- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
válasz dízelracer #152 üzenetére
Nem akarlak megbántani,de nem vagy képes leszállni rólam?
Hidd el nekem fáj a legjobban,hogy nem vehetek olyat,amilyet szeretnék,mert lett egy igencsak kövér anyagi zűr a családban.
De tudod mit,azon és úgy nevetsz ahogy akarsz...Üdv, Balázs
-
Rick4
félisten
Én jó hónapja vettem, olyan nem volt hogy fix keret van rászánva, de a lélektani határ 1M volt, nagy kocsi van, kicsi kellett kis fogyasztással, az asszonyka jár vele, vagy mi ketten, kevés cuccal. A Punto ahhoz képest hogy 4 csillagos töréstesztes, 2 légzsákos, klímás, frankó másolhatatlan immos kulcsos, meg egyébként is egy fasza, kisfogyasztású de megbízható kocsi, 130-nál alig van motor és szélzaj, suttogva lehet beszélgetni... 590 volt, és nem is a legolcsóbbat vettem, nem is a szomszédból. Klíma nélkül ennél kevesebbért is lehet találni, 99-től már vannak a 2-esek. Nekem nem jött be ehez képest se a G astra, se a többi amit megnéztem. Ennyiért ez tuti: [link] ha van egy jó szerelő ismerősöd, vagy: [link] esetleg: [link] átírás, eredetvizsga kb 52 ezres, bizti meg amennyi kijön. Ez kuplungozás kb 30 a szett, 10-14 körül a meló. Még ennyit is megér, inkább olcsóbb, de Te rakod be az új kuplungot, a régi ki tudja mennyit bír egy jónak mondottban is. Én Suzuki helyett tuti ezt választanám ismét.
Itt egy kép erről, semmi extra, csak amik fontosak voltak: keveset eszik, jól megy, megbízható.[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
gooool
őstag
Nem gondoltam volna,hogy ennyire jó kis autó ez a Punto,bár ha Ti sokat dícsértek valamit,az csak jó lehet,ahogy észrevettem.
Én mint laikus a három közül EZT találtam a legjobbnak,mert nincs problémája(értem ezalatt olyat,amit azonnal javítani kell),műszaki is akad rá még majd' egy év és olcsó is.(na meg tetszik külsőre is,bár ez most abszolút nem szempont)
Ha úgy alakul a dolog,akkor egy II-es Puntot kell keresnem vagy ha még meglesz akkor ezek közül valamelyiket.Köszi!
Nagyon pofás kis gép,a szempontok pedig itt is ugyan ezek.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
Xero
nagyúr
válasz dízelracer #152 üzenetére
-
33as
senior tag
-
33as
senior tag
válasz dízelracer #152 üzenetére
Ez kurva jó!
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
Rick4
félisten
Mármint arra 6 gangosra gondolsz, ami még jobban se jobb az 5-ösnél? Mitől enne kevesebbet? Hogy az első és az utolsó fokozat közötti 2-3-4 helyett 2-3-4-5, van, az első és a 6. meg tök ugyanolyan áttételű?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dízelracer #162 üzenetére
Jaja.
6 gangos Stiloval mentem már, ott sem ér(t) sokat a dolog.#nincsbennetarcsi
-
kpal
veterán
válasz dízelracer #162 üzenetére
Az uj 5-ös BMW -ben is 8-as váltó
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #162 üzenetére
1,2 tsi 7 spd dsg powa.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Qru
MODERÁTOR
Ismerős aki Fiat szervízben melózott mondta mikor vettük a Puntót, hogy felesleges parasztvakítás a 6 gang Puntóba de még Stiloba is igazából.
Aztán mikor meglett a Puntó direkt megnéztem a leírásban, fogyija nem kevesebb és egy "pozitívumot írt a gépkönyv": "Sík terepen byugodtan indulhatunk 2-es fokozatból is."
Ezért marhára megéri a felárat.mod:
tomcsi23: 8 sebesség? Abból fogadok 2 hátramenet...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
megema
őstag
Totalcar-on megjelent Golf III teszt alapján gondoltam megnézem milyenek vannak.
Vélemény? Amíg nem láttam meg az orrát, még egész bejövős volt. Nem értem, hogy tetszhet bárkinek is... Ennek meg nem semmi ára van.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Ja, én is utánajártam még a vétel előtt, és hasonló okból lett a 80 lovas 16 szelepes helyett a 60 lovas 8 szelepes. Egyrészt a 114Nm@4000 helyett itt 108Nm@2500 van, 5.-ben szépen megy 40-től is, ha szakad a szíj, felrakok egy újat és megyek tovább, egyszerűbb szerelni is, és úgyis megy bele a gáz, a kis hengerfejben a 4 szelep valahol tuti vékonyabb anyagvastagságot eredményezett... Menni akarok vele, nem a szerelőhöz járni, nincs is vele semmi baj..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
hobizoli
nagyúr
-
H.Ezredes
őstag
válasz dízelracer #174 üzenetére
8.diban megy végig !!! Elég jó szerintem... rá egy chiptuning és 370-390 Le
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
válasz dízelracer #174 üzenetére
Ezt nem igazán értem, mivel gondolom te is látod a videó címét ...
-
dízelracer
senior tag
-
m3tr0
senior tag
Srácok, még 60.000 km lenne a kötelező vez.szíj cseréig, cseréltessem vagy ha már eddig kibírta akkor ne csesztessem?Pénteken külföldre kéne mennem...és időm se nagyon van szervizelgetni...nemtom mi legyen vele.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #179 üzenetére
Nekem az a fura, hogy egy nyomatekgyarnak mifasznakkell ennyi sebessegu valto....?
több drón kell ;P
-
válasz dízelracer #179 üzenetére
Hát nem tudom, mutass már egy hasonlót, ami 2200-as fordulattól így megy, de ha nem elég akkor vissza három.
hobizoli: fogyasztásban is meglátszik, 10 alatt lehet maradni vele igen könnyen, meg ugye a közös alkatrész-ellátottság, minek vennének két váltót.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
Mondjuk ez csak turbo kerdese.
Csinaltunk ojan benzines moddignot, hogy a turbo 1500-nal mar pozitiv nyomast csinal, mint egy dizel a pincebol is mar megy, 3.ban jobbra kisivben befordulsz es kigyorsitt az auto, es ez mellett az 1.7bar nyomast kitartja 7000-nel, 6000-nel 2.2bar-t is. Nem vakuumhoz kepest, hanem normal legkori nyomashoz, ez 300kPa feletti abszolut szivocso nyomast jelent.
több drón kell ;P
-
m3tr0
senior tag
-
H.Ezredes
őstag
válasz dízelracer #179 üzenetére
fúúúúúúúú na mind1 nem mondok semmit értesz a BMW-hez meg az autókhoz látszik te is autószerelő vagy....... SE............................ Ha nem tudsz valamit kérdezz 8.adikan hiába forog 2200-at nem azért van a 8.dik,hogy versenyezz.........ActiveHybrid 7 gondolom neked ez is csicska meg szar mert neked 1000 Lovas versenyautód van... életedben nem mentél ilyen autókkal még, véletlen se mondanál ilyet ha ültél volna ilyenben vagy E60 535D-ben........ és 8.dikban 2 tonnával jó szarul megy..........
Csak az irigység szól belőled,hogy nem lehet ilyened.... de tudom nem kéne ilyen mert pl: egy Suzuki sokkkkkall jobbb Nah hagyjuk ezt serintem
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Rick4
félisten
-
hobizoli
nagyúr
válasz H.Ezredes #187 üzenetére
Nemtom de a valtot nyomatekvaltonak is szokas hivni azaz azert van tobb sebesseg benne, hogy a motor nyomatekabol csinaljon mas es mas kimeneti nyomatekokat a kerekre.
Na most akkor szoktak a szokasosoknal tobb sebesseges valtot csinalni, ha gyik motor es le kell attetelezni a valtot rovid fokozatokkal, hogy azert vhogy ez kompenzalva menjen is (lasd pl 1.1i 6speed Punto)De hogy egy 600Nm-s motoru kocsinak miafasznak kell 8 sebesseg, az arcolason kivul, na azt nem vagom.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
H.Ezredes
őstag
Hosszú nem fogok vitatkozni apám is megmondta kár leállni velük mert ülnek az 1.0-ás Suzuki világában és stb... és bármit lehet mondani megingathatatlan és nekik lehet igazuk és mindenki hatalmas autószerelő és mi vagyunk a hülyék 25év autószerelés és BMW tapasztalattal.......... Nem vitatkozom én BEFEJEZTEM
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Voca
csendes tag
válasz H.Ezredes #193 üzenetére
Személyeskedni nem akarok de szerintem vegyél vissza ebböl az arcbol.
Itt nem ez a szokas. Higgatan, ész érvekkel tessék alátámasztani!8gang egy reszt jól hangzik, másrészt a konkurenciaban is az tantartani kell lépést különben ügyfelektöl eshetnek el.
Furikaztunk mar ilyen Bmw csúcs ottomataval es tenyleg nagyon tuti.. Lesz@rom hogy csinaltak es hany 100kval dragabb egy 6sebessegesnél. :-D
Nem egy Vw tiptronic az biztos. ) -
-
Rick4
félisten
válasz H.Ezredes #193 üzenetére
Én is azt mondom, ha már neked lehetőséged van, nekik meg nem, legalább a nagy arcot tedd el, és meséld el, milyen fasza a kocsi, mindneki tudja, hogy a BMW jobb, de itt szerintem csak neked van viszonyítási alapod. Na erre talán még lehetne büszkének lenni. Van ismerősöm, aki 17 éves, 380 lovas Toyota Tundra-t meg Q7-est hajt, mert otthon ezek vannak, és mégsincsen nagy arca mellé, teljesen normális csóka. Lehet utánozni.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Xero
nagyúr
válasz H.Ezredes #193 üzenetére
Van a családban egy E70 4.8i. Abból valahogy nem hiányzik nekem a 7-8. fokozat. Biztos én vagyok a hülye és rosszul érzem a dolgot. Mondjuk nem is én vezetem minden nap, de a gazdája sem panaszkodott még egy szót sem, hogy újabb modell kellene ZF váltóval.
De biztos mi láttuk rosszul a 4.8-as BMW világából.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen