- Kilép a PC-s piacról a Noctua
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Milyen monitort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
Hirdetés
-
Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
it Az Apple megkért egy bírót, hogy ejtse az USA igazságügyi minisztériumának és 15 amerikai államnak az ellene indított, trösztellenes perét. Azt is megmondták, hogy miért.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
-
Dj.Mike
senior tag
válasz Motion_Blur #61901 üzenetére
Nyilván minél keményebb annál többet mutat az óra legalábbis úgy tudom. Nekem azt hiszem talán 12es kerekeim vannak. Igaz 3 barral kicsit rázós de legalább jól megy. Sőt arra is úgy emlékszem minél kisebb egy kerék annál több levegőnyomás kell bele.
-
golyani
addikt
1,5-1,6b-on használom az Aeroxot, annyi a gyári. A 3bar sztem nagyon kemény.
-
mumtaz
senior tag
válasz Dj.Mike #61902 üzenetére
A guminyomás sokat nem változtat az órán. Ha laposabb, kisebb az átmérő. Azonos sebességen gyorsabban pörög, tehát többet mutat. Jól feldudált guminak kisebb a gördülési ellenállása, tehát picit nagyobb sebesség érhető el, viszont pont emiatt a gumi is kisebb felületen érintkezik az úttal, tehát kisebb a tapadás is. Nem mutat többet az óra, hanem gyorsabb lehet a moci
Túlfújt gumi=nagyobb sebesség, rosszabb tapadás.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Ördögke1986
újonc
Sziasztok,
Tudna nekem esetleg valaki segíteni abban, hogy egy peugeot elystar 50ccm-s robogónak hol található az olaj leengedő tartályának a nyílása és a nívópálca helye?
Nagyon szépen köszönöm a segítséget. -
Debilon
addikt
válasz Ördögke1986 #61905 üzenetére
ha 2 ütemű motorja van, akkor ilyet nem fogsz találni szerintem, ugyanis az a benzinben levő olajjal van kenve
ha a hajtóműre gondolsz, akkor a hajtóműház alsó részén lesz egy csavar amit ki kell hajtani (google-t ajánlom)
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
őstag
Az lehetséges, hogy a mociba zavarszűrő nélküli gyertyát raktam, és ez miatt vibrál a műszerfal világításom?
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
norbert1998
veterán
Üdv!
Korábbi helyzeteimhez klépest annyit javul a helyzet, hogy a motor eljes felújításon esett át, ez, mivel mindent mi csináltünk, 20 ezer forint volt, ami szerintem elég jó, tekintve, hogy osztálytársam szintén 50-es motorját egy besülés után 100 ezer forintért csinálták meg, és 4 hónapig tartott a szervíznek.
Szóval, három dolog van, ami még felújítást igényel(het)ne. Variátortárcsák, szíj és a görgők. A görgők már egyáltalán nem görögnek, totál el vannak kopva, tuti cserélni kell. A szíjban 36 ezer km van, repedezett, kopott, tuti cserés. A Tárcsákon is látszik a kopás, eléggé árkosan van megkopva, ahol a szíj szokott futni.
Ebből a három dologból melyik az, amelyik a legnagyobb hátrányt jelentheti teljesítményben, illetve a tárcsát mennyire fontos cserélni?
-
Plafoon
tag
válasz norbert1998 #61908 üzenetére
" 50-es motorját egy besülés után 100 ezer forintért csinálták meg, és 4 hónapig tartott a szervíznek."
Általában a dugattyú szokott besülni, az megvan pár ezer forintból, legrosszabb esetben új hengerszett kellett, az is max. 20 000 forint. A beállításhoz még új görgő, kuplungrugó + óradíj, 40-50nél sehogy sem lehet több. A szervíz lusta volt neki állni, meg jól le is húzták.
-
Upo
addikt
válasz norbert1998 #61908 üzenetére
Milyen teljes felújítás az amiből ez a három kimarad?
Szerintem cserélni kellene mind, ha a vacak tárcsát meghagyod, simán megeheti az új szíjat. Ezekkel nem érdemes tökölni, ami kopott azt ki kell cserélni.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
mumtaz
senior tag
Nekem is van beszámolni valóm. Fingom sincs, merre haladjak.
Van ugyebár a gyári varióm. Ez 8g-os görgökkel és picit módosított nyomólappal 75 km/ó a vége. Ez az a varió, amivel baromi rosszul gyorsul üveghangon 55-ig, majd picit ejti a fordulatot és meglódul 75-ig.
Van a másik - egyébként zsír új - Tun'R varioszett, amivel jobban gyorsul és hamar eléri a végsebességet, ami ezzel a varióval csak 60km/ó.
Már nem tudom, mit csináljak. Mindkettőbe ugyanaz a görgő lett belerakva. Nem tudom, mit csináljak. Sajnos a kettőt nem lehet vegyíteni.
Egyébként a Tun'R varió nem zár össue teljesen. A szíj nem fut ki rajta és erről a varió tehet, mert a görgők egyébként végig kimennek a pályán. Egyszerűen ennyi a határa. Próbáltam módosítani a nyomólapot, mint a másikon, hogy nagyobb fordulaton meredekebb legyen egy picit, de csak rosszabb lett.
Nem tudom, mit csináljak.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
addikt
válasz mumtaz #61912 üzenetére
Az enyém is úgy "vált" mint a Te gyári variód. Jól gyorsul 8000-8500 fordulaton, majd "elvált" (visszaesik a fordulat kicsit) majd megindul megint mint a hülye. Sebességet nem tudok mondani mert a gyári óra csak 60-ig van skálázva - havonta vehetnék bele új spirált mert mindig eltépi...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Upo
addikt
válasz mumtaz #61912 üzenetére
Ha nem zár össze rendesen a varió és nem megy ki a szíj akkor nem hosszabb szíj kellene hozzá? Összébb tudna zárni ha lenne még egy kis szíjhossz, szerintem a szíj nem engedi kijjebb.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Debilon
addikt
válasz Ördögke1986 #61914 üzenetére
Arra azért figyeljetek, hogy az olajtartályban legyen olaj amiből a benzinhez keveri magának az olajat
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz norbert1998 #61918 üzenetére
Quadot veszel?!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
mumtaz
senior tag
Mondom, nem ezzel van a gond. A gyári varió felvált rendesen. Tehát ne úgy értsd, hogy nem fut ki a szíj, hogy a szíj rövid és a hátsó tárcsák már teljesen össze vannak zárva. Épp azt ecseteltem, hogy ennek a zúj variónak fizikailag van ott a határa. Tehát, mikor a görgők már lekoppannak, akkor sem zár össze rendesen. Ha a szíj lenne rövid, akkor a görgők sem lennének képesek teljesen kifutni, valamint a hátsó tárcsa már teljesen kitolódna. Ugyanakkor a gyári varión sem futna ki teljesen a szíj.
Egyszerűen csak azt tudom elképzelni, hogy ez az új varió - mivel egyébként "tuning varió" - ennyit tud, a többi sebességet meg maga a fordulatszám adná, ami egy tuningolt motornál 12000, vagy 15000 is lehet, de ennél "csak" 8500 körül van. Ez az új varió, viszont gyorsulásban nagyon jó. Valahogy jó lenne összevegyíteni: Ha úgy gyorsulni, mint az új varióval, de annyi lenne a vége, mint a régivel.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz Bogyó bá' #61923 üzenetére
Az. De visszaraktam a régit.
Majd kitalálok valamit.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
A kúpszöge megegyezik az eredetivel. Ha szélesebb szíjhoz való lenne és a csapról indulna, akkor sem futna ki rajta jobban a szíj.
Peugeothoz való. És ezeknél mindegy, hogy melyikhez. Egyébként a Jetforce is rá van írva.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
F1r3b1rd
tag
Sziasztok !
Egy régi kb 94-es Piaggio Typhoon robogóval lenne gondom. Tavaly ősszel leraktam pöccröff állapotban, most viszont nem bírom beindítani. Kitakarítottam mindent(karbit is úgy ahogy illik - tavaly tavasszal fel is újítottam kompletten -, tankot kimostam, kapott friss üzemanyagot, benzinpumpa szűröjét is), de semmi.
Ha a karbit leveszem és egy kis motorindító spray nyomok a blokkba, akkor azonnal beindul és amíg az ki nem fogy, addig jár a motor, ezért üzemanyag ellátási gondra tippelek. Mivel régi típus, így a blokk és a tank között csak a karburátor+ a benzinpumpa(ha jól tudom vmi vákumos v gravitációs, nem tudom pontosan mi is a neve ) van.
A pumpa és a karbi között 2 cső van, egyiken az üzemenyag megy, a másik gondolom a vákuumcső lehet. Nos ha ez megszívom, akkor amíg szívom, addig a benzin szépen folyik a másikon.
Tehát elvileg minden működik, gyakorlatilag viszont nem.
Szóval ezügyben kérném a segítségeteket h mi lehet a gond, mit nézzek még meg ??
Válaszokat előre is köszönöm !
-
Plafoon
tag
lehet veszek egy 2003-as körlámpás SR-t, honnan lehet megállapítani hogy diteches-e ?
-
-
Plafoon
tag
Gondolkozok új robogó vásárlásánál de miért lettek ilyen marha drágák?
Gilera runner 1-2 éve 640 000 - most 800 000
SR 50 560 000 - most 670 000
Yamaha aeroxokat meg kb. egy millióért dobálják. -
mumtaz
senior tag
-
Bitpalace
senior tag
sziasztok!
Azt akarom kérdezni tőletek, hogy birtokomba került egy Zip sp2 gépsárkány és szeretnék egy kis optikai tuningot adni neki. Néztem hozzá ledes lámpákat....szerintetek érdemes betenni? Kell valami átalakítót használni? Van aki azt mondja hogy rosszabbak mint a gyári, mármint látási viszonyokban. Én a Audi Style Headlight-ra gondolok, ebben úgy látom 2db hagyományos izzó van és csak a nappali fény ledes.
Segítséget előre is köszönöm!
üdv!
-
feca89
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék vásárolni egy 50-es robogót, mi lenne jobb választás egy használt Honda vagy valami minőségibb japán, vagy új kínai? Nem a Motowell és társai, hanem ami nem esik szét.
A keret max 350 lenne. -
tatabike
őstag
Sziasztok,
Simson SR70-es, önindítós kismotorral kapcsolatban van valakinek tapasztalata, infója? Érdemes ilyet venni munkába járásra? Van egy felújított, még bejáratós egyik ismerősnél, el akarja adni. Én meg gondolkodom rajta.
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
tatabike
őstag
válasz Casoli #61942 üzenetére
Most volt nálam egy hétig egy full Malossi-tuningos, 70-es NRG. Jó, meg gyors meg minden, 100-nál többet nem mertem neki húzni, nem az én világom. Nekem egy motor ne visítson üveghangon állandóan, és legyen hagyományos váltója...
A Simsont meg tudom szerelni, csak ezt az SR kiskerekű fajtát nem ismerem még üzemeltetés szempontjából.
55-ért adják.[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
norbert1998
veterán
Lenne még1 kérdésem.
Van az a szituáció, hogy 1 hét állás után a motor nagyon nehezen, minimum 15 mp önindítózásra indul be. Mielőtt elindulna már eszméletlen benzinszag van, majd ha elindult, ilyen fehéres szürkés füstöt okád, eszméletlen mennyiségben. (Eszméletlen ) Olyan, mintha megszívná magát. Ilyenor még elég nehezen is pörög fel, majd csak miután elmúlt a füstölés, akkor. Tudni lehet, hogy a 7 liter benzinbe lett téve 20 ml olaj is, mivel még bejáratós.Mi lehet ennek az oka? mit tudok tenni ellene?
Esetleg lehet az az oka, hogy a motorblokkkon, az olajszivattyún ami van kar, ami a gázbowdenhez kapcsolódik, kicsit szorítva lett rajta? Az nem olajos, kékes füstöt és el sem indulást eredményezne? -
Kommy
veterán
Sziasztok!
Van egy Adly silver fox 50-es robogóm , ez előtt 4 évig állt, most ki lett pucolva a karburátora, mert nem indult. Most addig nincs vele gond míg a kb 2km-es utam 3/4-ét meg nem teszem addig egyenes az út utána jön egy kanyar, ott ugye nagy valószínűséggel meg kell állnom, után viszont hiába húzom neki nem akar menni, majd egyszer csak összekapja magát. A motorban 7200km van. Eddig mentem vele talán 50 km-t összesen nem régóta van meg.
Önindítóról nem indul, mert rossz az aksi. és a Feszültség korlátozó is rossz volt benne, de ez cserélve lett.
Viszont ma már kétszer jártam úgy hogy berúgom, jár pár másodpercet majd leáll, újra berúgom és semmi gond.Óra szerint 50-55-öt megy.
Valakinek valami ötlet mivel lehet a baj?
[ Szerkesztve ]
-
larpi
tag
válasz tatabike #61943 üzenetére
Néháhy évig volt egy berugós Roller a családban. Motorikusan nem volt rá panasz, talán csak annyi hogy nyáron a nagy délutáni hőségekben nem szerette a városi közlekedést, hajlamos volt túlmelegedni.
Az elektromos berendezései viszont jóval több hibát produkáltak. Sok volt a kontakt hiba a csatlakozóknál, kapcsolóknál, sűrűn kiégett égők stb...
Én nem szerettem de, eddig ez volt az egyetlen kis kerekű robogó amit használtam.
Ha jó akkor az 55 ezret megéri. -
Ruffian
tag
Sziasztok!
Adott egy Aprilia SR 50 Classic LC (97-es). A mai nap öcsém munkába készülődve kitolta és azt tapasztalta, hogy a berúgókar nagyon lassan megy vissza kezdő pozícióba. Be sem akart indulni a motor, önindítóval meg ilyen sűrű csattogó hangot hallatott(akksi jó) és nagy nehezen azzal sikerült elindítani. Mikor beindult, a hangja megfelelő volt, nem csörgött semmi. Nem változott az ereje sem(bár ehhez kapcs. is lesz kérdésem). Kiváncsi vagyok hogy sikerül majd hazajönnie.
Szerintetek ez a nehezen indulás és berúgókar hiba mi lehet? Hozzáteszem, kint áll a robogó a szabadban.
Az erejével kapcsolatban meg olyan eset van mindig, hogy indulásnál szépen meglódul, aztán visszaesik a fordulat és utána szépen lassan felgyorsul 70-80 km/h-ig aztán vége. Én 85kg vagyok, szerintem ezzel még meg kéne birkóznia.
Előre is köszi!
-
tatabike
őstag
Tudom, majdnem minden ugyanaz, ami lényeges egy Simsonban. Csak azért kérdeztem itt, mert fura, hogy a Totalbike-on a Népítéletben az olvasók 90%-a ajnározza, elvétve akad egy-két fikázás. Miközben a teszt szerint meg egy rakás sz@r.
Plusz önindítós az S-ben nem volt tudomásom szerint, és arról semmi infót sem találtam.larpi, kösz az infót, gondolom akkor az önindítóshoz Neked sem volt szerencséd.
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
gaborksztm
újonc
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni? Most jutottam hozzá egy Peugeot SV 50-eshez, elég gatya állapotba, szépen csinálgatom.
Egy kézikönyvet vagy műszaki leírást vagy ehhez hasonlót hol tudnék találni?
Meg az évjáratot sem tudom pontosan, mert "úgy szerezték" anno, alvázszámból meg lehet ezt állapítani?
Előre is köszi a válaszokat.
Peugeot SV 50 Project
Új hozzászólás Aktív témák
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Kilép a PC-s piacról a Noctua
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- E-roller topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs