- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Gaming notebook topik
- GoPro Topic
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Milyen asztali médialejátszót?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
it Az imec európai kutatólaborjai 2,5 milliárd eurót kapnak, a cél a 2 nm-esnél modernebb chipet fejlesztése, amelyből számos európai ágazat profitálhat.
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
carr
őstag
Huh... találtam olyan oldalt, ahol volt 15x12 de volt 7g, 7.3g, 7.5g, ... stb
Melyik a gyári?? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáááááááááááááááááááááááááá..........................360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
-
roseane2004
csendes tag
válasz roseane2004 #61226 üzenetére
Sziasztok !(elözmény visszatekinthető az elözö hozzászolásom által)
Ma beinditottam a motort, beindult 2. rugásra, akksi nélkül tesztelem zárlatok kizárása véget, és öninditó relé is lehúzva.
Be indult, burkolat nélkül van a motor, felültem a tankra
És mentem, szépen húzz,új szívócsonk, légszürő,henger 40helyett 47-49mm széles új dugattyú ,új gyűrű,
Kompreszió tökéletes, 20-40méter után lefullad a motor, aztán azóta még csak nem is hörög, néha visszarugot,
Levegő és alapjárat csati, suber tű,állítgatam úgy sem.
A multi méterem a napokban ment ki,
Gyertya új, mindkettővel tesztelve, a gyertya kép olajos benzines(nem kormos)A gyújtótrafó elött lévő plusz minusz 12voltos rendszerű igaz?
Megnyaltam 7-16volt közötti értéket éreztem ,aránylag folytonos rázással.
Gyertya kipufogohoz érintve hol adott szikrát hol nem, ha adott néha adott értékelhető szikrát, de átlagban minden 2. 3. fordulásnál egy hangya seggnyi kékes szikra mindig volt, gyertya nélkül is hasonló, berugás, öninditóval(akksi be)
Szintén , sokan irják neten a jó szikra 1 cm re is elkell ,,lőnie,,Nos mi tévő legyek? CDI érdemes cserélni?Gyújtás trafó csere?
Ha lenne tartos fix ,nem tudom hogy nézz ki az erős szikra de erős szikrájú szikrám, utána cserélnék egy új karbira,(hátha karburációs hiba is akad) miútán korábban jobb volt a szikra, mindig be be indult pöccre viszont 20-40m után vagy 100méter után bemelegedve a motor, lefulladt és tovább nem akart indulni csak ha kihült.Előre is köszönöm a segítséget, tanácsokat
-
addikt
válasz roseane2004 #61554 üzenetére
Én megpróbáltam végig olvasni az írásod. Bár lehet, h én vagyok a túl fröccsözött de: és
Majd valaki kijavít...Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
gabe_
őstag
válasz Tothgera30 #61549 üzenetére
Mindkét robogómnál így volt/van...
Mr.Peter: Csak azt nem értem, hogy miért nem kapja fel megint...
Amúgy úgy szoktam megoldani ilyenkor, hogy egy injekciós fecskendővel belövök neki egy gyűszűnyi benzint a gyertya furatán át, amitől pöffen párat. A második vagy harmadik alkalommal már be szokott indulni.
Sovány szakácsban sose bízz!
-
kcsa
veterán
válasz roseane2004 #61554 üzenetére
"A gyújtótrafó elött lévő plusz minusz 12voltos rendszerű igaz?
Megnyaltam 7-16volt közötti értéket éreztem ,aránylag folytonos rázással."Hát öcsém, ne is vegyél multimétert ha ez így megy.
-
mumtaz
senior tag
válasz roseane2004 #61554 üzenetére
Az szép. És, ha a gyújtás tekercs kimenetére nyaltál volna rá? Abból cca 400V is jöhet.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
roseane2004
csendes tag
válasz mumtaz #61561 üzenetére
Azzal tisztában voltam hogy a ,,nagy feszültségű trafó ,,feltranszformál,,
Szóval max elötte nyalogatni, persze elötte kezemel próbáltam, miután nincs sok amper egy robogóba, ha esetleg 40-80voltot kapna a gyújtás alaplapból az nem lenne gond, de nem így lett alig csípet a trafó előtt -
kcsa
veterán
válasz roseane2004 #61563 üzenetére
A fizikával nem igazán vagy tisztában. Ha elfogadsz egy jó tanácsot: ne nyalogass csupasz vezetékeket
-
roseane2004
csendes tag
Amig müködött a multim, akkor még enyhe méréseket tudtam végezni öninditó,gyújtás alaplap mérés, trafó után, elött, akkor ilyen 7 voltot írt trafó elött, trafó után 170volt körül, Fizikával nincs problémám,igaz a trafó elött kondit azt nem igazán találtam, talán cdi-ben lenne a 400v 2,2mf?
[ Szerkesztve ]
-
üszök
őstag
válasz derrik #61562 üzenetére
Az a szíj elég hosszúnak tűnik,biztos rávaló? Bár ha hátul össze nyomtad,és a szíj bent van a tárcsák között lehet akár jó is. A külső tárcsa szíj felőli oldalát ha megnézed ott van egy mélyedés abban kell lennie hézagoló alátétnek. Ennek a vastagságát kell változtatni úgy,hogy a szíj pont a csapról induljon,de ne lógjon ha rajta van a csapon.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
roseane2004
csendes tag
válasz roseane2004 #61554 üzenetére
Akksira téve plusz minusz, pozitivra egy 8amperes biztosítésétok, (4amperes akksi)
gyújtótrafó, semmi jel, biztosíték leolvadt, kicseréltem kisebbre, 10 amperesre is azzal is
Kondit nem raktam akksi után, de úgy látom már nem is kell, elöfordulhat ez? zárlatot csinált a 12voltos akksi??
Tegnap még beinditottam a motort , igaz le is fulladt rá pár percre aztán azóta se kép se hang.
Meglepett ez a kisérlet, cdi,gyújtó trafót kicserélem aztán meglátjuk megjavul e az elektronika probléma. -
üszök
őstag
válasz derrik #61568 üzenetére
Mennyit megy? A szíjnak van egy kopási határa ami mm- ben van megadva. Ez általában 1,5-2mm. Valszeg sosem futott ki teljesen a szíj mert bele érhet a deklibe vagy a blokkba. Kéne lennie egy alátétnek a külső tárcsában,vagy kívülről a berúgó racsni alá feltéve,mert ha a helyéről kiveszik oda be kell tenni mert hiányzik a vastagsága az össze rakáskor. Vagy esetleg szokták még a variátor alá is tenni.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
addikt
Kicsereltem a dio-n a benzin csapot. Csak 8 ezresembe fajt. Es kozben kiderult (vagyis valszeg), h a csap elotti szuro volt lukas + koszos... Most kiiktattam - mert ugye benzin szorot nem hoztam haza, anelkul meg nehez lett volna vissza gurulni a szerelomhoz - igy athidaltam a helyet egy csovel ideiglenesen. Most megy mint a raketa a szerkezet, megint 9k felett forog Kivancsi leszek reggel, h indul...
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
aszti93
aktív tag
Sziasztok!
Lenne egy Babetta 210esem aminek olyan problémásja van hogy ha ráhúzom a gázt akkor lefullad. Elképzelhető hogy a karburátor (Jikov DC2912) van rosszul beaállítva?
Annyit olvastam ki a hozzá tartozó útmutatóból hogy ha rossz a benzinszint akkor csinálhat ilyet.
Egyébként ha benyomom a szivatót akkor megy rendesen a gázadásra (legalábbis felemelt hátsó kerékkel, meg a kertben kipróbáltam egy pár méteren, úgy is megyegetett).
Ja és a karburátornak azon az oldalán ahol állító csavarok vannak, ott szivárog egy hangyányit. Lehetséges hogy magas a benzinszint benne? (a tömítés persze cserélni fogom)Esetleg Bárkinek bármi ötlet hogy mit kéne állítgatni?
U.i.: Ha van valakinek esetleg nem működő, és, vagy hiányos 210es jószága aminek a váza a korához képest rendben van akkor írjon bátran.
[ Szerkesztve ]
Üdv.: Aszti
-
guftabi96
addikt
Sziasztok!
RX50-nel (98 körüli, 5 sebességes AM blokk) próbálkozott már valaki olyannal, hogy kiszedte a kis szűkítést a membránból?
Elég sok véleményt olvastam erről, de van akinek jobb lett, van akinek rosszabb.
Ha van ilyen a topikban, aki ezt megcsinálta, akkor mi a tapasztalata?
14-es karburátor van amúgy rajta.
Nem megy valami jól, pedig nem is sima vashenger van rajta, hanem alu.
Általában 70 körül megy, jó időben, szélcsendben 75.
Egy kicsit azért többet várnék tőle, főleg, hogy a szintén gyári Rs úgy megy el mellettem, ahogy akar.A másik kérdésem a kipufogó.
Igen tudom, a 2t lelke a kipufogó. Viszont ennek ugye olyan a kipufogója, hogy ha teljesen üres, akkor lényegében egy hagyományos rezonátor lenne belőle.
Ettől függetlenül nem merem kibelezni, mert mi van ugye, ha még rosszabb lesz..
Van aki próbálkozott már a rezonátor rész "kiürítésével"?#KeepFightingMichael
-
mumtaz
senior tag
válasz aszti93 #61573 üzenetére
A babetta karbiján nem szivató van, hanem egy csappantyú, ami részben elzárja a levegő útját. Nálam babettánál ez a jekenség sűrűn előfordult. Bármilyrn hihetetlen, de ez általában a karbiba jutó víznek, vagy kosznak volt köszönhető. Kis gáznál nem, de nyélnél simán felszívta a koszt/vizet és ezért fulladt.
Ki kéne pucolni a tankot és a karbit.Az útmutatás a benzinszintnél inkább a kilyukadt úszóra utalna, ami babettánál rézből van és forrasztott. Azon a "szivató" inkább rontana, mint javítana.
A benzinszint babettánál az úszóház "poharában" jelölve van, hogy meddig kell lennie, ha az úszó lezár a tűszeleppel. Ha leveszed, akkor a szintig kell lennie benyával.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
roseane2004
csendes tag
válasz roseane2004 #61567 üzenetére
elözmények elözményére új és utolsó feljegyzésem remélhetőleg hiba ügyben ebbe a fórumba:
Sziasztok!
Nos hazaértem az új trafó, cdi-vel,összeraktam ,van szikra! de nem is akármilyen, másodperc pontosan folytonos erős kék szikra ütemszerű szünetekkel,kipufogóhoz érintve,majd gyertya be,pipa rá, szívok egyet a benzincsapon, rúgdosom se kép se hang,
szívom, rugsodom, aztán ráadom a gyújtást(miután gyertya berakásnál levettem a gyújtásról,biztos ami biztos)! És lás csodás kezd röffögni!
De fura, elkezdem csavargatni a levegő szabályzót, alapjáratot kitekerem, se kép se hang egyszer csak indulgat, de lájtosan de nem indul be szinkronba..
Aztán gázal inditás, már többször mellé,,csuszik a berugás,, (valószinű kopik a berugó csillag, majd holnap meglesem), öninditozgatok, aztán
Egyszer csak berobban, na örült is a fejem, dee menni akart a motor, kitámasztom(nincs stender) és óriás fűst, henger melegszik( nincs léghütő burkolat és venti fent a lendkereken) füstöl a henger alatt, henger minden egyes porcikáján(nincs kifúvás, olaj és egyéb benzin maradványok neki állnak füstölni..) aztán állítgatam a alapjáratot alig változik valami, magas fordulat, kuplung kioldodgatna.. levegő csavar kicsit finomítja..
Aztán gondolkodok, karbit állítgatam már minden hogy, ússzót is,miután a fő gyanusított maga a karbi volt..
Gyorsan ellenörzöm a súber tűt, (gázadásra és visszaengedésre szinte maradt a fordulat,sok a levegő)
súbertű legutolsó rublikájába raktam plusz még egy kis alátét is volt alatta, beraktam ellenkező irány 2. rovatkába alátét nélkül, pöc röff indul a motor, gázadásra érzékeny, visszavevésnél lemegy a fordulat, kis levegő és alapjárat állítás, kuplung nem old ki, halk, és nem füstől csak amennyire kell , sőt 1:2 arányban van a benzin olaj arány, új henger miatt, (holnap majd kap benzint)
Nos ha vissza gondolok 3 hétel ez elött a motor fürdés , cdi és vagy trafónak meg adta a végítéletét!
Nem probálom már ki a cdi m hibátlanságát, miútán ha szar, az új trafót ki lővi megbolondulokRemélem tanulság és sok nap és munka óra kinszenvedésétől az én esetem meg ment mást is
Van vidi is, ha van igény, felrakom youtube-ra
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz aszti93 #61579 üzenetére
Akkor még lehet, hogy falsot szív valahol: szívócsőnél, főtengely mellett (szimering), hengertalpnál.
(#61578) roseane2004: Biztos megment, ha valaki ki tudja hámozni, miről is van szó. Mert nekem csak annyi sikerült, hogy CDI-t cseréltél, de aztán elvesztettem a fonalat.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
30z.Samu
félisten
Jó reggelt! Lehet, hogy tényleg van valami a riogatásban, hogy kemény telünk lesz. 7 fok volt, amikor jöttem be a melóhelyre.
Sic Parvis Magna
-
derrik
őstag
..ezek az Agilityk nem sebesség bajnokok .) A tulaj szerint Ő az eredeti csőtengellyel melyen gyárilag volt egy váll azzal járt 50-es sebességgel lehet ezért is van a kopásnyom addig csak. Kérésre raktak olyan csőtengelyt amin nincs váll. Így megyeget óra szerint max 68-at , de ahoz már nagyon hosszú sík út kell. Most van benne 11340km szerintema szíj nem mostanában volt cserélve. volt is fekete por rendesen a burkolat alatt
A legnagyobb gondom az alapjárat még mindíg. Ha melegen be állítom az hidegen kevés sokszor le áll. Az autómata szivató pedig túl rá huzza a gázt .....tartani kell hogy el ne menjen magától Igy aztán eszi a szíjat is. És csinál olyat is hogy miután be állt az alapjárat indokolatlanul felemelkedik majd megint be áll.......ezért tettem bele 6g-os görgőket. Hátha nem indul el a szivatóra, de hiába -
carr
őstag
Jelentem görgőket kicseréltem, jobb lett. Nagyságrendekkel, de még mindig nem olyan, mint volt. Mi lehet még? Kuplung? Ha bemelegszik (3.x-4x. elindulás), akkor már nincs gond.
Motor viszont azt mondj a szaki, h szerinte sok benzint kap.
Tény, h többet eszik, mint mondták, de a Mátrán átjárok vele. 4x oda 4x vissza. kb 140-160km, és pirosba ér a mutató, az is tény, h legutóbb 5L-t tudtam csak rátankolni (8L a tank), és már púposan volt a betöltőnyílás.[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
enginev3.0
félisten
Megkapta az SR az új Stage6 hajtást, rrrrrohadt furcsa lett
+új szimeringekLassabbnak tűnik, óra szerint viszont egyenletesebb
Meg kell szokni[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Tarisznyarak
tag
Voltam több motorboltban érdeklődni hogy melyik a jó olaj, de mindenki mást mondott. Olvasgattam vissza hátha volt róla szó, de csak a Xado olaj "jótékony" hatásait láttam . Én ezt a fajta olajat használom. Ez elég vagy valami jobbat kellene? Nekem a castrol bevált márka. Az lenne fontos nekem minél jobb legyen a motornak, bár a drágább nem mindig jobb? Jetforce benyelte kb az egészet 1L-t , csak egy kicsit marad az alján
-
enginev3.0
félisten
Valakinek nincs 16x13 görgőszettje 7gramm körül?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
golyani
addikt
válasz Tarisznyarak #61594 üzenetére
hát a legtöbb Robesznál írják a JASO FC/API TC minősítést. Nálam jelenleg Repsol Moto Scooter 2T a befutó.
-
carr
őstag
válasz enginev3.0 #61595 üzenetére
oem-parts.hu
elvileg csak gyári cuccaik vannak, de ha felhívod őket, kiderül, hogy akciósan vannak utángyártottak...
én hétfőn rendeltem utánvéttel 1200ért görgőket, de felhívott az emberünk, hogy tuti csak 1db-ot kérek? (1640.- pénzért volt kiírva, de nem a szett ára volt...)
így rendeltem meg 1300ért az utángyártottat, ill. még stender rugót is. Akciósan összesen fizettem 3500at (borravalóval).[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Tarisznyarak
tag
Ennél az olajnál három minősítést is ír, ez azt jelenti hogy amit én linkeltem az csak annak az egynek tesz eleget? Ez pedig túlteljesít őket?
-
slayer006
addikt
válasz Tarisznyarak #61598 üzenetére
"Nem könnyű apának lenni, mikor a gyerek a lázadó korszakát éli." - Darth Vader
-
enginev3.0
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs