Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RJ45

    junior tag

    Hello, mindenki Yamaha Jog-hoz keresek megbízható szerelőt Dunakeszin, vagy a közelben, ahová még lábon elmegyek motorral.
    Ismer valaki ilyet?

  • RJ45

    junior tag

    válasz FeniX- #84152 üzenetére

    télen-nyáron használom ezzel járok most a vonathoz, ill. ahhoz közeli kertig 6 oda és vissza napi 12km
    foglalkozós már egy ideje a motor, csak "betegség miatt zárva" felirat volt kint a garázsajtón (itt a reptér felé van egy szerelő) emiatt vártam, de már hetek óta kint van és hiába, szóval már keresnék akkor inkább mást.
    apróságok, csak tudod összegyűlt
    vákumos benzincsap szerintem cserés nem zár rendesen, benzin van a motor alatt, nem nagyon sok, de mindig van egy kicsi. Nem nagy érvágás, csak büdös van emiatt a garázsban és jön fel onnan a házba.
    Persze mire észrevettem átáztatta a légszűrőházban a szivacsot, az is cserés lesz, mert hát oldja valamennyire. Máshogy vezettem a holmikat, azóta nem folyik rá, de folyik.
    Első kerék most kezdett el nyikorogni pár napja, lehet csak ahogy a fékbetét beleér a tárcsába és a hideg miatt? Fene tudja, de elég hangosan nyikorog ahhoz képest, hogy nem húzom a féket, hol jobban hol kevésbé, de főleg ha lassan megyek, 40 felett elhallgat. Csapágy nem kotyog, szépen forog, azt néztem
    Hajtómű olaj is tuti több már, mint 5 éves. Hidegen gázra megfullad, de lehet csak amiatt, hogy szakadt az O gyűrű az automata szívató alatt. Eddig elég volt hagyni pöfögni 1 percet és utána jó volt, de mióta hideg van már előfordul, hogy kereszteződésben induláskor is fullad gázadáskor, ami instant életveszély, de rittig nincs itthon az a méret O gyűrűből, pedig a szívató már tényleg kéne
    el van hanyagolva, bowdenek is ki lehetnek már szálasodva, érzem jeleit néha, gyertya fingom sincs mikori, nem is emlékszem. 2004-es a motor, SA16J, japán belpiacos, megy és megy évek óta. Egy rossz szavam nem lehet rá. Csak a repsol 2T-t kérte meg a benyát. Hazudok, egy szívócsonkot cseréltem úgy 6 éve, kaptam belőle gyári Yamaha-t akkor 5k-ért, de ennyi.
    kicsit törődni kéne vele
    olyan ember kéne, akinek van minden, vagy kirendeli egyszerre és egy nap alatt rendbe teszi

    [ Szerkesztve ]

  • RJ45

    junior tag

    válasz perge666 #84165 üzenetére

    Én azt írnám a törvénybe, hogy ami nem megy legalább 70km/h-val az ne lehessen motor, hogy megelőzzük a baleseteket.

    Mindig, de tényleg mindig kivétel nélkül akkor kerülök életveszélybe, amikor éppen megelőznek és hiába megyek, nem fogja fel, hogy megyek, mert bele van égve a sötét agyába, hogy "a robogót azt megelőzöm."
    Főleg fiatalabb nők. Katasztrófa, amit előadnak.

    Nincs hely, mert én megyek kb. 55-60km/h között és egy keskeny két sávos vacak alsórendű úton, amit nem lát be, mert 50 méterenként mellékutcák, ott sarok és kifordul valaki, de akkor is belekezd az előzésbe és nem fogja fel B+, hogy azért megyek a felező mellett , mert hullámos az aszfalt a szélén a busztól.
    És mi van? Persze, hogy jönnek szemből azonnal, mert éppen kifordult valaki és mit csinál? Nem lefékez és visszamegy mögém, nem hanem azzal a kb. 70-el elkezdi húzni rám a kormányt és szorít rá egy aszfalthullám tetejére engem aki azért megyek hatvannal, hogy bemehessek a felező mellé az egyetlen helyre ahol még nem szar az út.

    Persze párszáz méter múlva ott áll a lámpánál a hülye pitsa, ahol persze elmegyek mellette és 5 perc múlva már a hideg veríték a hátamon, mert látom, hogy megint mögöttem van.
    Nagyon hülye, nagyon béna, de mérlegelés nélkül meg akar előzni és miért?
    Mert egy barom állat kitalálta ezt a 45km/h korlátot és azóta ha robogót lát egy autós rá se néz az órára hogy mennyivel is megy az a robogó, csak előz egyből.

  • RJ45

    junior tag

    válasz macilaci78 #84167 üzenetére

    BP-n gyakrabban van lámpa. Elővárosi forgalomban pont a lámpákat kerülő autósok mennek ezeken az alsóbbrendű utakon "a kertek alatt" végig gyors hajtva. Szerez előnyt, mert tud menni 70-80-al végig szabálytalanul, de ritkábban is vált a lámpa, mint a belvárosban, meg mindenki befelé megy és emiatt torlódás is van, ezért a lámpánál utolérem, mert neki nem egyet kell várnia, mire átjut.
    A gond nem is az, hogy megelőz.
    A gond az, hogy nagyon béna, nem is vált vissza és teljesen képtelen forgalmi helyzetekben is belekezd és még neki áll feljebb, mert szerinte én vagyok a hülye, mert én mit képzelek, hogy sávot foglalok robogóval és takarodjak le az "út" szélére. Még neki áll feljebb, hogy 60-al megyek előtte 50 helyett és ezzel szerinte én őt feltartom a gyorshajtásban.

    Aki életében nem ült motoron és fogalma sincs milyen csak egy 10cm magas hullám élére ráhajtani ekkorra kerékkel annak hiába magyarázod, hogy a tapadás sem tökéletes reggel a hidegben és nagyon para.
    Hiába látom, (mert mindig látom előre, hogy nem fog elférni) ráfékezni is para, amikor kivág mellém, mert ha fékezek, hogy beférjen elém az állatja is maradok bent, mert nem fogok rámenni a hullámokon fékezés után sem, így ott talál az érkező 30-40-el fékezés után középen és pláne úgy érzi, hogy teljes joggal dudál, hogy én mi a rákot csinálok az út közepén 30-40-el. Éppen az életemet mentem a másik hülyétől, akiből ő csak annyit lát, hogy az is megelőzött és hát akkor ő is, de most azonnal engedjem el és innentől kezdve végig halálpara visszagyorsítani 60-ra úgy, hogy 1 méterre áll a seggemben a barom.

    Szóval ez a 45-ös korlát a robogósoknak ez egy életveszélyes marhaság a közlekedési kultúra miatt. Ha köztudott lenne, hogy minden motor képes menni 70-el eleve ki sem alakult volna, hogy a motorost meg kell előzni.

  • RJ45

    junior tag

    válasz sityupityu #84176 üzenetére

    Kölyökként magamnak fényeztem újra a bringa vázát, amihez előtte le kellett bontani mindent. Meg tudtam oldani, de motort nem szereltem soha. Nem kellett. Egy kormányváltós Verhovinát szereltem haverral ég tudja hány éve volt kb. 13 évesen, de két napig szereltük fél órát ment. :DDD Vasunk nem volt, soha nem cseréltünk ki semmit, csak tisztogattuk, meg állítgattuk. Valahonnan volt valami kis nafta és akkor motorozzunk és onnan addig szereltük, amíg valahogy csak beindult nagy nehezen és hát az fú, akkor addig mentünk amíg meg nem állt. Aznap még melegen ment talán, ha szerencsénk volt. :)

    Oké, a szívócsonkot ettől még nekifogtam és ki is tudtam cserélni magamnak, ez igaz de ahhoz nem kellett semmi olyan szerszám, ami ne lenne bárkinek otthon.
    Most a vákumos benzincsaptól máris fázom. Lehúzok valami csövet, berepedezik, akkor az is kell az sincs, van itt Dunakeszin egy Unix, oda lehet hogy meg tudom rendelni, de életemben soha nem szedtem szét ilyesmit. Letörik valami bilincs, az sincs. Érted, most, amikor leszedtem a szívatót, hogy megnézzem működik e 12V-ról levettem a polcról egy flakon karbitisztítót, hát nem kiment belőle a hajtógáz?! Féktisztító egyáltalán nincs itthon.
    Így azért nem könnyű, akár csak retkes lesz a kezem megfogok valamit, benzin utána bemossa a karbiba eldugul tőle csak még nagyobb munka lesz. Életemben nem csináltam, nem tudom mire kell figyelni, hol kell ledugózni. Biztos tök egyszerű, csak másodszorra, amikor már tudod. :)

  • RJ45

    junior tag

    válasz sityupityu #84184 üzenetére

    Talán ha lenne valami tyúbos hávtu. Ismertek olyat amiben a benzincsapot cserélik és végig tudom nézni? Szemre olyan a csap, mint a 3KJ-nek, de ez japán belpiacos SA16J, szóval egy csomó cucca nem stimmel a 3KJ-vel.
    Ezért is vagyok bajban, ha nekem kell rendelgetni.

    Meg hát típusismeret... Nem tudom van e pl. valami csavar ezen a típusú karbin, ami nekem van, ami pl. a benzinszintet állítja. Találomra nem állok neki eltekergetni, de az is megfordult a fejemben, hogy csak az folyik ki mindig, ami a karbiban van.
    Tettem alá kartont, hááát a folt ennek némileg ellentmond, viszont literek meg nem folynak el napok alatt sem. Digitális a szintjelző 6 egységes, gondolom egységenként 1liter, ha van 6 literes a tank, de lehet, hogy csak 5 :F Amikor az utolsó cella villog és úgy tankolok sem tudtam még soha 5-nél többet belenyomni.
    Mindegy egy cella magától nem tűnik el napok alatt sem ez a lényeg. Annyira nem folyik. Szóval nehéz megmondani mennyi folyik el, pláne, hogy párolog is gyorsan a kartonról.
    Az is eszembe jut, hogy a gázkarnál kiszálasodott és fennakad és amiatt folyik, de menet közben ennek jelét csak tapasztalnám, ha fent tudna akadni. Annyit tapasztaltam, hogy mintha nem lenne motorfék pár másodpercig, szóval ez lehet esetleg kezdődő szálasodás... elképzelhető, hogy nem egyből megy vissza koppig, mert ha koppig húzom a gázkart akkor ez bizos, hogy jelentkezik utána. Ha nem koppig húzom akkor viszont soha. Ez elég egyértelmű, hogy ott a végén valami szál lesz a sodrott huzalon...

    Mindegy ott indul a történet, hogy kéne egy fejlámpa, mert kb. semmit nem látok. Most, amikor a szívatót megnéztem egy állványos lámpát tettem fölé steck lámpa jeligére, hát-hát a semminél jobb volt, de ha éppen azt sem tudom mit csinálok tök jó lenne ha legalább látnám. :DDD
    Öreg vagyok már bohóckodni. Ha belekezdek szeretem tudni mit csinálok és mindent előkészíteni a műtéthez. Pláne hogy csak akkor van időm, amikor semmi nincs nyitva.

    Első keréknél fékbetéten kívül tud valami nyikorogni, ha nem kotyog a kerékcsapágy kell aggódni a nyikorgás miatt? Nem hallom egyértelműen közelről sem, hogy mi az ördög, csak az tuti, hogy az első kerék, de ezt még megkenni sem lehet szétszedés nélkül ahogy nézem.

  • RJ45

    junior tag

    válasz FeniX- #84195 üzenetére

    Van még a betéten, én is azt néztem először a rák tudja mi nyikorog, ma induláskor végig nyikorgott vagy negyvenig, aztán amikor hazaértem lefékeztem a kerítésig hangja nem volt lassítás közben sem, aztán kinyitottam a kaput és amikor legurultam a garázsba végig nyikorgott. Nem értem.
    Azt nem értem, ha a betét nyikorog csak attól, hogy hozzáér a tárcsához picit, akkor hogy tudok úgy lassítani néha, hogy nem nyikorog? Érted amikor éppen nem nyikorog, akkor miért nem nyikorog? Kicsit idegesít, hogy mi lehet még, de hát csak az lesz. Megforgattam a kereket a csapágy nem rág, nem kotyog. Nem tudom.

    Fejlámpát már bánom, hogy nem rendeltem kínait, amikor még nem áfázták. Valami li-ion beépített akksis kéne, ha már veszek, csak lebeszéltem magam, hogy minek az nekem. Úgy sem megyek én már túrázni, meg gondoltam szerelni sem szeretnék. Ide ilyesmiből mindig azt hozzák, ami a németeknél már eladhatatlan és még drágán is árulják. Franc se akar már ceruzaelemekkel vacakolni egy firssen vásárolt cuccnál, mintha 20 éves lenne.

    Ó látom ezen is már "házi" a bilincs szóval jól gondoltam, hogy ez szereléskor "fogyni" szokott, aha
    ...hát nem tudom, lehet kénytelen leszek. Magad uram, ha szolgád nincsen, de akkor ebből is venni kell. Akkor másik cső kell gondolom, aminek vastagabb a fala, hogy a meghúzott bilincs ne vágja be, akkor ha arra nem lesz jó a spirál, na azt hol a toszba veszek? A benzincsőre ilyen védő spirált vagy szoknyát vagy mi a tosz az? Tudod hogy ne kopjon ki a gumi ott ahol hozzáér valamihez...

    áááh, hát nem sok kedvem van szívni, pedig ez szívás lesz nekem, ha belekezdek úgy érzem biztos hogy lesz valami meglepi. Ez a "rugóacél" bilincs... hát ez, ezzel valami lesz, de a csavaros bilincset meg hogy nem húzod ehhez képest túl erősre... sehogy kell egy vastagabb falú cső

    [ Szerkesztve ]

  • RJ45

    junior tag

    válasz FeniX- #84199 üzenetére

    Vállalom. Elhanyagoltam. Mentségemre szóljon, hogy autó mellett sokkal ritkábban használtam. Meg hát nagyon hülyén is nézek már ki rajta. Emiatt még mindig csak 22.000 km van benne. Én a mostani állapotában sem adnám oda egy kínaiért egyébként. Még mindig olyan nyomaték van benne, hogy emeli a kereket. Az autóm gazdasági totálkár közelébe került, nem tervezetten és meglepően gyorsan eladtam. Venni azóta sem tudok jót, rosszat meg nem akarok. Szóval emiatt nagyon be lett fogva az öreg kis Jog és hát különösebb felkészítés nélkül.
    Eszembe nem jutna emiatt egy Yamahára azt mondani, hogy egy fochs. Nagyon nem. BP-n nem egy futár alatt látok olyat, mint az enyém a mai napig. Azt gondolom ennél jobb bizonyíték nem kell rá, hogy a típus amúgy jó.

    #84198astro12

    Mozog a féknyereg? Hmm, ez jó ötlet, ezt megnézem, a hideg miatt lehet, hogy a hőtágulás adta zsugorodás elég volt ahhoz, hogy a vibrálástól lelazuljon valahol. Néha nem értem miért vagyok ilyen ötlettelen, hogy azt úgy meg sem rángattam tényleg. :W
    Megcsináltam mindig is amibe belekezdtem, de a bringánál is volt emlékszem, hogy újra szét kellett szednem húzni a kónuszon, pedig amikor összeraktam meg voltam győződve, hogy patent. Nem mondanám magam bénának, de az a kimondottan aranykezű gépész sem vagyok az a baj. Vannak nálam ügyesebbek.

    #84200KTMHobby3

    köszönöm :R

    [ Szerkesztve ]

  • RJ45

    junior tag

    válasz NYPD #84213 üzenetére

    Szia Uram! Egy 70-es papírok nélkül vége van állapotban érdekel? :DDD

    #84212 Recon666

    Valami vázszám van még rajta? :) Én azt megkeresném a helyedben fórumozás előtt.

  • RJ45

    junior tag

    válasz FeniX- #84222 üzenetére

    Tökmindegy mekkora, ha nincs rajta rendszám akkor 50-esre köti a biztit. Az eredeti cuccai nincsenek nála, szóval tuti bukó balesetnél, mert fizetheti a teljes kárt zsebből és a rendőr is megcsekkezi. Itthon nem éri meg tuningolni. Akinek nem elég az 50-es, annak venni kell rendszámos 125-öt oszt jó napot.

  • RJ45

    junior tag

    válasz sityupityu #84225 üzenetére

    Tényszerűen arra hivatkozással, hogy érvénytelen a biztosítás a biztosító ki tud bújni a fizetés alól és neked kell fizetni a kárt. Ha nincs a motorra érvényes bizti a rendőr bírságot szab ki. Mindkettő így igaz.
    Lehet kötni motorbiztit, ami nem smkp bizti csak meg kell adni a rendszámot hozzá és az érvényes lesz, mivel csak az smkp bizinek van 50-es korlátja.
    Le lehet rendszámozni egy 70-es motort, részletkérdés, hogy 50-es e az alapja, ha megfelel a vizsgakövetelményeknek kaphat rendszámot. Az hogy hányan csalnak és kötnek smkp biztit olyan motorra, ami tuning miatt nem felel meg az smkp követelményeknek és a biztosító emiatt hányszor él a lehetőséggel és hányszor nem fizet más történet..
    Szerintem a való világban ahol 30.000 Ft egy díszléc egy autóra és direkt hármasával van rajta oldalanként, szóval akárhol, ha csak kis sebességgel találkozik egy mocival a kár több lesz mint egy 125-ös használt motor és a rá szükséges jogsi ára minösszesen. Ezért írtam, hogy nem éri meg tuningolni. Nyilván mindenki azt csinál amit akar.
    Csak közben tele lett az ország újonnan 12 milliós használt autókkal. Arányosan a 12 milliós ár egy részét fizeted újra amikor káresemény van. Ha beáll a sor és kiszúrja a biztosítózós gennyláda, hogy mész el a sor mellett és direkt bevág eléd szívsz, mert megfordulhat, ha nem tiltja semmi... Sokan "vadásznak", mert csalnak és a töredékéből javítják az autót annak, mint, ami kárigényt beadnak
    Ha hallani a motort és ugyanazon az útvonalon jársz simán lehet, hogy egyenesen vadászni fognak rád. Ha a fékhatás és a megfelelő fékút megvan akkor amúgy miért ne lehetne egy motor 70-es? Nyilván lehet. Mondjuk egy tini minden protektor nélkül 90-el nem tudom jó e ha megy, de nem kell nekem mindent tudni... Én is mentem 14 évesen nyélen Simsonnal, az is több volt, mint 60 és még itt vagyok.

    [ Szerkesztve ]

  • RJ45

    junior tag

    válasz Zoli bácsi #84245 üzenetére

    Az akksi kb. 1 évig bírja, de télen a fele a hatótáv. 1 év után már nyáron is a fele, télen meg a felének a fele. Nagyon gyorsan vége van. 300 töltést mondanak élettartamra, de hát mese az... Hidegben semmire nem jó, nem is látni ilyet télen.
    Nincsenek csodák. A jó akksi drága, megdobná az árát milla környékére... adják ezzel a szarral kétszázért, állandóan cserélgetheted.
    Akkor már inkább tankolj az akkuk árán. Nem szabad ezekért pénzt adni szerintem. Pont hidegben lenne értelme nem kimelegedni és megizzadni a bicajon, hogy aztán megfázz. Arra meg nem jó. Nyáron is igazából csak akkor, ha nagyon közel van a tó, különben minden évben vehetsz új akksit csak hogy párszor lemenj horgászni vele? Áhh, bohóckodás ez.

  • RJ45

    junior tag

    Ez a török Kuba márka nem csinál valami schwalbe szerűt nem tudjátok?

    Tetszenek ezek a török 50-es Kuba motorok. Autó mellé simán meg is venném, de így hogy most nincs autóm olyan motor kell, amire poncsóban fel tudok ülni, ha esik. Ez a robogózás ezért verhetetlen, mert szakadó esőben is porszáraz marad mindenem, még a hátizsák is, tökmindegy mi van rajtam.
    Van egy ilyen térd alatt tépőzárral átköthető poncsóm. Világbajnok. Menetszél se tud belekapni.
    De ettől a picurka keréktől viszont szabadulnék nagyon. Utálom.
    Ha ez a Kuba gyártana valami schwalbe-t simán rámennék. Újonnan 400-ért az én szememnek nem rossz ez. Még ha nekem kell vacakolni a láncfeszítéssel meg lelazul ezaz még akkor is. Legalább új és normális kereke van, nem ez a babakocsi felni, mint a Yamahámon.
    Csak hát ezen bőrig ázom, ha esik, valami schwalbe változat kéne.

  • RJ45

    junior tag

    válasz Tamás9x #84281 üzenetére

    Ez új, szóval olyan nagyon nem tudod rá locsolni a pénzt, mert garis. Gariban megjavítják ha valami lesz.
    De nem tervezem én ezt megvenni, csak nézegettem, hogy mi van ha odaadom most a Jog-ot valami futárnak és átülök valami Scarabeo klónra.
    100-200km-re van a kínálat 95%-a, olyan messziről meg nem veszek motort.
    Csak belefutottam közben ilyen lókupecekbe tudod, hogy lassan 10 éves kínai robogóért 350 ezreket akar, aztán mondom ne már gyerekek, hát ennyiért már új is van fogadok. Megnéztem hát 390-ért van ilyen Kuba például. Nagyot nem tévedtem.

    Sok a baj ezekkel a nagy kerekű robikkal, úgy értem messze is van, nincs ülés alatti tároló ezért doboz is kell rá ha nincs rajta és akkor még ott a lutri, hogy mit vettél, mennyit kell utána locsolni rá... hát nem indultam be egy hirdetésre sem. :DDD
    Csak neki kell fognom a benzincsapcserének a végén. Nem úszom meg. :N

    [ Szerkesztve ]

  • RJ45

    junior tag

    válasz FeniX- #84283 üzenetére

    Csak körülnéztem. Tél van. Scarabeo 7db hirdetés volt fenn távolság szerint sorban a második már 144km-re volt tőlem. Lényegében nincs. Egyébként a klónt nem úgy értettem, hogy kínai, hanem hogy ugyanúgy néz ki.
    Attól az még lehet Honda meg Yamaha is. Van egy 22k-t futott 2004-es Yamahám, nem fogok átülni egy kínaira csak mert csöpög a benzincsap. Hülye nem vagyok azért, csak nincs kedvem szerelgetni és ezért megnéztem mi a felhozatal ilyenkor télen, meg tudom e esetleg úszni.
    Ötvenesre szűrve (márka nem számít), távolság szerint sorba téve [link] ez van itt a közelben nagy kerekű, amire átülnék. A többi nagy kerekű az futár/postásmotor 300k feletti áron 50k feletti futással. Ennyit senki nem megy a környéken hobbiból, 50-essel túrázni sem nagyon szoktak. Szóval ha a szerelést akarom megúszni, akkor a 22k futású Yamaháról átülni egy öreg osztrák postásmotorra vagy valami BP-n pörgő futár levetett cuccára az nem valami nagy terv.
    Nem tudom mennyit adnának a Yamahámért, de gondolom 200k alatt. 7 kilót (+ doboz) meg sajnálok rá. Fél millát csak azért, hogy ne kelljen egy benzincsapot kicserélnem... érted azért ennyire lusta nem vagyok. :)

    #84286Zoli bácsi
    Röviden szar. :DDD Azért ennyire ne mossátok össze így, hogy ha az szar akkor a Kuba is szar. Lehet valaki tényleg gondolkozik ilyen Kubán. Egy új lánc azért természetes, ha nyúlik valamennyit. A kábelezés és a csapágyak az már inkább gáz, ha vacak, ebben egyetértünk.

    [ Szerkesztve ]

  • RJ45

    junior tag

    válasz FeniX- #84295 üzenetére

    Félreérted, nekem nem kell vagy muszáj eladnom. Ha hozzá sem érek sincs semmi. 2 hónap alatt ha nem cserélem ki a benzincsapot akkor elfolyik egy lityi benzin? Persze annyi se, de ha annyi elfolyik akkor mi van? 500Ft, és? Ha akarom lexarom. Megy a motor, megy és megy most is.
    Covid óta 2x annyi futár van BP-n. Kereskedő? Viccelsz? :DDD
    Akinek itt BP közelben kereskedő kell, hogy eladjon egy ilyen keveset futott ötvenes Yamahát az simán hülye. Már miért adnék én oda egy százezres árrést egy kereskedőnek? A futárok álma az én mocim, SA16J típus egyébként. Tudod mikor jön legközelebb konténer Japánból? Egyenesen vadásznak itt az ilyen belpiacos motorokra. Nem véletlenül, az enyémnek se volt még baja soha. Nem kellett megbontani. Szerintem ahogy felteszem csörög a telefon még télen is.
    Csak ugyanazon okból amiért eladnom könnyű lenne, másikat venni itt a közelben már jóval nehezebb ügy. Kecskemét az nekem már 114km Dunakesziről. Ha onnan elhozom, akkor az már futón van. Onnan meg, hogy futón van már tökmindegy, akkor már ennyi erővel országosan is kereshetnék nem azon a +5000 forintnyi gázolajon fog múlni... Nyilván nem fogok száz kilométerekre elmenni megnézni valami kis köpködőt. Nem életszerű. Más sem megy el, ezért nincs itt a környéken kínálat tél közepén.
    Nem rossz a Malaguti, de ugyanakkora a kereke, mint az enyémnek. Érted, nekem más bajom nincs a motorommal arra átülnöm kb. semmi értelme. Minek?

  • RJ45

    junior tag

    válasz macilaci78 #84298 üzenetére

    Értelek. Én "B"-vel motorozom, de nézegettem én is ezt a könnyítettet, hogy akkor azzal mit lehetne. Akkor láttam 1000EUR környékén gyönyörű, de tényleg ilyen patika 2-3k km-t futott Honda Wave-eket németeknél. Az 110ccm pont jó lett volna. Körváltós és? Nekem személy szerint semmi bajom a körváltóval szvsz az egy jó moci.
    Csak akkor még megvolt az autóm is és lebeszéltem magam, hogy á mi a fenének csináljak én már jogsit, bohóckodjak itt a láthatóságiban, aztán most meg milyen jó lenne... Ez van, nem vagyok orákulum.

  • RJ45

    junior tag

    válasz FeniX- #84303 üzenetére

    Én még az a gen vagyok, aki gyerekként Simson, Verhovina, MZ tudod ilyenekkel mentünk nulla papírral és ezeknek a vezetése meg az egész az állandó „menekülés” így adtak egy bizonyos élményfaktort akkoriban, amire mosolyogva emlékszik vissza az ember. Amikor megfogott a rendőr kivette a szelepet és bedobta a tankba. Nem volt mobilod, szépen hazatoltad. Á mai kölykök nem értik ezt, hogy ez hogy ment.
    Évekre rá egy Innován még azt mondtam, hogy ez nem rossz, de nem mertem már papír nélkül megvenni, már benőtt addigra annyira a fejem, 50-es meg nem volt belőle az eladónál. Aztán megvettem ezt a Jog-ot, de … hát lehet, hogy nem leszek itt népszerű ezzel, de számomra az élvezeti értéke annak, amikor én ezt vezetem az első pillanattól kezdve nulla. Nem találtam benne semmi szerethetőt. Teleportálni tök jó a városban, de amikor valaki ilyesmit piszkálgat és megy vele mittom pályára az nem igazán jön át nekem, hogy miért pont robogóval követi ezt el. Biztos jó neki, de egyszer nem gondoltam rá, hogy tennék fel jó gumit és akár csak bedöntögetném ezt a Jog-ot a kanyarokban. Minek? Valahogy nem vonz a gondolat sem. Mást jelent nekem a motorozás. Haverok vittek GSXR1000, SV650 stb. nagyobb modern motorokon, fú utáltam. Nem tudom, most vagy utálok hátul ülni mindenen, vagy nem nekem való az erősebb motor, de nagyon gyűlöltem. Fú nagyon, alig vártam, hogy leszálljak.
    Ha nem szórakoznának és azt mondanák, hogy 30 éves kor felett vezethetsz „B”-vel 125-ig bármit, azt kész, akkor tuti, hogy vennék motort. Mert azért úgy csak bennem maradt, hogy jó lenne, de így, hogy még menni kéne tanfolyamra meg vacakolni… mindig az van tudod, hogy autó kell, mert nem tudom másképp megoldani az életem és akkor már autó mellett meg már pláne háttérbe szorul a motor. Az én szememnek az a Malaguti, biztos annyi, biztos igazad van és 12” de hogy most az vagy a Jog nekem valahogy tökmindegy. Én arra se ülnék szívesebben, ugyanúgy csak ülnék rajta szenvtelen, amíg oda nem érek azt kész.

  • RJ45

    junior tag

    válasz FeniX- #84307 üzenetére

    Nekem ez az egész szabályozás valahogy mindig csak útban volt. Értelmetlen marhaság. Van a hátsó szomszédomnak valami öreg kavája. Nem is tudom pontosan, mert nem látom csak hallom. Tudod, amikor úgy szét van valami fokolva vagy az ég tudja, de az a motor az olyan idegesen jár… egyszerűen hipnotizál a hangja.
    Semmit nem csinál, csak alapjáraton jár. És ülök a kertben, hallgatom és így... ahh B+ vidd már innen, mert mindjárt átmászom és megtépem. És akkor kigurul vele az útra, amiről pontosan tudom, hogy végig van rakva minden sarkon 30-as táblával, hogy ne tudnám, hát itt lakom, ha nem repülök, akkor ezen gyorshajtok minden nap a robogóval. Nem azért gyorshajtok, mert sietek, hanem mert tél van, egy lélek nincs kint, egy két sávos út közepén megyek motorral a felezőnél mégis mi a faxért mennék 30-al? Értelmetlen a szabály.

    És kigurul nyáron a kavával, amikor a járdán mennek a 3 évesek a kis rollerükkel és annyit hallok, hogy veep-veeep-veeeeee-vöööööööö és akkor ez így pont 29 és fél volt a sarokig. Mindenki pontosan tudja, hogy teljesen mindegy mit írunk a papírra ez fog történni, mert egyszerűen nem történhet más. Hipnózisban van a csávó.
    Mindenki tudja, hogy a hülye szülő az mindig ott lesz és be fog írni az önkormiba és telerakatja táblával az utcát, mert ő sétál és nem akarja fogni a gyereke kezét közben.

    Mind értem csak ezzel párhuzamosan a legvégén velem bicskáznak, ha nem 50ccm-en ülök hanem 110ccm-en. Velem, akinek az minden vágyam, hogy egy nyomorék sávot foglalhassak és 90%-ban magamtól szabálykövető vagyok. Hogy most 30-35 vagy 40 éves kor felett lehet vitázni róla, de el kéne felejteni a csába ezt az 50-es korlátot. Ott a statisztika hány balesetet okoznak a 20 évesek meg a 40 évesek, nem hiszem el, hogy nem lehet elfelejteni.
    De nem és akkor nem elég, hogy gtk-s lett az autóm még ezen az 50-es xaron kell ülnöm vénségemre és lehet nézni a hátsókereken a hézagmélységet. És megállít és megnézi, jaj akkor B+ nézd meg.
    Menjek tanfolyamra, de mikor? És persze közbejön valami és akkor én vegyek emelt díjas pótórát. Mert azt pótolni kell. Ó, anyád. Persze hallom a sztorikat, hogy volt az út szélén valami, ami miatt sávot váltani nyilván nem kellett, de elment mellette és nem indexelt és akkor ezért buktatták. Magyarul szórakoznak ott az emberrel. Áhh, kapják be.

  • RJ45

    junior tag

    válasz FeniX- #84311 üzenetére

    Fene tudja, picit ilyen álaggódásnak érzem, amikor látom a videókat, ahogy olasz kölykök hárman lógnak egy robogóról, aztán mennek minden irányba és hát nagyon nem ötvenessel. Mi lenne itt, na mi, lehet hogy semmi. Engedjük, hogy nagy motorokkal közlekedjenek városban, de most ha a szívemre teszem a kezem. Ha egy vasnak ilyen igazi mocskos hangja van vajon meddig tudom megállni, hogy ne húzzak oda neki? Lehet ,hogy 3 sarokkal tovább bírom, de ott is 50 lesz a limit és lehet, hogy csak pár másodpercig, de amit menni fogok az nem 50 lesz és ezt mindenki tudja és mindenki csinálja. Aki ilyen motort vesz az odahúz néha, nem állja meg és nem is nagyon lehet.
    Szóval ha ezt engedjük, márpedig engedjük, akkor most komolyan a segédmotort kell mellette kitalálni? Akármikor megkérdeznéd, hogy miért pont 50ccm mindig lesz valaki, aki azt mondja majd, hogy fú az sok és az nagyon veszélyes és legyen inkább 40ccm. Most úgy van előadva itthon, mintha a 110ccm az már nagy lenne és brazil tempóban menne mindenki, ha engednénk. Biztos ez? Komolyan akkora világkatasztrófa lenne, ha átülnék a Jogról valami körváltós Hondára? Nem csak álaggódás ez?

  • RJ45

    junior tag

    válasz hugi0 #84315 üzenetére

    Hóban? Inkább szedd le róla az összes műanyagot akkor.
    Szerintem kimegy majd az orra és ha peched van elcsúszik a lábad, ahogy visszarántanád és akkor eldől. Ha nincs rajta műanyag semmi baja nem lesz :) Nekem olyan szinten semmit nem tapad az első gumim, hogy nyáron is úgy megyek, mintha 3 kerekű lenne. Fel se fog tűnni, hogy hó van.
    Kétszer elcsúszott, el nem estem egyik alkalommal sem, mert ahogy letettem a lábam az elég is volt, hogy visszarántsam, annyira könnyű az eleje, de befejeztem. Hamar, leszoktatott róla, hogy dönteni próbáljam. Kemény, mint a kő és valami döbbenetes, hogy mennyire semmit nem tapad. Kb. mintha műanyagból lenne. Lehet a sós víz párája, ahogy átjön a tengeren kieszi belőle az életet, vagy mindegyik ennyire xar, nem tudom, de ilyen rossz gumim életemben soha semmin nem volt. A hátsót a vételkor kicseréltettem, mert el volt kopva, de az elsőt is ki kellett volna. Ennél bármi csak jobb lehet. Persze soha nem fogom kicserélni. :)

  • RJ45

    junior tag

    válasz Debilon #84320 üzenetére

    Olyan kemény, hogy semmit nem kopott, mióta megvan a motor. :)
    Nyomást tartja. Ugyan nem tapad, de örök élet :DDD
    Ha gyorsabban tudnék kanyarodni csak telibe kapnának oldalról reggel. De tényleg, nem lehet megbízni az emberekben. Még így is volt már, hogy majdnem nekem jött, pedig szinte megállok a kereszteződésben, mielőtt kanyarodni kezdek ezzel szar gumival.
    Egyszerűen nem a stop táblája vonalán jön túl, hanem így keresztbe beáll elém a kereszteződésbe. Krosszmotorral néha simán feltennék egy GoPro-t és átmennék a gépháztetőn a p.csába, aztán széttárnám a kezem: Tessék, hívjál rendőrt! De komolyan én is 20 éve vezetek autót. Ráknak kell ennyire kijönni, hogy már az autó feneke is méterekre van a stop táblája vonalától? Látja, hogy indexelek, tudja hogy elsőbbségem van és mintha meg lenne sértve, hogy meg kell állnia, mert én nem engedem ki. És ez csak a bunkója, a kómás az durvább. Én a hidegtől pikk-pakk felébredek, de egy-két kómás autós olyanokat előad. Fogja és kitolat, ha éppen a szélén mentem volna telibe verem. Felezőnél éppen csak elférek a segge előtt, dudálok és így néz bambán, látszik a fején, hogy fogalma nincs hol van. Nagyon durva ilyen 7, félnyolc körül elővárosban ne motorozzatok! Még korábban is jobb, ilyen 6-kor, mert akkor legalább még nincs forgalom.

  • RJ45

    junior tag

    válasz Debilon #84323 üzenetére

    Lehet, hogy amiatt, mert benne van a gyári fojtás és 60 az tényleg a vége, de megáll, mint a szög, rendesen. Volt már, hogy satuztam elsőt hátsót egyszerre, ahogy kell. Elején volt gáz, mert csak az elsőt húztam. Elkezdtem taposni, mint egy szoftverhibás droid. Kellett egy kis idő, mire megkaptam a frissítést, hogy itt a kuplungot kell húzni :DDD Mondjuk kanyarban nem mernék nagyobbat lassítani ezzel a gumival, de ilyen szar gumival eleve olyan lassan kanyarodok, hogy nincs is honnan nagyobbat lassítani. Nem is döntöm semmit, megyek, mint egy 3 kerekűvel azt kész. Nem jó rendesen menni... ezek kinyírnak. De tényleg, nem játék. 25-35 között olyan killerek vannak. Nem tudom melyik a rosszabb, aki felkapott egy csíkot és egész éjjel nyomta, vagy aki egy hete nem aludt csecsemő miatt, de reggel mindenhol ott vannak. Végig 100%-on vagyok abban az 5-10 percben reggel, csak radarozok ma vajon honnan támadnak :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • RJ45

    junior tag

    Elhallgatott a Jog a szép időtől. :) Megtaláltam garázsban a csomagolását. Így tudok pontos típust.
    AP Racing Standard LMP364 ST típusú fékbetét 10 fokig kiváló. Jó fékhatás, nulla hang.
    10 fok alatt nyiszogni kezd és 5 fok alatt nyikorog, de nem amikor fékezel, hanem állandóan attól az icipici súrlódástól, amennyit beleér a tárcsába a betét. Bejött a meleg, ma 10 fok felett volt, amikor voltam szüleimnél, tankolni, bérletet venni stb. és mintha egy gombbal nyomták volna ki, minden nyikorgás megszűnt a jobb időben.
    Szóval ha motoroztok télen hidegben is, akkor ezt a betétet szerintem ne, de egyébként meg 10 fok felett kifejezetten jó, semmi hangja és jól is fog.

  • RJ45

    junior tag

    válasz Szajo #84423 üzenetére

    Gondol egyet, aztán nem indul? Az ilyen gyertyát én kivágnám a csába. Az új vásárlásakor legalább tudok szólni, hogy a gyári ajánlott hézagra mérjen rá az eladó. Nekem még hézagmérőm sincs most otthon. :B

  • RJ45

    junior tag

    válasz NYPD #84429 üzenetére

    szerintem ez picurka 50-esnél erősen súlyfüggő. Simán el tudom képzelni, hogy egy 120kg-os ember, vagy 2 személyes ülés és felülnek rá ketten ... pláne, ha emelkedőn indul el a motor nagyobb súly mellett akkor rögtön lehet baj olyan szíjjal, ami nekem még hibátlan.

  • RJ45

    junior tag

    Egy fiatal (max 5 éves) 50-es 4 ütemű Liberty gyári állapotban mennyit megy? Hogy vannek ezek megfojtva, kipuf csere is kell, hogy menjen 60-70 között?
    Mennyire nyírja ki magát fojtás nélkül?

  • RJ45

    junior tag

    válasz Zoli bácsi #84490 üzenetére

    Mondták, hogy gyengébb a 4T, de hogy végsebességre is ez új. Gondoltam naivan úgy gyengébb, hogy az áttétel miatt a vége attól még minimum ugyanaz, biztos megoldják a nagyobb kerékkel.
    Ez a Jog, ami van nekem ez feleslegesen erős. Szinte sosem húzom rendesen meg a gázkart, mert ha picit hátrébb ülök az ülésen elemeli az elejét. Csak ez 60-nál letilt. Gondoltam jó deal, hogy cserébe örök élet és hagytam gyárin mindent.
    Hát ez most elvette a kedvem a nagy kerekűtől.

    Honda C50? Hátszéllel? Az se?

    Akkor mi az, ami megy is és nagyobb a kereke
    2T Scarabeo és ennyi?

  • RJ45

    junior tag

    válasz Zoli bácsi #84495 üzenetére

    Én is csak pár házilag fényezett vidéki romot láttam, meg leélt munkagépeket. Olyat nem, amire lecserélném a Jog-ot. Ami újszerű az viszont mind 4T.

  • RJ45

    junior tag

    válasz macilaci78 #84499 üzenetére

    Gázzal van az elektromos Socco-nál gond nem? A csúsztatott kuplungot nem tudja utánozni, csak van egy pont ahol bekapcsol a hajtás és ott így kvázi ránt egyet, ami csúszósabb úton halál xar lehet.

  • RJ45

    junior tag

    válasz macilaci78 #84501 üzenetére

    Akkor nem mindegyiknél ezek szerint? Én is nézegettem. Ott engedtem el, amikor panaszkodott egy srác, aki az elsők között vett talán TS-t, mindjárt két akksival, hogy dupla legyen a hatótáv. Sírt, hogy adhatta el, mert messzebbre járt volna vele, de mindegy mennyit mész az akku olyan, hogy gyengül az idővel és 3 éves korára lemegy alig több, mint felére hatótávban fullra töltve. Hiába simogatod.
    Mivel 300k volt ott az új akku darabja, ahol én néztem és én csak egy darabbal venném, érted az nekem sok még ha el is vacakolok még gyengébb akksival is 1-2 évig. Azt így "benzinköltség" címén nekem "leírni" azt a 300k-t sok... Még aki futárkodik egész nap, annak lehet jobb így is, mint a benzin nem számoltam utána, mert annyit én biztos nem megyek.
    Azt el tudom képzelni, hogy egyik a gyorstöltőn van neki a pizzériában, a másik meg a motorban és cserél, amikor kell és pörög egész nap.

    Ráadásul nekem az sincs meg, de egyáltalán nincs, hogy mások átverése nélkül a "még jó de mire" állapotú akkupakkból, ami még az eredeti hatótáv 50-60%-át tudja feltöltve hogyan lehet pénzt csinálni. Mert ha csak annyit ér amennyit a vasban adnak érte, akkor az szerintem nagyon gáz. Az a van, de minek, mert messzebbre nem mersz vele megindulni...
    Én azt hittem, hogy ez olyan, mint az autóknál tudod, hogy azért egy ilyen akku alapvetően a töltésciklusok számától függ és ha nincs sokat használva 10 évet is simán tudja a hatótávot, ha szakszerűen van tárolva félig töltött állapotban, garázsban, de nincs olyan minőségű az akkuja arra panaszkodnak.
    Ha tényleg ilyen hamar elöregszik akkor nem olcsó játék ez és akkor mellé még kínai is minden más, csapágyak stb... szóval azóta nem nagyon nézegetem.

  • RJ45

    junior tag

    válasz KTMHobby3 #84504 üzenetére

    Nem árulják savassal, az attól komolyabb motor azért. Nem az akku kémiájával van a gond, hanem a gyártás minőségével. Ugyanaz mint az utángyártott akksi a telefonba. Az is Li-ion, mint a gyári és ha szerencséd van tud is annyit, mint a gyári, csak 2 év után gondol egyet, felpuffad és annyi, csere ég tudja miért, mert kínai. Tökmindegy az oka, úgy sem tudod megjavítani.

    #84505macilaci78

    ok, valamennyit persze, de nem ennyit...
    ha igaz amit írtak és miért hazudnának akkor ott valami más is van, azért 3 év alatt és ilyen 8k volt a motorban, most az nem tudom hány töltés, de nem sok

    [ Szerkesztve ]

  • RJ45

    junior tag

    válasz KTMHobby3 #84509 üzenetére

    Minél több a cella annál magasabb gyártásminőség kell, vagy annál nagyobb az esélye, hogy az egyik betojik.
    Ha csak egy vacak minden százból amit rendelek az már szerintem jó kínai akksi márka, simán rendelem legközelebb is, de zseblámpához, nem motorhoz. Attól, hogy 18650 meg Li-ion van ráírva attól az még százféle lehet a minőségről ne is beszéljünk.
    Az ilyen hozzányúlás elég sok ismeretlenes.
    Nem tudod milyen cella kerül bele, tényleg azonos e a többivel, és vajon hol gyártották, hogyan, milyen felhasználási területre gondoltak, hogyan lesz egyforma feszültségre hozva a többivel stb.
    Lámpához, gitárhoz, max telefonhoz veszem a kínait én is. Jó az, csak egy motor azért más téma. Más áramfelvételek vannak, rázkódás van stb. Komolyabb holmi.
    Nekem a legnagyobb gondom, hogy minden külső előzetes jel nélkül, egyetlen cella is spontán öngyulladást képes produkálni gyártási hiba miatt és nekem a garázs felett van az egész házikó.
    Nem tudom, hogy aki hozzányúl mit csinál. Egyáltalán tisztában van e dolgokkal. Notebooknál is volt visszahívása a HP-nak, mert frankón kigyulladt pár gép, pedig azért az sem olyan hatalmas akksi, pár cellás csak és a HP-nál dolgoznak komoly mérnökök és ha ők is benyalták a fagyit, az is azt mutatja, hogy az ilyen kínai cellákról ember meg nem mondja, hogy jók vagy nem.
    Ők tudják pontosan, akik ott vannak, ahol gyártják, aztán más már senki.
    Azért annak aki ilyet megbont nagyon sok háttérismerete is kell legyen a kézügyességen túl.
    Szóval én öngyulladás kockázatával inkább nem játszogatnék,
    max eladnám a gyári pakkot, ahogy van és akinek elindul a garázs, ha megfújják a sípot, mert az egész MÁV cuccokból van okosba... ismerünk pár ilyen formát Magyarországon...
    értesz az majd megveszi "felújítottnak" a javítás után attól aki tőlem megvette és kicserélte a gyenge cellát valamire. De nem nagyon hemzsegnek az ilyen "felvásárlók" vagy te láttál már ilyen hirdetést, hogy gyenge Li-ion akksidért adna valaki jobb pénzt?

  • RJ45

    junior tag

    válasz Tamás9x #84513 üzenetére

    Ahol pénz van, ott nincs viccelés. Nagyon sok gépet visszahívott a HP, ez nagy költség és inkább kifizették. Az indoklás, hogy
    "Az érintett akkumulátorok túlmelegedhetnek, amelynek következtében tüzet vagy égési sérüléseket okozhatnak."
    Ha megnézed az érintett típusok akksijait a fromáján látszik, hogy ceruza cella lehet benne, akár 18650 is lehet, nem tudom.
    Én nem mernék olyat leírni, hogy a hiba nem létezik. Amíg nincs baj addig persze túl van lihegve, ez oké.
    Én sem találkoztam kigyulladt akkuval. Csak a telefonommal vacakoltam. Teljesen meghülyült. Össze-vissza írta a töltöttség értékét, magától kikapcsolt teljesen random. Kivettem a hibás akkut, dobtam rá egy izzót, hogy ne töltve dobjam a kukába és égett az izzó rendesen. Szóval nekem nem pontosan van meg, hogy mi is az, ami miatt meghülyíti a vacakoló cella az automata töltésvezérlőt, de biztos nagy élmény lehet, ha emiatt nem tölti az egész pakkot fel rendesen, csak kiírja, hogy 100% és a gyári hatótáv felénél meg szevasz.
    Ha pakkból vannak a celláid az oké, de ha csak egyet veszel...
    Az igazán jó cellák brand-eltek és csak pakkban adják. Ez olyan, mint a hangszóró. Hiába vagy te pro asztalos építesz akármilyen hangdobozt az igazán jó hangszórókat csak dobozzal együtt tudod megvenni, külön nincs kereskedelmi forgalomban. Én emiatt nem hiszek nagyon ebben, hogy rendel valaki egy cellát, beteszi a pakkba és pipa. Az hogy van két pakk és a kettőből egyet összepattint kihagyva a rossz cellát az oké, csak mivel nem látok ilyen hirdetéseket, hogy hibás pakkot venne nem lehet könnyű ilyet "szerezni" szóval ha én megjelenek nála, hogy ezt meg kéne fixálni azonnali hirtelenben, akkor gondolom cellát fog rendelni bele. Az meg ég tudja milyen.

    #84512KTMHobby3
    A jó töltésvezérléshez egyforma cellák ideálisak. Levés lehet a szakértelem, ha aki beleteszi sem tudja pontosan mit épít be. Csak azt tudja, mit rendelt. Azt értem, hogy ő megfelelőt rendel csájnából. Csak aztán mit kap?

    [ Szerkesztve ]

  • RJ45

    junior tag

    válasz KTMHobby3 #84516 üzenetére

    Ma reggel elég keményet síeltem. Elkezdett kimenni alólam a motor a semmiből, reflexből mindkét talpam le, akkor éreztem a talpam alatt, hogy egyadta jég az egész út, de nem is látszott, biztos éjjel esett valami ondós eső... és úgy egy terpeszállás, miközben talpamon csúszom vagy ötvennel húzom vissza magam alá a motort és visszajött. Uhh.
    Eddig utáltam a kis kereket, de emiatt most picit átértékeltem. Magasabb motort tuti eldobom. Esélyem nem lett volna.
    Egy pillanat alatt, még csak nem is kanyarban. Nem számítottam rá. Valami kis lófing volt az aszfaltban, de az mindenhol van.
    Még jó, hogy nem ültem át. Az milyen lett volna első héten eldobom az új motort. Ehh. :D

  • RJ45

    junior tag

    válasz perge666 #84519 üzenetére

    Eléggé szőrös vájvör kezd ez most lenni. Vagy legyen hideg vagy legyen meleg, döntse már el. Ez a nulla körüliben szemerkélő eső ez a legrosszabb, mert éjjel pont faxán ráfagy. Eléggé para volt :)

  • RJ45

    junior tag

    válasz NYPD #84606 üzenetére

    Én úgy jártam a Jog-gal, hogy amikor kiégett a japán izzó elöl, ami jó volt vettem itt egy olyat, aminek jó a tányérja (vittem a kiégettet), de az ívhossz az izzón belül csak közelebb van a tükörhöz és megy szét a fénye oldalra, de előre meg alig látok vele. Semmire nem való vacak. Korom sötétben simán kátyút fogsz vele 60-al.
    Én nem foglalkoztam tovább az izzóval, mert olyan nyomvonalon megyek, ahol végig van lámpa az út mellett, így télen is ki van világítva. Refim megy, szóval ha nagy ritkán esetleg látni is kell, akkor benyomom, aztán akinek nem tetszik majd anyázik kicsit :DDD

  • RJ45

    junior tag

    válasz macilaci78 #84646 üzenetére

    plexi hülyeség szerintem is, garbós pulcsi alá jóféle símaszk, amire mehet a bukó és ennyi, ha a kabát elég vastag bőven elég ez így télen még egy nyitott sisak meg szemüveg páros használatával is és akkor pláne nem párásodik semmi. Én a zárt sisakot sem szeretem.

  • RJ45

    junior tag

    válasz macilaci78 #84672 üzenetére

    ...aztán feltámad a szél és belekap, áhh, nem kell nekem vitorla, marhaság
    ...sisakrostély... hát próbáltam mindenhogy, de melegben rossz, hidegben lepárásodik, ha kinyitom akkor meg a fülem kapja a huzatot
    Símaszk a legjobb. Fül pipa, nyak pipa, rostély meg akkor már minek is... robeszen elég szerintem

    #84673Tamás9x

    Aki teherautó mögött motorozik robogóval az ne csodálkozzon, ha kap egy kavicsot. Erre nem lehet mit mondani. Biztos van az a pénz amúgy, amiért jó rostély van a bukón, de ami nekem van az a semmire nem való kategória. Le is szedtem róla.

    [ Szerkesztve ]

  • RJ45

    junior tag

    válasz Tamás9x #84676 üzenetére

    Lehet több sávosnál van ilyen kavicsosztás. Itt, elővárosban nincs ilyen. Bogár az van. Napszemcsi lencsével már kaptam el úgy, hogy eléggé rányomott az orrnyergemre a szemcsi, ahogy koppant. Utálom. Többnyire kiszúrom, de nagy ritkán valahogy nagyon alacsonyan lehet, vagy nem tudom, de így a semmiből piff és mindig fejre mennek a rohadékok, arccsonton is milyen kellemes tud lenni.
    Haver szívta meg jobban. Nyáron bekapott rövidnaciba méhecskét. Bele volt varrva a háló , fürdősort, tudod... azon keresztül kapott egy fullánkot a zacsiba :DDD

  • RJ45

    junior tag

    válasz macilaci78 #84681 üzenetére

    igen, mondjuk ha nem cipzáras a pulcsi, akkor tényleg elég vacakolós tud lenni betűrni alá. Levenni viszont csak egy mozdulat, mint a sapkát.
    Mindent meg lehet szokni, kinek mi.

    #84678 KTMHobby3
    Jól van, nem akartam a kis érzékeny lelkedbe gázolni. Csak saját vélemény volt, no offense
    Használd, ha szereted. Jó egészséget kívánok hozzá!
    Azért tovább élhetek, ha én nem vágyom rá? :DDD

  • RJ45

    junior tag

    válasz macilaci78 #84691 üzenetére

    Nekem a bukó ugyanúgy lelapítja a hajam, ha nem elég rövid. Tökmindegy van e rajtam símaszk.
    #84689KTMHobby3
    Mit állítottam tényként? Annyit írtam, hogy nekem nem kell vitorla. Nem értem neked az miért fáj, ha nekem nem kell valami. Nyilván van, aki szereti, ha el lehet adni.
    Ettől még vannak szelesebb helyek. Lehet téged életedben nem lökött még meg. Örülj neki. Elég izgi tud lenni.

  • RJ45

    junior tag

    válasz ot93 #84724 üzenetére

    Minden és bármi jobban kopik, ahol zsír vagy olaj van, minden gyorsabban használódik és a gumi, műanyag is fokozottan ki van téve az új benzin (E10) kártékony jelenlétének, ami már 10 térfogatszázalékban alkohol, ami eszi a gumit, így pl. nem csoda, hogy télen döglik meg az automata benzincsapom. :W

    Unix forgalmaz motor alkatrészt vagy csak autót? Neten honnan a legjobb rendelni Yamaha Jog-hoz cuccokat? Asszem rászánom magam, mert ha lassan is, de egyre többet enged el a motor alá és már büdös van a konyhában is reggelre. Jön be a garázsból.

  • RJ45

    junior tag

    válasz Rivaul #84730 üzenetére

    köszi és azt honnan tudom meg, hogy mit kell választani? Japán belpiacos léghűtéses kétütemű SA16J a típusa a motornak, ha jól emlékszem 2004-es, de ez már nem 100%. Ez alapján kéne tudnom, hogy a keresőben az sracin.hu-n pl. ez mi, de nem tudom biztosan ez Jog-R?
    Soha nem rendeltem alkatrészt így a neten még hozzá, mert nem romlott el, jó ez a Yamaha, csak én vagyok nagyon hülye ehhez.

    Esetleg a felsoroltak közül van pesti? BP. nyugati pu-hoz közeli boltja valamelyiknek?

    szerk.:
    tuti nem JOG-R, mert van fénykép a vákumos benzincsapról JOG-R-hez és az enyém persze nem ilyen :))

    [ Szerkesztve ]

  • RJ45

    junior tag

    ccmmotorosbolt.hu ? Ismeritek?
    Kép alapján ott van, ott a 3KJ-hez írják. Az gondolom kéz bilibe lóg, hogy valahonnan megtudom milyen tömítések hová valók, rendelnék már O gyűrűt is a szívató alá, de eldobtam a gyárit, ami elszakadt és amit tettem rá, az meg.. hát xar talán vékonyabb vagy mittomén

  • RJ45

    junior tag

    Sziasztok olcsó univerzális hátsó dobozból (zár minősége nem érdekes, csak ne nyíljon ki út közben) az ilyen újonnan 10-20k közöttiekre gondolok létezik olyan, ami felmegy ennek a helyére a 3db gyári csavarral a Jog-ra és nem lóg rá az ülésre, hogy az tudjon felfelé nyílni?

  • RJ45

    junior tag

    válasz nyogo83 #84901 üzenetére

    Mert rossz üzleti modellben élősködnek rajtunk. Egyik videóban elköpte ez a celeb nepper, hogy neki kettessel kezdődik a havi rezsije és az alkalmazottat ki kell fizetni. Na, most ha csak egy alkalmazottja van, már az sem kétszázezer szóval 2 milla felett van a rezsije és utána kezdődik a profit. Ehhez képest a kínálata, kb. 30db autó és nem cserélődik gyorsan. Ugyanazokat látod hetekig, hónapokig.
    Nem kell nagy ész kitalálni mennyit akar keresni darabján, hogy a hónap végére keressen legalább 3 millát.
    Hülye az, aki ezeket a neppereket eltartja. Tartsa el az, aki szülte. Magánembertől szabad csak venni.
    Még ha pörögnének itthon a 12 millás autók azt mondom oké, de az vicc, hogy tizenéves autókon akarnak millákat fogni. 2,5 milláért árul tizenéves városi kisautót, Jazz-t. És akkor még ezeket is itt ütik össze a garázsban mert nyilván törötten veszi meg a német biztosítótól. Azért kell neki az alkalmazott... Kitapétázza a netet ezekkel a mesefilmekkel a karcolásokról, hogy menjen oda a balek, de nem pörög neki. Az árait látva nem csodálom. "97-es Fiat milláért? Van itt egy olyan az utcában, gázmaszk kell, ha elmegy a ház előtt a srác vele úgy zabálja az olajat. :DDDAz is 25 éves és még nyomták is, persze hogy zabálja. Gondolom 450k-ért vette itthon vagy 999EUR-ért németben, aztán kiteszi 950-ért és várja a csodát meg a szebb időket.

  • RJ45

    junior tag

    válasz sityupityu #84907 üzenetére

    köszi, majd visszanézek. Olyat vadászom amit egyben árulnak a szerelékkel. Kosarat már találtam előre kemény kétezerért :DDD lehet azt is teszek rá. A bukó befér az ülés alá, szóval mindegy milyen doboz, csak valahogy kinézzen. Fekete, esetleg ezüstszürke...

    Előbbihez még a kedvencem ennek a becsületneppernek a kínálatában a 24 éves Honda Legend szűk két milláért. Láttátok? Óra? 156k futás :DDD Igen, az nagyon valószínű, hogy olyan ember vesz meg egy 3.5 literes V6-os autót aki évi hatezret megy Olaszországban. Tuttó a vas nagyon. Nyugdíjas pap járt vele szerintem a templomig. Bolondnak is megéri. :)

    [ Szerkesztve ]

  • RJ45

    junior tag

    válasz Chereiose #84909 üzenetére

    A többi sem különb. Annak, ami itthon történik semmi köze a piachoz. Annak amit ez a pali előad sincs köze semmilyen piachoz. Ez mind mese. Itthon van egy nepper kartell, mert a GVH nem teszi rendesen a dolgát és nem büntette még meg őket.
    Az nem használt piac, ha nepperek a hasukra csapnak és kitalálnak égből kapott összegeket.
    Annak az automata váltónak , ami abban az öreg Hondában van teljesen mindegy ki a gazdája. Az egy zárt rendszer. De véges üzemideje van. Az autó időre is ugyanúgy véges, mint futásra.
    Nem véletlen az értékvesztése egy autónak. Ha annak a kocsinak hozzá kell nyúlni a váltójához az azonnal gazdasági totálkár. Hiába találja ki a kopasz, hogy akkor ez szűk két milla. Attól még szürreális marad, hogy valaki erre rálocsol egy millát és aztán örül, hogy 3 millából lett egy időzített bombája jó váltóval.
    Nyomhatja a dumáját a kopasz, hogy ez Honda, de attól még egy 24 éves gumi az szétmegy. Abban az autóban is van egy raklap gumi. Teljesen mindegy, hogy az most egy tömítés része valahol, vagy egy gumiharang egy féltengelyen vagy éppen hűtőcső. 24 éves és okozata van annak, amikor szétmegy.
    Abban a kocsiban a két rendszám között bármikor bármi szétmehet. Bármi. Erre nem lehet kétmilliót kitalálni. Az nem piac, az vicc.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák