- Milyen alaplapot vegyek?
- Gamepad
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ASUS ROG Ally
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Dell notebook topic
- Gaming notebook topik
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
ma Ugyanúgy 4 nanométeren készül, a specifikációs lista pedig nem mutat sok változást az új és az előd között.
-
A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
it Ezúttal a Comcast kínálná egyben a Peacock, Netflix és Apple TV+ streamingszolgáltatásokat.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bilux
veterán
Gurtner fúvókát a nem lehet találni sehol sem. Malagutiban is az van.
Most vehetek egy karbit. Peugeot tényleg megoldotta hogy ne legyen tuning barát a motorja.[ Szerkesztve ]
Ne feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!
-
mumtaz
senior tag
A Gurtner egy szar. A Speedfightból akkor is kihajítottam volna, ha nincs semmi baja. De volt.
Vegyél egy használt 17.5-ös DellOrto-t
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Dj.Mike
senior tag
válasz body007 #61099 üzenetére
Hidd el azzal szórakoznék ha meg lehetne csinálni de ahhoz új főtengely kell mert a legvégén a racsni le van darálva. Szóval berúgókar felejtős. De gondolom önindítóval is beindul egyszer nem? Amúgy is az a terv ha végképp nem indul eltolom szervízbe ott bebikázzák.
[ Szerkesztve ]
-
Den
veterán
A cub blokkban és koppintásaiban a kipufogó szelep 18 miliméteres a szívó aszem 19.5mm. Picike, játék szelepek. És kb ezek limitálják a teljesítményt, a 70-esen már 21 és 23 mili ugyanez. Kis felülfekvő vezérműtengely, amit görgős lánc hajt nem fogazott.
www.simson4t.hu
-
Bilux
veterán
-
Bilux
veterán
kell ez nekem vagy levághatom a fenébe és mehet az automata szívató a másik karbiba csatlakozással együtt?
Ne feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!
-
Den
veterán
Valószínüleg karbifűtés. Ha odatették az nem véletlen, de sok karbifűtéses karbit láttam fűtés nélkül, szóval vedd le, aztán meglátjuk. A fúvókaproblémádra megoldás lehet egy fúvóka dörzsár készlet, meg egy fúvókamérő. Feldörzsárazod a fúvókát a megfelelő méretűre.
Ja hogy átrskod másik karbiba. Akkor nem kell.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
Bilux
veterán
rendben köszönöm. Ez is csak azért kell gondolom a hülye környezetvédelmi normák miatt minél előbb bemelegedjen a motor illetve optimális legyen a keverék.
Tehát lecsípem a fenébe.
Igen Ezt rendeltem meg. 17,5 dellorto remélem későiekben vas 70-es sport malossihoz is jó lesz
[ Szerkesztve ]
Ne feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!
-
Dj.Mike
senior tag
Fel lett töltve az akku de már az önindító sem forgatja meg a főtengelyt. Azt hiszem marad a bikakábel. Nem gondoltam hogy úgy meg tud szorulni hogy csak karral lehessen megmozdítani. Csak az a fura hogy eleinte miután összeraktam akkor még tekerte bár akkor még be volt olajozva a henger fala is meg a dugattyú is. Gondolom kidolgozta magából és azért szorul.
-
félisten
válasz Dj.Mike #61113 üzenetére
Ott valami nagyon nem jo. Egy frissen felujitott motornak is el kell indulni, amint a forgattyushaz es a szivocsatorna megtelik a benzin-levego keverekkel. Valamennyire persze meg szorul, ettol fuggetlenul kezzel es ononditoval is at kell fordulnia es el kellene indulni a motornak.
-
Dj.Mike
senior tag
Épp ott a gond hogy gyertya nélkül sem fordul át önindítóval csak kézzel. Remélem nem karcolta még meg a hengert a dugó. Akkor szedjem le a hengert?
-
-
Dj.Mike
senior tag
Komplett 50es hengerszettet tettem rá a hozzávaló dugóval amit ugye vele kaptam. Majd azt azért kipróbálom hogy leveszem a hengerfejet. Kézzel mikor átforgatom a főtengelyt nem olyan nagyon sokkal nehezebben forog de azért észrevenni hogy új. Viszont az önindítónak már nehéz. Ja igen a hengerfej is új 50es hengerhez való. Kipróbáltam a régi hengerrel meg dugóval hogy a gyűrűt úgy tettem a dugóra hogy nem a helyére hanem hogy körbeforogjon és úgy meg nem ment bele a hengerbe tehát gyanítom hogy az új szett rendesen lehet összerakva mert viszonylag könnyen rácsúszott a henger a dugóra.
[ Szerkesztve ]
-
enginev3.0
félisten
Villákat szoktátok bármivel kenni, fújni vagy bármi?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
szentkuti11
addikt
válasz enginev3.0 #61121 üzenetére
Ha forró rajta a kaja, akkor fújni szoktam.
-
félisten
Aranyos lehet, sajnos meg nem lattam ilyen kis negyutemu motort szetszedve, igazibol szgk alatt egyaltalan nem, csak ketutemut. Abbol is csak a keletieket. Koszi az infot!
Egyik utcabelimnek van honda lead 100 kobcentis 4 utemu robogoja, igy nez ki, csak ezust szinu. Nem tudod veletlen ezekben a robogokban milyen motor van? Mennyire megbizhato? Most nezem, elol - hatul dobfek, eloben nem is figyeltem. Azert kemeny ekkora robogon.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
-
félisten
válasz enginev3.0 #61124 üzenetére
Igazibol nem is a gyorsulas ami a lenyeg nalam, most mar inkabb azt figyelem, mi lenne a kenyelmesebb, mert ez a jog sajnos horror ilyen szempontbol. Egyebkent nagyon rendben van, eros, gyors, elvisz ahova kell, viszont az utazasi komfort az nulla. A negyutemueket pedig elsosorban a szaga miatt nezegetem, ugy ertve, hogy nincs az a budos ketutemu szag, amit bevesz az ember ruhaja. Nekem eleg lenne egy negyutemu 50-es is, legtobbszor 30-al elketyegek a kis joggal, nem szoktam sietni az utakon. Ezek a 100-125-os negyutemuek sem mennek dragabban, azert nezegetem oket.
Csak 100 kobcentis es negyutemu, ami azert nem olyan furge, mint a ketutemuek, gondolom ezert nem nagyon megy jobban a te robogodnal.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz enginev3.0 #61121 üzenetére
Illik tisztán tartani mert egy deglett rászáradt rovar tönkre is teheti a szimeringet. Lemosod majd VD-40 mehet a gumi porvédőre is,kicsit hagyod rajta majd letörlőd.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
enginev3.0
félisten
Kényelemre nem tudom milyen lehet, nem mentem még vele, de gondjuk nem sok volt vele az elmúlt 3 évben
(#61127) Mosquito34@ a mi utcánk föld út, ezért szeretnék rá különösen odafigyelni
[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Dj.Mike
senior tag
Hát én lehúztam a hengert de bizony a gyűrűk a helyükön vannak. Annyit megcsináltam hogy bekentem a henger falát olajjal hogy jobban csússzon. Szépen lazán bele is csúszott a dugattyú. Szóval lehet hogy az önindító nem bírja de nem is kínlódok vele mert összerakom és holnap eltolom a szervízbe bebikázzák.
-
Dj.Mike
senior tag
Bele nem érhet a hengerfejbe mert elsőnek úgy lett összerakva hogy teljesen fent volt a dugó és bőven volt hely a henger meg a dugó teteje közt. Máshogy nem tudom értelmezni hogy mi lehet még az a préshézag. Ja és korábban leírtam hogy nem jó a berúgókar a ledarált racsni miatt.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Dj.Mike #61131 üzenetére
Nem feltetlen kell, hogy beleerjen. Elkepzelheto, hogy tul keves hely marad a dugo es a hengerfej kozott, tul magas a kompresszio, azert fordul at nehezen es azert nem indul el. Mivel igy konnyen atfordul, arra lehet belole kovetkeztetni, hogy szerkezetileg nincs problema vele.
[ Szerkesztve ]
-
Dj.Mike
senior tag
Szerintem sincs vele gond mert direkt úgy vettem hogy passzoljanak egymáshoz a cuccok. Csak az a kérdés hogy akkor a bikázáson kívül milyen más megoldás lenne alkalmas a beindításra ha a berúgókar nem üzemel az önindító meg nem forgatja át épp az általad leírt esetleges magas kompresszió miatt.
-
félisten
válasz Dj.Mike #61133 üzenetére
Csak az a kérdés hogy akkor a bikázáson kívül milyen más megoldás.......
Elvinni egy hozzaertohoz, hogy rakja ossze normalisan a hengerszettet. Azt olvastam itt a topikban, hogy a henger ala szoktak tenni alatetet es igy megnovekszik a tavolsag a dugo es a hengerfej kozott, igy lecsokken a kompresszio. Tenyleg azt javaslom, hogy vidd el valakihez, aki ert hozza.
-
-
mumtaz
senior tag
válasz Dj.Mike #61133 üzenetére
Én a következőket tenném:
Levenni a hengerfejet (csak azt). Levinni a dugót az alsó holtpontba és meg kell nézni, hogy a dugattyú alá megy-e a kipufogónyílásnak. Ha nem megy alá, hanem belelóg, akkor vagy a hengerszettet csinálták meg szarul, vagy tényleg kicsi lesz fent a préshézag. Meg kell nézni a hengerfej égésterét, annak is a peremét. Azt a részt, ami a hengerfurat szélén van. Ezt a részt kell kimérni/kikövetkeztetni, hogy a dugattyú felér-e odáig. Kb 1,5mm préshézagnak kell lennie.Én a helyedben kapásból azt csinálnám, hogy tennék be még egy hengertalp tömítést, tehát összesen kettőt. Azonnal kiderülne, mi a helyzet.
Megoldás 2: Szerelő.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Dj.Mike
senior tag
Köszönöm a tanácsokat és mivel már megint összeraktam elviszem a szerelőhöz és csináljanak ők neki amit akarnak. Elvégre ott kaptam gyakorlatilag használhatatlan szettet tehát oldják meg. Mellesleg legelőször forgatta az önindító betekert gyertyával is persze amíg le nem merült az aksi.
[ Szerkesztve ]
-
Den
veterán
válasz Dj.Mike #61118 üzenetére
Ha a gyűrűk rosdzul vannak felrakva, akkor tényleg nem megy fel a henger, fordított dugóval viszont igen, és úgy a gyűrű vége beleakadhat a kipufogó nyílásba. De lehet, hogy az egyik zéger csúszott ki.
Szerk. Ja látom már szétszedted és semmi.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
A lead 100 jó kis moci, egy ügyfelünknek volt, míg el nem kapták a rendőrök. A blokkja jó, a kínaiak arról koppintották a gy6 blokkjukat, és még az is agyonüthetetlen. A lényeg hogy elég olaj legyen benne mindig. A dobfekei is elég jók, és van rajtuk kopásjelző, nem kell szétszedni, látod ha csereérett.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz szentkuti11 #61142 üzenetére
Rengeteg cég gyártja ezeket a blokkokat kínában, a nagyon filléresek nyilván szarok, mert szar anyagból vannak. De maga a konstrukció nagyon jól átgondolt, robosztus, és ha nem a legalja sufniból van, akkor rendszeres olajcserével, es jó olajszinttel a világból kimegy. Rengeteg átment a kezemen, generálozni még csak olyat kellet, amiből kifogyott az olaj. Az hogy milyen karbit és gyújtást szerelnek rá, az egy külön történet, de a blokk mechanikusan rendben van. Az eredeti honda meg pláne,
www.simson4t.hu
-
Dj.Mike
senior tag
Különben a boltos srácot direkt megkérdeztem és ő is azon a véleményen volt hogy nehezen indul még be. Sőt egyik tapasztalt fickó szerint is nehezebben mint egy bejáratott henger. Nem értem hogy egy teljesen egymáshoz illő henger+dugó+hengerfejen mit nem lehet nem jól összerakni mikor úgy vannak legyártva hogy üzemelnie kell vele a motornak. Hengertalp tömítés csak 1 szokott lenni a gyűrűket meg direkt megnéztem és tényleg jól állnak. Dugattyú is jó irányban áll. Valószínűleg már rég beindult volna berúgókarral ha jó lenne. Önindító forgatta de nem elég gyorsan mivel lemerült az akku. Nem ott tartok hogy nem bírom jól összerakni hanem nincs rá módom hogy beindítsam a rossz berúgóracsni illetve a lemerült aksi miatt. Amúgysem most volt az első henger összerakásom mivel korábban is cseréltem dugót meg gyűrűket csak akkor még be tudtam rúgni. Szóval azért annyira nem kell kezdőnek nevezni. Ha tudnám hogy úgysem lesz jó hozzá sem mernék fogni.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Dj.Mike #61149 üzenetére
Nem értem hogy egy teljesen egymáshoz illő henger+dugó+hengerfejen mit nem lehet nem jól összerakni
Úgy, hogy valószínű nem megfelelő vastagságú hengertalptömítést raktál a motorba. A 2 ütemű motorokat nem csak össze kell rakni, hanem be is kell állítani.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs