Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • NYPD

    aktív tag

    válasz nyogo83 #84949 üzenetére

    Tudomásom szerint nem lett hozzá nyúlva, gyári fúvóka (mikor szétszedtem nem néztem meg mekkora sjanos :() van benne. A szerelőm szerint minimálisan, de érezhetően, szavaival élve "fickósabbnak" kellene legyen. Nyilván én sem várom tőle, hogy most akkor 80ra fektesse a mutatót 5mp alatt, meg azért érezni, hogy mitha lenne benne azért erő, de összességében mégis lomha.

    #84950 sityupityu: A hajtás hangoláshoz sajnos én végképp nem értek, Örülök, hogy a fúvókát gond nélkül (leszámítva a ratyi tömítést) meg tudtam csinálni. :D Első 500 km után úgyis olajcsere, majd akkor megkérem, hogy nézzék meg azt is. Hogyan működik egyébként ez a hangolás?

    [ Szerkesztve ]

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz NYPD #84951 üzenetére

    Időközben ki is töröltem a hozzászólásom, mert lehet hogy félreértelmeztem amit írtál.
    Egyenletesen gyengül a gyorsulás 50-ig, vagy hullámok vannak?

    "Hogyan működik egyébként ez a hangolás?"

    Menj rá itt a keresőben, régebben én is baromi sokat írtam itt erről az egészről,de a téma összefoglalóban is vannak linkek. Összetett téma, most nincs kedvem annyit gépelni, hogy az egész metódust leírjam. :) :R

    szerk: Inkább megpróbálom visszarakatni a hozzászólásom mert átgondolatlanul töröltem, valamilyen szinten az alapokat nézve megállja a helyét.

    [ Szerkesztve ]

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

  • NYPD

    aktív tag

    válasz sityupityu #84952 üzenetére

    Jól értetted, 0-~30-ig lassabban, 30-50 között jól gyorsul, aztán megáll az élet, pedig nem is visít. Szóval, ha akarnám se tudnám megkergetni mint a bolond, így bejáratás alatt. :D Elolvasgatom majd őket köszönöm, csak hogy legyen valami fogalmam róla, mit kell kérni a szakitól.

    [ Szerkesztve ]

  • FeniX-

    aktív tag

    Halihó, láttátok a fácsén, hogy Csikós Zsolti fia árulja a cb twin hondát? Biztos jó móka lehet, bár nekem ez már nem az az árfekvés.

  • nyogo83

    Topikgazda

    válasz FeniX- #84954 üzenetére

    Igen, korabban mar meselte, hogy vett talan egy masik motort. Sokszor lattam a twinnel, itt lakik egy utcanyira tolem.
    Nem egy rossz motort, de ugye egy hatranya van: azert nem egy tucat motor, nem is mai es azert eleg szivas egy ket alkatreszt beszerezni hozza :(

  • FeniX-

    aktív tag

    válasz nyogo83 #84955 üzenetére

    A múltkor speedzone videóban látszott, hogy egy CB500-as van a garázsban és kommentben meg is írta, hogy az lesz a Bálinté.

    Szerinted amúgy van olyan modern technológia, ami "meg fogja oldani" pl. a régi autók/motorok/gépek problémáját az alkatrész ellátás dolgában?
    (pl. 3D nyomtatás, stb. Bár, egyáltalán nem tudom, hogy a fém alkatrészeket milyen költséghatékony módszerrel lehetne újra legyártani, akár sok esetben sablon nélkül)

  • nyogo83

    Topikgazda

    válasz FeniX- #84956 üzenetére

    Ami a hetkoznapi hasznalatban is tartos lenne, az ugyanugy dragan lesz eloallithato a kis darabszam, a draga gep es alapanyag miatt :(
    Raadasul sok olyan dolog van, ami ha a gyari allapotat akarod megorizni, akkor koltseghatekonyabb lecserelni egy idegen alkatreszre, mint a bonyolultsagat vagy fokozott igenybevetelet tekinte megprobalni legyartani(pl egy komplett karburator, olajpumpa, valto fogaskerek).
    Most is a legtobb alkatreszt le lehet gyartani(cnc maroval pl), de nem koltseghatekony egy atlagos gyari alkatresz kivaltasara.

  • FeniX-

    aktív tag

    válasz nyogo83 #84957 üzenetére

    Ezen egyébként - szubjektív vélemény - de sokat javítana az univerzális alkatrészek engedélyezése.
    Pl. régi mociknál egy injektor, ami hangolható x-y köbcenti között és elfogadott, lepapírozható a forgalmiban, stb.
    Aztán lehet, hogy ez ilyen 5 éves, gyermekded szintű lázálom részemről. :-D
    Csak ugye folyton azt látni, hogy amerikában - kis túlzással - de szinte bármi mehet az utakra.

  • RJ45

    junior tag

    Most nézem a télen kirepedt a teleszkópszáron a gumi, nincs ezekhez olyan, ami több, mint 360 fokban veszi körül? Hogy szétszedés nélkül csak rátekered, gyorskötöző lent meg fent aztán szevasz?
    Vagy nagyobbat kell venni és el kell vágni hosszában azt ennyi?
    Nem értem minek kéne egy ilyen porvédő miatt szerelni... Gondolnám ráteszel a gyárira valami pluszt azt szevasz, nem megy bele a dzsuva...

  • Debilon

    addikt

    Üdv! Robogó hátsó teleszkópot érdemes felújítani/ezzel foglalkozni, vagy inkább vegyek egy újat?

    Kymco People S50 lenne az alany, és látszik rajta, hogy az olaj kezd elkoszonni

    Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

  • FeniX-

    aktív tag

    válasz RJ45 #84959 üzenetére

    Szia, szerintem abban a dióban is ilyen zsíros teleszkóp van, nem olajos.

    [Szubjektív vélemény]:
    Ha a fullra elkopott gumi meg a csepegő benzin nem zavar, én ezzel foglalkoznék a legkevésbé.

  • Rivaul

    addikt

    válasz Debilon #84961 üzenetére

    Én nem vacakolnék vele. Nem egy igazi tétel. Vegyél másikat, az megint el lesz vagy 15 évig. A két furat közti távolság amit megadnak ezeknél. Attól cca +/-10% eltérés még belefér.

    Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

  • RJ45

    junior tag

    válasz TaaT #84960 üzenetére

    :Y 5 rongy ez a tépőzáras fosch? Akkor ezt első alkalommal lelopják mi? :C
    De miért kellett az e-bay-t megáfázni :W most pont az fájt az EU-nak is, fogadok lenne ugyanez a tépőzáras szar más felirattal háromszázért.
    Meg se nézem.
    Rendeltelm telefonhoz gumi tokot 650Ft-ért gyerkek, megjön az országba, kapok emilt, értesítenek az örömhírről, hogy poton 400Ft-ért cserébe ki tudta nekem számolni a Magyar Posta, hogy fizessek 150Ft áfát. Ilyen ügyes volt, szóval az már 550Ft, de a posta weblapján véletlenül sincs ám paypal, mert az működne, utalni lehet (ne) az 550-et nekik, de nem tudok, mert weblapjukon az jön vissza, hogy sikertelen tranzakció.
    Eltökölök vele fér órát, rápróbálok vagy 3x mire rájövök, hogy ez nem fog menni. Utána másnap elmegyek a postára (+1 óra), mondom a csajnak, hogy hoztam a 150Ft-ot meg az uzsorátokat, hoztam a papírt, amit önköltségemen kinyomtattam szóval itt a faxom meg csomagszám, meg amit még kitaláltatok rá, háááát azt nem lehet :DDD
    Mondom ehh? Hát azt ő nem tudja. Mit nem tudsz sötét gyökér?
    Ó hát azt ő nem tudja átvenni. Mit nem, a készpénzt? Ez egy posta nem? Pénztáros vagy nem? Ehh? Ó az lehetetlen, majd kihozza a kézbesítő postás és én annak fizessek, ha nem tudok utalni. Én nem tudok utalni? A ti weblapotok sz@r azért jöttem sötét gyökér!
    Hetekre rá jön a kézbesítő fizetek, mint kiderül + 500Ft-ot, mert az már utánvét, ha a kézbesítőnek fizetek és annak díja van külön besz@rsz, az feláras szolgáltatás náluk, hogy nem működik semmi szal a végére 650Ft-os szarra, ami eljött B+ több ezer kilométereket ugye ingyen Magyarországig... a végére a Magyar Királyi Posta felszámolt érte több mint egy ezrest.
    Egyszerűen hányinger minden, ami állami, de tényleg sic elmentek nyátokba, ezerhétért lett egy gumitokom, miután nem tudtam megvenni az aluljáróban instant tököm 800-ért egy random arabtól, mert az állami metrófelújítás évek óta tart és persze tosznak befejezni, naná, hogy az összes arab csődbe ment lent a csába, és lelécelt az aluljáróból. Azóta lett egy folt a telefon kameráján, kéne másik, ahhoz meg nem lesz jó a tok :DDD

  • Debilon

    addikt

    válasz Rivaul #84963 üzenetére

    ja, én is efelé hajlok, 15-25 környékén találtam újat, az olcsóbbakon nincs az az állítási lehetőség mint a gyárin

    na majd akkor megnézem service manual-t, talán benne vannak a teló méretei

    Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

  • Rivaul

    addikt

    válasz Debilon #84965 üzenetére

    Azzal egyszer állítod be a keménységet és soha többé nem nyúlsz hozzá. Én nem foglalkoznék vele. Emiatt írtam a mérési távot. Mérd le ésrendelj egy szimpatikus fixet, fele ennyiért. Legalábbis szerintem.

    Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz Debilon #84961 üzenetére

    Én is amellett vagyok, hogy nem érdemes. Most lehet, hogy pont a tiedhez nem, de sokszor tök drága a felújító készlet vagy legalább is olyan áron van, hogy az ember inkább elgondolkodik egy újon.

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

  • Rivaul

    addikt

    válasz RJ45 #84964 üzenetére

    Engem kicsit zavar a stílus ahogy ezt elmeséled, ne is haragudj. Szerencsétlen nem tehet róla hogy a M.posta egy balf@sz. Neki is egyszerűbb lenne az élete ha elvehetné a pénzed és oda adhatná a tokod. Olyanok hozzák (ott is) a szabályokat, akik az életben nem csinálták az adott folyamatot. Erről nem az alkalmazott tehet. Kicsit sok volt róla a negatív jelző számomra. Pedig semmi közöm a postához.

    [ Szerkesztve ]

    Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

  • Debilon

    addikt

    válasz sityupityu #84967 üzenetére

    hát ja, meg aztán végig gondolva tényleg az van, hogy nem is érdemes
    amit Rivaul is írt csere, aztán jó idő... amúgy sem kap terhelést, a csere után örök élet meg egy nap (nálam, munkába járáshoz)

    de valami kell, mert eléggé nem csinál már semmit sem, érzem rendesen :)

    holnap megmérem, köszi :)

    Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz RJ45 #84964 üzenetére

    Miért lepődsz meg? Tavaly nyár óta még az EU-n belüli vásárlásokat is terheli az áfa. Amúgy én sem tudtam, úgy világosítottak fel. :N
    Egy cseh helyről kellett alkatrészeket és egyéb motoros dolgokat rendelnem, és már a weboldalon ahogy rakosgattam a kosárba mutatta, hogy mennyi áfa fog még rámenni, ugye a mi esetünkbe 27%. Tehát egy cseh székhelyű raktár, és európai gyártású utángyártott alkatrészekről van szó, nem a távol keletről behozott dolgokról. Ez van.

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

  • draco31

    veterán

    Hello!
    Öcsémnek Malaguti F12-ese van, vizes digitális. Gondolom nem kell mondani mennyibe kerülne egy új kilométeróra meghajtó. Próbáltam már javítani egy leírás alapján, de csak ideiglenesen működött. Most viszont Alin kalandozva találtam ezt. Ha sikerül megoldani a rögzítését, akkor kellene működnie nem? Ugyan így 3 szál vezetéke van a gyári megoldásnak is.

    ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\

  • RJ45

    junior tag

    válasz Rivaul #84968 üzenetére

    Tegyük fel csak utalni lehet. Ott ül egy csekkleolvasó előtt fél méterre. Mi a csekk? Készpénzátutalási megbízás. Mit nem tud megoldani? Tipikusan az az ember, akinek ha nem írod le mit kell csinálni lépésről lépésre akkor elakad. Ha a képernyő közepéről átkerül a szélére, amire kattintani kell elakad. Ha levegőt kell venni elakad. Ha ügyfélként elmondod neki mit kell csinálni sem csinálja meg, hiába azért ül ott, mert fél, hogy jaj mi lesz... Lehet ilyeneket alkalmazni negyedáron, csak akkor miért nem ingyenes a kézbesítőnek fizetni? Mitől lesz akkor a 150-ből 1050? Mi a szolgáltatás, amiért engem levesznek 900Ft-al? A semmi?
    Mert az, hogy ott ül egy zombi, aki nem tud segíteni az még nulla se, az mínusz. Mert akkor álljak otthon őrt egész nap, mert fizetni kell majd a kézbesítőnek, aki egész nap jöhet bármikor és ha elmegy akkor cseszhetem, mert nem dobja be csak az ingyenes csomagot, tehát amit ebben az időben keresnék máshol azt bukom.. Odamegyek a postára, hogy ezt megelőzzem ott állok előtte kezemben a pénz és képtelen segíteni, amikor minden tárgyi eszköz adott, ott van előtte és még én sajnáljam, mert képtelen használni? Bocs, de ez az a matek, ami nekem nem jön ki. Sehogy. Ott a telefon is előtte, de segítséget sem tud kérni. Tipikus szerencsétlen, akit vagy azonnal otthagysz, vagy csak felbacod magad rajta és utána hagyod ott. Szalag mellé való filléres ember, a szolgáltatás meg drága.

  • mumtaz

    senior tag

    Üdv srácok.

    Újra adásban. :D

    Tervezem a Március 15 hosszú hétvégén, hogy 3 év után talpra állítom a Jetforce-omat.
    Biza 3 év telt el, mióta le lett támasztva. Nem kicsi beruházás, tekintve, hogy mekkorát emelkedtek az alkatrész árak köszönhetően a Covidnak, meg az alapanyag hiánynak, stb.
    Már akkor is csak kapkopdtam az államat a földről, amikor láttam, hogy az az Airsal henger, amit 4 éve vettem 38000-ért, most cca 76000. Pont a duplája. Mondjuk mindegy, mert most leginkább a gazdaságos működés miatt nem 70-es, hanem 50-es hengert kap. Azt megvettem még tavaly ősszel, de az is 54000 volt.

    Most állítottam össze egy kosarat Sracing-nél 97000-ért. És, ha azt vesszük, ezek sem vészes alkatrészek, viszont jól megdrágult az élet. Például:

    Doppler SX86 kuplung és kuplungharang - Ilyen kuplungom már volt, csak elkallódott valahol. :( Az SX86 harang viszont nem tudom, milyen lehet. E között, meg Naraku R-Vent harang között vacillálok, hogy melyikkel járok jobban.

    Doppler membrán (házzal együtt). Ilyenem volt, bevált.

    Malossi X-Special ékszíj. Nincs kérdés.

    Tun'R 315mm-es hátsó rugós tag. Sajnos muszáj hátsó rugós tagot cserélni, mert a gyári már kissé összeült a mázsa30 valagam alatt és volt, hogy sárvédőig felütött. Viszont ilyen formájában lemérni az eredeti hosszát elég nehéz. Neten meg sok helyen írnak 295-ös méretet, de van, ahol csak 275-öt és van, ahol 315-öt. Az lényeges, hogy nekem már úgy is fel tudott ütni, hogy alátéttel ki lett emelve + 1 centit. Ugye mivel Jetforce-ról beszélünk, ezért az 1cm a keréknél mérve jóval több "rugóutat" jelent, mivel ebben a rugózás "áttételezve" van.


    Meg vannak még apróságok, mint például kipufogó gyapot, vario görgők, stb. Igazság szerint a kuplung most gyári van benne és elvileg nem is kellene cserélni, mert jó, de úgy voltam vele, ha már úgyis egy rakat lóvét bele locsolok, az a ~25000Ft már nem sokat számít.

    Rendeltem még teleszkóp szimeringeket, mert azok meg eresztenek rendesen. Abból Athena-t rendeltem a Nagyvas.hu-ról, mert ez máshol nem volt, csak külföldön. De olyan brutális szállítási díjakat dobtak, hogy csak lestem. És mindenképp ezt akartam, mert erre cseréltem anno a másik jetforce-ban is és bevált. Meg ehhez jár a porvédő is, amit külön ebben a méretben égen-földön nem találtam. Így is vadászni kellett, mert gyakorlatilag mindenhol a 125ccm-es méretei vannak megadva a webshopokban. Az meg nagyobb egy picit.

    Gumikat is cserélni kell sajnos, mert az állásban szanaszét repedeztek. Metzeler Feel Free Wintec volt rajta, mert akkoriban esőben, meg télen is járkáltam vele. Ezt a gumit már nem gyártják (pedig jó volt a mintázata), meg nem is akarok én már télen mászkálni, de azért a nedves út előfordulhat, így most töröm a fejem, hogy milyen gumit vegyek.
    Nézegettem a MICHELIN CITY GRIP 2-t és Power Pure SC-t is. De bármi tanácsot szívesen fogadok.

    Vélemény? :R

    -=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

  • perge666

    veterán

    válasz mumtaz #84973 üzenetére

    Tyűha,jól bele fogtál már megint. :))
    Ki fogod azt a mocit használni? :B

  • Rivaul

    addikt

    válasz RJ45 #84972 üzenetére

    Tudod, te egy igazi ostoba bunkó vagy. Ugyan ezt csináltuk veled itt végig. Tizen magyaráztuk el mit csinálj a motorodda. Folyamatosan értetlenkedve, kezdted elölről a dolgokat mint ha nem is mondtunk volna semmit. Most is elmondom, hogy nem azért nem teszi meg mert nem tudja, hanem mert nem lehet. De csak ócsárolod. Hogy veszed a bátorságot hogy így minősíts embereket? Meg mi az hogy tipikus szalag munkás? Te így allsz az emberekhez? Tegnap még gondolkodtam rajta hogy szóvá kell-e nekem tennem vagy sem. De sok évet dolgoztam szolgáltató iparban és nehezen nyelem le, az ilyesfajta hozzáállást. Most viszont tökéletesen kirajzolódik, hogy te egyszerűen ennyire korlátolt vagy...

    Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

  • nyogo83

    Topikgazda

    válasz mumtaz #84973 üzenetére

    Welcome back! :C

    Bizony, akar egy ev kihagyas utan is tud az ember pislogni a mostani arakon, nemhogy 2-3 ev tavlatabol:(

    Az a teleszkop egy teljesen okes marka, anno Runnerhez hasznaltam olyat. Szerintem ha megjon a rendles, akkor mindenkepp azzal kezdd hogy beprobalod es legrosszabb esetben vosszakuldod. Nekem is volt ilyen problemam, hogy a gyari meretet nem tudtam kideriteni pontosan es nagy lett.

    Gumibol hatalmas kulonbseg nincs a ketto kozott. City Grip 2 talan vizes uton egy kicsit jobban viselkedik mint a Power Pure, de ha gondolod rakerdezhetek Kekholdnal hogy mik a visszajelzesek.

  • mumtaz

    senior tag

    válasz nyogo83 #84976 üzenetére

    Eddig is nézegettem azért az árak. Illetve azt, ahogyan szépen kúsznak felfelé. És azon is meglepődtem, hogy a szezonok végén sem mentek nagyon lejjebb.

    A telónál amúgy nem is az a veszély forog fenn, hogy nagyon kiemeli a seggét, mert elöl a lengőkarnál van ütköző gumi. Pontosan inkább azzal lehet baj, hogy ha be is fér, már alapból összenyomódik annyira, hogy kicsi lesz a rugóút. Viszont ugye az is gáz, hogy nincsen sok lehetőség. Ritkább az olyan robincs, aminél a felső csatlakozási pont nem szemes, hanem egy csavar van tengely irányban. Mert ugye a legtöbb robogónál a blokkhoz csatlakozik a rugóstag, ennél meg bent van elöl, ahogy a mellékelt képen látszik és elöl váz ül rá.

    A guminál hajlok a City Gripre. Néztem neten user feedbackeket és nem igazán van különbség.

    (A gép is francia, a Tun'R is francia cég, meg a Michelin is. :D )

    perge666: Ez nálam mindig így ment, ha elgurult a gyógyszer. Dehát kell. Egyrészt hiányzik is, másrészt ilyen üzemanyag árak mellett amúgy is jobb. Meg hát székes fővárosunkon keresztül nyargalászni autóval minden reggel nem annyira buli. Fusi melókhoz kell az autó, de bejárni a melóhelyemre tök fölösleges.

    Ok, a 70-es hengert bírtam meg szerettem azt a teljesítményt. Azért én azzal nagyon jól behangoltam a gépet, hogy 110 lett a vége. De akkoriban épp nem volt autóm, és eszementen simán lementem Újpalotáról akár Ráckevére is fusizni vele. De ez most már nem lesz. Munkába járni, meg ide-oda rohangálni elég lesz az 50-es henger is. Meg tartósabb is. Na nem mintha a 70-es airsal-hoz hozzá kellett volna nyúlni egészen a beázásig. Ugyebár akkor ment szét. Nem elkopott.
    Amúgy meg anno gyári hengerrel is ment 75-öt. Nem hiszem, hogy az 50-es airsal hengerrel szarabb lenne.

    Ellenben ugyebár van pár alkatrész, ami cserés. A kuplungharang gyári volt, de az, amit kapott tőlem úgy bekékült, ahogy illik. Szóval az csere. Membrán meg elhasználódott. Az ékszíj sem köszönte meg a 3 évet.

    Igazság szerint maga a kuplung az egyetlen, amire mondhatjuk hogy "felesleges lenne cserélni". De mivel úgy is rálocsolok most lóvét, nem hiszem, hogy az az összeg fog földhöz vágni a sok más mellett.
    Meg most már akkor úgy akarom rendbe rakni, hogy tényleg egyben legyen.

    A kérdésedre meg, hogy "Ki fogod azt a mocit használni?" a válaszom egyértelműen igen.

    Főleg a mostani időkben ez nem is kérdés. És ok, hogy ennek a beinvesztálásnak az összegén jó párszor tele tudnám tankolni az autómat is, de akkor is sok minden szól a javítás mellett. Egyrészt van, hogy 1,5 órát araszolok a városban és körbe menni sem jobb a helyzet. Másrészt hiányzik is a két kerekezés. :))

    [ Szerkesztve ]

    -=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

  • mumtaz

    senior tag

    Közben jutott eszembe, hogy anno csak írtam róla, hogy az Airsal hengerhez a hengerfejet is alakítani kellett. Az egy dolog, hogy a 70-eshez az égésteret is át kellett alakítani, de itt most nem is erről van szó. Hanem arról, hogy a gyári hengerszettnél a hengerfej tömítés helye a hengerfejben van kialakítva, Airsal szettnél viszont a henger öntvényében. A hozzá adott airsal hengerfej pedig a karburátoros változathoz van, injektoroshoz nem is gyártanak. Ebből következik, hogy itt is alakítani kell. Erről írtam anno, csak képeket nem csináltam.

    Most az 50-eshez megint át kellett alakítanom egy hengerfejet, de van egy gyári hengerfejem, így egymás mellett most tudtam képet is csinálni, ahol látszik a különbség:

    Meg itt van az új henger is:

    [ Szerkesztve ]

    -=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

  • perge666

    veterán

    válasz mumtaz #84977 üzenetére

    Értem én ezt a motoros mizériát,én télen is motorozok,pedig eddig megtehettem volna hogy kocsiba ülök mert volt 2 kocsi a háznál. DE! Mivel nem használtam ezért sógoromnak ajándékoztam. :))

    Amiket hallok hogy nyárra mennyire tervezik felvinni az üzemanyag árakat,nem lennék meglepődve ha a kismotorok árai is megháromszorozódnának. :U
    Addigra nekem sem ártana beszerezni még egy tartalék motort a Senda mellé. :DDD

  • mumtaz

    senior tag

    válasz perge666 #84979 üzenetére

    Hidd el, hogy lesz itt ne mulass.

    És gáz, hogy itt most minden összejött. Felmentek az üzemanyag árak. Az vitte magával már így is szinte minden kétkerekű árát. Az meg az alkatrész árakat is. És ehhez jött hozzá az alapanyag hiány. Az is vitte fel az árakat. Ráadásként ugye autók sincsenek szinte az alapanyag hiány miatt. Viszik a használt autókat is, mint a cukrot, így azoknak az ára is felment, meg hiány van belőlük is.

    Itt most egy csomó minden felvitte mindennek az árát.

    Szóval az üzemanyag árak miatt kétkerekűekből is vagy hiány lesz, vagy az áraik mennek még tovább felfelé. Azon sem lepődnék meg, ha aztán meg a városban nem a suzukis nénik miatt kellene vigyázni, hanem, ha Ők is átszállnak valami kétkerekűre (motor, roller, bicikli, banyatank). Az EL-GO-ról nem is beszélve.

    -=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

  • RJ45

    junior tag

    válasz Rivaul #84975 üzenetére

    Butaság. Ha azért kapnám a fizetésem, hogy robogót szerelek, akkor lenne helyes a párhuzamod. Nem várom el, hogy mindenhez is értsen, de ha ez a munkája, mert szabad akaratából ő maga ezt a munkát választotta a sok közül, akkor tanulja meg! Bocs, ha valami személyes érintettség okán a lelkedbe gázoltam, de attól nem én leszek korlátolt, ha te kitalálod, hogy egy postán nem lehet csekket feladni. Ez viccnek rossz. Annyit kellett volna tennie, hogy ír egy csekket miután megkérdezte a saját munkáltatóját, hogy ilyenkor mit írjon a csekkre. Értsd meg olyan nincs, hogy utalni lehet, de csekket feladni nem lehet, mert a kettő tök ugyanaz.
    Nem arról van szó, hogy nem kapott tárgyi eszközt hozzá, mert ott van előtte minden, ami ehhez kell. Nem arról van szó, hogy a főnöke nem engedi, mert nem tiltja semmi. Arról van szó, hogy nem tudja mit kell csinálnia a saját munkahelyén, a saját munkakörében és mindenkit lebunkóz, aki ezt nem tapsolja meg.
    Arról valóban a posta tehet, ha olyan embert alkalmaz, akinek nincsenek meg a szükséges kompetenciái, csak mert szarrágó rendes bért fizetni. Ezt értem. Ettől viszont még az alkalmazottat magát azért nem tudom sajnálni, mert ő is felismeri önállóan, hogy nem alkalmas a munkakör betöltésére és kereshetne másikat, de lusta. Nem mond fel. Úgy dönt, hogy ha nem rúgják ki, akkor ő ott fog szenvedni (miközben itt BP és környékén 1000 másik állás van ilyen bérrel) egy olyan munkakörben, amit képtelen ellátni normálisan. Ő dönt így. Miért kell arra várni, hogy kirúgják? Nem tudja, de erre vár.
    Miért nem mond fel magától és megy olyan helyre, ahol nem kell lebunkóznia senkit? Érted, nem az a boldogság titka, hogy arra várunk a munkahelyünkön, hogy kirúgjanak a hozzá nem értésünk miatt és közben egymást bunkózzuk le és szó nélkül hagyjuk a vacak minőségű szolgáltatásokat. Ez a boldogtalanság titka.
    Szerinted (ha jól értem) az a boldogságunk titka, ha én nyelek ott egyet és szó nélkül hagyom, de attól én nem leszek boldog, mert egy alkalmatlan ember aznap kevésbé szenved a saját munkakörétől. ( így is meg úgy is szenved majd másnap is, mert alkalmatlan)
    Sajnos az tény, hogy én csak attól leszek boldog, ha nem kell egész nap a qrva kézbesítőre várni. :DDD Amikor valaki abban talál önigazolást a saját lustaságára, hogy az ügyfelek az ostoba bunkók, akkor csak önmagát kínozza. Azért sok a bunkó mert nem győzi le a lustaságot és nem keres másik helyet. Keresni kell! Ez itt BP közelben ilyen egyszerű. Ha Szabolcsban lennénk és 10km-es körzetben nem lenne másik állása megpróbálnám sajnálni. Így bocs, de nem fogom megtapsolni ezt a teljesítményt, ezt a szolgáltatást, ezt a drága semmit csak, hogy sajnálhassa magát tovább.

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz mumtaz #84973 üzenetére

    Hali!

    Jó az SX86 harang, sokszor használtam ezt a szettet.
    Egyébként azt néztem, hogy nem mindennek ment föl annyira az ára. A hengerárak nem kétség, azok brutál módon megemelkedtek, de az említett harang már 4-5 éve is simán volt 18 környékén, vagy valahol még több is. Ebből kiindulva annyira nem is durva az ára. A malossi szíj sem olyan vészes, korábban sem volt sokkal olcsóbb.

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

  • mumtaz

    senior tag

    válasz sityupityu #84982 üzenetére

    Bocs. Eléggé általánosítottam.
    Így az összköltséget nézem és így a "sok kicsi sokra megy". Amikor utoljára vásároltam hasonló összetételben, meg most, így összeadódik a sok kicsi. Így legalább 40000-el több lett, mint mikor legutóbb vettem.
    És ha ehhez összeadom hozzá a hengerszett árát is, akkor meg az összeg brutális.

    Én sx86 kuplungot még 14000-ért vettem. Igaz, azt vagy 4 éve, ha nem 5.

    Tehát itt a végösszeg az, amin kinyilt a csipám.

    [ Szerkesztve ]

    -=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

  • Rivaul

    addikt

    válasz mumtaz #84977 üzenetére

    Én is lassan kezdem a kis Amico összerakását. Eddig 70-es hengert akartam, de nekem is nagyon az 50 fele hajlik a mérleg nyelve. Igazából a főtengely legyen bent. Abból elég combosat vettem. Ha másképp áll a helyzet, akkor majd mehet rá nagyobb.

    Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz mumtaz #84983 üzenetére

    Persze, amúgy igazad van, minden nagyon drága lett. A henger árak kifejezetten.

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

  • mumtaz

    senior tag

    válasz sityupityu #84985 üzenetére

    Most mindegy. Pár apróságot azért én is be-be vásárolgattam, mióta leraktam. A beázás akkor 3 éve a henger tetejénél 0,3mm-el növelte az átmérőt. El lehet képzelni, mennyi víz juthatott be. Ugye elverte a hajtókar csapágyat és a főtengely csapágyakat. Így lett véve egy utángyártott főtengely. Hogy ez mennyire lesz jó, a jó ég tudja.

    -=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz mumtaz #84986 üzenetére

    Hát az attól függ, hogy milyen főtengelyt vettél bele. Zsebbe nyúlva ugye a gyárinál még jobb/tartósabb főtengelyt is lehet venni, amik a racing konfigokhoz készülnek.

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

  • BLUE TORNADO

    senior tag

    Sziasztok!
    Van valakinek Piaggio Typhoon New
    Aprilia Sport City One
    Aprilia SR (2012-2017)
    Derbi Variant
    Piaggio NRG (2007-2015)
    Vespa Sprint 50 (2014-2018)
    Vagy esetleg bont valaki ilyet?
    Az alsó gázbowden gosszúsága érdekelne (ami a karbihoz megy), mert az enyémben ki van szálkásodva a huzal és szeretném lecserélni. Szétszedni meg nem tudom, mikor lenne időm, hogy megmérjem. Hátha valaki bont, vagy tudja a hosszúságát.
    Az Oem-Parts-on sajna nincs fent a mérete.
    Előre is köszi a segedelmet :R

    Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?

  • mumtaz

    senior tag

    válasz sityupityu #84987 üzenetére

    Na amit vettem, az nem az. Bő 2 éve vettem. Előtte nem nézegettem főtengelyeket ehhez, mert nem kellett. Amikor vettem, csak az volt elérhető (a Malossi-t 100+ ezerért hagyjuk). Most mondjuk lenne némi választék, de mindegy. Asszem egy "101 octane"-t vettem Egünél.

    -=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

  • Debilon

    addikt

    válasz Debilon #84969 üzenetére

    az azért durva, hogy ugyanaz az YSS OEM teló a Kymco-ban egyik helyen 15300+posta, a másikon meg 32.000 28.000+posta

    Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

  • vik0717

    tag

    Szaisztok,

    50-es robogó vásárlása előt állok. Leginkább 2 üteműt szeretnék. Olvasgattam a fórumot és többen is említettétek, hogy japán belpiacos nem biztos hogy a legjobb választás, itt név szerint suzuki lets2 re gondolok. (ebből találtam egyet 150-ért neppertől). A kérdés az lenne, hogy ugyan ez vonatkozik a honda diora is, vagy ez már nyugottaban lehet vásárolni, ez is csak japán belpiacos, és nincs hozzá alaktrész, vagy jobban elérhető?

    Előre is köszönöm :)

  • Rivaul

    addikt

    válasz vik0717 #84991 üzenetére

    Leginkább blokk alapján ajánlunk robogót venni. A többi inkább külsőség. Persze az is számít, de lényegesebb hogy legyen hozzá alkatrész és olyan is aki ért hozzá. +Megbízhatóság. Minarellik, Piaggiok és a Honda ami érdemes választások. Suzukit nem ajánlanám ezek fényében. A Dio egy jó kis motor, van is hozzá minden. Legalábbis a többségéhez.

    [ Szerkesztve ]

    Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

  • teleahocipöm

    senior tag

    Honda Dio karbi uszó aljának, párhuzamosan kell álnia a karbi aljával?

  • ot93

    senior tag

    Üdv!
    Kicsit hosszú lesz, néhány kérdés, történet, elmélkedés... :D

    Még friss vagyok a klubban, kb. fél éve van motorokhoz közöm, de már megtörtént a baj...
    Nyár közepe-vége felé kezdtem a motorozást egy Suzuki DR 125 SM nyergében, kb. 3500km-t mentem vele az esetig...
    Február első napjaiban egy "hoszabb" útra mentem (140km oda-vissza), egyik legjobb motorozás volt, idő sem volt rossz, >10fok napos száraz, de pont félúton kijött elém egy autós, de olyan módon, hogy máig sem értem, hogy hogyan hozta össze. Megállt szemből a felezőn (tőlem jobbra lévő parkolóba akart beparkolni), de az utolsó pillanatokban elindult, hogy beparkoljon. Értelemszerűen míg a felezővonalról áthajtott az én sávomba, az másodpercek kérdése...
    Sajnos a motorban és bennem is kár keletkezett... :(((
    Az első lökhárítónak mentem neki még éppen, majd ő még oldalról meglökött így elestem. Az ütközés után a következő dolog, hogy már földön vagyok... Lábfejem ujjközépcsontjából kitört több darab csont (elvileg szerencsére nem tört ketté teljesen), nyílt vágás stb. ... A motor eleje és oldala sérült, szerencsére nem tűnik nagynak a baj, de még nem tudni, hogy a villa illetve váz sértetlen-e. Idomok, festés, apróságok sérültek de szerelő még nem látta. oemparts meg társai magas árakat mutatnak, márkaszervizben jobb árakat szoktak mondani?

    néhány felvetődött kérdés:
    1. Előzetes érdeklődés alapján nem biztos az sem, hogy lesz minden alkatrész. Ilyen esetben mit csinál a biztosító? Mert tegyük fel amit tudnak kijavítanak szervízben és kifizeti a biztosító, de amit nem tudott beszerezni a szerviz, annak értékével mi lesz? Talán akkor számla + további összeg a többire?
    De én azt sem értem, hogy egy 10 éves motorhoz, hogy hogy nem biztos, hogy kapható alkatrész... :F
    2. Másik kérdésem, hogy az alkatrészek mennyire csereszabatosak a motorokon? Azt már tudom, hogy ilyen kormánymarkolat, fékkar, kuplungkar stb. nagyjából az. De mondjuk teleszkóp alkatrészek? Meg olvastam itt, hogy ilyen motorhoz olcsó az alkatrész. Ezt hogy kell keresni mert zömében csak a gyári alkatrészeket látom, amik nem mondhatók olcsónak,
    3. Ha pl. a villa görbült, az mindenképpen cserés?
    4. bukósisak csak minimálisan karcos, főként plexije, de ez esetben a sisak akkor cserés nem? Tehát biztosítónak illene kifizetnie, nem? (de ez is marhajó, hogy újszerű volt még, mint ahogy a kesztyű is, ami kb. 3 hónapot szolgált)

    Én egyébként szeretném ha olyan lenne a motor mint esés előtt, mert szép, megkímélt volt. Ez már teljesen nem hozható vissza, mert a szép blokkon most ronda karcok vannak.
    Nekem meg a járással van bajom, mert 2 hét gipsz után kivették a varratokat, de nem hajlik még annyira ami már elfogadható lenne...
    Más is járt így, hogy már az elején ilyen baleset éri? Egy 250-es motorra akartam váltani hosszabb távon, de most megijedtem azért, mert még szerencsésen megúsztam, sokkal súlyosabb is lehetett volna a dolog. Én eddig is tudtam, hogy a motorozás veszélyes, óvatosan is közlekedtem, aznap is direkt kisforgalmú útvonalon mentem kerülővel (mondjuk a kerülő mindig összejön, ha nem akarom akkor is :D). Megmerem kockáztatni, hogy a saját hibámból sosem történne esés, de ezek után sosem tudhatom, hogy milyen ártatlan esetben történik baj. Utólag visszagondolva lehettem volna illedelmes és megállhattam volna, hogy segítsem bekanyarodni...
    Olvastam valahol, ha több intő jel van motorozás közben, akkor jobb ha inkább haza megyünk és aznap hanyagoljuk a dolgot. Hát igazából előtte pár perccel egy teherautó akart kijönni elém, de ott időben tudtam reagálni és nem is volt igazából baj... De már terveztem, hogy elindulok haza felé, ami már nem történt meg, hanem 3 nap kórház...

    Eladó: Sony HDR-AS20 akciókamera - 10k

  • FeniX-

    aktív tag

    válasz ot93 #84994 üzenetére

    Halihó, előszöris jobbulást kívánok (kívánunk) és reméljük, hogy nyom nélkül fel fogsz gyógyulni az összes harci-sérülésből s idővel a járásod is normális lesz.

    Az alkatrészekre nem nagyon tudok mit mondani, én bontóban, ebay-ről próbálnék meg szétnézni.

    Amit a veszélyes üzemre írtál. Ez igazából szerintem mindegy, hogy egy 120 kilós motorral, 90 kilós kisrobogóval, vagy 200 kilós nagymotorral mész, ugyanúgy megtörténhet bárkivel. A sebesség a lényeg elsősorban. (csomó videót látni frutyúbon is, ahol lakott területen belül 70-el megy, mert "teszteli" a motort)

    Sajnos statisztikai alapon bárkinek benne van egy akármilyen baleset. Én pl. bicajra váltottam utóbb, és vmelyik reggel majdnem elcsapott egy kanyarodó dobozos furgon, mert gondolom hajnal volt még és nem érezte a pontos ritmust.

    Hiába megyek én csak 25-el, ha ő 40-el, ugyanúgy nagyobb sérülés is lehet belőle.
    Meg kell próbálni résen lenni és - ami a legfontosabb - nem táplálni magunkban a félelmet.

    Szerintem akkor kell "hazamenni", vagy átértékelni ezt az egészet, ha elkezdünk félni.

    [ Szerkesztve ]

  • nyogo83

    Topikgazda

    válasz ot93 #84994 üzenetére

    Szia!

    Ha egyertelmuen az jott ki, hogy az autos a vetkes es a biztositonak kell fizetnie mindent, akkor ajanlom, hogy keress meg egy erre szakosodott ugyvedet.(van aki fix %-ert vallal, altalaban 20%, van motoros ugyekben aki kedvezoen, de ezt majd kesobb, miert fontos).
    Ami a lenyeges es miert irom ezt: a motor seruleseit javitani nagyon nem javitanak(pl teleszkopot) hanem uj alkatresz arakkal szamolnak, amit a motor koraval bizonyos szazalekban avultatnak. Akkor is ha nem kaphato az alkatresz. Biztositonal ha bejelentettted, akkor egy karszakerto atnezi, nagyjabol egy gyorskar erteket kalkulanak es felajanljak kb keszpenzben. DE...ez az osszeg, koszonoviszonyban sincs azzal, amibol mondjuk uj/bontott alkatreszekkel a baleset elotti allapot rendbehozhato lenne, illetve ami karod keletkezett.
    Ekkor te elviheted egy szervizbe potszemlere, ahol normalisan felmerik mennyibe kerulne a javitas, ez egy sokkal nagyobb osszegre fog kijonni.
    A masik: a balesetben serult ruhadarabokat, vedofelszerelest, telefont, barmit nyugodtan szamlaval/barmivel igazolva leadhatod. Ugyanugy kotelesek fizetni. Ha a bukod koppant, ne is gondolkodj rajta, hogy ahh, ezt benyelem, nem szarakodok vele.
    De ami miatt irom a legelejen az ugyvedet: mivel 8 napon tul gyogyulo serulesed keletkezett, korhazi kezelessel, esetleges munkabol kiesessel/plusz koltseget okozva, egyelore nem tudni hogy maradando serulessel, ezert ennek bizonyos esetben ugyanugy van anyagi vonzata....
    Szoval ha normalisan akarsz kijonni a dologbol es mar megvan a hatarozat/biztositoi allasfolgalas hogy a masik fel volt 100%-ban a vetkes, akkor en mindekepp konzultalnek egy ugyveddel, ne hagyd magad apropennzel lerazni.
    Ne riasszony el, hogy ugyved, meg stb, jogi hercehurca, mennyibe fog kerulni, stb. Sokkal,de sokkal jobban kijossz belole, mert a biztositok a kifizetes 60%-at ha lehet elsunnyogjak es le fogjak elso korben tagadni, hogy jarna utana penz. Tapasztalatbol mondom.
    Sokszor a bizotsitonak eleg, ha egy ugyved(vagy te, miutan ugyved kiokositott) kuld egy levelet, erre es erre hivakozva, egybol eszukbe jut, hogy jaaa, tenyleg, ezt is kifizetjuk.

  • vik0717

    tag

    Köszönöm a válaszod, megprobálok ezek alapjén nézelődni, eddig egy Honda dio AF34 jött velem szembe. Írtad hogya diok többségéhez viszonylag jó az alkatrész ellátottság, ez erre a modelre is igaz?

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz ot93 #84994 üzenetére

    Csak asszisztálni tudok ahhoz, amit a többiek leírtak. Ilyen esetben tök mindegy, hogy milyen motorral esel, nagy vagy kicsi, semmit sem számít. Ne vegye el a kedved a későbbi motorozástól, illetve nagyobbra váltástól. Az, hogy most neked a motorozásod elején már történt egy ilyen eset az nem azt jelenti, hogy a későbbiekben is fog. Valakivel élete végéig nem történik semmi, vannak akiknek 1-2 esete van, és vannak olyanok is, akik esnek kelnek szinte minden szezonban akár a saját, vagy akár más hibájából kifolyólag. Bár ha nagyon gyakran van, akkor inkább az előbbi. :)
    Meg kell tanulni, hogy vannak helyek ahol fokozottan óvatosan kell menni. Nem direkt csinálják, hanem sok esetben figyelmetlenek, és egész egyszerűen nem veszik észre a motorost. Persze ettől ez még az ő hibájuk. Meg bizonytalanok, hogy átmenjenek-e vagy sem, és sokszor a sebességedet sem mérik jól fel. Én bevallom, hogy nagymotorral szeretek városon kívül lendületesen/gyorsan menni, de ahogy egy bekötőút és egyéb közelébe érek, inkább lassítok. A tapasztalat bizony ezt mondatja az emberrel. Hiába mész te a védett úton, ha a másik figyelmetlen mindenképp te húzod a rövidebbet a motorral. Ez van, ehhez hozzá kell szokni.
    Az ilyen babonákat, hogy intő jelek után inkább vissza kellett volna fordulni meg hagyd a fenébe, hülyeségek. Utólag kár rágódni ezeken. Volt, hogy még mielőtt kiértem volna a városomból a nagy forgalomba, vagy három ilyen intő jel (kijöttek elém) is volt a motorozásom közben. Akkor ne menjek soha motorozni, forduljak mindig meg? Pedig nagyköbcentis V2-es motorról volt az adott estben szó sportcsővel, tehát még hang is volt rendesen, és mégis megesik, hogy kijönnek elém. Ez van, egyszerűen motorosként fel kell készülni, hogy mindig, az átlagnál fokozottabb figyelemmel menj ezeken a bizonyos helyeken. Ha neked van elsőbbséged akkor se bízzál 100%-ban abban, hogy megadják az elsőbbséget. Pedig ugye a kresz jórészt a bizalom alapjain nyugszik, de köszönöm szépen, én motoron inkább maradok kicsit bizalmatlanabb annál, mint amikor autóban ülök. Amikor az a bizonyos bizalom nem jön össze és két autó koccan, akkor a legtöbb esetben sértetlenül kiszállnak és csak az anyagi kárral kell számolniuk, de ugye motoron teljesen más a helyzet. Teljesen más embert kíván, mint az autóval való közlekedés. Persze, papíron ha mindenki betartana mindent, akkor nem lennének balesetek. De mivel olyan nincs, hogy soha senki sem hibázik, ezért nagyon észnél kell lenni.
    Ahogy már leírták, a biztosítónak kutya kötelessége a motoros és védőruházatodat is felszámolni, egy normális biztosítónál ez nem is kérdés, alap dolog. Mondjuk nem is értem, van olyan ahol nem?

    Jobbulást és fel a fejjel. Hesegesd el a negatív gondolataidat. Amint a te és a motorod állapota lehetővé teszi ülj fel minél hamarább. Az a legjobb, hogy visszajöjjön a bizalmad.

    Én fiatalabb koromban az egykerekezéseim és a cross miatt nem egyszer hetekre kiiktattam magam, aztán alig hogy rendbe jöttem ugyanott folytattam. Igen, ilyen voltam. :) És ezen az esések sem tudtak változtatni. Csak a kor. 35 évesen még simán csináltam a hülyeségeket, aztán valahol 38-40 környékén kezdtem érezni és jöttem rá, hogy jobb ha abbahagyom az addigi dolgaim egy részét.

    Persze ezek a dolgok mind az én hibáim voltak, másnak semmi köze sem volt hozzá, mindent magamnak köszönhettem. Csak gondoltam leírom, hogy volt esés bőven gyerekkoromtól fogva biciklivel/motorral. Autós kontaktjaim is voltak, volt amiben én, és volt olyan ahol az autós volt a hibás. Mindegyikből tanultam.

    [ Szerkesztve ]

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz vik0717 #84997 üzenetére

    Igen, az AF34-hez is kapni mindent. Az összes dio-nak jó az alkatrész ellátottsága.

    [ Szerkesztve ]

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

  • teleahocipöm

    senior tag

    válasz vik0717 #84997 üzenetére

    Ha van is többnyire utángyártott és az vagy jó vagy nem. Pár hónapja cseréltem generátor állórészt, ami egyben van a jeladóval. Az állórésszel semmi gond nem volt, azon kívül, hogy a saruk vezetékekere krimpelése kritikán aluli, viszont a jeladót a helyére berakva beleütközött a lendkerék :/
    Tavayl november óta szívok, alig mentem pár kilómétert, mert nem tudok rájönni a hiba okára, mert amikor azt hiszem, hogy jó, már másnak nem működik.

Új hozzászólás Aktív témák