- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen monitort vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Projektor topic
- OLED TV topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Summer Game Fest - A 2K legnagyobb és legkedveltebb franchise-a is felbukkan
gp Borderlands, Bioshock, esetleg egy új Mafia játék? Alig várjuk hogy kiderítsük.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
AMD Hawk Point SoC APU-val szerelt Geekom minigép tűnt fel a láthatáron
ph A 0,47 literes térfogatú, USB4 Type-C csatlakozóval szolgáló megoldás akár Ryzen 9-cel is választható.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz macilaci78 #79049 üzenetére
Köszi! Pont gyakorlati tapasztalatokat szerettem volna olvasni a Super Socokról. Az új TSx-el kapcsolatban mit tudtál meg? Miben különbözik a TC-től, mert a specifikációk ugyanazok. Engem legfőképpen az érdekel szerintem. 181 cm magas vagyok és 70-73 kg körül mozgok, melyik modellt javasolnád?
Nekünk tegnap jeleztek vissza, hogy a pályázat formailag és tartalmilag is megfelelt, felterjesztették támogatói döntésre. Most már nagyon pozitívan állok hozzá.
-
macilaci78
nagyúr
Ugyanaz a hajtáslánc, motor, akku, csak a dizájn, üléspozíció a különbség. Nekem a sportosabb küllemű kicsi volt, nem kényelmes. A hosszú üléses jobb, de azon is előre kell dőlni. A kormány állása állítható, bőven van hely még a tankig.
Mindkét modell 75 kg 1 akkuval.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Tamás9x
őstag
Értem köszönöm, akkor biztos ami biztos beszerzek egy kölcsönadásit minden motorra, ha cserélgetnénk.
Másik, Ide a prizma helyére szeretnék valami LED-bar-t esti túrázáshoz, na de milyet, az ebay-es zöme gagyi 1W-os modulokból áll, elszórva 3W-os szintén gagyi lámpatestek, van aki már vett magának minimum XM-L2 modulosat?
U.I.: A helyzetjelző, már azóta be lett gumizva nem fityeg olyan idétlenül.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
őstag
válasz macilaci78 #79052 üzenetére
Köszönöm! Valószínűleg nekem is érdemesebb lenne kipróbálni, mintsem látatlanban rendelni, ha úgy adódik.
-
Tamás9x
őstag
válasz DJGABI #79054 üzenetére
Az összefoglalóban megtalálod egy Z-Tech ZT-70
De messze nem gyári, és nem ajánlott vétel, mert sok kínai gyerekbetegsége van, ami szépen lassan visszaköszön.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz energy4ever #79058 üzenetére
Szerintem igen, de ott már lehet olyan hosszú a löket, és a hengerfej, hogy vészesen közel az első sárvédő.
A váz, kerék elbírja de a fékeknek sok lenne. Lifan pitbike is masszívabb, hosszabb, mint a gyári.
Változott a lábtartó, a kipufogó, a karbi helyzete is, előrébb csúszott a kihajtás tengelye is.
A rendőr pedig azonnal lekapcsolna, ha meghallaná a hangját.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz tothferenc #79060 üzenetére
A gyárival látszani, a "refivel" látni, ha kevés a gyári. sokszor kevés a gyári.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz KTMHobby3 #79062 üzenetére
Szia.
De bejött szuper is, csak néha kevés. Egy erősebb, nem koncentrált fény jól jönne, főleg ha refivel jönnek szembe, vagy olyan az útszakasz ahol erdős, teljes szélességében látni az utat.
A szemet is kevésbé fárasztja, nem szív le annyira mentálisan a vezetés.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
NYPD
aktív tag
Sziasztok,
Van esetleg valaki aki vett aliexpressen védőfelszerelést? Protektor ing pl.? Mennyire ajánlottak ezek vajon?
-
-
macilaci78
nagyúr
nem tűnik rosszabbnak - nem tudom, a jó minőségű, nagy nevű gyártók termékei mit tudnak. Egyfelől az anyag és a protektor közti rögzítések meddig tartanak ki, mennyi használat, mosás után hullik le róla a protektor... Másrészt magának a protektornak a kialakítása, és itt nem csak az ergonómia, öntési sorja a kérdés, hanem belül. Pl van-e benne kevlár, üvegszál, fém merevítés, vagy csak egy fröccsöntött vacak?
Nem ismerem egyik gyártó termékét sem, sosem viseltem motoros védőruhát, de munkavédelmi felszerelésekkel van tapasztalatom és óriási különbségek vannak használhatóság és komfort terén, az árral viszont nincs szignifikáns kapcsolat.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
JoinR
senior tag
válasz macilaci78 #79067 üzenetére
8k-ért nem lesz benne kevlár meg fém, az tuti. Viszont - szerintem, mert annyira nem néztem - az itthon 20k-ért árultban sem. A rendes cuccokkal nem érdemes összehasonlítani, teljesen más liga árban is. Ha komoly testpáncél kell, ott a ForceField (meg ezer más, csak a FF pont csak ezt gyárt) 50k-ért.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
Ezt nem is vitatom. De 8k-ért ennek van-e egyáltalán haszna? Mert ha 2 viselés után lehullik rólam, vagy épp tartós, de egy esésnél löki ki a kulcscsontomat a helyéről, akkor nem épp egy jó deal.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
NYPD
aktív tag
Ezzel szemezek még, de sztem nyáron ez halál, még ha kivehető is a bélés.
-
Topikgazda
Egyáltalán nem halál. Ha egy helyben állsz úgy tűnik, de menet közben nem lesz az. Sőt, kicsit hűvösebb időben pl este fele (igaz, ez tempótól is függ) akár még kicsit fázhat is az ember ha minden bélés ki van véve belőle.
Amúgy ez egy teljesen általános kabát, ebben a 25-50 ezer közötti ársávban nem sok különbség van köztük, egy kutya mindegyik. Egyik másik csak azért drágább valamivel, mert kicsit ismertebb márka és azt is meg kell fizetni.A következő kategória 50 ezer felett kezdődik. Sok túrázó nagymotoros is csak ezt a kategóriát veszi, max megspékeli egy plusz gerincvédővel.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
d@vee
őstag
Hali. Ilyenem van, teljesen oké ennyi pénzért. Most nyáron jó a szellőzése, illetve minden protektornál lehet állítani mennyire legyen szoros (alkar, váll, has, stb...)
Kis problem, a zippzár lehetne hosszabb, alig ér le a hasi tépőzáras részhez. Motoron ülve oké, de kis sétánál mindig türögetni kell visszafelé.
Jelenleg ebben csinálom a korlátlan kategóriás jogsit, eddig mindenki dicsérte meg nézi milyen fasza protektorom van, mások kabátban rohadnak megfelé
Igen, buktam is egy kicsit, de az álló helyből volt így nem tudok nyilatkozni mennyit véd. A semminél százszor jobb, youtube vidik alapján pedig kb. két évet kibír. Régebb óta használó tesztelőt nem találtam.Ui.: nyilván komolyabb mocihoz, normál 90 és feletti tempónál nem ajánlom, arra tényleg szánjon az ember pénzt, de városban, városi tempónál megfelelő. Vagy ha nem egy szál pulcsiban akarsz elindulni és alá felvehető.
Ui2.: A többi motoros külön vesz fel gerincvédőt és ahogy nézegettem, egyáltalán nem jobb külsőre, anyagra, stb...mint ami ezen van alapból. Nem annyira kaksi mint amit az árából gondolna az ember.
[ Szerkesztve ]
Ja
-
NYPD
aktív tag
Köszi, szerintem adok neki egy esélyt, 8k nem sok érte, 60-nál többet úgy sem megy a kis Kymco csak szakadékban ha húzzák hátszéllel.
Burgiból 125-öst szeretnék, az sem egy kifejezetten erőgép, de nekem nem is száguldozásra, hanem kényelmes városi, környéki krúzolgatásra kell, jó lesz ahhoz is remélhetőleg.
Köszi Neked is, a kabátot is meg fogom majd rendelni, ősszel úgy is kelleni fog már hidegebb reggeleken (is).
-
DJGABI
addikt
válasz macilaci78 #79049 üzenetére
Motornál tök nyerő lenne a zelektromos hajtás, de szerintem volt itt is téma: ezt is elbaltázták. Pedig általában motorral ingázik az ember, egy napi 50 nagyon max 100km, este meg töltöd, kész. Az a baj teljesítményben, meg árban nagyon nincs ott. Mennyiért mennek kedvezménnyel most ezek a vasak? Meg most akkor ezek smkp-k vagy 125-ös? Asszem handrás amit tesztelt rendszámos volt...
Más: friss hír, nem mostanában lesz 50-es rendszámoztatás: [link] lehet B125 helyett 125/50-es gépet kellett vna csak vennem
(#79057) Tamás9x köszi. hát elölről jobban nézett ki. azt hittem valami Simson-szerű klasszik moped. végülis, az SR2-re hajaz...
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
macilaci78
nagyúr
válasz DJGABI #79075 üzenetére
Amit handrás a nagyobbat tesztelte, hasonló küllemmel van kisebb teljesítményű, azon ültem én, az SMKP kategória. Tőlem annyit kérdeztek, megvan-e a B-s jogsi? Mondom, van AM, ere az is jó.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
SoulReaver
veterán
Szép napot mindenkinek!
Volna egy olyan jelenségem, hogy...
Általában sportosan közlekedek a vassal, (Még szép, ha már jól megy ) és azt vettem észre, hogy egy hirtelen megállás után, egy csutka gázt húzok, akkor csak darál a gép, de pici idő múlva ismét húz. Ugyan ez, csak lassú gáz húzással nem csinálja. Hirtelen sok kaját kapna?
-
Runner_fxr
Ármester
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem! Megint csöpög a benzin a runner-ből. A karburátor alján. Amikor megyek vele akkor nem csöpög, amikor megállok, akkor se, kb 1-2 perc múlva kezdi. Ha befogom a lukat alul ahol csöpög, akkor a légszűrőház alján csöpög. Sajnos a szerelőm csak 2 hét múlva ér rá, addig kezdenem kéne vele valamit mert tele a tank!
Köszönöm! -
grobi007
tag
válasz Runner_fxr #79078 üzenetére
Sziasztok!
Van egy 2T 70cm3 robogóm és azt tapasztalom, hogy hidegen mostanában nehezen indul. Korábban egy rúgásra vagy önindítóval is pöccre indult, most meg köszörülni kell vele az önindítóval vagy 10-15 rúgás is kell neki, mire beindul. Utána már megy szépen, illetve melegen pöccre indul. Ma kivettem a gyertyát, megnéztem, látszólag rendben van. Levettem a levegőszűrőt, kimostam, hogy ne legyen olajos (sportlégszűrő van rajta).
Mi lehet szerintetek? Karburátor? Állítani kellene rajta? Bedugulva szerintem még nem lehet, új karburátor van rajta, kb. 500km-t ment. -
energy4ever
addikt
válasz grobi007 #79079 üzenetére
A legszuro szivacsat amit kimostal, szandekosan olajozzak ossze, hogy a mikroport is kiszurje.
Sok minden lehet, latattlanul nem tudjuk neked megallapitani. Lyukas szivocsonk, karcos henger, lyukas vakumcso, serult gyuru, lyukas dugattyu, megromlott benzin, stb... Barmi lehet vele. -
nod1
csendes tag
válasz Runner_fxr #79078 üzenetére
Hello!
Szerintem tűszelep lesz. Én legalábbis hasonló tünetekkel küzdök egy ZIP-el. Először csöpögött, aztán egyik reggelre elengedte az összes benzint ami a tankban volt. Kellemes volt a benzinszagot keresve benyitni a garázsba..
Ha nem tudsz/akarsz vele foglalkozni, akkor javaslok egy benzincsap beszerzést:
https://alkatresz.robogowebshop.hu/motor-tipusok/piaggio/zip-50/2009/zip-50-2t-noabs-e2-2009-2015-apac/c/motorikus-alkatreszek/uzemanyagellato-rendszer/uzemanyagellato-rendszer/p/1-001-505-018-benzincsap-univerzalis-femÍgy tudod a legegyszerűbben áthidalni a két hetet, amíg fogad a szerelőd.
Én kaptam innen egy nagyon jó tanácsot, hogy le kellene nyomáspróbázni a karbit, hogy kiteszteld a tűszelep hibát. Nálam ha minden igaz, akkor ez már annyira eldurvult, hogy bizonyos gázállás felett torpan is a robogó. Hamarosan kiderítem, hogy valóban ez okozza e a gondot, de a fals levegőt már körbejártuk, és kizárásos alapon ez tűnik a legkézenfekvőbb hibának a fenti előjelek alapján. -
nyogo83
Topikgazda
válasz Runner_fxr #79084 üzenetére
Vagy valami kis piszok miatt akadt meg a tuszelep, vagy egyszeruen csak annyi csepeg ki, amennyi mennyiseg a vakumos benzincsap es a karbi kozotti csoben van.
-
SoulReaver
veterán
válasz SoulReaver #79077 üzenetére
Na még egyszer.
Érdekes, mindig akkor telik meg a topik, amikor felteszek egy kérdést...
-
Tamás9x
őstag
válasz tothferenc #79080 üzenetére
Köszönöm megkeresgetem
SoulReaver: Injektor híján nem tökéletes a keverékképzés, emeltem az alapjáraton kicsit, és már nem veszi olyan nehezen a rángatásokat. Boost bottle-t beszerezted már?
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz SoulReaver #79088 üzenetére
Egy pneumatikás megcsinálja, ha van másik tartalékba, csak a szögelés kell és átmérő, szürke fémragasztóval aluba hőtűrően évekig szolgál. [link] [link] Ezek bírják a srapát, főleg ha menetesen van belehajtva a csonk akkor világ vége + 1 év.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tamás9x #79089 üzenetére
Nekünk permetezőn volt ilyen folyékony fémes javítás, egész jól sikerült, ott olyan 5 bar fordul elő de amúgy ha nincs végig fúrva a menet, és elég vastag a csonk fala, alul ki lehet alakítani tömítő felületet, és akkor csak egy menet van, alul egy sima tömítőkarikával vagy akár anélkül.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SoulReaver #79091 üzenetére
[link] alján van kalkulátor
-
SoulReaver
veterán
válasz molnarpeter #79092 üzenetére
Nincs a linken semmi.
Miért arulnak kész vákumdobokat, ha nem mind1 a méret?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SoulReaver #79093 üzenetére
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #79086 üzenetére
Igen, valoszinuleg sokat kap. Azt meg te tudod, hogy az alapjarati fuvoka/fofuvoka hogy lett osszelove a hengeredhez, lehet hogy egy kis finomitas rafer.
-
Tamás9x
őstag
válasz SoulReaver #79091 üzenetére
Ebből a kalkulátorból én sem jöttem ki, mert ez ugye hangtechnikai, ami meg nekünk kell az a depressziócsökkentés. Ha jól értelmeztem. Ami itt van aza kipufogóoldali résznél nyerne értelmet,(a hangszóróból kiindulva, hacsak valaki nem fordított 180-as fázissal használja az otthoni hangfalait) de nekünk szívó oldali ütem lenne a lényeg. Ha valaki csinált ilyet elmagyarázhatná a dolgot, hogy tiszta legyen
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Runner_fxr
Ármester
nyogo83: Köszi a válaszokat! Holnap megyek vele, megnézem csöpög e utána, ha megint elkezdni akkor szétszedem. Még egy kérdésem lenne. A másik runnerem, ami az újabb, kicsit úgy érzem lomhán indul el. Egy bizonyos fordulat után már veszi a lapot és jól gyorsul, de elindulásnál kicsit lehetne fickósabb. Esetleg másik görgő vagy kuplungrugó segíthet?
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
Elektromos robogóknak van saját topikja vagy itt lehet érdeklődni? (LVNENG S5)
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mobil flották
- Drágább lett a Pixel 8a
- Politika
- Vodafone mobilszolgáltatások
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen