- Milyen billentyűzetet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen TV-t vegyek?
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Konzolokra is megjelent a System Shock Remake
gp A premier alkalmából egy launch trailert is kaptunk a készítőktől.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabe_
őstag
válasz #TOTTI #48432 üzenetére
És ezek megbízható, jó konstrukciók?
Csak azért kérdem, mert már volt fekvő minarelli blokkos robogóm, és kínai létére meg voltam elégedve vele. Most lenne egy eladó 50-es typhoon, csak számomra elég idegen ez a típus, nem tudok róluk semmitSovány szakácsban sose bízz!
-
Skizz
addikt
Fene tudja, ebben is van valami... de B125-től egyre inkább megy el a kedvem mindenesetre.
-
huszi.gyb
senior tag
-
30z.Samu
félisten
válasz huszi.gyb #48455 üzenetére
Most biztos nem fogok tudni venni motort és még nem is akarok, amíg nincs papírom a 125-öshöz. Ezért is foglalkoztat annyira a rendszám kérdés. Addig el vagyok én ezzel a kis motorral, fogok kategóriát váltani szinte biztos, csak szar lesz úgy, hogy előtte X hónapig nem tudok motorozni, mert költséges lenne megcsinálni 50-esre a rendszámot. Meg ha esetleg a motor papírjait elkérik, azzal is gondban vagyok, mert eredeti papírok már nincsenek ehhez, csak az adásvételi és a biztosítás.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
wharfedale
csendes tag
válasz #TOTTI #48403 üzenetére
Egy kicsivel könnyebb görgővel lehet jobb lenne, de ahogy néztem a videodat 35-40 körül pedig kicsit fordulatot ejt.
Az indulás utáni felpörgést minarellinél tökéletesen nem lehet eltüntetni, mivel a mobil tárcsa pályája nem lineáris.
A Sito-hoz hozzá lett hangolva?
A Sito Plus egy utcai cső amit a gyári kiváltására terveztek, minimálisat emel a végfordulaton, illetve alacsony fordulaton kicsit nyomatékosabb, de csodát nem kell tőle várni, míg a ZX egy egy teljesen üres rezonátorcső, amit teljesítményre hangoltak (főként 50-es és alap 70-esekhez), és elég magas végfordulatot enged meg. -
30z.Samu
félisten
válasz huszi.gyb #48458 üzenetére
Na ez az, Pista bá sem kapja meg így a Babettára a rendszámot. "Nincs papírod, nem gond, 20 ezerért gyártunk hozzá. Ja és még a 10 ezres regisztrációs díj. Ja és kicsit nagyobb lett a kötelezője, mivel ez egy öreg motor, így most már a dupláját fizeti." És ott tartok, hogy többet költöttem a motorra, mint amennyit valójában ér.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz huszi.gyb #48460 üzenetére
Hát ha akkora lesz a költsége, akkor muszáj lesz valamit... Bízom benne, hogy annyiban marad, vagy megoldják okosban a dolgot. Mert ha kitalálnak mindenféle hülyeséget, akkor semmi értelme kis motort tartani, mert kb akkora a költsége, mint egy 125-ösnek.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
-
30z.Samu
félisten
Sic Parvis Magna
-
-
huszi.gyb
senior tag
Bakker nekem ezt nem mondtad. Én 60-70 közt még tudtam vele menni gond nélkül, de nem szerette már (se gumi, se futómű, se fék nem erre van tervezve). 60-nal alattam vidáman ment. (Vácra is )
A csörgés okát meg kéne találni, hallottad, amikor leszálltam róla milyen hangja volt. Csörgés sehol...
www.dongosofor.hu
-
Skizz
addikt
válasz huszi.gyb #48466 üzenetére
Mert a hazaút után nagyon kíméltem, de sokáig nem jött elő a hiba, aztán gondoltam, akkor meg kéne tudni, hogy most tényleg elmelegszik -e. Pont a napokban, jó meleg volt, mentem vele 10-12km-t, jobbára nyelezve (nem végig), aztán még jött egy nagy emelkedő, ott is óra szerint nyelezve 60 körül volt, tán minimálisan felette, aztán emelkedő után 100 méterrel lefulladt. Utána 1 percig se kép se hang, szépen izzott a levegő körülötte (közben a csomagtartóban 6db isler várta a kegyelemdöfést... ), majd indult, de csak pár másodpercig volt alapjárat, aztán szépen lefulladt, s szép fémes hangja volt... majd megint 1-2 perc pihi, és utána már (gondolom visszahűlt) szép hangon mentem vele tovább. Én tudom hogy nehéz vagyok kismotorra, hogy 50-essel csapassam a 70-et, de attól még le kell állnia? Nem csak addig gyorsulni, amíg tud, vagy emelkedőnek visszalassulni?
Egyébként önindító hidegen egyáltalán nem lehel bele életet. Nyögvenyelősen tekergeti, de semmi. Melegen pöccröff, de hidegen esélye sincs.
-
huszi.gyb
senior tag
Mint írtam a sok rövid út miatt hidegen sosem próbáltam, pontosabban egyszer... Akkor nyekergett egy kicsit, majd beindult, de úgy döntöttem, hogy inkább rárúgok.
Esetleg azt érdemes lenne kipróbálni, hogy a motor borító műanyagot leszeded. Nem tökéletes megoldás, mert a lendkeréken van egy műanyag hűtő, amit csak az véd... Viszont ha kicsit megfaragod, hogy a henger hűtő lamellái közé több levegő jusson... Kicsit barbár módszer, de egy próbát megérhet. De első körben vedd le, teszteld úgy.
Ülés 4 csavarja ki, és ha jól emlékszem 4 vagy 5 csavar fogja a két műanyagot.www.dongosofor.hu
-
#TOTTI
őstag
válasz wharfedale #48457 üzenetére
Köszi ez nem az én videóm, Youtube-on találtam, de hasonlót produkál!
Ugyanúgy 10-nél indul meg csak olyan 70 körül erősödik fel újra. 2 napja vettem a motort gyertya nélkül, amit vettem bele, hozzá ajánlott NGK-t, sajnos még nincs vele tapasztalatom, nem indult, de most már működik a benzintank alatti membrános benzincsapból jövő benzincső száraz volt. Felnyomtuk benzinnel majd rá a csapra, azóta 55 km-ert mentem 6-7 leállítással gond nélkül és két napra rá is második rúgásra indult, szóval komoly baja nem volt.Az állapotát ezt leszámítva kitűnő, olyan mint az új (fakult matricákat, szennyeződéseket leszámítva.)
A felpörgés nem is baj, de jó lenne 0-tól pörögne és nem 10 körül.
Van 5,5 grammos görgő szettem, ill. Malossi variátor szíjam azt rá fogom tenni majd, amit még F15-höz vettem de nem használtam. A blokk azonos.
Illetve karburátor beállítás érdekelne még.
[ Szerkesztve ]
-
korcsillio
őstag
Vennék egy kintről hozott Piaggio x8-at(200 cm3).Mennyibe kerül hogy Magyar papírjai legyenek(vizsga,regadó stb.)?
-
szentkuti11
addikt
válasz korcsillio #48475 üzenetére
A regadó attól függ, hogy mennyi idős a gép, egészen pontosan mikor helyezték először forgalomba. Az átírás vagyonszerzési illetékkel, eredetvizsgával, új forgalmival együtt 30 körül szokott lenni, de a regadóra is érdemes 30-40-et minimum szánni. Ezek után már csak a biztosítás van hátra, erre már nehezebb fejből számot mondani, legegyszerűbb, ha végigfuttatsz egy kalkulátort valamelyik alkusz oldalán.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz szentkuti11 #48476 üzenetére
Biztosításra nekem 180ccm 4T 2003-as motor 15Le, győrújbaráti címmel 3500Ft/évtől...
www.dongosofor.hu
-
korcsillio
őstag
válasz szentkuti11 #48476 üzenetére
2004es évjárat.Akkor kb.60.000.- összesen.Mennyit ér itthoni papírral egy ilyen motor?Csak azért kérdezem mert nem biztos hogy érdemes végigcsinálni a beregisztrálást...
-
szentkuti11
addikt
válasz korcsillio #48478 üzenetére
350 körül van, de átírási költségeket és biztosítást arra is fizetned kell.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz korcsillio #48478 üzenetére
30 akkor is lenne, ha magyart veszel. A mennyit érre... Így, hogy nem láttam/próbáltam 0Ft.
Hahu-n, OLX-en, Képesmotoron nézd meg mennyiért mennek.www.dongosofor.hu
-
korcsillio
őstag
válasz szentkuti11 #48479 üzenetére
Akkor 200at talán megér,így 260körül megállok.Már csak egy jogsi kell rá csak B van
-
golyani
addikt
válasz wharfedale #48457 üzenetére
azért a ZX sem teljesen üres
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz korcsillio #48484 üzenetére
Sajnos ebből sem tudom megmondani, bár első ránézésre képről nem vészes. De! Nemrég hozzám került DigitXT Majesty-je. Elég jó állapotú gép, előjött pár dolog, ha azoknak vége, mondhatni tökéletes. Eddig kb 100-120k-ban van benne: műszaki, néhány apróság csere, meghajtásban a szíj kicsit rosszalkodott, csapágyak cseréje... Szóval ezért mondom, nem mindegy az alap... Mi lett volna, ha még az sem jó, ami ezen rendben van? (Hátra van még szelepszár-szimering (esetleg gyűrű), jövőre új gumik, és ülés újrahúzás).
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
üszök
őstag
válasz korcsillio #48481 üzenetére
60 biztos kevés. Ott a hirdetésben,hogy 27 a regadó,első forgalomba helyezéses vizsga 30k körül,rendszám,forgalmi,törzskönyv 18k eredet vizsaga is kell szerintem 15k,ha a te nevedre szól a kétnyelvű adásvételi akkor asszem nem kell vagyonszerzési illetéket fizetni,ezt megoldja hamisít egyet. Ha felhívod megmondja mennyiből jön ki pontosan.
És ha megveszed 20-30k akkor is rámegy ha szinte semmit nem cserélsz.+ Az ülés rondán van megcsinálva azzal a folttal,meg a ragasztott plexi sem túl szép.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
golyani
addikt
válasz wharfedale #48488 üzenetére
itt látható, hogy a konfúzorban van még egy perforált lemez+ mögötte gyapot.
-
30z.Samu
félisten
Nekem a kipufogó lett megcsinálva és furcsa, de amellett, hogy ugye halkabb lett, a menet tulajdondág is változott egy picit, még hozzá előnyére. Ennyit számít, ha a kipufogón -1 lyuk van?
Sic Parvis Magna
-
wharfedale
csendes tag
válasz golyani #48491 üzenetére
Igazad van.
A Giannelli Reverse detto ilyen, de áramlástanilag valószínű így vannak tervezve.
De léteznek gyártók, akiknek kívülről rezonátornak néznek ki egyes dobjai, belülről viszont ugyanúgy kamrákra vannak osztva mint a gyári dobok.
Ha jól tudom az Arrownak és a Giannellinek is volt valami hasonló merénylete.[ Szerkesztve ]
-
korcsillio
őstag
Hihetetlen ez a sz@r idő.3napja esik nálunk,elő se tudom venni a robogót
-
kcsa
veterán
válasz korcsillio #48484 üzenetére
Azért jó ha tudod, hogy X8/200 meg úgy általában az X8 híre nem túl jó - jellemzően elektronikai hibákkal terhelt, amik jó drágák.
szerk.: a használtjármű piac nem hazudik, motornál sem, ahogy autónál sem. Nem véletlenül olcsó az, amit úgy áraznak be
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen