- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós kamerák
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen videókártyát?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
-
Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
gp Néhány év késéssel újabb platformra is megkapjuk a játék early access változatát.
-
Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
ph A GeForce és a Radeon megoldásokhoz is elérhető a promóció.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rivaul
addikt
válasz FeniX- #84294 üzenetére
Az a Yamaha állapottól függően 135-190eft.
RJ45
Ha ennyire nem akarsz vacakolni, akkor veszel egy manuális csapot 500ft-ért. Elvágod a csövet és belehúzod. Volt, nincs folyás. Majd tavasszal meg kicseréled.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
FeniX-
aktív tag
Így már értelek.
Azért a malagutinak asszem' 12-collos kereke van, a jog-nak meg 10-es, ha jól tudom. Ott van egy vízválasztó, meg a jog-nak pilinckák a teleszkópjai is, ennek vastagabbak.
pl. van egy régi skoda fábiám. 2 hét alatt elcsöpög belőle 2-3 deci hűtővíz. A termosztát-háznál látom mindig, hogy könnyezik.
Na most, pont ez az a folyás, amit nem fogok nekiállni szerelni, mert ha megbontom, tuti, hogy 2-3 plusz alkatrészt is ki kell cserélni. Ennyit igazán utántudok töltögetni, nem nagy ügy.Ahogy a többiek is mondják, max veszel rá egy manuális csapot, és probléma megoldva.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
RJ45
junior tag
válasz FeniX- #84303 üzenetére
Én még az a gen vagyok, aki gyerekként Simson, Verhovina, MZ tudod ilyenekkel mentünk nulla papírral és ezeknek a vezetése meg az egész az állandó „menekülés” így adtak egy bizonyos élményfaktort akkoriban, amire mosolyogva emlékszik vissza az ember. Amikor megfogott a rendőr kivette a szelepet és bedobta a tankba. Nem volt mobilod, szépen hazatoltad. Á mai kölykök nem értik ezt, hogy ez hogy ment.
Évekre rá egy Innován még azt mondtam, hogy ez nem rossz, de nem mertem már papír nélkül megvenni, már benőtt addigra annyira a fejem, 50-es meg nem volt belőle az eladónál. Aztán megvettem ezt a Jog-ot, de … hát lehet, hogy nem leszek itt népszerű ezzel, de számomra az élvezeti értéke annak, amikor én ezt vezetem az első pillanattól kezdve nulla. Nem találtam benne semmi szerethetőt. Teleportálni tök jó a városban, de amikor valaki ilyesmit piszkálgat és megy vele mittom pályára az nem igazán jön át nekem, hogy miért pont robogóval követi ezt el. Biztos jó neki, de egyszer nem gondoltam rá, hogy tennék fel jó gumit és akár csak bedöntögetném ezt a Jog-ot a kanyarokban. Minek? Valahogy nem vonz a gondolat sem. Mást jelent nekem a motorozás. Haverok vittek GSXR1000, SV650 stb. nagyobb modern motorokon, fú utáltam. Nem tudom, most vagy utálok hátul ülni mindenen, vagy nem nekem való az erősebb motor, de nagyon gyűlöltem. Fú nagyon, alig vártam, hogy leszálljak.
Ha nem szórakoznának és azt mondanák, hogy 30 éves kor felett vezethetsz „B”-vel 125-ig bármit, azt kész, akkor tuti, hogy vennék motort. Mert azért úgy csak bennem maradt, hogy jó lenne, de így, hogy még menni kéne tanfolyamra meg vacakolni… mindig az van tudod, hogy autó kell, mert nem tudom másképp megoldani az életem és akkor már autó mellett meg már pláne háttérbe szorul a motor. Az én szememnek az a Malaguti, biztos annyi, biztos igazad van és 12” de hogy most az vagy a Jog nekem valahogy tökmindegy. Én arra se ülnék szívesebben, ugyanúgy csak ülnék rajta szenvtelen, amíg oda nem érek azt kész. -
IMIIKE1998
őstag
válasz FeniX- #84158 üzenetére
+perge666: Igen, én is gyanítom, hogy előbb-utóbb ki fogják kapkodni a forgalomból azokat a 50-eseket is, amik nem férnek bele a segédmotor kategóriájába. Meg nekem nem éri meg, hogy bármikor büntethet a rendőr, meg ha meghúzok egy autót, akkor nem fizet a biztosító.
Ehhez kapcsolva: Ezekről mit gondoltok? Van hozzájuk alkatrész? Ezekről úgy tudom, hogy 40-nél nem mennek többet, így legálisan vezethetők B-s jogsival.
Piaggio Ciao
Piaggio Si[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
Szerintem ugyanazt a filmet nézzük, én is pontosan ugyanezt gondolom arról, amit Te is leírtál.
Hadd egészítsem ki azzal, hogy utasként - nagymotoron - SOHA (ismétlem SOHA) a büdös életben nem fogok többet felülni senki mögé.
A kisrobogónak (értsd. 10"-os kerekek) egy Bp-i közlekedésben nem is kéne, hogy legyen élményfaktora. Az egyetlen élmény, amit ad, hogy "jézusom, mindjárt meghalok".Továbbra is azt mondom, hogy :
A.)
B125. Hétvégi tanfolyam, kb. 70.000 ft és vehetsz 'normális' robogót, vagy kismotort.
B.)
Nem lehet egy lapon említeni az 50-es kiskerekű robogózást, a motoron utasként való közlekedést, és "A" motorozást/robogózást (125 köbcenti vagy afelett).
3 különböző kategória, illetve 2.Sajnos, az 'átlagember' (értsd, autós only) az ennyit lát a robogókból: "nem kell rá költeni", és "60 (70/80/90, bekarikázandó) a végsebessége". Ezt a 2 paramétert. Így onnan nézve alakulnak ki azok a sztereotípiák, hogy "minek ült motorra, várható volt, hogy balesete lesz és akkor megsérül" / "inkább járjál tömegközlekedéssel" .. stb.
Szerintem itt a többség is osztja azt a véleményemet, hogy egy 125-ös robogóval (ami legyen csak a kategória alja, 10 lóerő) már bőven van élményed, normális futóműved, és nem olyan, mintha az autók között egy mopedautóval próbálkoznál. Mert itt Bp-n sajnos szerintem a kiskerekű 50-es robogó az ezt jelenti lehetőségekben.
(Mondom ezt úgy, hogy - igen - volt mindegyik fajta, kivétel nagymotor, mert nekem meg az jelenti azt a kalibert, hogy "ezt minek? 150-el mennék egy 220 kilós valamin") -
FeniX-
aktív tag
Gróf Miki cikkét olvastátok?
Ez az SWM márka nekem tök ismeretlen.
SebességOltára -
FeniX-
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #84306 üzenetére
Ilyeneket kapni itthon?
A mopedblogos Gusztinak kéne írnod, hátha ő többet tud ezekről. -
RJ45
junior tag
válasz FeniX- #84307 üzenetére
Nekem ez az egész szabályozás valahogy mindig csak útban volt. Értelmetlen marhaság. Van a hátsó szomszédomnak valami öreg kavája. Nem is tudom pontosan, mert nem látom csak hallom. Tudod, amikor úgy szét van valami fokolva vagy az ég tudja, de az a motor az olyan idegesen jár… egyszerűen hipnotizál a hangja.
Semmit nem csinál, csak alapjáraton jár. És ülök a kertben, hallgatom és így... ahh B+ vidd már innen, mert mindjárt átmászom és megtépem. És akkor kigurul vele az útra, amiről pontosan tudom, hogy végig van rakva minden sarkon 30-as táblával, hogy ne tudnám, hát itt lakom, ha nem repülök, akkor ezen gyorshajtok minden nap a robogóval. Nem azért gyorshajtok, mert sietek, hanem mert tél van, egy lélek nincs kint, egy két sávos út közepén megyek motorral a felezőnél mégis mi a faxért mennék 30-al? Értelmetlen a szabály.És kigurul nyáron a kavával, amikor a járdán mennek a 3 évesek a kis rollerükkel és annyit hallok, hogy veep-veeep-veeeeee-vöööööööö és akkor ez így pont 29 és fél volt a sarokig. Mindenki pontosan tudja, hogy teljesen mindegy mit írunk a papírra ez fog történni, mert egyszerűen nem történhet más. Hipnózisban van a csávó.
Mindenki tudja, hogy a hülye szülő az mindig ott lesz és be fog írni az önkormiba és telerakatja táblával az utcát, mert ő sétál és nem akarja fogni a gyereke kezét közben.Mind értem csak ezzel párhuzamosan a legvégén velem bicskáznak, ha nem 50ccm-en ülök hanem 110ccm-en. Velem, akinek az minden vágyam, hogy egy nyomorék sávot foglalhassak és 90%-ban magamtól szabálykövető vagyok. Hogy most 30-35 vagy 40 éves kor felett lehet vitázni róla, de el kéne felejteni a csába ezt az 50-es korlátot. Ott a statisztika hány balesetet okoznak a 20 évesek meg a 40 évesek, nem hiszem el, hogy nem lehet elfelejteni.
De nem és akkor nem elég, hogy gtk-s lett az autóm még ezen az 50-es xaron kell ülnöm vénségemre és lehet nézni a hátsókereken a hézagmélységet. És megállít és megnézi, jaj akkor B+ nézd meg.
Menjek tanfolyamra, de mikor? És persze közbejön valami és akkor én vegyek emelt díjas pótórát. Mert azt pótolni kell. Ó, anyád. Persze hallom a sztorikat, hogy volt az út szélén valami, ami miatt sávot váltani nyilván nem kellett, de elment mellette és nem indexelt és akkor ezért buktatták. Magyarul szórakoznak ott az emberrel. Áhh, kapják be. -
FeniX-
aktív tag
nincs az szétfokolva, egyszerűen a régi sportmotoroknak hosszú ideig van nyitva a szívószelepe (a bütyök a vezérműtengelyen a 360 fokból elég sokáig nyitva hagyja a szelepet) cserébe alapjáraton idegesen jár, viszont fordulaton sokkal jobb lesz a töltése a hengereknek.
Sajnálom, hogy ezt a vizsgát nyűgnek érzed.
Gondolj bele, ha minden embert - aki most az 50-es robogókkal 70-el cikázik homlokra feltolt, be sem kapcsolt sisakkal - hagynának 125-ösre ráülni, mi lenne itt..Nem tudom, mi van amúgy a B125-ön, de szerintem ott pont az a kategória, ahol nem vágják meg feleslegesen az embert (nem Rigó utcai angol), hanem begyüjtik a pénzt, aztán "mehetsz isten hírével".
De vannak itt páran szerintem, akiknek megvan az A1, majd ők elmesélik.és pont az ilyen - általad említett debil motorosok miatt van rossz megítélése sok esetben a nagymotornak. Pedig lehet ezekkel normálisan is közlekedni. pl. a hangos kipufogótól én is kivagyok.
Most ez a leg-pronyóbb oldal az informálódásra, de még itt is jókat írnak róla:
gyakorikérdések.[ Szerkesztve ]
-
RJ45
junior tag
válasz FeniX- #84311 üzenetére
Fene tudja, picit ilyen álaggódásnak érzem, amikor látom a videókat, ahogy olasz kölykök hárman lógnak egy robogóról, aztán mennek minden irányba és hát nagyon nem ötvenessel. Mi lenne itt, na mi, lehet hogy semmi. Engedjük, hogy nagy motorokkal közlekedjenek városban, de most ha a szívemre teszem a kezem. Ha egy vasnak ilyen igazi mocskos hangja van vajon meddig tudom megállni, hogy ne húzzak oda neki? Lehet ,hogy 3 sarokkal tovább bírom, de ott is 50 lesz a limit és lehet, hogy csak pár másodpercig, de amit menni fogok az nem 50 lesz és ezt mindenki tudja és mindenki csinálja. Aki ilyen motort vesz az odahúz néha, nem állja meg és nem is nagyon lehet.
Szóval ha ezt engedjük, márpedig engedjük, akkor most komolyan a segédmotort kell mellette kitalálni? Akármikor megkérdeznéd, hogy miért pont 50ccm mindig lesz valaki, aki azt mondja majd, hogy fú az sok és az nagyon veszélyes és legyen inkább 40ccm. Most úgy van előadva itthon, mintha a 110ccm az már nagy lenne és brazil tempóban menne mindenki, ha engednénk. Biztos ez? Komolyan akkora világkatasztrófa lenne, ha átülnék a Jogról valami körváltós Hondára? Nem csak álaggódás ez? -
FeniX-
aktív tag
Nem teljesen értem, hogy kit akarsz meggyőzni végső soron. ;-)
Vannak a szabályok, amit az ember vagy betart, vagy ha nem és elkapják, akkor bírságot kap.Lehet lamentálni, hogy mit miért vagy miért nem engednek, de attól még ma - itthon, M.o.-n - ezek a szabályok érvényesek.
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz teleahocipöm #84290 üzenetére
Én most rendeltem tőlük AM6 blokkhoz cumót. Azt kaptam, amit rendeltem
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
hugi0
őstag
A1: Beiratkozol.
Otthon PC-n elolvasod amit el kell, kitoltod amit ki kell.
Ha nem vagy hulye !? - elmesz lenyomod az elmeleti vizsgat (ne elozz szirenazo mentott - en megtettem ). Gyakorlat: 6 ora rutin, 4 ora forgalom (vagy forditva, 4-5 eve igy volt 45 voltam), vizsga.Kb. 3 hete vetem egy Honda Dio-t.
2004 magyar forgalombahelyezes, elso tulaj 2012 ben 1000Km-el eladta.
Masodik tulajtol vettem 2012Km.
- utaztam erte vagy 180 Km-t. Golf Variant csomagtartoba . . . centire befert (tukrok le elsokerek ki).Es miert vettem robogot ?
Mert pont ezzel fogok csapatni (ha vegre lesz ho)
- a nagyot nem akarom osszetorni."Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
teleahocipöm
senior tag
Egy 125-ös váltós motor azért teljesen más, más mintegy Jog, Dio stb robogó. Meg kell szokni a kezelését, ott ahol a robeszen a hátsó fék van a nagy motoron a kuplung, ha rosszul kezeled, akár ki is szaladhat alólad és itt 100 kg feletti tömeg van, magasabb súlyponttal, többek közt ezek miatt is a kanyarodás is más.
Lassan egy hónapja csúszott ki alólam a Dio egy kanyarban, megfogtam úgy, hogy a motor sem feküdt le és én sem estem el. Valami jóképességű végig folyatott valamit az úttesten több száz méteren és a kereszteződésnél a járművek behordták a kanyarba, emiatt óvatos voltam és kint volt a lábam kanyarodás közben, ha a naggyal megyek, lehet nincs ilyen szerencsém.
Nem vagyok egy száguldozós típus, ezért nagy motoron is általában a max megengedett sebességgel megyek, így is sokkal haladósabb, mint a Dioval. Ha az álló sor elé gurulok, már ritkán kell attól tartanom, hogy leakarnak gyorsulni, ja és így megúszom bőven 3 liter alatti fogyasztással. A Diot is kedvelem az egyszerűsége miatt, igaz az többet eszik. A nagymotor hátránya talán még az, hogy jobban fázom rajta, nagyobb a szélzaj, nincs pakolási lehetőség.
-
teleahocipöm
senior tag
válasz BLUE TORNADO #84314 üzenetére
Ez nagyon király akkor egy megbízható cég. Mennyi idő alatt jött meg neked?
-
Phvhun
őstag
válasz teleahocipöm #84302 üzenetére
Köszi ez érdekes, bár sejtem, hogy nem lesz kapacitásom barkácsolni.
#84304 sityupityu: Köszi, megnézem mik a lehetőségek.
-
RJ45
junior tag
Hóban? Inkább szedd le róla az összes műanyagot akkor.
Szerintem kimegy majd az orra és ha peched van elcsúszik a lábad, ahogy visszarántanád és akkor eldől. Ha nincs rajta műanyag semmi baja nem lesz Nekem olyan szinten semmit nem tapad az első gumim, hogy nyáron is úgy megyek, mintha 3 kerekű lenne. Fel se fog tűnni, hogy hó van.
Kétszer elcsúszott, el nem estem egyik alkalommal sem, mert ahogy letettem a lábam az elég is volt, hogy visszarántsam, annyira könnyű az eleje, de befejeztem. Hamar, leszoktatott róla, hogy dönteni próbáljam. Kemény, mint a kő és valami döbbenetes, hogy mennyire semmit nem tapad. Kb. mintha műanyagból lenne. Lehet a sós víz párája, ahogy átjön a tengeren kieszi belőle az életet, vagy mindegyik ennyire xar, nem tudom, de ilyen rossz gumim életemben soha semmin nem volt. A hátsót a vételkor kicseréltettem, mert el volt kopva, de az elsőt is ki kellett volna. Ennél bármi csak jobb lehet. Persze soha nem fogom kicserélni. -
Debilon
addikt
Pedig ezzel a régi, bakelit kemény, nem tapadó első gumival nem csoda, hogy nem lehet dönteni, meg csúszik
Értem én, hogy izé, de ne haragudj ha azt mondom, hogy neked nyűg ez az egész, nem való neked ez a robogózás/motorozás dolog, se nem élvezed, meg csak a problémákat látod benne
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
suste
veterán
válasz FeniX- #84232 üzenetére
A Honda a PCX-nél kezdte el ezt az önindító/generátor dolgot. Ezzel sokat egyszerűsödött és könnyült a rendszer. Az indítás olyan mintha nem is állt volna le a motor. Aztán megfejelték meg azzal, hogy leállításnál úgy fékezik meg a főtengelyt, hogy éppen szívó ütem következzen. Így még gyorsabb az indítás. És ezzel lett tökéletes a start/stop rendszer. Szerintem ezt is ők csinálták először robogón. Én csak ritkán használom (vasúti átjáróban), de szinte hihetetlen ahogy rányulsz a gázra, és egyből ki is lősz.....
-
RJ45
junior tag
válasz Debilon #84320 üzenetére
Olyan kemény, hogy semmit nem kopott, mióta megvan a motor.
Nyomást tartja. Ugyan nem tapad, de örök élet
Ha gyorsabban tudnék kanyarodni csak telibe kapnának oldalról reggel. De tényleg, nem lehet megbízni az emberekben. Még így is volt már, hogy majdnem nekem jött, pedig szinte megállok a kereszteződésben, mielőtt kanyarodni kezdek ezzel szar gumival.
Egyszerűen nem a stop táblája vonalán jön túl, hanem így keresztbe beáll elém a kereszteződésbe. Krosszmotorral néha simán feltennék egy GoPro-t és átmennék a gépháztetőn a p.csába, aztán széttárnám a kezem: Tessék, hívjál rendőrt! De komolyan én is 20 éve vezetek autót. Ráknak kell ennyire kijönni, hogy már az autó feneke is méterekre van a stop táblája vonalától? Látja, hogy indexelek, tudja hogy elsőbbségem van és mintha meg lenne sértve, hogy meg kell állnia, mert én nem engedem ki. És ez csak a bunkója, a kómás az durvább. Én a hidegtől pikk-pakk felébredek, de egy-két kómás autós olyanokat előad. Fogja és kitolat, ha éppen a szélén mentem volna telibe verem. Felezőnél éppen csak elférek a segge előtt, dudálok és így néz bambán, látszik a fején, hogy fogalma nincs hol van. Nagyon durva ilyen 7, félnyolc körül elővárosban ne motorozzatok! Még korábban is jobb, ilyen 6-kor, mert akkor legalább még nincs forgalom. -
Debilon
addikt
én biztos ledobnám azt a szar gumit, már csak a magam érdekében is, mert írod, hogy mennyi a hülye kijön eléd stb., aztán ha tényleg fékezni kell akkor mi van? nem lesz mindig szerencséd, hogy megtartsd, meg tudd tartani a motort (lehet, hogy csak a nagyobb ccm-es nehéz motor, és hogy sokat mentem nehezebb robogóval is mondatja velem), mert tuti lesz olyan, hogy az mentene meg, hogy fékezéskor vagy kikerüléskor van tapadásod az első keréken
mindegy Te dolgod
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
RJ45
junior tag
válasz Debilon #84323 üzenetére
Lehet, hogy amiatt, mert benne van a gyári fojtás és 60 az tényleg a vége, de megáll, mint a szög, rendesen. Volt már, hogy satuztam elsőt hátsót egyszerre, ahogy kell. Elején volt gáz, mert csak az elsőt húztam. Elkezdtem taposni, mint egy szoftverhibás droid. Kellett egy kis idő, mire megkaptam a frissítést, hogy itt a kuplungot kell húzni Mondjuk kanyarban nem mernék nagyobbat lassítani ezzel a gumival, de ilyen szar gumival eleve olyan lassan kanyarodok, hogy nincs is honnan nagyobbat lassítani. Nem is döntöm semmit, megyek, mint egy 3 kerekűvel azt kész. Nem jó rendesen menni... ezek kinyírnak. De tényleg, nem játék. 25-35 között olyan killerek vannak. Nem tudom melyik a rosszabb, aki felkapott egy csíkot és egész éjjel nyomta, vagy aki egy hete nem aludt csecsemő miatt, de reggel mindenhol ott vannak. Végig 100%-on vagyok abban az 5-10 percben reggel, csak radarozok ma vajon honnan támadnak
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
Holnapra mindenkinek Boldog karácsonyt, Srácok! Gyorsan eltelt ez az év is.
Aki tud még guruljon egyet az évben, vagy ha mást nem, legalább fejben gondoljunk a gurulásra. :-D
-
Topikgazda
Boldog Karácsonyt Mindenkinek.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
Azt kívánom, hogy semmi se árnyékolja az ünnep fényét!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
teleahocipöm
senior tag
Köszönöm mindenkinek az itt kapott segítséget,
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
-
perge666
veterán
Boldog Karácsonyt. 🎄
Erre még a hó is leesett,szóval gurulás már biztosan nem lesz,csak hólapátolás. -
Rivaul
addikt
Békés Boldog Karácsonyt és kellemes ünnepeket, minden mini mocisnak
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
NYPD
aktív tag
Boldog kareszt, gyerekek! 🎄
-
tothferenc
senior tag
Kellemes Karacsonyi Unnepeket minden motoros forumtarsnak!
FeniX, sikerult a nyomtatott fesz.mero tartot feldobni a vasra? Nalam eldolt, a nagy honda melle veszek januar/februar korul egy PCX-et az 50-es helyere.i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
perge666
veterán
válasz macilaci78 #84338 üzenetére
Azt ku……..
-
FeniX-
aktív tag
válasz tothferenc #84340 üzenetére
Halihó, szánom-bánom, de még mindig nem raktam fel.
Annyi mindenbe bele akarok kezdeni, de az idő menedzselés sosem jön ki jól.
Az arduino témát is már mióta folytatni szeretném, meg most vannak terveim ezzel a webprogramozós másodmelós dologgal is, arról nem is beszélve, hogy a régi trekking bicajomat is nemrég raktam össze.
Dehát 1 seggel ... akárhogy is nézzük, csak 1 lovat lehet...
Jövőre tervbe van véve egy nagyobb mocis lépés is (v. robogó)
Szóval, nem akarok hablatyolni, de még nem tettem fel. :-D -
FeniX-
aktív tag
válasz tothferenc #84340 üzenetére
Apropó, PCX: új vagy használt?
-
tothferenc
senior tag
válasz FeniX- #84343 üzenetére
valahogy megertem, nekem tervben volt a karbi pucolas, nyomtato dobozolas, de mindig kozbe esik valami (esp programozas, 3d tervezes, maszek melo)
Nincs uj motor fetisem, es megsporolnam a kotelezo szerviz dijait is, ugyhogy 1-2 evest nezek belole. Volt egy 2020-as 850-ert, de mire eljutottam volna oda, hogy megnezzem, eladtak. Ajanlottatok itt a Suzuki Adress-t is, ujonnan majdnem annyi, mint az 1-2 eves PCX-ek, de kicsit elfogult vagyok a Hondaval, es a forma is jobban bejon, ismerettsegi korben is van egy par peldany 2012-tol napjainkig.[ Szerkesztve ]
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
FeniX-
aktív tag
válasz tothferenc #84344 üzenetére
Ezekkel amúgy kb. egyikkel sem lehet túlzottan mellélőni, mindegyik kiforrott technika!
:-D -
tothferenc
senior tag
válasz FeniX- #84345 üzenetére
Nem is a mellelovestol felek, de ahogy anno is beszeltunk rola (legalabbis ha jol emlekszem) elsodleges, hogy semmikeppen ne legyen -sokkal- szelesebb a mostani Motowellnel. Es azert ezt a PCX hozza. Mellesleg sikerult egy par evjarattam menni, es total meggyozott, a start-stop meg valami istenkiraly modon mukodik rajta. Nem gondolkodik ...stb.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
FeniX-
aktív tag
válasz tothferenc #84346 üzenetére
Ott még van önindító, vagy már azon is a generátor vette át ezt a szerepet?
-
tothferenc
senior tag
válasz FeniX- #84347 üzenetére
Ezt most passzolom, ennyire nem neztem utana meg, csak annyi biztos, hogy mar a 2017-es modellben "A szénkefék nélküli, közvetlenül a főtengelyhez kapcsolt, generátorként is működő önindító közvetlenül hajtja a motort".
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
suste
veterán
válasz tothferenc #84346 üzenetére
Az Address szerintem tuti gyengébb választás lenne (kb Honda NSC110?).
Haveromnak van NSC110 és bőven érezni a különbséget!
Viszont most nemrég futottunk bele "Honda SH Mode" -ba. Nem is tudtuk hogy van ilyen, mindenki sima SH -ként árulja, pedig egy "olcsósított" verzió. Kisebb kerék, dobfek hátul, másik műszerfal és még pár apróság. Viszont a PCX blokkja van bent. Kicsit csajosabb is. Ha az SH újkori árához képesti különbséggel van beárazva, akkor egy jó vétel lehet szerintem..... -
Zoli bácsi
őstag
Szerintem ez a generátor/önindító egyben dolog inkább a gyártónak előny, kevesebb alkatrész kell, egyszerűbb a gyártás. Csak beadják ezt is marketing szöveggel, hogy súlycsökkentés.....
Szerintem ez a megspórolt 1-2 kg (maximum) nem igazán észrevehető, az ember súlya változik ennyit egy napon belül..Nem rossz dolog, de ennyire kihangsúlyozni már marketing. Ahogy a gázszerelő mondta a kombi gázkazánomra, hogy jó-jó, egy egységben van, de ha valamelyik hibásodik, az egészet kib....őőőőőő kidobhatod.....
Nézelődtem egy kicsit a neten, a fent említett Honda árára néztem volna rá a közeli kereskedésben , árlista feltöltés alatt....Tuti olcsóbb lesz januártól.....
Amibe viszont belefutottam:
Ha valaki váltós 125-öst nézeget, karácsonyi akcióban nem rossz ár: [link]
Aprilia SR 50, új típus: [link]
Hát, ezt a fiatalok vették, a kamaszok, mert egy sportrobogó volt az SR, ha jól tudom. Erre ha ránéznék az utcán, Hondának nézném.
Amúgy így utolsó napon, kissé megkésve, de Kellemes Ünnepeket szeretnék kívánni minden motorosnak, robogósnak!
Új hozzászólás Aktív témák
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Gitáros topic
- Láncfűrész topik
- Sweet.tv - internetes TV
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Diablo 3
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs