- A Panasonic is nyit a TiVo okostévé rendszer irányába?
- Rengeteg csatlakozó van a HP legfrissebb, irodai célú monitorgóliátján
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
Hirdetés
-
Dragon's Dogma 2 - Máris túl a 3 millión
gp Továbbra is nagyon sokan döntenek úgy, hogy megvásárolják a folytatást.
-
5G-s változatban is lesz Redmi Pad Pro
ma És akkor minden bizonnyal Poco Pad is.
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
Ezt nem teljesen értem, kifejtenéd kérlek?
Úgy tudom, a motoron a fékerő (CBS meg mindenféle asszisztens nélkül, csak ha a fizikát vesszük) akkor 70-30%-ban az első kerék javára dől el, mivel a súly lassításkor oda helyeződik át, a motor hátulja meg fel is emelkedik extrém fékezésnél.Emiatt van az, hogy - sokak csodálkozására - simán elég lehet egy dobfék hátra a kisebb köbcentis motoroknál.
De akkor ezt Ti megváltoztattátok? Vagy csak a 'per' fékkarokra vonatkozó beállítást toltátok el valamerre? (És akkor csak a hátsó karral fékezel?)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen