- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Milyen egeret válasszak?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen házat vegyek?
- Androidos tablet topic
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Aktív témák
-
Xantomas
őstag
Hát gyerekek nem tudom mi van ma. Reggel szépen eltekerek nyugiban Óbudára a fősulihoz, hogy beadjak a TO-ra egy tonna papírt. Lelakatolom a bringát egy sima párezer forintos sodrony zárral. Intézem az ügyeket, majd dolgom végeztével, kb 10 perc után megyek ki. Mit látok?
Kis 15 körüli, 160 centis dakota, két kezében akkora erővágó mint a lába, és épp a záram nyisszantja le. Rohanok felé mint egy őrült, és már pattan fel rá. Táskám a kezemben, így az egyetlen dolog, amit hozzá tudtam vágni. Elborult, felpattant, erővágót ott hagyta, majd mint a kámfor úgy rohant át a 2x2 sávos Bécsi úton.
10-re kellett mennem dolgozni, kerítenem kellett egy zárat. Nálam 5E Ft kézpénz, számlámon egy fitying se. (ez fontos). Willker épp útba esett, így hát elkerekeztem oda leültem, vártam 10 percet a bolt előtt nyitásig. Bemegyek, valami lakat kéne 5K magasságáig. Kaptam egyet, nem kis engedménnyel 5K-ért, nyújtom át a pénzt, átszámolja, és két összetapadt ezres benne, amit észre se vettem.
Eljövök, kerekezek, hát nem kis barátunkat látom gyalog menni a bicikli úton, a margit híd előtti szakaszon? Az volt a baj, hogy csak egy iszonyatos nagy taslit nyomtam le neki hátulról, amitől orra is bukott. A földről feküdve anyázott utánam.
Feljelenteni, miért, nem vitt el semmit... Sajna utólag könnyű okosnak lenni... Aki egyszer lopott, az lopott már többször is. Tuti keresik már, de a kora miatt sokat nem tudnak vele tenni.Hazafele, fél 8 körül, meg kerültem egy picit. Lurdi ház mellett, kút mögül, régi fekete crx. Elöttem egy srác tekert, satut fékezett, mert a barma leszarta, hogy itt biciklisek jönnek. Szemből másik bringás, rászól, hogy "Ezt azért nem kéne, nem sok hiányzott, hogy ne üsd el". A Hondás üvölt. Na de nem "Bocsánat", vagy " Ánízíst"... "Mutáss fínykípet! Mutáss fínykípet", és már pattantak is volna ki a kocsiból...
Szintén dakoták voltak...Ezek ma tobzódnak.
Mod:
tr00p3r Ez most inkább neked szól, mert egy picit közelebb vagy a dologhoz... Mennyire örülne neki az eladó, ha beugranék a köv. hét vége felé egy pakk osztrák klasszikus, jól behűtött Radlerrel, aminek a dobozán még ott virít a bringás?[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Ariadne
őstag
válasz brownus #11037 üzenetére
Szintén van ingyenes térkép a Fővárosi Önkormányzat Ügyfélszolgálatánál, hmm, Bárczy utca a neve talán a helynek, a Deák téren a templom mögött kell nekiindulni emlékeim szerint. Meg valamelyik uszodánál is szokott lenni... De az ügyfélszolgálat biztos, nagy kupaccal szokott lenni, többet is szoktam hozni egyszerre, ismerősök mindig buknak rá.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #11018 üzenetére
Juicyval kapcsolatban a hármas az én 9X kilómat hegyről le is tökéletesen megfogta eddig mindig, bár igaz nem vagyok valami iszonyatos nagy duhaj. És aki kipróbálta a bicót, első megjegyzése mindenkinek az volt, hogy hú de jó harapós . Szóval nekem már a hármas is bejött. Egy dolog zavar csak, hogy nem lehet állítani rajta azt, hogy milyen közel legyen a fékkar a kormányhoz, és a kicsi kezem miatt nyúlósra kell állítani, hogy elérjem. Az ötös talán már tudja ezt is.
mod: A lopásról: elvileg fel lehetne jelenteni a próbálkozós csákót, mivel ezt hívják dolog elleni erőszakkal elkövetett lopás kísérletének, és a büntetési tétele ugyanaz, mintha sikerült volna. Csak sajnos finoman szólva is kevés lenne a preventív hatása.
mod2: Épp büntetőjog vizsgára tanulok... Durva példa BH-k (=megtörtént esetek) vannak, mesélhetnék itt hereletépős feleségről meg törött koponyájú támadóról...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
becuszabi
aktív tag
válasz szatocs #11052 üzenetére
Nem csak vigaszként...azzal adtam volna a taslit.
...csak kár, hogy gyerek, azt mégsem kellene megruházni (bár megérdemelné, de engem nem vinne rá a lélek, még ha ilyen mocsodék is)...egy felnőtt viszont nem kelne fel segítség nélkül az biztos...vagy még azzal sem...és most lehet mondani, hogy agresszív vagyok...amúgy most tényleg az...meg bosszúálló, igaz, más miatt
bocs a bloggolásért
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Xantomas
őstag
válasz becuszabi #11055 üzenetére
Őszintén szólva, az U lakattal akartam tarkón vágni, de akkor se kell volna fel, mert simán mint a jenga, kilökte volna a csigolyáját Csepel felé.
Viszonylag lassan, városnézős 18-as tempóval mentem, és úgy kapta meglepetés szerűen a tenyerest. Az megint más, hogy utána állva raktam meg a 39-es tempóig, mielőtt a hátamba vág valamit."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
becuszabi
aktív tag
#10975 óta közel 72 óra telt el.
A "Hova megy a Polar, miközben áll" kísérlet végeredménye: 135 m szintemelkedés[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
válasz szatocs #11060 üzenetére
Az "ahogy kényelmes" szabványt kell követni .
Nekem nagyjából vállszélességű (max. 1-2 centivel szélesebb) a kormány...a fenti elveket követve alakult így.
Amúgy számít a bringázási stílus is. Ha elsősorban csapatni szeretsz lefelé ezerrel, akkor a jobb irányíthatóság miatt szélesebb kormány kell, míg ha inkább másznál, akkor lehet keskenyebb is (számomra a gyári, ~600 mm-es szélességű, nagyon zavaró volt hegymenetben). Az alsó határ mindenképpen az legyen, hogy a mellkasodat ne legyen összenyomva.
A bringán elfoglalt testhelyzet is befolyásoló tényező. Minél felegyenesedettebben ülsz, annál jobban el lehet viselni a széles, vagy hajlított kormányt (lsd."tanyabájk").[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Xantomas
őstag
Van itt valaki aki fixizik, egysebizik? Vagy ne itt keresgéljek? Építeni szeretnék egyet, de komoly alkatrészekből. Próbálgattam ismerősi körökből egy-két szekeret, nagyjából már meg is vannak az elképzelések, hogy milyen legyen. Ami fontos, hogy max 7,5 kiló.
Szerintetek mennyire néznének rám Matuzmasternél csúnyán, ha előállnék az ötletemmel, hogy én csakis Peugeot alu vázra szeretnék építeni? Igaz van egy amiért feladnám ezt a vágyat. [link], de egy ilyennel nem állna megy a dolog 120E alatt.Ja, és ne feledjétek, hétfő reggel, reggeli a Batyin: [link]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Ariadne
őstag
Bringázzunk, mert környezetbarát.
mod: Na meg a kedvencem, a bringázó pingvin
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
becuszabi
aktív tag
válasz raczger #11065 üzenetére
A dolog onnan indult ki, hogy arról volt szó, hogy mennyire megbízhatóak a barometrikus elven működő magasságmérős órák. Napról napra kalibrálni kell, vagy jó-e ahogy van?
Nem tudományos kisérlet volt, csak igazolás, hogy igen, minden nap érdemes beállítani a túra előtt (amit ugye eddig is tudtunk)"Aki szívből él, az élből szív"
-
Flow
senior tag
Hátha érdekel valakit...
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
Jancsi
aktív tag
válasz Xantomas #11062 üzenetére
Én fixiztek vagyis csak fixiztem, kirohadt alolam a váz most egysebességest építek. Egy évig használtam a fixit, hát nem tudom, jó is volt meg rossz is, kellemes kis áttételt sikerült elsőre találni a 38-13 formájában, de szélben emelkedőn szívás volt, főleg ha nem is voltam formában, olyan 25km/h-val lehetett vele szépen utazni. Így visszagondolva nem volt olyan rossz, de újra nem építeném meg. Ha fixit akarsz szerintem előbb építs valamit hulladék alkatrészekböl, 10 kilóst ki lehet hozni kukázott cuccokbol is, ha nem jön be kidobod, vagy egy racsnival csinlász belöle munkábajáros gépet.
-
nagyúr
válasz rétisün #11044 üzenetére
A beépítési magasság egy villa esetén a tengely agyától a homlokcső legalsó pontjáig mért távolság. Fontos paraméter, mivel nagy mértékben ettől függ az adott bringa geometriája, a fejcsőszög, és a monoblokkház magassága, ezek által pedig az irányíthatóság, súlypont, stb.
Amire te gondolsz, az a villa nyakának hossza. Az átlagos fejcső montik esetében 11-14 centi között változik jellemzően. Trekkingek, city gépek esetében ez az érték magasabb. Ha a homlokcsöved hossza 17 cm, akkor egy 22-25 centis nyakú villa jó lehet, hiszen 1-2 cm-t vesznek el a csapágy csészéi, 3-5 cm-t a kormányszár. A távtartókkal célszerű játszanod.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
rétisün
veterán
kösz a ponosítást, valóban elvesztem kicsit a megnevezések között azért inkább legyen csak 25 centi, ha találok olyat bár most az egyik boltban meglepetésre mutattak egy merida cyclo-cross karbon villát, ezzel az lesz a gond, hogy hogyan beszéljem le róla magam
mi a karbonvilla előnye/hátránya az acélvillához képest?[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
már úgy értve, hogy az acélvilla merevebb (de még mindig rugalmasabb mint az alu) a karbon meg könnyebb, ha jól értem. átlagos használatnál egy karbon mennyire tekinthető tartósnak? országúti, városi használatra gondolok (extrém eseteket, pl. esés, karambol, stb nem számítva)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
nagyúr
válasz rétisün #11076 üzenetére
A karbon könnyebb és merevebb. Városi használatra nem javasolnék karbonvillát. Egyrészt nem olcsó, másrészt sérülékeny a szövete, harmadrészt szétrázza a csuklód. Versenyfelhasználásra javasolt, a súlya miatt. Egy cyclocross gépet a verseny során meglehetősen sokszor visznek vállon, így fontos a kis tömeg, ez egy átlagos felhasználásra tartott gépen nem elsőrendű szempont.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Xantomas
őstag
válasz Jancsi #11071 üzenetére
Igen, éppen azt csinálom, hogy hulladék alkatrészekből, minimális pénzráfordítással fixit építek. Jelenleg megvan a váz, orosz muffolt acél szputnyik , minden menetes, és eltérő méretű alkatrész megvan. Kormánycsapágy csészék, amik 1mm-rel nagyobb átmérőjűek mint az olaszok, és hajtókar csapágycsésze.
Néhány bajom vele, az, hogy 44-14 az áttétel, szóval nem közlekedésre való, valamint 50 vastag 622-es gumik vannak rajta. Valamint az hogy a számolások alaján 14 kiló... nehezebb mint az alu crossom.Pár használt bringát árusító boltba benéztem, és ha hoznak eladni haldokló Csepel országúti bicajt, akkor arra vevő vagyok, felújítás nélkül.
Kipróbáltam párszor a bringapólót kölcsön fixivel, és nagyon bejön, amiatt is kéne a fixi. Persze floorball miatt van egy kis preferenciám az ilyen ütős sportok felé
Ma elindultam fogaskoszorút venni a crossra, mert már szanaszét volt kopva, és az új lánc ugrált rajta.
Lett belőle új racsnin kívül, új Schwalbe prestás belsők, Schwalbe 1.5"-es slick gumik a montira ( 2.35"-ös continental helyett... ég és föld, bár volt egy 1.1"-es stelvio is), egy csomag belső foltozó, mert az egyik bmx-es kissrácnak adtam az utolsót, mikor a gödörnél defektet kapott lépcsőzéskor.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rétisün
veterán
köszi ezek szerint mind az ára, mind a merevsége a karbon ellen szól. ennyi remélem elég lesz, hogy lebeszéljem róla magam
Xantomas: "orosz muffolt acél szputnyik" volt olyan bicajom annak idején, alu kormánnyal könnyítették a bicajt már akkor használták az oroszok az alut, mint bicajalkatrész-alapanyagot (biztos használták már tőlünk nyugatabbra is, csak én nem igazán láttam abban időben nyugati biciklit)
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
venember83
nagyúr
Sikerült részt vennem egy jó kis bringatúrán, ha nincs a második defekt, amikorra már nem jutott pótbelső, akkor valszeg végig is megyek a 60 kilométeres távon és most rendkívül elégedetten zárhatom a napot. Így csak boldog vagyok, hogy a verseny feléig jól éreztem magam, az azutáni rész felejtős.
A SID-es bringám nagyon szépen vizsgázik, jól érzem magam a nyergében, bár a csuklóm még mindig fáradékony, no mindegy, előbb-utóbb csak veszek majd egy megfelelő stucnit.
-
Jancsi
aktív tag
válasz Xantomas #11078 üzenetére
14 kiló, azt hogy sikerült összhozni? Nekem roncstelepröl hozott fecske vázzal lett 10 kiló. Kerékagynak jó a sima, előre lehet el kell vágni félbe a kónuszanyákat mert 90-es a sarutávolság, de hajlékony az acél villa Hajtóműnek megteszi egy 38-as egysebességes alu Bikepositive (kb 3k), felni szimplafalú Rigida, kb 450gramm és 1,5k/db, láncbol BMX, Maxxies Fuse 23mm-es gumibol egy pár és egy jó nagy belógású fék hogy eléje a 622-es felnit. Más jóformán nem is kell ár 10k-bol meg is úszod a dolgot és nem dögnehéz.
A kormánycsapággyal én nagyon megszenvedtem, ráertöltettem vagy 1 óra csiszolás után az 1"-os csapágyat a nyakra, nem is lazult le
A bringapóló nekem is tetszett de tul nagy volt az áttételem hozzá, harmadik biciklit pedig nem fogok arra építeni. -
bmx powa
tag
heyy mindenki fixit épít? Amúgy énis...bár az enyém nem annyira csórócuccokból lesz...a váz meg a villa az noname acél, de Mavic Open pro felnik, hátul egy Shimano XT tárcsás elsőagy amire fel lesz csavarozva a kifúrt lánckerék (tőlünk nyugatabbra elég elterjedt fixi megoldás...), ritchey WCS stucni, ritchey PRO időfutamkormány....fincsi cucc lesz remélem megáll 8kg alatt...
"hát, EZT a verziót kihagynám, nem mintha utálnám Jókerpapát, csak Ő nekem már, khmm, nem elég filigrán, túl férfi és semennyire sem bari... "By Bolondember
-
Xantomas
őstag
válasz Jancsi #11081 üzenetére
Na, nagyjából kész a fixi homeless változata, csak nincsenek kerekek.
A váz az említett sputnyik acélváz, jelenleg festék lecsiszolva, és higitóval lekenve. Mivel 3 hete semmi rozsda nem jelent meg rajta, asszem így marad. Helyenként még van rajta valamicske festék maradvány, szóval tolvajoknak elég riasztó.
Ami bajos vele, hogy a nyeregcső átmérő az 25mm, nem 25.4, így vagy csiszolok, vagy keresgélek.
A hajtómű az eredeti kéttányéros hajtómű szétkapva, és csak a 44-es tányér van rajta. (50-44 volt eredetileg). Nem négyszög, hanem ékes rögzítésű, de a tengelybe simán belemegy egy négyszögtengely is, éppen ezért csere lesz valamikor.
Villa ugyancsak az eredeti, orosz menettel, és villanyak átmérővel, így esélytelen bele más. A villanyak el volt hajolva, és picit szorult, nem lehetett körbefordítani. Egy kalapács nyelével, és egy órányi kalapácsolással szépen kiegyengettem, bár messze van a tökéletestől.
Kormány egyenes, alu, de helyette egy megfordított, lefűrészelt "szarvú" kos lesz.
Fék előre egy ősrégi weinmann, hosszú benyúlású.
Láncnak találtam egy kissé kopott Sram pc10-et.
Így kerekek nélkül jár ~ 7 kilónál, kompletten szintén úgy 10 körül lesz.Kerekek terén azon vagyok most, hogy veszek 1 db kész bike+ weekend első kereket (3600 ft, mert ennél olcsóbban nincs meg a felni + küllők és niplik + agy).
Hátra pedig B+ Action, szegecselt felni, Novatec DO41 SB tárcsafékes, ipari csapágyas első agy, 36 db küllő + nipli és a bmx powa által is említett átfúrt lánckerék.
Gumik pedig egyenlőre 40-es kenda + belső.Holnap du megyek viszek fémtelepre kb 10 kilónyi vasat, alut és egyéb régi nem kellő tiszta fém bringa alkatrészt (racsik, canti fékek). Ha szerencsém lesz el tudok hozni onnan valami használható holmit
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
nagyúr
-
Ariadne
őstag
Szép, feltételezem jó is, hiába nem róka. Azt bírom leginkább a DH gépekben, hogy iszonyú jó színekben vannak, mintákkal meg minden, pl. az az új fekete-piros Speci váz, úúúúú... Mindig körbenyalogatom az egyik üzletben, ha megnyerem a lottóötöst, biztos veszek egyet csak úgy gyönyörködni.
Részemről készülődés van a 24h-ra. Tegnap voltunk megnézni a kerítésen kívüli részt, háááát, nem tudom, komolyan arra akarják-e vezetni a pályát, mint tavaly... Három hatalmas gyökerestül kidőlt fa tette tönkre az út egy részét, a kerítésen kijáratot pedig meg sem találtuk a dzsindzsásban. Több fa keresztbe is dőlt az ösvényen, elképzelésem sincs, hogy akarják eltüntetni őket onnan pár nap alatt...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
nagyúr
válasz becuszabi #11090 üzenetére
A súlya nem volt vészes, 2.980 gramm nem rossz 200 mm úthoz, ám abszolút nem használtam ki, és egyenesen még csak-csak elnyammog vele az ember, de a 64 fokos fejcsőszög kb. kizárja a felfelé haladást. Émmeg ahogy örexem, egyre többet haladnék felfelé. Az új villával kapcsolatos feltételek a következők voltak:
- mozogjon legalább 180 mm-t
- PM-es tárcsafék-felfogatása legyen (a FOX-on botrány az IS), lehetőleg alapból 8"-os
- legyen levegős
- legyen szimplavállas
- legyen 1.5-ös nyaka
- legyen állítható az útja
- a beépítési magassága elviselhető fejcsőszöget és monoblokkház magasságot eredményezzen
- legyen széééép''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
becuszabi
aktív tag
Igen, közben megnéztem az oldalukat, nagyon ígéretesnek tűnik a villa.
Ariadne: gyorsan bereggeltem a gyártó oldalán, hogy megnézhessem a fotógalériákat és van egy rossz hírem. Vannak ugyan pasik, de mindegyik bringán és teljes páncélzatba öltözve.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #11094 üzenetére
Ejj, na ezért kedvelem én jobban az XC-t.
Jorus: Jövő évi Rock Shoxokat nézegettem, valamikor 2009-ben igen szeretnék egy Reba tulaja lenni (2,5 kiló helyett jóval 2 kiló alatt, hmmm...). Igen szép piros mintás fehér van az újból, ezek kitalálták, mire vágyom. Jól tudom, hogy az SL a legalacsonyabb szint? Lelkes és túlsúlyos amatőrnek megfelelő cucc lehet? Jelige: tartós kapcsolatra.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Xantomas
őstag
válasz bmx powa #11082 üzenetére
Hoppá hoppá
3 sebességes fixi agy"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
becuszabi
aktív tag
válasz Ariadne #11095 üzenetére
Nahát, én is RS-re pályázok...egy levegős Revelation-t néztem ki magamnak...állítólag lesz átütőtengelyes változat is...nagyon nyami, csak az útja lesz egy kicsit sok (szerencse, hogy állítható).
...amúgy igen, SL, Race, Team a sorrend, de az SL-lel sem lesz problémád"Aki szívből él, az élből szív"
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #11097 üzenetére
Körülöttem többeknek is van idei (mármint '08-as) Revelation, és ódákat zengenek róla... Tudok olyanról is, aki egy Foxot ad el, hogy egy ilyet szerezhessen helyette. Csak nem lesz rosszabb az új sem.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ferdzsoo
addikt
Nemtom láttátok e vannak bringásboltban szórólapok, Shimano full deore lx-es hidraulikus tárcsafékrendszer első-hátsó (deore lx aggyakkal, 16-os tárcsákkal, lx-es fékkarokkal, meg ugyancsak deore lx-es fékbetétekkel.) Mindez 46 helyett most 25ká. Van valakinek ilyen féke, tapasztalatok esetleg? Ötlet bármi? Soha nem volt még hidraulikus fékem...
Ennyiért ez elég olcsónak hangzik...A sima deore, meg az LX között mi a különbség?
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Aktív témák
- Robot fűnyírók
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Óra topik
- Autós topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- iPhone topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest