- Vezetékes FEJhallgatók
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple asztali gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Házimozi haladó szinten
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mike- #40843 üzenetére
Általános tény, h egyre kevesebb a megbízható, nem szénné hajtott lelakott Runner.
Egyik legnépszerűbb típus, amit teherautószám hoznak az olaszoktól.Alapvető, h csak rendszámosat szabad vásárolni, illetve én törekednék a mo.-i forg. helyezésűre is.
2t:
Fogyasztása első sorban állapot (kopottság) és csukló kérdése. Egy patika állapotú, megkímélt 4-5 liter-ből eljár, kopott öreg, elkarburált 7-8-9-10.Menetteljesítménye nyilván nagyon jó. 50-es testben egy 180-as blokk. Szépen tol folyamatosan a végsebességig.
Megbízhatóságot tekintve a 4t kicsit jobb választás, de csupán azért, mert az nehezebb lelakni és nagyobb eséllyel találsz belőle gyári, patikát.
Előnye, h szögegyszerű 2t blokk. Kis tapasztattal akár otthon szerelhető.
Hátránya, - mint írtam - könnyebb lelakni.4t: 4 liter környéke.
Menetteljesítménye a 180-aséval azonos.
4t hang, egy kipuval eléggé fickósat szól.180-as típushibája a vízpumpa ( ha csöpög a blokkból, akkor az cserés), blokktartó szilentek ( ferdén áll benne a blokk), rossz hőgomba (nem kapcsol be a hűtőventilátor), hamar megkopó és a csapágyban megforgó főtengely ( ez szinte 100%-ban csak a 60-70.000km-t futott kinti példányoknál fordul elő). Kb ennyi, de az 1. hsz-ban minden le van írva, nyilván az általános állapot is számít.
200-as Leader blokk már kiforrottabb. Hosszú távon nem használtam olyat, de konkrét típushibákról én nem tudok.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest