- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- E-book olvasók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- SSD kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Mini-ITX
Hirdetés
-
A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
it Ezúttal a Comcast kínálná egyben a Peacock, Netflix és Apple TV+ streamingszolgáltatásokat.
-
Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
ma Ugyanúgy 4 nanométeren készül, a specifikációs lista pedig nem mutat sok változást az új és az előd között.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr.Peter
aktív tag
Hát, jó... ha nem megy akkor nem erőltetem.
Mára befejezem kedves barátom bütykölését, és megpróbálom
valami mással felb@szni az agyamAkkor azt hiszem, hogy a telelés kipipálva. Márciusban újra próbálkozok... pedig azt terveztem, hogy néha néha megyek egy kört.
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
huszi.gyb
senior tag
Nálam nem ez volt a szempont. Karbis többet eszik, de olcsó. Csak az maradt ki, hogy ezen a motoron spéci karbi van, se a 25-ösön, se a 150-esen nincs ilyen. Mert van rajta egy gyorsító szelep, hogy erősebb legyen a 25-ösnél, különben értelmetlen lenne. (Tehát ez a motor kivétel). Ettől még jó lehet a karbis, de utána kell nézni.
Mindegy, most már rendbe lesz téve, utána egy darabig megint jó lesz.
Úgy valahogy, ha valamit nem akar, nem kell erőltetni
Vagy nagyobb kalapáccsal odab@szni.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Mondjuk 50 2T injektorosat ezek után sem vennék.
4T-ből jó a karbis, jó az injektoros... Most karbis van, viszont ha sok hengeres gépem lesz, abból injektorost keresek majd...btw Shadow 600 karbis vagy injektoros?
szerk.: Közben én is megtaláltam.Ütésálló az jó. V2 meg V2...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz huszi.gyb #53056 üzenetére
A karbi nem rég volt tisztítva, és akkor is makulátlan volt.
Úgy emlékszem, hogy műanyag tankos, és tele van.Nekem inkább az volt szembetűnő, hogy ha kiveszem a gyertyát, és közben indítózom, akkor nem csak a gyertyánál szikrázik, hanem valahol a gyújtó szár végénél, ahol rámegy a két csatlakozó, ott is van valamilyen pattogás.
Lecsavaroztam a vázról, hogy ne érjen semmihez, hozzá, hátha ez a baj, de így se volt jó.<<<KEEP IT REAL!>>>
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #53066 üzenetére
Na ja. De előre tervezetten rákölteni x darab százezrest, azért eleve feltételez némi perverziót, a szopóroller meg csak úgy jön
szerk.: mondjuk én még így is egész olcsón megúsztam. Ha nem jön körbe a nem tervezett baleset, akkor nagy bajával együtt is megállok ~120k környékén, és ennyiért kompletten át lett nézve, és ami látható hiba volt, az javítva, kizárólag gyári alkatrészekkel. Szerintem nem vészes.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Peter
aktív tag
Igen, a végénél áthúz, csak miután egyszer megütött már nem igazán fogdostam.
Lehetséges, hogy most hogy mozgattam a kábelt, a gyertya ki-be rakáskor, előjött ez a rejtett hiba, mert eddig nem hallottam.
A gyenge szikra magyarázhatja azt, hogy sok állás után nehezebben, most pedig egyáltalán nem indul?Na már találtam is alkatrészt, csak sajnos Miskolcon van.
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Grillo
senior tag
No, januárban szeretném elvinni a Scarabeot szerelőhöz, jó lenne, ha február végére újból járóképes lenne.
Első körben megkérdezem Kawasatit, akar-e vele szopni még, bár szerintem nem fog rá igényt tartani.
A kérdés, hogy akkor kihez vigyem? Itt Dunakeszin van valami robogós, de nem tudok róla semmit.Tipp?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Grillo #53075 üzenetére
Ha találsz jó szerelőt, ne várj...
Holnap (vizsga után) hívom, most fogja elvinni. Aztán kiderül, hogy mit talál, mennyi alkatrész kell hozzá, és mennyi idő alatt jön meg.szerk.: De álmaimban
Amerika visszaintegetmég Januárban megkergetem.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
droving
aktív tag
Sziasztok!
Örülök ,hogy van itt egy ilyen topik is.
Nos ezt most ki használnám.Van egy Kymco Titro 50-es 4 ütemű robogóm.
Eddig 100-as benyát kapott tökéletesen tette a dolgát.
2 Napja kapott egy teli tank 95-ös benyát.
Azóta nem akar be indulni rúgásra.
Hangja van de beindulni nem akar.
Van esetleg valami ötlete valakinek ?
droving felhasználónak 145 pozitív értékelése van a fórumon!
-
kcsa
veterán
válasz droving #53081 üzenetére
Egy dolog biztos: nem azért nem indul, mert 95-ös benzint tankoltál bele. Az esetleg előfordulhat, hogy dzsuvás benzint kaptál (pl tartály aljáról, vagy friss utántöltés).
Szikra, benzin van?
Ha nincs benzin, akkor karburátor tisztítás, az ment tele retekkel. Ha így van, ott többet ne tankolj.
-
huszi.gyb
senior tag
Áhh, van rá 1 napja. Na jó, azért nem, de még januárban rá akarok ülni. Szerda délelőtt viszi el. (Délutános a héten, ahogy nekem lejött másodállás neki a motor szerelés).
(#53081) droving: Üdv itt!
Több dolog lehetséges: az utoljára tankolt benya felkeveredett, vizesedett, ezért nem indul.
A karbi eltömődött, tisztítani kell.
A légszűrő eltömődött tisztítani/cserélni kell.
A gyertya haldoklik (esetleg a gyújtás más része). először ezeket nézném meg.Az nem okozhat gondot, hogy 95-ös van benne, azzal is mennie kell. (Nem állt bent tartálykocsi, amikor tankoltál?)
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
wolfnet
tag
Yo!
Szereztem végre rendes szerszámot megcsináltam a gyertyacserét. Vegyes érzelmekkel járt a művelet. Felemás gyertyák voltak bent ... meg pf na szóval lőttem egy fotót:
Balról jobbra sorba ahogy a hengerekben voltak. 1-2-3-4Az első gyertya (CR9EK) volt először a ludas amikor három hengerezett. Ez viszonylag újszerű és tiszta is, mert megtakarítottam, de ez is rossz igazából.
A második az pokoli állapotban van (CR8EK). Ez lehet a legrégebbi a sorból, viszont ennek ellenére ez a henger működött is vele hiba nélkül. (Lehet a teljesítmény kisebb volt). Viszont ez a belevaló gyertya!
A harmadik-negyedik nagyjából egyformán szarul néz ki. Látszik hogy a karbi beállítás elég bőséges, kormolja rendesen a gyertyákat a sok anyag, illetve hogy nem igen tudtak ezek a CR9EK-k öntisztulni.Belekerült a négy új CR8EK, szépen beállítva a 0.6mm-es hézaggal. Amúgy gyárilag majdnem jók is voltak a hézagok, egy gyertyán volt talán 0.7mm, szóval tapstaps ngk. Beszerelés után gyakorlatilag - ahogy mondani szokták - fél főtengely fordulat után szívatás nélkül azonnal kiegyensúlyozottan járt minden henger. Megmelegedés után csodálatosan forgott is.
Kivittem egy körre a havazás előtt +4-5°C volt itt nálunk. Szépen bemelegítettem 95°C-ra a vizet, elkezdtem kicsit kövérebben menni, csodálatosan forog. Szebben jár, könnyedebbül pörög fel, gyorsabban is. Megérte.
TAVASZT!!! TAVASZT!!!
Privátban érdeklődj! :)
-
Bambalazs
senior tag
Két héten belül újra feldöntötte a szél a robogót és megint eltörte a balos fékkart. Egy biztos, most a kamera oszlop alatt parkol a gép, balról meg egy beton virágtartó gátolja abban, hogy felboruljon. Na most próbáld meg feldönteni, te genyó!
-
wolfnet
tag
Ja ja ja. Majd ez kiderül tavasszal hogy mi a helyzet. Amúgy ezer kilométert mentünk bármiféle probléma nélkül. Most az a helyzet, hogy minden régi suzuki motor tulajdonos azt szajkózza, hogy nagyon érzékenyek hidegben a gyertya szétb@szásra ezek a típusok. (Kortárs bandit, és gsxr is.)
Nevezetesen én elkövettem olyat hogy beindítottam, megmelegedett, de nyilván nem terhelés alatt járattam 3-6 ezres tartományban, majd leállítottam. Na és ilyenkor olyan alakul ki (nyilván télen 10°C os garázsban ez jelentősebb), hogy a gyertya sőt a henger is megmelegszik, de a hengerfej az nem és amikor leállítom a motort akkor a hideg hengerfej tönkreteszi a gyertyát. Itt két dolog is van, ha nem üzemmelegen állítom le akkor hajlamos megszívni magát, a másik meg ez a gyertya tönkretétel.
Na most még inkább hajlamos rá, ha nem bele specifikált gyertyával járatod. A szezon alatt majd többet tudok mondani, viszont az RF tulajok mindegyike panaszkodik a CR9EK-ra, 3 ezres futásokról beszélnek, meg volt akinél még kevesebb, a belevaló CR8EK-val viszont 16-18 ezrekről beszélnek hiba nélkül. Tény hogy utóbbi drágább egy kicsit, lehet ezért nem választják a szerelők könnyebb szívvel.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Pontosan. Ez is lesz. Megszopatott rendesen. Viszont ellen példa, a modernebbnek számító 2006-os Honda robogómmal azt csináltam amit akartam, pedig léghűtéses is volt. Igaz annak membrános karbija is volt nincs csap, véletlenül se folyik túl, nem szívja meg magát a motor, stbstb), meg mechanikusan de automatikusan tudott kipufogó felől szívni meleg levegőt ha (automata)szivatón ment, meg ilyen apróságok, meg amúgy kipu gáz visszavezetése is volt a hengerfejhez. Szóval látszik hogy a Honda az elmúlt 20 év trükkejit összegyűjtötte, és alátámasztja azt is hogy a modern motorok jobbak mint a régiek.
Volt olyan hogy 2°C-be mentem vele fehérvárra meg vissza, ~110 km összességében, és nyélen 85-90kmh-al. Annyira hideg volt neki, hogy effektíve nem melegedett be rendesen, tehát a kipu leömlő nem volt tűz forró. Az egyetlen hiszti amit mutatott hogy megevett 1 literrel többet, de ennyi. Lehet kopott a motor, de nem volt hiszti.
Privátban érdeklődj! :)
-
kcsa
veterán
válasz wolfnet #53092 üzenetére
A kipufogógáz visszavezetést most köttettem le enyémről, annak károsanyag kibocsátás miatt van szerepe, de nekem inkább teljesítmény legyen, a katalizátor meg dolgozzon, ha már ki van fizetve
De mindenesetre igen, a fejlődést nehéz letagadni, cserébe az öreg vasak egyszerűbbek (bogyóbá japán perverziója nem számít )
-
wolfnet
tag
Jah. Meg az enyém se. Két vezérmű láncos, úgy néz mi a blokk mint egy V blokk. Egzotikus.
Amúgy ja a Hondámon ez is vicces volt, mert a katalizátor nem volt benne, hisz sport dobot tett rá az előző tulaj. Cserébe visszarotyogott amíg szivatón volt.
Privátban érdeklődj! :)
-
student
őstag
motowellek között van olyan tipus 2vagy4 ütemü ami kymco megbizhatóságú?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs