- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Házimozi belépő szinten
- Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- HP ProLiant MicroServer Gen8
Hirdetés
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
ma Ezzel is a prémium szegmensben versenyeznek, 499 eurós áron indít a Sonos Ace.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
NYPD
aktív tag
válasz KTMHobby3 #84546 üzenetére
Nem sajnos, pedig próbáltam párat, de olyan kicsi a foncsoron a nyílás, hogy nem férnek be. Ami át is fért, annak meg a rögzítő lemeze, amibe a kis fém kallantyú kapaszkodik, más kialakítású volt, és nem tudtam lecsukni. Elvertem vagy 20 ropit led izzókra, és itt fel is adtam. Majd a nagyobb gépbe jók lesznek talán, addig meg valahogy ki kell húzni.
[ Szerkesztve ]
-
tamas_0123
újonc
Jól emlékszel, valóban van még egy Scoopy itthon, de nyáron leváltjuk. Kezdő motor volt a barátnőmnek, de kinőtte, most kezdődik a vadászat egy nagyobb kerekű / végsebességű 2T csajos motorra. Eddig a Derbi Variant / Sport City tűnik megfelelőnek.
Kicsi pénzért sikerült egy szintén japán lets 4 robogót beszerezni, nem hibátlan ugyan, de boltba menni, 1-2 kerülettel arrébb menni tökéletes a maga injektoros tényleg 2 literes fogyasztásával
Csak a traktor hangot kellene megszűntetni. A tűzkarika ami jó lenne egész pontosan 19x27 , a legkisebb méret amit találtam az 23x30, tehát 2 mm fedés lenne...Inkább a kartonszerű síklap tömítés felé indulnék el, amit itthon méretre vágok és max kevés pasztával megtámogatok. Klingerit lap erre megfelelő lehet? (köszönöm a rézgyűrűs javaslatot, akár deformálódhat annyit a puhasága miatt, de sajnos nincs itthon ilyesmi )[kép]
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tamas_0123 #84552 üzenetére
"Klingerit lap erre megfelelő lehet?"
Igen. Akartam is írni, hogy más nincs, akkor még azt is megpróbálhatod. Csak pontosan kell kivágnod.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz tamas_0123 #84552 üzenetére
Tomitesbol van ami 450C-ig hoallom Motorit neven, de draga nagy tababan. A "sima" klingerit az valami 140C-300C-ig jo csak(Temasil), de nincs vele tapasztalatom mennyire lenne tartos kipufogohoz, lehet hamar kieg.
Ha nagyon nincs mas, kiprobalhatod, ugy hogy vekonyan megkened kipufogo tomito pasztaval mindket oldalat a kivagott klingerit tomitesnek(de nem a sima 100-140C-ig valo klingeritet hasznalva). -
FeniX-
aktív tag
válasz tamas_0123 #84552 üzenetére
De miért nem mész el egy kipufogóshoz? Gyanítom, hogy hamar megoldaná a problémádat.
-
KTMHobby3
tag
Sajnálom hogy nem találtál megfelelőt, pedig az lenne az igazi. A H4-es izzónak a tányérja 38 mm-es, annál kisebb a foncsor lyuka? Itt van két led izzó, a baloldali van az én motoromban, annak 34 mm a szélessége. A jobb oldali csak 15 mm-es, az sem férne el? Igaz, az már 18W-os, az már világít rendesen. Ventilátoros hűtése van. Tavaly vettem a piacon, 2 db-ot adtak 3500-ért. [kép]
-
NYPD
aktív tag
válasz KTMHobby3 #84556 üzenetére
Az a gond, hogy a vízzáró gumiharang is elég szűk keresztmetszet, tehát nem biztos, hogy a ventilátor rendesen elférne. Ezekkel viszont az a gond, hogy cob led, aminek a vetítési képe nem a legjobb, itt városban ki is szedne a rendőr egyből, meg el is vakítanék mindenkit vele. Jó minőségű csp ledeset vettem, aminek a fényforrás mérete és pozíciója megegyezik a halogén izzószáléval, de nem fért be rendesen a gumi miatt se. A másik hűtőbordás se mennne bele, plusz ugye az is cob talán.
-
KTMHobby3
tag
A cob led egy új gyártási technológia, ami a jobb hőelvezetés miatt, nagyobb teljesítményű ledek gyártását teszik lehetővé. Ennek semmi köze a vetítési képhez. Ami a motoromban van, az is cob ledes, de mivel a tompított fénye az előírt vonal alatt van, ezért nem vakít. 5 év alatt egy rendőr sem állított meg miatta.
Ha úgy állnál hozzá az átalakításhoz hogy meg szeretnéd csinálni, akkor biztos sikerülne. [kép] [kép]
Az egyiken a reflektor, a másikon a tompított látható. A fal sárga színű, ezért ilyen a kép, de jól látható hogy a tompított fénye a vonal alatt van. -
DigitXT
félisten
válasz KTMHobby3 #84558 üzenetére
Na mondjuk ennek a vetítési képnek pont semmi köze nincs a szabványhoz.
És az egy dolog, hogy az erős része a vonal alatt van, de menyi szórt fény van
fölötte? Mert hogy van, és biza az (is) vakít: aki konkrétan úgy ver szembe éjjel,
hogy bevilágít az ablakon, az nem ez a kategória, tiszta sor, de ez se tökéletes
abszolút nem látszik az éles levágás, nem is vízszintes, hanem egy nagy paca.
Esetleg a miheztartás végett nincs ilyen fotód a motor eredeti izzójával?Szerk: az, hogy nem állított meg rendőr, semmit nem jelent. Engem sem, szar
Xeonnnal sem. Aztán csináltam jobb Xenont, mivel én kértem elnézést, amikor
a szembejövők levillogtak. (Természetesen ha téged nem villogtak le 5 év alatt,
akkor alapvetően jó úton jársz, elképzelhető, hogy tényleg nem vakít. Annyira.)[ Szerkesztve ]
-
NYPD
aktív tag
válasz KTMHobby3 #84558 üzenetére
Ez a videó jutott eszembe. Nagyon szórja a fényt, ami a képeken is látszik. Pont azért nem lesz megfelelő és ugyanolyan ezekenek az izzóknak a vetítési képe, mert a fényforrás mérete és elhelyezkedése nem miliméter pontosan ott van, mint a halogénban az izzószál. Mindegy, hogy jobb a hőelvezetése és/vagy a teljesítménye, ha egyszerűen nem onnan esik a foncsorra a fény, ahonnan annak kell a megfelelő kép projektálásához, akkor az nem lesz jó. Értem én, hogy neked bevált, és elvagy vele, de nekem sajnos ez nem elég. Ha már ledesítek, akkor szerettem volna úgy megcsinálni, hogy az minden szempontból pöpec legyen, tehát rendesen fal előtt kimérve, beállítva a magasság, a levágási szög, stb. Egy ilyen izzóval, ami középre dob egy pacát, nem fogod tudni tisztességesen beállítani. És ahhogy Digit kolléga is említette, sajnos a szórt fény is tud vakítani.
Mivel a fényszóróm nem "fejlesztésbarát" kialakításilag, így elengedtem.
[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
Halihó.
Ma elég szép időnk volt,és gondoltam megnézem a Typhoon gázkarját hogy mi lehet vele.
Leszedtem az egész elejét,de sehol nincs megtörve a bovden,a markolatnál megpróbáltam olajat önteni a bovdenbe szinte 0 sikerrel.
Megfigyeltem ha húzom a gázkart és elengedem,akkor csak lassan megy vissza alapállásba.
Szóval a bovden és a ház között szerintem meg lehet dermedve az olaj vagy tudom is én mi,szerintem melegebb időben megint jó lesz.
Ha már kint voltam akkor beindítottam a Huntert is,járattam vagy 4-5 percig alapjáraton,a dobhártyám majd kiszakadt miután megtúráztattam.
Viszont arra lettem figyelmes hogyha húztam egy jó kövéret neki,akkor kb.3-4 másodperc mulva elkezdett torpanni,ha nem veszem le a kezem a gázról akkor le is fullad. De amint levettem a kezemet akkor szépen visszaált alapjáratra,ha egyből odahúztam neki akkor egyből torpant,de ha vártam 4-5 másodpercet akkor már nem.
Ez karbi dugulás vagy kicsi valamelyik fúvóka,esetleg rossz a karbi beállítás?
Amikor megvettem nyár végén akkor többnyire negyed-fél gázon járkáltam vele csak földúton és mikor odahúztam neki akkor volt hogy így megtorpant. -
KTMHobby3
tag
válasz DigitXT #84559 üzenetére
A szórt fény vakít. Ez nekem új. Eddig úgy tudtam hogy az a fény vakít, ami a szemembe fókuszál. Láttál már ilyen fényt szemből? Szerintem nem, mert akkor nem írnál ilyeneket.
Az eredeti izzó a motoromban egy 6V 15W-os volt. Lepkefing, se sötétben, se nappal nem ért semmit. Ez a ledes világít rendesen. Nappal is!
Megnyugtatlak, a led chip pontosan ott van, mint az eredeti izzó izzószála, ezért a vetítési kép is teljesen azonos. -
NYPD
aktív tag
válasz KTMHobby3 #84562 üzenetére
Én láttam, hidd el, a nagy részük tényleg elvakít. Mint ezek a kínai brutális erős biciklilámpák. Annak ilyen a képe, mint amit neked is produkál, de ha lefele ia van irányítva, tök mindegy, honnan nézed, utána percekig látod a kék foltot. Neked lehet, hogy szerencséd van vele, és jó, de ez szerintem az esetek elég kis százaléka.
-
KTMHobby3
tag
-
DigitXT
félisten
válasz KTMHobby3 #84562 üzenetére
Igen, a szórt fény IS vakít, pont azért van meghatározott szabványos vetítési kép.
Ami aszimmetrikus, kis hazánkban, meg úgy általában jobboldali közlekedésnél,
a bal oldalon éles levágással: egy homogén paca középen az minden, csak nem
szabványos. Elég sok motort láttam már szemből, sőt, nem csak szemből, de a
tükörből is, és nem egy vakít mint állat: gyári lámpával is, ha reflektorral mennek,
mert fontosabbnak érzik azt, hogy látsszanak, mint hogy érdekelje őket, hogy ez
másokat zavarhat... Amikor nappal bántó a tükörbe pillantani egy ilyen IQ huszár
miatt, akkor képzelem, az mit tolhat este. Az eseteden látszik, hogy próbálkozol
(és elismerésre méltó, hogy nem vagy IQ huszár!), lejjebb tekerted, hátha... Nos,
én is ezt tettem anno a BA20D Xenonnal (igaz, annak már 10 éve), és "elvoltam".
Igen, nekem is megvolt, hogy amikor gyári izzó volt benne, az gyertyaláng.Nem engem kell megnyugtatnod, hanem a hatóságot, ha esetleg balesetezel.
Engem amúgy az nyugtatna meg (HA és amennyiben tényleg ilyen szar a gyári
lámpa képe is), hogy lősz róla egy fotót, csak a miheztartás végett. Meg mérsz
egy fényerőt a hotspotban (ahol gyertya) + balra fent (ahol nem kéne világítania).Csak a miheztartás végett. Megjegyzem, nagyjából kizárható, hogy pontosan
ugyanúgy nézzen ki a reflektor, csak egy picit feljebb: annak ugye az a feladata,
hogy messzebbre világítson, cserébe kutya kötelességed lekapcsolni, ha valaki
érkezne szembe (vagy bárkit utolérsz!), mivel az de facto vakít... (A két fotód kb.
olyan, mintha egy reflektorod lenne, amit "tompított módban" lefelé irányítasz...) -
NYPD
aktív tag
Elhiszem neked. Mondjuk az, hogy pontosan van beállítva, nem ezen a képen látszana. Az akkor látszana, ha a megvilágított felületen ki lenne mérve földtől az izzó középvonala, a függőleges sík, a törésppnt helye stb, és ott kellene látszódnia, hogy hová esik és mennyi fény.
-
KTMHobby3
tag
Elkerülte a figyelmedet a második kép, ott pontosan látszik hogy a tompított fénye a mért magasság alá van állítva.
Magamról csupán annyit hogy 53 évvel ezelőtt vettem az első motoromat, meg szereztem meg a jogosítványomat. Szerelőhöz nem vittem egy motoromat sem, mindent magamtól tanultam meg. Tudom hogy hogyan kell beállítani a fényszórót. A ledest is. -
DigitXT
félisten
válasz KTMHobby3 #84567 üzenetére
A LED-est nem tudod beállítani, mert a fényforrásod messze nem pontszerű.
Viszonyításképpen előtúrtam összehasonlító képet kétfajta xenon megoldásról:
a másodiknál akárhova tekered, akár a lökhárítók szintjére, úgy is vakít, sajnos.[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz DigitXT #84568 üzenetére
Mi nem pontszerű? milyen led?
Ez sem?Az izzószál pontszerű?
Amit linkeltél az személygépjármű, 2 lámpával, érdekelne egy motorkerékpáros felmérés is, mert kíváncsivá tettél.
Ha tudtok linkeljetek már 1-1 ilyen izzóhelyettesítőt, mert érdekelne a témaEz is vakít szembe?
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz KTMHobby3 #84570 üzenetére
Elhiszem, bár a képen kicsit másképp néz ki... Ettől még a vetítési képe rossz...
Lehet, hogy pont olyan, mint gyárilag! De hát mit várunk egy ilyen kerek lámpától,
Fresnel lencsével, nem igaz? (Éppen a Fresnel lencse miatt iszonyatosan fontos
lenne, hogy pontosan fókuszban legyen a fényforrás, nem csak a vakítás, hanem
a megfelelően messzire világítás céljából.) Amúgy ezt a képet Te lőtted, nem?
Csak mert ha erről beszélünk, akkor szemre jóval szélesebb, mint egy izzószál:
talán még erről tudnám jobban elhinni, hogy kellően fókuszban van a fényforrás... -
DigitXT
félisten
válasz Tamás9x #84572 üzenetére
Nem gondolod rosszul, biztosan eltér a kettő, csak ne legyen már meglepetés,
hogy a szórt fény vakít. Az akkor is vakít, ha SMKP-ból indul, meg akkor is, ha
személygépjárműből. Ha ott jelenik meg fény, ahol nem kéne, az kellemetlen...
(Mondom, van különbség, hogy direktbe, szemberefizik, vagy csak nagy a szórt
fénye: utóbbi szimplán zavaró, de nem életveszélyes, előbbi viszont totál elvakít.
Szóval vannak fokozatok, de ha azt mondom levágás kell, akkor levágás kell.)Szerk: érdekes a kérdésfelvetés, gyors guglizással angol szabályozást találtam:
A jobb felső sarokban (hülye angolok ugye baloldalon közlekednek) ki van zárva
a bevilágítás, mert az vakítaná a szembejövőt. Pont. (Kitakarás, levágás kell....)[ Szerkesztve ]
-
KTMHobby3
tag
válasz DigitXT #84573 üzenetére
Az előbb mértem meg tolómérővel, elhiheted hogy annyi. A vetítési képét volt legfontosabb hogy először megnézzem. De amikor láttam hogy az teljesen megegyezik az eredeti izzóéval, akkor megnyugodtam és felszereltem a motoromra. Ennek már 5 éve, azóta járok így vele.
De ami számomra a legfontosabb hogy nappal azóta egyetlen autós sem hajtott ki elém, mert látnak! -
DigitXT
félisten
válasz Tamás9x #84575 üzenetére
Na várjál, szóval adott egy OT-s motor, aminek a gyári lámpája olyan, amilyen,
de azért tegyünk bele COB LED-et, mert ugyanolyan szar a vetítési képe, mint
74-ben, cserébe a fényárama 5x akkora, tehát ami a gyertyalánggal tolerálható
volt, az nagy fényerőn közúti közlekedésre alkalmatlan is lehet?! Mi vaaaan?KTMHobby3: nekem ezzel nincs is bajom, sok balesetmentes km-t hozzá...
Azokat mondjuk nem komálom, akik refivel járnak, nappal is, mert észreveszik
őket, de hát ez van. Amíg nem engem vakít, addig csinálják, de sajnos lehet a
motoron dupla xenon meg a motoroson láthatósági öltözet, néha akkor is kijön
az autós, miután még a motorossal össze is nézett, hogy látja, hogy érkezik...
Vagyis nézi! De nem látja. Nekem annyi lett volna a megjegyzésem, hogy nem
biztos, hogy másnak is nyugodtan lehet ajánlani ezt a tuningot (adott LED-del),
mert ha nem csak nappal megy vele, akkor lehetnek vakítási problémák...De inkább megyek, mert nem akarom, hogy azt higgyétek, kötekedni jöttem...
Ui: tegyetek rá hangos kipufogót is, mert akkor meg hallják! 90%-ban segít.[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz DigitXT #84577 üzenetére
Nem érted...
1974... Az akkori felfogás, jóvanaz csak adjon valamit gyertyafényt..., te pedig most 2022-ben meg akarod váltatni mással a világot, látatlanba, 1-2 kép alapján, amit kb 6-9 havonta mindig előveszünk valamiylen okból, és a végén hagyjuk lenyugodni a témát mert semmi értelme...
Beszéljetek le egy időpontot, igyatok egy kávét, felest, sört, vigyél különbféle izzókat, próbálgassátok ki, csiszoljátok, méregessétek... Aztán váljatok el békességben mert ennek semmi értelmeEz a fénycsóva amit ad, kb olyan széles mint a kismotor, ergo 50%-a egy kocsinak, még lehet annyi se, az út széléhez tartva közlekedik vele, gondolom én, mert a sok nagyvérű brm... hajt mint az állat és fosik az a vetítési képte, ergo elég nehezen tud szembe menni a szembejövő forgalommla amit vakíthat, de legalább lehet olyan 2*10W maximum, a kocsik minimum 2*65W-val szemben ami biztosan jól van lakibrálva.. jah dehogy is van
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
FeniX-
aktív tag
OnTopic:
Szerintetek ezzel lehetne kezdeni valamit?
Bp-n mennyire élhető egy 2 ütemű nagykerekű czumó? -
KTMHobby3
tag
válasz DigitXT #84577 üzenetére
Kedves fórumtársam!
Nekem nincs Veled semmi bajom, csak azt szeretném hogy a saját szemeddel lásd a motorom világítását. Talán akkor elhinnéd, amit írok.
Én sötétben nem motorozok, nekem az a legfontosabb hogy nappal is látnak a "kuka" autósok. Már 5 éve látnak. Azóta nem kellett vészfékeznem, előtte többször is. -
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #84580 üzenetére
Siman hasznalhato egy ilyen nagykereku 2T Scara.
Csak nem az adott peldany.
En ezt ennyiert elengednem, mert mar a leiras is elorevetiti, hogy tud rola, hogy annyira nem egy "csak egy takaritas aztan go". A kirepedezett, kopott osregi Kenda hatso gumi cseres, az elso az aranylag ujszerunek tunik, meg eleve mar donor is jar hozza, szinten nem tul jo elojel.
Aprankent sok menne ra
Figyelgesd az aprot, mert ilyenkor szezon elott szepen kezdenek majd felkerulni aranylag jo vetelek meg nem tul magas aron. -
Tamás9x
őstag
válasz perge666 #84561 üzenetére
Hidegben nekem is volt iylen "dermedés" kifújtam féktisztítóval, és meg is oldódott, de később inkább lecseréltem az egész kábelt.
Torpanás: Nézni kellene egy gyertyaképet, és előrébb lennél, hogy na vajon... de egy takaritás feltétlenül, és szűrő ellenörzés.. Úszószintet is néznék, nem-e kevés.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
perge666
veterán
válasz Tamás9x #84584 üzenetére
Köszi szépen a segítséget.
A Typhoont elengedtem,egyelőre így marad,ha átpasszolom kolegámnak majd ő megcsinálja magának.A Hunter problémája érdekel jobban.
A gyertyaképet elvileg áltó helyben ketyegve nem az igazi nézni vagy tévedek?
Takarítva volt a karbi augusztus végén amikor megvettem,de annyira le volt rakódva benne a sok zöld trutyi a sok állástól hogy nem lepődnék meg ha újból ez lenne a problémája.
Szűrő is volt kakarítva.
Úszószintre is rálesek ha szét lesz szedve.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
DigitXT
félisten
válasz perge666 #84585 üzenetére
Ha gyertyaképet alapjáraton nézel, akkor az alapjárati keverékről kapsz infót...
Ahhoz, hogy érdemben vizsgálni lehessen a dolgokat, első, hogy be kellene a
blokknak melegedni, majd elmenni kihúzatni. Az, hogy hidegen, hirtelen gázra
fullad, kvázi normális: elszegényedik... Ha (szintén hidegen) nagy tartott gázra
is fullad, nem annyira normális, de olyankor a szívató még aktív, dús a keverék.
Jó, írtad, hogy 4-5 percig járattad: ennyi idő alatt bemelegedett? Szívató nuku?Sajnos 2T-hez nem értek, de a fulladás lehet szegény és dús keverék miatt is,
tehát mindenféleképpen célszerű lenne a karburátort kitakarítani. Alaposan.
Főleg, ha valami lerakódás volt benne korábban, eldugulhatott minden IS.
Ha tiszta, és az úszó is jól áll, akkor lehet gondolkodni, hogy milyen gázállás,
s milyen terhelés mellett csinálja a torpanást, kitalálni, melyik alrendszer sz*r.Engem is érdekelt a téma, így végül széles sávú lambda szondát építettem be
a vasba, tehát most már elvileg be fogom tudni lőni a keveréket tavasszal.
Ja, hogy előtte akkora falsot szívott, mint ide Lacháza, s ahhoz volt karburálva:
az ilyesmi hibalehetőségeket is jó tisztázni bármiféle hozzányúlás előtt.Szerk: nekem pl. hirtelen gázra most egy kicsit torpan, még melegen is: pont
látom a műszeren, hogy rövid elszegényedés miatt. Vélhetően azért, mert az
átmeneti rendszer picit lyukas, amit viszont a benzinszinttel lehetne "állítani",
magyarán nem kellett volna eltekergetnem az alapjáratot, amíg az nem volt jó,
de kézenfekvőnek tűnt, mert egy szívócső csere után rohadt dús lett, ahogy a
fals levegő ki lett zárva. Szóval kompletten be kéne hangolni... De azért megy.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz DigitXT #84587 üzenetére
"hirtelen gázra most egy kicsit torpan, még melegen is"
Talán még emlékszel a 4t runneromra, ugyanaz van azzal is. Tavaly nem sokat mentem vele, de ősszel ezzel a diagnózissal tettem el. Nem volt kedvem nekiállni, de valahol valami minimális fals szívásnak kell lennie annál is, mert korábban jó volt. Szemrevételezésnél minden tökéletes, nincs repedezés stb, majd ha egyszer lesz kedvem, akkor végiglegózom az egészet.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #84588 üzenetére
Hú, most nincs meg sajnos. Beírtam a keresőbe, hogy lambda, erre ilyeneket talál. Sírvaröhögős, de valahol kellemes emlékeket ébreszt. Tán még nosztalgia topiktali is összejöhet, ha mindenki kitolja karanténba zárt garázsából a bontószökevényt...
-
Topikgazda
válasz DigitXT #84589 üzenetére
Amikor megvettem, akkor kicsit rendbe kellett szedni. Még mentem sírni a nagyrobogós topikba is, mert sehol a büdös életbe nem tudtam új membránt venni bele. De nem csak nálunk (Oem parts sem tudott segíteni rajtam), hanem semelyik uniós nagykerben nem lehetett elérni. Valószínű az miatt, hogy azt a fajta walbro karburátort a gyártó egyedül a 180 4T-nél használta (ez a legritkább), a 200 és a 125 4T-nél is más karbit építettek be. A 180 volt a kakukktojás. Aztán nagy nehezen, közvetlen ahol gyártják (vagy ott volt raktáron, már nem emlékszem), sziciliából tudtam hozatni. Vicc.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
FeniX-
aktív tag
válasz nyogo83 #84582 üzenetére
Köszi! S mit gondolsz, ezeknek mennyi lehet a "megkímélt" ára? 250-300.000 ?
Annál többet bajosan szeretnék rászánni a projektre, ott már nagyon rezeg a léc, hogy esetleg részletre ugyanennyi kezdővel elhozzak valami újat. (mondjuk persze utána másfél évig fizetem még a részleteket, de az más kérdés) -
Rivaul
addikt
válasz FeniX- #84591 üzenetére
220-250 körül már szoktam szépeket látni. De én a marketplace híve vagyok ilyen téren. Lényegesen olcsóbban kapsz ott, mint az erre szánt oldalakon. Ott már a 190 is elképzelhető. Egyszerűen más típus aki ott hirdet. Gyorsabban szeretne megvállni mert nem akar vacakolni. A "retro" hirdető inkább "ül" rajta.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #84586 üzenetére
Oké köszi.
DigitXT : Kézi szivatós a Hunter,és néhány másodperc ketyegés után tolom vissza a szivatót ahogy kezd nőni az alapjárat.
Jaaaa,azt is néztem hogy szivatóval húztam csutka gázt és úgy nem torpant.
Tegnap sikerült lebeszélnem bontóssal egy gyári kipufogót is mert a mostani az semmit nem ér!
Holnap vagy pénteken elvileg ideér. -
nyogo83
Topikgazda
válasz Rivaul #84593 üzenetére
Igen, pont ezt beszeltem FeniX-el, hogy utobbi idoben ott keresgelek en is
Mivel minden nap ugyis az FB-t hasznaljak az emberek allandoan, oda lustasagbol par kattintas felrakni egy hirdetest. Nem akarnak bajlodni hasznaltautos regisztracioval, meg a hosszadalmas hirdetesfeladasi proceduraval.
Masfelol jobban is szeretem, mert mar a hirdetes megnezesekor letudod csekkolni az eladot -
tamas_0123
újonc
Reméltem, hogy megtudom oldani házilag is egyszerűen, ahogy elnéztem a karton síklap tömítések egyszerűségét. Olcsó táblás anyag, méretre vágom és mehet is fel, a többi jó lesz későbbre/máshová.
Végül felhívtam 2 kipufogóst, de kb elhajtottak ezzel a kéréssel, úgyhogy vettem egy Bosal kipufogó tömítő pasztát és a probléma megoldva Majd a következő szerelésnél meglátjuk mennyire lesz szívás letakarítani.
Köszönöm szépen mindenkinek az észrevételét / segítségét!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Bundle topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mobil flották
- Sorozatok
- Házimozi belépő szinten
- Autós topik
- Yettel topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen