Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • boeing707

    csendes tag

    válasz buldog-bódog #3135 üzenetére

    Szándékosan hagytam ki, hogy az "előírás" kb. 50x-es terjedelmű, ahol részletesen leírnak minden egyes kapcsoló helyzetét.
    Mivel csak az áramfejlesztők voltak azonosak, minden objektumban a feladat függvényében, sokféle megoldás volt Egyik ilyen az általad említett "villanybojler".
    A 16205 és 13355 sz. egységek esetében az áramfejlesztők motorjainak hűtővíz hőmérsékletét az objektumok fűtőrendszere tartotta optimális értéken, ami mindkét helyen gőzfűtést jelentett. Lásd: kazánház.
    A lényeg a megbízhatóság volt, vagyis ha kellett, "be kellett indulni" a motornak, ha nem akkor hadbíróság. Ezért választották a DDR terméket. Mert a Jaroszláv-i diesel motor -40 fokban is azonnal indult, de valamiért +20 fok felett már nem mindig. Innen eredezhető az a mondás, hogy........"Jaroszláv-i motor f......a motor, Jaroszláv-i motor nem fagy meg!!!!!!! De lehet, hogy keverem!!!!

Új hozzászólás Aktív témák