag egyszerű megoldani, hogy EU-n belülre kerüljön, majd onnan hozzák vissza Magyarországra. Direkt USA-ból hozva, hazai forgalombahelyezés gyakorlatilag csak akkor lehetséges, ha a fél autót nem kis összegekért átépítik (lámpák, egyebek). A Tesla tankja pl. jelen állapotában semmilyen szinten nem menne át, és az EU-ban sehol nem kapna típusengedélyt. Bár okosban mindenre lesz megoldás, erre is kitalálnak majd valamit biztos.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Tiédetis
senior tag
Azt próbáltam érzékeltetni, hogy akarat kérdése.
vészhívórendszer utólagosan beépíthető 2018-tól, ez nem mai hír volt akkor, egy magyar fejlesztésként, gondolom azóta van újabb is, nem néztem utánaAmerikai autókat vizsgáztatnak, tudod, hogy eddig is megoldották, ezek után is megfogják. Legfeljebb utána visszaalakítják.
Tesla CT pedig elfog jutni a kontinensre, engedéllyel vagy anélkülVárjuk ki mi lesz ennek az egésznek a vége.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Vesa
veterán
válasz Tiédetis #10230 üzenetére
Én is kíváncsi leszek a konkrét eset végére, már csak azért is, mert precedens értékű lesz.
De a gyártót nem tudom hibáztatni, mert mindenki így működik, az átlagemberek is, csak az nem tűnik fel senkinek. Itthon jelenleg egy kőműves is mérnöki óradíjban dolgozik, mert megteheti, hogy annyit kérjen, pedig röhögőgörcs az edukációs szintkülönbség kettejük között. A mezei munkavállaló is több fizetést kér külföldön mint itthon, mert megteheti. Minden és mindenki így működik, csak a gigacégeknél ez látványosabb.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Tiédetis #10232 üzenetére
Brutálisan szomorú sajnos!
un. Volvo EX30
Ilyen szinten gagyi EV-t nem tudom mikor láttam utoljára. Főleg ennyi pénzért.HAndris furcsaságai akkugyár ügyben. Mond hasznos dolgokat is, de a "légvonalban lakom 10km-re az akkugyártól és még élek" duma nagyon gáz.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Nem az edukáció határozza meg a kettejük fizetésének a különbségét. Mindenki szeretne házat, de senki nem akar koszos körmöket. A társadalmi megítélés alapján lesajnált munkákat meg kell fizetni h kész legyen. Aki csak iskolai papír alapján vár el magasabb fizetést az emberileg ... finoman fogalmazok, kifogásolható és védhetetlen. Hála az égnek nekem több az olyan ismerősöm akik nem a papírjaikkal takaróznak. Ezért nagyon hálás vagyok az életnek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tiédetis
senior tag
válasz bitpork #10234 üzenetére
hűhhaaaa...
finoman fogalmazok: mindig is mondtam a ped. ismerősöknek, hogy mi a szarért választották ezt a szakmát, sokkal jobban lehet keresni a társadalmilag "lesajnált" munkákkal, (bár nem tudom nálad ez pontosan mit jelent. életemben rohadt sok munkát végeztem, fizikai tróger és szellemi munkákat is, se soha nem éreztem, hogy abba a kategóriába sorolt volna bárki, vagy én magamat) az oktatás is teljesen felesleges dolog. Az pedig, ha valaki tanult éveket az elemi 8 után és olyan szakmája lett, igen elvárható lenne, hogy annak meglegyen az "előnye". Na inkább itt ezt zárom.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
válasz Tiédetis #10235 üzenetére
Ha valaki nem egy szakma szeretete miatt tanul vagy a tudásért hanem a pénzért akkor az minimum sajnálni való. Ha ebbe takarózva még különbnek is tartja magát... de tényleg itt fejezzük be az ide nem tartozót, mert jól láthatóan edukáció ide vagy oda még a leírtak értelmezése sem egyszerű
Az autók re-exportja ismert és alkalmazott üzleti tevékenység. Ami szerintem itt kiverte a gyártónál a biztosítékot az un mellé- és alárendelt kereskedelmi pozíció szándékos félreértelmezése és az ebből fakadó anyagi hátrány amit a szerződött márkaker okozott a kínai importtal. El nem tudom képzelni hogy a gyártó nem fedte le a márkakerrel kötött szerződésében ezt a lehetőséget- ha igen, akkor meg a márkaker mit gondolt hogyan mentesülhet alóla EU-n kívüli szürke importnál.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tiédetis
senior tag
válasz bitpork #10236 üzenetére
Kitörölheted a szakma szeretetét ha nem tudsz megélni nem tudod a csekkeket kifizetni
Ki írta cseszed, hogy bárki különbnek tartja magát? Ez a suzukis effektus úgy látom. Látom az edukáció hiánya azért odatesz rendesen.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
gorbep
senior tag
válasz Shadowbull #10238 üzenetére
Változnak az idők... mostantól lesz.
A WV azon van kiakadva, hogy ez nyilvánosság elé került, és most már más is meg fogja lépni... szerintem magyar nepperek a cikket elolvasva már grundolják is a cégeket...
Szia Uram! Vadonásúj VW féláron egyenesen Kínából nem érdekel?
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
válasz Tiédetis #10237 üzenetére
Még egyszer leírom mert látom téged nagyon megérintett a dolog. Attól mert egy ember több diplomás, nem lesz több más embertől. Most írjam én is meg a párom is ki hogy van kis doktorink, csak hogy ne sértődj meg a valón? Minek, ettől még nem vagyunk többek másnál, max jobb emberek.
A megélhetést meg ésszel élő ember nem keveri össze a szakmával és pláne nem a megbecsüléssel. De gondolom a szemedben pl Zukenberd vagy bármely más self-made man is egy senki kis szar - a diplomás/több diplomás (itt most nem hozok itthoni politikai példát mert csak) meg maga az isten.Igazából mind1 mit írok, mert neked nem számít. Nem én vagyok kettőnk közül aki becsípődött
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Shadowbull #10238 üzenetére
Ez nem igaz. Kifejezetten nagy piaca volt egy időszakban az EUn kívüli autók behozatalának. Talán manapság is ha megnézzük Norvégiát. Ha és amennyiben az európai kontinensre értetted, akkor valóban ritkább de nem teljesen ismeretlen.
MOD
(#10239) gorbep : nagyon egyszerűen zárható a jogi kapu ha a márkatulajdonos akarja.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tiédetis
senior tag
válasz bitpork #10240 üzenetére
Még egyszer kérdezem: ki mondta hogy több? Vagy kevesebb? Te vagy odáig a piszkos körömmel... Igazából ha mindegy lenne, nem áthúztad volna a szöveget, hanem törölted volna. Te voltál " becsípődve" a papírral, meg a piszkos körömmel és a lesajnált munkával. Komolyan, mint akinek kisebbségi komplexusa lenne.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Vesa
veterán
válasz bitpork #10234 üzenetére
"Nem az edukáció határozza meg a kettejük fizetésének a különbségét"
Így van, nem is állítottam ilyet! A piaci környezet határozza meg. Ettől még nevetségesnek tartom, hogy egy kőműves annyit keressen, mint egy orvos, ahol utóbbi 10 évig csak tanul az egyetemen. De ez csak széljegyzet volt, mert nem így működik a rendszer és kész, a piac diktál. Viszont miért várjuk el a gyártótól, hogy Teréz anyát játszon, ha közben az átlagember sem dolgozik szívességből kevesebb pénzért, vagy több fizetésért is el tud helyezkedni a munkaerőpiacon?
"A társadalmi megítélés alapján lesajnált munkákat meg kell fizetni h kész legyen."
Itt viszont átfordultál értelmetlenbe. Nem azért kell mérnöki munkadíjat fizetni, hogy kész legyen, hanem mert nincs elég szakember. Amikor sok kőműves van egy piacon, és sorban állnak munkáért, akkor a megbízó van pozícióban és tolhatja le a fizetést egészen addig, amíg még valaki elvállalja annyiért. Nem azért ér sokat most a kétkezi munkaerő, mert az "életiskolája" is van olyan jó, mint az egyetem, hanem szimplán azért, mert nincsenek elegen -és ez nem lenézése semminek, ezekre a szakmákra is szükség van, ezt senki nem vitatja-. Éppen ezért szabályozza az árakat maga a piac. De alapvetően egy magasabb végzettség általában többet ér, mert odáig csak kevesen jutnak el, miközben munkalehetőség sok van, tehát kevés lesz a munkaerő így a munkavállaló lesz pozícióban és felverheti az árakat. Az egyik fiam most végzett BME-n, mérnök-infón. Az induló 400 hallgatóból 120 végezte el a szakot, pedig a 400 is kevés lett volna. Már akkor elvitték horror fizetéssel, amikor még le sem diplomázott. Kereslet-kínálat, ennyi a történet.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
cOxeR
Ármester
Nekem továbbra is bejön, nem igazán értem mi a bajod vele, hogy ennyire rossznak tartod.
Le van sprolva egy rakás minden, de hol nincs a mai világban? I3-at is tudom ezzel egy szegmensbe nézni… persze van köztük nem kevés év, de abba is annyi gagyi szar dolog van, ha jobban megnézed, de még is veszik használják, mert maga az autó megjelenése, ára, használhatósága meg vonzó, a hibái ellenére is, ami valakit vagy zavar vagy tud vele élni.
EX30 legnagyobb baja, hogy kicsi hátul, de megint a kérdés mire kell, kiknek kell. Spec nekem teljesen jó alternatíva, főleg alacsony is vagyok mögöttem tuti el lehet férni. Normális hátsó ajtók, jobb futómű, nagyobb akku, jobb gyorsulás.
Van még az ID3 ami kb egy kaliber, felépítés de az is magasabb összegről indul… 18-20M, annyiért EX30-ból van awd meg “rakéta” meghajtás, persze ez is csak itthon ennyi.Engem inkább az idegesít, hogy most kb mindenki úgy marketinggel, hogy ennyi az auto állami támogatással… mintha valami giga mega minden autóvásárlónak elérhető dolog lenne a támogatás, miközben nagyon nem, lakossági szinten ez egy hajszál embertömeg kiváltsága.
Pedagógus téma, anyukám nyugdíjas tanár, dolgozik még természetesen 40+ pedagógus év, de kb pár éve van értelmezhető fizetése, tényleg normális, de sose volt rendesen megfizetve (matek/fizika szak még csak nem is hemzsegnek belőle az emberek). Viszont ez a sok már elnézést, hogy ezt írom de buta/tahó építőipari szakember, nagyon felháborító. Diplomás vagyok, dolgoztam it piacon volt 3 beosztottam, most EV vagyok, de ennyire soha senki nem kezelt le mint mióta próbálom a házat befejezni amit vettünk, ennyire pofátlan embereket ennyi ésszel is szinte csak ezen a területen találtam, de itt aztán a 70-80%-a az. Mindegyik rohadt okos, mindegyik a legjobb szakember a világon, de kb azzal nincs utólag bajom, amit én megcsinálok. Kerítés állításra kaptam 700e Ft munkadíjat, 3x fél nap alatt csináltam meg egy haverommal, de csak azért mert vártuk, hogy kellően megkössön a beton az oszlopoknál. Vicc az egész na…
-
válasz Shadowbull #10244 üzenetére
Nem ha pl jogvédelem alatt van mondjuk a márkajelzés pl.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Vesa
veterán
Az én problémáim:
- Rengeteg újrahasznosított anyag, ami gyenge minőségű műanyagot jelent, ehhez képest drágán
- A csomagtartó értelmezhetetlen méretű.
- Hátra egy felnőtt nem tud beülni, még 165cm-es magassággal sem kényelmes annyira kicsi a hely, magasabb embernek gyakorlatilag lehetetlen ott ülni.
- Belső kidolgozás minősége rettenetes, ennyi pénzért főleg, semmi köze nincs a Volvo-nál megszokotthoz sajnos
- Ülések rosszak, anyaghasználat gyenge.
- Mindez közel Tesla Model 3/Y árért.Az ára is megtévesztő, mert csak a fapad verzió tűnik vállalhatónak de abban nincs semmi. Ha elkezded extrázni (vagy veszed az Ultra verziót), lesz belőle egy közel 20 milliós autó. Ennyi pénzért már nagyon jó autókat lehet venni, amiben tényleg elfér 4 ember kényelmesen, pakolni is tud, menetteljesítményben és hatótáővban is jobbak, és belső kidolgozásban, anyaghasználatban is. Ez a kocsi ennyiért sajnos nagyon nem az, amit vártunk, legalább is én többet vártam tőle..
Az I3 azért nem jó példa szerintem, mert az egy teljesen más piaci környezetben jött. Itt azt kell nézni, hogy miért venné meg valaki most ezt az EX30-at, ha ennyi pénzért minden szempontból sokkal jobb és nagyobb autókat kaphat?
Off témában egyetértünk!
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
és (#10246) cOxeR: Sajnos az emberi jellem nem csak iskolázottság szerint nem osztható. Vannak akik bármim jó is történik velük, egyszerűen gazemberek/ rosszak. Ez sajnos ilyen. Ez kicsit olyan mint az EVzés. Nem az a fontos, hogy az ember a mellét döngetve legyen zöldebb hanem hogy legyen zöldebb.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen