Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wolfnet

    tag

    válasz kcsa #53087 üzenetére

    Ja ja ja. Majd ez kiderül tavasszal hogy mi a helyzet. Amúgy ezer kilométert mentünk bármiféle probléma nélkül. Most az a helyzet, hogy minden régi suzuki motor tulajdonos azt szajkózza, hogy nagyon érzékenyek hidegben a gyertya szétb@szásra ezek a típusok. (Kortárs bandit, és gsxr is.)

    Nevezetesen én elkövettem olyat hogy beindítottam, megmelegedett, de nyilván nem terhelés alatt járattam 3-6 ezres tartományban, majd leállítottam. Na és ilyenkor olyan alakul ki (nyilván télen 10°C os garázsban ez jelentősebb), hogy a gyertya sőt a henger is megmelegszik, de a hengerfej az nem és amikor leállítom a motort akkor a hideg hengerfej tönkreteszi a gyertyát. Itt két dolog is van, ha nem üzemmelegen állítom le akkor hajlamos megszívni magát, a másik meg ez a gyertya tönkretétel.

    Na most még inkább hajlamos rá, ha nem bele specifikált gyertyával járatod. A szezon alatt majd többet tudok mondani, viszont az RF tulajok mindegyike panaszkodik a CR9EK-ra, 3 ezres futásokról beszélnek, meg volt akinél még kevesebb, a belevaló CR8EK-val viszont 16-18 ezrekről beszélnek hiba nélkül. Tény hogy utóbbi drágább egy kicsit, lehet ezért nem választják a szerelők könnyebb szívvel. :Y

    [ Szerkesztve ]

    Privátban érdeklődj! :)

Új hozzászólás Aktív témák