Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mumtaz

    senior tag

    Gondoltam megosztom Veletek a tegnapi (mai) történetet.
    Mivel nagyon mem akart menni a gép, gondoltsm, hogy az injoktor takarítás, tömitő gyűrűk és a nyomástartó szelep cseréje nem várhat tovább. Már mindent megvettem hozzá. Vettem belevaló gyertyát is.
    Elég szerencsétlen injektor felújítás volt ez tegnap.
    A munkahelyemen csináltam az udvaron. Ott lámpa nincs, viszont volt stekklámpa. Este 5-kor tudtam nekiállni munkaidő után. 8-kor jutottam el oda, hogy a teflongyűrű jön. Felmentem az irodai konyhába, hogy forróvízbe tegyem a gyűrűt. Mire lejöttem, a lámpa leesett a földre és összetört. 1 órán keresztül a telefonommal világítottam, mire rájöttem, hogy ez így nagyon nem jó és jobb híjján az egyik kerti lámpából vettem ki egy izzót a stekklámpába.
    Összeraktam az injektort, jött a próba. Ömlött a benzin belőle. Mindegy. Este 11-re összeállt. Beindítottam és járattam. Egy idő után leállt. Az ECU "leállította", mert a vízhőfok az egeket verte. Én meg gondoltam, "fasza, ha behalt a termosztát, vagy a vízpumpa". Szerencsére nem, csak levegős volt a rendszer.
    Na nosza, rakjuk össze teljesen és irány haza (éjfélkor), csak előbb benzinkút, mert nagyon kevés van benne. Konkrétan annyira, hogy ahogy kikanyarodtam a Nagyszőlős utcáról a Budaörsire, ki is fogyott. Na akkor tolás a kútig (kb. 1Km). Csak 2 litert nyomtam bele, mert sajnos már tapasztaltam, ha kifogy, akkor a sok dzsuvát "felkapja" az AC és eldugul. Sajnos így is lett. Ott a kúton kénytelen voltam újra lebontani mindkét oldalát, a beletankolt benzint a kukában talált ablakmosós kannába leengedni és az AC-t kipucolni. Kikapirgáltam. Hajnali 1 óra. Raknám össze, erre kiderült, hogy a vastag benzincső, ami az AC-ra megy, kiszakadt. Ez egy 90 foknan hajlított rövid cső. Ilyenből kettő van benne. Az egyik a tankról megy egy műanyag csőre, majd a másik erröl megy az AC-ra. Utóbbi lyukadt ki. Kuka. Nem maradt más lehetőség, mint a másikat félbe vágni és az AC-t a motor baloldalára átdobni a lábtartóra, hogy legalább el tudjak jönni vele. Ez is megoldódott, de a nagy műtét közben az egyik vezetéktőből kiszakadt az AC-ba dugott tápcsatiból. Hajnali fél háromra végül ezt is megoldottam. Mivel baloldalu oldalidomot nem lehetett visszatenni az AC miatt, ezért azt a kabátom alá dugva jöttem haza vele. 3 után értem haza hulla fáradtan. Lezártam a mocit, feljöttem és elaludtam a kádban.
    A szopó szériának ezzel nem volt vége, mivel ma, mikor el akartam indulni azzal szembesültem, hogy hajnalban míg lezártam, a motoros kesztyűmet (Shox Fjord) az ülésre tettem és ott is felejtettem. Természetesen fényt kapott. :-(

    Az már csak hab a tortán, hogy a moci nem lett jó. Jobb lett, mint a javítás előtt volt, de még annyira sem lett jó, mint amilyen volt 2 hónapja, pedig akkor sem volt tökéletes

    -=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

Új hozzászólás Aktív témák