- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Mini-ITX
- Samsung LCD és LED TV-k
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Nagynagy #83649 üzenetére
Miert ne lehetne visszafele forgatni a lendkereket? Minek kellene megakadalyozni, hogy ne lehessen visszafele forgatni?
Vagy en vesztettem el a fonalat, vagy nem egy dologrol beszelunk. A lendkerek a fotengely vegen van, es barmelyik iranyba lehet forgatni. Nem is hallottam meg ilyesmirol, hogy annak nem szabadna visszafele forognia.
Ha pl gyujtas nagyon szarul van beallitva egy 2T motornal (pl rossz elogyujtas), akkor maga a motor is kepes meg hatrafele forogva beindulni is. Regebbi szoci motoroknal ismert hiba volt.
[ Szerkesztve ]
-
Nagynagy
kezdő
Oké köszönöm
-
urbi73
senior tag
Naraku hengerszett 50cm jó minőségű ?
-
-
xxxx.x
tag
válasz Zoli bácsi #83643 üzenetére
Az adásvételtől ne parázz!
Be kell jelenteni (amúgy is kötelező lenne) és a többit intézik a hivatalok.https://kormanyablak.hu/hu/feladatkorok/75/OKMIR00064
Hány napon belül kell bejelentenem a jármű eladásának tényét?
A jármű tulajdonjogában bekövetkezett változás bejelentését – a változástól számított nyolc napon belül – a tulajdonátruházó a tulajdonjog változásáról készült teljes bizonyító erejű magánokirat vagy annak másolata, postai vagy elektronikus úton történő megküldésével, illetve benyújtásával teljesíti.
Hol jelenthetem be a gépjármű eladásának tényét?
Bármelyik közlekedési igazgatási hatóságnál (kormányablak/okmányiroda)Mi a következménye, ha nem jelentem be eladóként a jármű eladását?
Amennyiben az új tulajdonos (vevő) a bejelentési kötelezettségét elmulasztja, vagy nem teljesíti és az eladás bejelentése sem történt meg, a nyilvántartás szerinti tulajdonost (eladót) terheli a gépjárműadó fizetési kötelezettség, valamint a járművel kapcsolatos egyéb (pl.: autópálya használati díj, parkolási díj, pótdíj, közigazgatási bírság kiszabására irányuló eljárás) eljárásokat az eladóval szemben fogják megindítani.Mi történik, ha bejelentettem a gépjármű eladásának tényét, de az új tulajdonos azt nem íratta a nevére?
Az eladás bejelentésének nyilvántartásba vételét követően, az eljáró közlekedési igazgatási hatóság figyelemmel kíséri, hogy az új tulajdonos 15 napon belül átíratta-e a járművet. Amennyiben nem, úgy az adásvételi szerződést megküldi a vevő lakóhelye, székhelye (telephelye) szerint illetékes Kormányablaknak/okmányirodának, mely hatóság az új tulajdonos bejelentésének elmulasztása esetén intézkedik a jármű forgalomból történő kivonásáról. Az okmányiroda ezzel egy időben az adóhatóságot is értesíti, tekintettel arra, hogy a jármű vevőjének illetékfizetési kötelezettsége is keletkezik.Mi történik akkor, ha a tulajdonjog változását igazoló teljes bizonyító erejű magánokirat nem tartalmazza a kötelező tartalmi elemeket?
Ha a magánokirat nem felel meg a meghatározott tartalmi követelményeknek, azt a közlekedési igazgatási eljárásban történő felhasználás céljából joghatás kiváltására alkalmatlannak kell tekinteni. Ez esetben a változás bejelentésére irányuló közlekedési igazgatási eljárásban az eljáró hatóság a nyilvántartásba történő bejegyzést elutasítja, egyben felszólítja az ügyfelet az e rendeletben meghatározott tartalmi követelményeknek megfelelő teljes bizonyító erejű magánokirat benyújtására, valamint felhívja az ügyfél figyelmét a késedelmes bejelentés jogkövetkezményeire.[ Szerkesztve ]
-
Zoli bácsi
őstag
Na, elmentünk reggel Sárvárra az asszonnyal, megnéztük ezt a Benelli kereskedést. Messengeren egyeztettem.
Egy testvérpár viszi a boltot/szervizt, korrekt kedves emberek, bár az idősebb fivér volt a főnök úgy nézem, ő beszélt inkább.
Itt Sárváron nem volt Imperial, volt viszont a kinézett TRK 251, fekete színben.
Ráültem, a 194cm-emmel teljesen jó, ellenben a Keeway Viesta (300-as játszott volna max) használhatatlan lenne....
Beszéltünk a Liberty beszámolásról, nem igazán szerette volna, inkább a hitelre vásárlásra akart rábeszélni, vegyem meg hitelre, aztán ha eladtam a Liberty-t, forgassam vissza a hitelbe.
Kalkulált is egy ajánlatot, 300e. önerő, és 60 hónapig havi harmincvalahányezer ft.....
Mondtam, hogy 2 motort nem igazán tudok tárolni, ez a baj..Ez igaz is amúgy.
Mondta hogy mi az elképzelésem a beszámításra... Mondtam egy 650-est (Soproni 620-as ajánlat után). Úgy tűnt arra számoltak többre tartom (700-at kellett volna mondanom... ). Mondtam is, úgy számolom többet ér, de azt is tudom, hogy nekik tárolni, hirdetni kell, meg ráfizetéssel sem adhatják el.
Megbeszélik, azt mondták, délután hívnak mindenképpen.
Azt mondták, nem lesz egyszerű a TRK forgalomba helyezése, mert Euro4-es, valami speciális műszaki vizsga kell rá Szombathelyen, kb 1 hónap átfutás.
Állítólag pár db Euro4-es TRK van az országban, ha elfogy, az Euro5-ös 300 ezerrel drágább lesz. Kereskedő mondta. Kérdeztem mivel más az Euro 5, azt mondja más a katalizátor, plusz szenzor van benne, meg talán egy leheletnyivel gyengébb.
Szóval itt tartok, 2 helyen néztem, és kértem ajánlatot.
Azt mondták Sárváron, hívnak délután, illetve a Soproni kereskedő is azt mondta felhív, mire tudna TRK-t hozni.
Ennyi a történet.
Illetve nagy felelőtlenséget követtem el Sárváron.....Felültem az 500-as TRK-ra.....Hú...ez más világ...Ez már igazi vas....a 250-es után felülve is.....
Motoszkál a fejemben, ha már hitel....."csak" egy 600 ezerrel több.....
Aztán hessegetem a fejemből a gondolatot, fölösleges az neked, nem használnád ki.
Pont azt mondta a kereskedő, hogy az 50+-os faszik veszik..Mint én. Férfiklimax (mondta a nejem)..... Nem érdekel, akkor is viccesebb, mint a nők hőhullámai!
Még hátsó dobozról beszéltünk a TRK-ra, azt mondták alig több mint egy húszasért tudnak rá Givi dobozt tenni.Ez van. Szerintem én meglépem ezt a motor vásárlást. Házastárs is rábólintott....
Két helyen érdeklődtem, sajnos valahol s..t kell csinálni a számból.
Sárvári fiúk korrektek, de elég új cég, de úgy néz ki jobb árat kapok.
Soproni cég nagy múltú, biztos évek múlva is meglesz...
ezt kell eldöntenem. Az 500-asról meg légyszi beszéljetek le.
Imperialt elengedtem. Nehéz, és a TRK korszerűbb, kecsesebb. Vízhűtés. És itt a pont, számomra.
Ami meglepett, hogy csak oldalkitámasztója van, nincs középállvány.
Szerk: Mire leírtam, jött egy hitel kalkuláció Sárvárról, 500e. önerő, 1M hitel.
60 hónapra havi 21e. Nem hívtak, de úgy érzem nem igazán akarják beszámítani.
Megértem, mondtam neki, mondja meg, akkor nem rabolom az idejét.....[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #83657 üzenetére
Ha nekem elég lenne a 125 ccm, írtam volna már privit, hogy 620-ért vinném a Liberty-t.
500 ccm minek? Kell az neked?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
DJGABI
addikt
válasz Zoli bácsi #83657 üzenetére
6 kilóért lassan itt a fórumon is lesz vevő a Liberty-dre
Amúgy bakker, bankoknak ilyenkor vastagon fog a cerka, 60*30 már 1,8M meg az elején a beszálló... 2.2 misi környékén azért már Yamaha Xmax 300 van... Jó persze, ha arra hitelt veszel az meg már 2.6M... Meg ki tudja, még ha azt mondanám nekiáll az ember fia félretenni a pénzt, lehet 1-2 év múlva a duplája lesz, ha ilyen ütemben drágulnak a cuccok.... Jó, persze neked most kell.
Az a +300k is durva, nagyjából a semmire. Jó, persze, azért van hogy betartsák a normákat, de egy 2L-t fogyasztó mocinál? Ne vicceljünk már. Még a kötelező ABS-nek több értelmét látom.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83657 üzenetére
500-asrol nem tudlak lebeszelni mert teljesen mas kavehaz a 250-hez kepest.. viszont ha megis 500-as trk utan erdeklodnel akkor ajanlom figyelmedbe a honda cb500x-t is, kb egy arban vannak es megbizhatobbnak gondolom a tipust.
Elballagni jo a 250-es, tartja stabilan a 100-110-es utazot.. csak elozni es szerpentinezni nem lehet vele annyira rugalmasan.iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Zoli bácsi
őstag
Közben Sopronból hívtak.
Lenne egy ajánlatuk....Van a Benellinek egy bemutató motorként használt TRK 251, kevés kilóméterrel, ezt lehoznák nekem Sopronba....És odaadnák 50e. forinttal olcsóbban mint az új ár...
Hát én ezt az ajánlatot szó szerint kiröhögtem.
Rákérdeztem pontosan, rosszul értelmeztem, a Liberty + 870e. ft, ez a motor + regadó.
Erre jönne még egy laza százas a forgalomba helyezés, papírozás.
Magyarán, a Liberty, meg 1M ft kellene, hogy legyen egy TRK 251...na jó, ebbe már talán egy olcsó doboz is beleférne...
Sárvárról képeket kértek a robogómról....Azóta nem jelentkeztek.
Mondtam, mindegy mennyi kilóméter van benne..... (Leesett a poén? )
Várom a Sárvári ajánlatot, azért most utánagondolva kicsit sokallom az 1M forint ráfizetést a + 13 lóerőért.....
Akkor már 500-as, igaz másfélszer annyit kéne ráfizetni minyimum.....De az jelentős ugrás.....
Tudnám mi lesz..akciók, új típus..árak....Lehet érdemes lenne várni. De az is lehet hogy ráfázok ha várok... -
Zoli bácsi
őstag
Hogy értsétek, miért ragaszkodom az újhoz. A garázst is lefotóztam.
Ez az autó 18 éves....Újonnan vettem, tudom mi volt vele, 1 tulajos. Motor is.
Nem takartam ki a rendszámokat. Enyém mindegyik, nem loptam, semmi titkolnivalóm nincs.
Ezzel a 18 éves autóval most el mernék indulni egy 1000km-es útra.Többre is. A motorral is.
Szeretem ha rendben vannak a gépeim, tudom új koruk óta mi volt velük, tudom mire számíthatok.
Amúgy ettől a robogótól még mindig új szag van a garázsban.....
A motor mögött biciklik vannak amúgy, azért nem férne el még egy motor.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83664 üzenetére
Kollegam ugyanezt mondja h miert kell neki jarmubol uj; neki is es neked is az en peldamat hozom fel:
cbr500r-t vettem 2 honapja. 2018 masodik felebe kerulr forgalomba tehat most lett 3 eves. 4000km volt benne es volt hozza nehany extra(allithato karok, gyari bukogomba elol hatul, gyari taska, emelo, fokozatkijelzo) es vegig vezetett szervizkonyv. A motor uj ara most 2.4M + asszem forgalombahelyezes. En ezt a gepet ennek az arnak a 2/3-ert vettem meg. Szinte uj de jelentosen olcsobban. Ha barmi lenne vele (ami gyakorlatilag kb a lehetetlen kategoria) akkor is van 1/3-nyi penz tarcsiban.. Teny h nem en fingottam ra eloszor… de anyagilag szerintem messze jobb deal egy 1-2-3 eves gepet megvenni 0-5000km-mel mint az ujat.Persze en megertem azt is aki az uj gepekben bizik, de en mar ebben nem hiszek. Keeway TX125-t zsir ujonnan vettuk es tobb problema volt vele mint a 13 eves yamaha yzfr125-tel ugyanannyi km alatt…
De mindenkeppen drukkolok a cserehez!
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
macilaci78
nagyúr
-
Pfiucska
aktív tag
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83663 üzenetére
Bárhogyan is döntesz, ez a liberty nagyon szép állapotban van!
Nekem a rebel 500 tetszik egyre jobban. :-D hétvégén a pilisben bicajozva láttam egyet testközelből is. De persze néha azt érzem, hogy fárasztó váltogatni már a motoron. Egy DCT-t is kipróbálnék, ha nem lennének ezek 220 kilók. -
urbi73
senior tag
Malaguti F-15 -víz került a hengerbe olyan szinten hogy még a kipufogó nyíláson is fojt a víz leszereléskor . Lekaptam a hengert azon különös hibát nemtaláltam azon kívül hogy alsó tömítés hiányzott. A hengerfedél belső tömítése elég xar állapotban van.
Ez az összekötött cső nem a karbihoz csatlakozna? [kép] [kép]-
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #83668 üzenetére
Zolibácsi, merre laksz? Nincs módod kipróbálni amúgy egy 250-est? Hogy tudd egyáltalán, mire adod ki azt a zsák pénzt. Mondanám, hogy próbáld ki az enyémet, az kb. menetteljesítményben azt tudja, mint a TRK 251, csak sajna én pesti vagyok. Esztergom fele szoktam járni egyébként. Az neked messze van, gondolom.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #83670 üzenetére
Köszönöm a kedvességed.
Volt 250-es gépem, 21 lovas, egy MZ TS 250. Nem a "peregyes", ez még négyes váltóval volt.
Emlékezem rá hogyan megy, azt hiszem nagy meglepetés nem érne egy ugyanekkora mostani 4T géppel.
Maximum tankolásnál, mert az MZ lazán beverte a 6 litert, sőt, ennél nagyobb iszákosságra is rá lehetett venni....... -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83671 üzenetére
Szerencsére, a maiak már kb. a felével is beérik jószerivel. :-)
-
DJGABI
addikt
válasz Pfiucska #83662 üzenetére
Hú, bakker tényleg, délelőtt ránéztem a Honda árlistára is, a CBX-en nekem is megakadt a szemem. Hogy ennyire nincs különbség árban a jappán meg kínai (TRK) közt ebben a kategóriában már. Persze megint más pénzét költjük, de gyors ránéztem, 10-essel lenne több a hitel rá (30 -> 40k), mint a 250-esre. Go for it Zoli bá És azért tényleg, ott azért kitolódik az hogy elfogy, meg kevés lesz az ember alatt.
(#83665) Pfiucska sztem a Libertyn keresztül ő is pont látja az újkori értékvesztését. van benn abban valami amit írsz, de én is pl iszonyat béna vagyok vásárlásban, tuti pár éves használtnál is belenyúlnék valami betegágyba
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
KTMHobby3
tag
válasz Rivaul #83659 üzenetére
Én szívesen rábeszélnélek hogy vágj bele egy ilyen elkészítésébe. Nem annyira bonyolult. Hideg időben nagyon sokat számít hogy el tudsz bújni mögé, nem kap szembe a hideg szél, amit motoron a menetszél még fokoz. Korábban hősugárzót használtam, az is megteszi. Amelyik oldalát melegíted, az enged, ezért az ellenkező irányba kell hajlítani. Mivel domború és döntött, ezért kisebb a légellenállás, jobban megy a motor. Így néz ki oldalról:
-
macilaci78
nagyúr
válasz DJGABI #83673 üzenetére
Elnézve a garázs tartalmát, 1,5 mFt körül az Ignis helyett vennék valami fiatalabbat, mint a Liberty helyett egy nagyobbat.
De azt nehéz racionalizálni, amire ő venné.Zoli bácsi: ha a 250-es elég, vedd azt. Elhiszem, hogy az 500-as vigyorgósabb, de kell is? Nem nőtt még be a fejed lágya?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
DJGABI
addikt
Winkler Xmax 300 tapasztalatok [link]
2.8L városban, komoly
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Rivaul
addikt
válasz urbi73 #83669 üzenetére
Az a karburátor fűtés csöve. 99%-ban csak le van így dugózva, ez nem baj. Azért rendesen bedolgozhatta a vizet ha így folyt. Nem nagy tétel a tömítés csere. Aztán néznék egy kompressziót. Lehet jobban meggyalulta mint látható.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #83675 üzenetére
Szerintem az az ignis garantáltan 350.000 km-ig autó lesz, míg amit most vesz másfél millióért használtan, az nem biztos.
-
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #83682 üzenetére
Anyósomnak is Ignise van, attól függ, mennyire van gazdája.
Nekem B5 Passat van kb 380k km-rel és nem találok fejfájásmentes utódot értelmes áron.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #83683 üzenetére
Zolibácsit 'ismerve' szerintem nem egy lerúgott példányról van szó.
És még elhanyagolva is nagyon sokáig elmennek.
Sok ételfutár használja itt a külvárosban. -
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #83685 üzenetére
Jaja, dilemmáztam rajta én is, hogy fiatalabbat. Arra jutottam, ha ráfizetek az árára 1-1.5M forintot, olyat kapok, amibe a kilóméter is több, meg a sorstól is többet kapott. Annyival lennék előbbre hogy fiatalabb lenne.
Amibe pótolhatatlan lenne, hogy horgászautónak használom, a hasmagassága miatt nehezen találnám az utódját. Télen garázsba áll, sót nem igazán látott, pár száz m. a munkahelyünk, hova is mennék....
125e km van benne, úgy ment át műszakin 2 utóbbi alkalommal hogy oda lett vidve, megnézték, aztán műszaki..nem kellett semmit hozzányúlni. Tavaly kapott 4 évszakos új gumikat, évente olajcsere, pár évente fékolaj, váltó olaj....Fagyálló
Kasznishoz elvittem, üregeket kifújkálta, azt mondta legalább még 10 évet ad a kasztnira.....
Törve annyit volt, hogy 2 éve éjjel jöttem haza, kiugrott egy őz...Lökhárító sarka van fújva mindene gyári.
A forgalom tempóját bírja, autópályát is, de mivel olyan a légellenállása mint a konyhakredencnek, szinte szemmel látni ahogy az üzemanyag szintmérő megy vissza.
Horgászni járva elhagyatott utakon, max 80-al hajtva (nem is nagyon lehetne gyorsabban), öregurasan vezetve, közelíthető az 5,5 l-es fogyasztás. Amúgy jóval több, de megbízható autó, olajcserekor fullra van öntve olajjal, lecseréléskor is pont annyi van benne, kb 5-6 ezret megy mostanában évente.
Ha elgondolkodom hogy cserélem, kollégák azonnal ugranak, hogy megvennék.
Még a szélvédő is gyári benne.
Ezért nem cserélem..Horgászni járni, néha kirándulni, anyámékhoz kiugrani 5km-re..Magyarán "A-ból B-be" elmenni....Mi a rossebnek egy új, újszerű autó? Lányom is megtanult rajt vezetni, aztán vett sajátot..na azt törte most össze.... Ignác megúszta.
Ja, és ami pótolhatatlan, magas. Fater Tháliájában szlnte bezártságérzetem van.
Egyetlen kritikus pont az ülés, azt szétülöm, 135 kiló voltam, ha nem több... Nem is viszem kárpitoshoz, fél év aztán megint szétülöm, ülés kellene bele.....
Hűséges autó, 2x költöztünk, mióta megvan..Én sem gondoltam hogy ilyen sokáig meglesz....
És tényleg, szeretem ha valami karban van tartva. Tavasszal-ősszel vaxolás, gumi alkatrészek átkenve glicerinnel....Zsanérok, zárak kenése....
Valami fejbajom, szerintem....
A régi, 105S Skodámat is messziről felismerték anno, fénylett mint a Salamon....őőő....
A feleségemmel mikor megismerkedtem, lánykorában egy Trabantja volt. Lelakott, tele karcokkal, garázskapu festékcsíkok az oldalán, rozsdás felnik.....
Egyszer mondtam neki, adja ide a kulcsot, nem bírtam, hazamentem vele, nekiálltam, polírpaszta, keréktárcsa ezüst..szilikon..stb. Visszavittem neki. Azt kérdezgették tőle utána az ismerősök hogy másik Trabantot vett...?
Na, a lényeg szerintem, mielőtt kidob a moderátor úr hogy szétoffolom a topikot, tessék, egy pár jó tanács, motorokhoz is:
Kis odafigyeléssel, folyamatos tisztán tartással, gondozással fenntartható egy jármű jó műszaki állapota.Felgyülemlett sár, szennyeződés a zugokban a korrózió melegágya. Ha bármi gond van, azt mielőbb meg kell javítani, vagy javítatni. Nem szabad hagyni, hogy gyűljenek a problémák, nem szabad tologatni.
Időnkénti alapos lemosás, waxolás nem csak védi a lakkot, utána könnyebben tisztítható, az üvegről, plexiről lepergeti a vizet. A waxolás arra is jó, hogy meg lehet találni a sérüléseket, leverődéseket. Műanyaghoz nem kellenek csodaszerek. Glicerin, gyógyszertárba, pár száz ft egy üveggel. Vízzel higítható, kell bele egy csepp permetezéshez használt tapadó, ezután jól elegyedik. Gumira, ülésre, műanyagra.....Ecsettel bekenve a gumiabroncsok oldalfalát nem csak újszerű lesz, repedezni sem fog.
Fékolaj csere: Cseréljétek pár évente, nedvszívó, vizes lesz. Az ABS bánhatja. Tipikus Ignis betegség az ABS kocka hibája. Költői kérdés..Enyém vahjon miért eredeti, és semmi baja, míg másnak elpusztul..?
Még annyi jó tanács: A suszter maradjon a kaptafánál.Mi férfiak ügyesek vagyunk, mindent megjavítunk. De előfordul, hogy nagyobb kárt okozunk, mint hasznot. Ha valami nem megfelelően működik, és nem ismerjük, akkor menjünk szakemberhez.
Nem tudnám összeírni mennyi mindent b...m el életemben jobbító szándékkal. Az biztos, kevesebbe került volna, ha mindent szakemberhez viszek. És a bosszúságról még nem beszéltem! -
DJGABI
addikt
válasz Zoli bácsi #83686 üzenetére
Duster hasonló igásló, legalábbis azt mondják. Hasmagassága 21cm az Ignác 17-ével szemben
Keresztapámék 1-es Swift után Sanderora váltottak, nem hangoztatja hogy nagyon megbánták volna. Nekünk 2004-es Clio van, elégedetlenkedhetnék, de igazából most lekopogom nincs vele gond. Egy ideje csak kopó-fogyó dolgokra kellett költeni. Szélvédőt sajna már nem az eredeti egy kapott kavics miatt... Fékfolyadékot jó hogy mondod, mióta nálunk van nem volt cserélve
Mondjuk újautós témához, rönós csoportban volt: 3 éves Zoe [link] na jó, gyanítom itt a tárolási körülmények se voltak az igaziak
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
KTMHobby3
tag
válasz FeniX- #83681 üzenetére
Alapnak jó a kisplexi, legalábbis a felfogatása már adott. Én azt javaslom hogy keress a neten egy olyan formát, ami tetszik Neked és azt koppintsd le. Az enyém 60 cm széles és 61 cm magas, egy kis Hondáról koppintottam. Nem tudom hogy még mi érdekel, írd meg, szívesen válaszolok.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #83686 üzenetére
Anyós Ignise Münchenben is többször megfordult, elborított hátsó üléssel hatalmas és jól pakolható, alkatrész gombokért...
De a B5 Passat után nagyon doboz egy autó. :(Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Redneck
veterán
Üdv!
Főnökömnek van egy Kymco Super 8 50 4T robogója. Szeretné 80-as hengerszettel tuningolni, de valami vario témánál elakadt.
Milyen lehetőségei vannak?Én azt javasoltam vegyen egy nagyobbat. A válaszokat, tippeket, előre is köszönöm.
Más:
Simsonhoz lánckereket, láncot, hol érdemes venni? Van egy 250km-t futott blokkos endurom, össze szeretném rakni. A láncszett mellett, kell rá gumi, némi festés, és tavasszal mehet a móka.Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83686 üzenetére
Hja, azokon a "látható" fogyasztást a VVT "csinálja". Ha 4000-es fordulat alatt használod, simán elvan kevés benzinnel is.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Redneck #83690 üzenetére
Az a Kymco egy tok jo strapabiro robogo en nem szurnam el ez a megbizhatosagot egy 80-as hengerrel. Olyan sokat nem hoz pluszba, hogy megerje a penzt es a megbizhatosagot eldobni.
Plusz akkor karbihoz is hozza kell nyulni(minimum fuvokazni, ha eleg a gyari karbija, vagy csere), a gyari variatornal a gorgo sulyokat+kuplungot beloni.Ha ennyire kevesli, es bejon neki a tipus, akkor keressen belole egy 50 2T-t, az nagyjabol annyival fog jobban menni normalisan belott variatorral es karbival mint a 80 4T.
Simsonhoz en azt ajanlanam, hogy vagy Simson specifikus forumban vagy Index forum Simson topicban kerdezz ra, mert rengeteg a szar minosegu alkatresz hozza, a fanatikusok egybol mondani fogjak mi az amit megszabad venni hozza(es hol) es nem lesz szivas vele.
-
Zoli bácsi
őstag
Na...Akkor itt és most pont lett téve a hónapok óta tartó nézelődésemre, tökölődésemre.
Leírom, mert figyelemmel kísértétek páran, mit veszek, mi lesz. Aki nem akar visszaolvasni, annak mondom egy 125-ös Liberty-t szerettem volna cserélni, mindenképp nagyobbra, lehetőleg váltós motorra.
Utóljára mikor jelentkeztem, függőben volt a Sárvári kereskedő. Na, ő is hívott, jelentkezett. Egyértelmű lett, amit láttam már a személyes találkozásnál is, nem igazán szerette volna beszámítani a Liberty-t. Vegyem meg hitelre az új motort, majd ő hirdeti a robogómat, hitelbe is segít ha valaki megvenné, de adjam el én...
Ugye Sopronból hívtak, egy újságírók által kipróbált TRK 251-et ajánlottak, 50E. ft kedvezménnyel. Illetve az ajánlat újra a Libertyt beszámítanák, és kb 950e. ft lenne a ráfizetés egy TRK 251-re.
Feleségemmel megbeszéltük, ő is azt gondolja amit én, egymillió ft ráfizetés egy kategóriával nagyobb gépért, számszerűsítve +13 lóerőért..Soknak gondoljuk.
Akkor már értelmesebb dolog lenne az 500-as kategóriában gondolkodni, és ahogy bölcsen írtátok, igazából nem sokkal 2M felett lehet venni Hondát is.
Meg be kell látnom, abban is igazatok van, ha ki tudok fogni egy használt, de szalon állapotú példányt, akár szezonon kívül, jó áron...Nem mindegy. Néztem a hirdetéseket, más is van úgy mint én, hogy nem vált be a motor, vagy szerintem sokan megszorulnak anyagilag....Tényleg vannak 1-2 ezer kilóméteres eladó motorok.
Aztán meglett, ami rátette a pontot az i-re....Megjött a pénteki MR vizsgálat eredménye, 2 hónapja kínlódok a lábammal, már úgy volt megyek vissza dolgozni....Hát nem. Táppénz, tovább, nem engednek vissza. Lehet hogy műtét..Ki tudja. Járom a doktor bácsikat. (Mint eddig....) Nem látom már meddig húzódik.
Egyenlőre félretettem a dolgot, ugye egy oka volt hogy nekiugrottam most ősszel, félek hogy jobban romlik a pénzünk, mint ahogy én spórolni tudok.....
Egyenlőre lemondtam a vásárlásról, de biztos vagyok benne, hogy lesz ennek folytatása. Jelenleg azt gondolom, majd egy fél literes kategóriában Hondát, vagy hasonló gépet vennék, újat, vagy újszerűt.
Liberty-vel mentem egy kört, jól melegre hajtottam. Kihűlt, lemostam róla a port, gumialkatrészeket lekentem. Levettem a tükröket, meg a hátsó dobozt (5 csavar fogta, egyszerűbb volt mint gondoltam). Így megfosztva a kiálló részeiről, már passzol rá a Lidl-ben vett motortakaró. Mégis csak jobb lehet, mint az eddigi festőfólia. Akkut is kivettem, múltkor teletankoltam 100-as OMV benzinnel......Kipufogót lezártam..Korán van még eltenni, tudom, de esélyes nekem kórház, meg mozgáskorlátozottság utána...
Amin meglepődtem, ez a doboz, ami gyárilag rajta volt, az eddig nagyon kicsinek tűnt. Most hogy levettem, el akarom helyezni a polcon, egész nagynak tűnik.....(Konkrétan nem fért el ahova szántam)
De sokkal egyszerűbb így a motor mellett közlekedni, hogy megszabadítottam a kiálló részektől. Mondjuk pecabotok vannak a garázs végébe, annak a szezonja is lejár hamarosan.....
Így vagyok.
Bocsánat a sok offért, azért abba tettem, mert nem igazán hasznos információk...Esetleg ha valaki vásárolni akar.
Ez az utolsó. Egyenlőre félreteszem a vásárlást, persze ezután is árgus szemmel figyelem a piacot, meg olvasom a fórumot is.
Szóval eltűntem, nem offolok többet, ígérem. Köszönöm a hozzászólásokat, a véleményeket.
Nem sokon múlt, ha Sárvárról kapok jó ajánlatot, beleugrottam volna ebbe a TRK 251-be. Betegség nélkül akár nagyobba is.....Lehet jobb lesz így.....Jobban járok később.
Liberty téli álomba küldve: Ha hosszú ősz lesz, meg sikerülnek a dolgok, azért lehet felébresztem....
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83693 üzenetére
Jobbulast kivanok, valahol var rad egy komolyabb gep!!
[ Szerkesztve ]
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
perge666
veterán
válasz Zoli bácsi #83693 üzenetére
Sajnálom hogy most nem jött össze a dolog.
Meg az egészség mindennél fontosabb!
Jobbulást,majd jelezz hogy mi van veled. -
DJGABI
addikt
válasz Zoli bácsi #83693 üzenetére
Mielőbbi jobbulást kívánok!
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #83693 üzenetére
Gyógyulgass, az a fontos! Triciklit is nézegess!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83693 üzenetére
Nyugodtan jöhet az off, hiszen erre is való a fórum!!
Mielőbbi teljes gyógyulást kívánunk!
Ahogy egyszer egy általam nagyrabecsült motoros ember írta másútt:
"nem kell izgulni (ezen a használt/új motor vásárlásán) a sors majd eldönti, melyik lesz a tiéd." -
Tothgera30
Ármester
válasz Zoli bácsi #83686 üzenetére
Azért 1.5m körül egy korrekt szívó benzines (Astra H, Focus mk2.5, stb.) kompakt autót kapni, ami jóval autószerűbb az Ignácnál. Itt is ki lehet fogni megkímélt, gondozott darabokat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DJGABI
addikt
válasz Tothgera30 #83699 üzenetére
Épp egy céges H Astra-ban ülök, hát azért ebben egyrészt be/leülni kell, másrészt lábtér alig, nem ismerem a Suzukát, de sztem abban azért több a hely/kényelmesebb. Beltér mondjuk ja, hasonló korú Clionkhoz képest modernebb.
Focus-t unokatesóm kapott, asszem még egyes az, egyszer ültem benn, nem volt túl maradandó élmény
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Milyen TV-t vegyek?
- Ma van a szülinapom
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Mozilla Firefox
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Politika
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs