Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Mullet MadJack teszt
gp A Hammer95 első játékában a mesterséges intelligencia találkozik a szintipoppal, a 80-as évek hajviseletével, és rengeteg vérontással.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #103387 üzenetére
Így már világos. Eddig nem értettem mi is volt a bibi.
Jó, hát a lapra tenni ezek szerint mást jelent neked. Nem 30°-os szögben GP-zek, annyira menő azért nem vagyok. Meg szerintem nem is leszek közúton.
Az én olvasatomban lapon van a motor, ha a gumi határán döntöm. Ezzel még nem értem el a határokat, viszont a megszokott és begyakorolt kanyarvételeim stabilabbak és bátrabbak, mint az előzővel. Így közérthető?[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz vendingo #103392 üzenetére
Mennyit fogyaszt szerinted 100Km-en?
Yamaha: ~ 211Kg
AT: 232KgAz a kicsivel nehezebb az 21Kg.
Ezt a BIKE-R írta,neki az újabb AT-je van.
"Sokan a 16 literes tank miatt hisztiznek, de ekkora tankkal el fog menni annyit, mint az első generációs AT (350 km ++). Nekem 410 km volt a max hatótáv a Magadan túrán és csak 16 liter ment a 18,5 literes tank. Ja, a motor 300 kg-ra volt felpakolva és terepen 60-120 km/h mentünk (4. fokozatban, bekapcsolt kipörgésgátlóval)"Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Geresics
addikt
Az öreg vasutas ismét büszkén hirdeti saját hozzá nem értését...
Tashi és a drogos, bebaszott olasz mérnökök...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
dellfanboy
őstag
-
Horvi
őstag
válasz dellfanboy #103414 üzenetére
Jogos az észrevétel, rosszul fogalmaztam.
Hello darkness, my old friend...
-
zgospel
őstag
Azt csiripelték a madarak hogy Dodor elesett a háromkerekű Yamahával
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
dellfanboy
őstag
válasz zgospel #103416 üzenetére
ha-ha, messze van meg az apr1. ezerrel promozza a sajat kanyarodasi kepzeset erre egy 3kerekuvel elesik? nemaa, nemhiszem el
de amugy pont mintha az egyik beszelgeteos videojaban emlitette volna hogy neki a motornak 2 kereke van es majd megmondja a frankot, ha kap 1et tesztre. nah kivancsi vagyok ha tenyleg taknyolt, be meri e vallani.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #103417 üzenetére
Bennfentes info, olajfolton ment el az eleje állítólag. Kb másfél - 2 órája történt
Én is ezen röhögtem, kíváncsi vagyok hogy mit mond majd. Ha be is vallja tuti úgy fogja hogy igazából ő akart elesnihttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #103423 üzenetére
Most lettem lebaszva hogy mit pletykálok.
Nyilván jó lenne több részletet tudni, de akkorát röhögtem hogy az utcai kanyarodás királya pont egy háromkerekűvel esett, hogy nem bírtam magamban tartani Nem káröröm, hanem annyira ironikus az egész
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Ja, de gondolom még mindig sokkal tágabb ilyen esetekben a tűrése a háromkerekűnek mint a kétkerekűnek.
A Yamaha anyag szerint 80%-kal több a tapadás így elöl mint a hagyományos verzióban. De azért relatíve közel van egymáshoz a két első kerék, egy picivel nagyobb gázolajfolt biztos tud meglepetést okozni ennek is, pláne hogy Dodor azért nem nézelődős tempóban szokott menni. De most ez megint csak pletyi meg találgatás, mert nem tudjuk a részleteket.
Én is csak a sógorom unokatesójának a fiától hallottam hogy ilyen történt.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
dellfanboy
őstag
válasz zgospel #103425 üzenetére
en nem hinnem hogy az en privat uzenetem miatt azonositottak be, elkuldtem neked hogy mit irtam neki.
szep magyaros story hogy a kanyarkiraly odaver (akar olajfolt akar nem) 1 triciklit.. ezek utan nem tudom mennyire lehet komolyan venni amit o oktat, ill. akar a tobbi noname oktato. van vmi masik ex superbike-s csoka aki palyamotorozast oktat de nem emlekszem hogy akarmilyen bajnok lenne..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Micsurin
nagyúr
válasz dellfanboy #103427 üzenetére
Chrobák Janira gondolsz?
Sajnálom Dodort bírom hatalmas forma, de azzal az arccal most megnézném milyen állapotban van az egoja.
Bárki túlvállalhatja magát nincs ebben semmi extra... szerintem.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
HSM
félisten
válasz zgospel #103426 üzenetére
Igen, az tiszta sor, hogy a mondjuk kisebb zsebkendőnyi olajfoltnál van esélyed, hogy csak csak az egyik első kerék megy bele és megúszod, de azért nekem elsőre fura az a +80%, arra azért kíváncsi lennék, úgyértem valami tudományosabb magyarázatra, miből és hogyan jön ki...
És ez most tök független a pletykáktól, csak eszembe jutott a három kerékről.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz dellfanboy #103430 üzenetére
Olyan névvel nekem nem rémlik senki se, legalábbis a közelmúltból.
Esetleg Szabó Henrik? De ő Chrobákkal oktat ált. együtt legjobb tudomásom szerint.L:http://onroad.hu/2015/03/30/tiz-tipikus-motoros-tevhit/]Kanyarban térdelve utcán
[ Ez véletlen nem Dodor írás? Degeczoff.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
Nem értem. Mi a baj azzal, ha valaki, aki oktat elesik? Simán elhiszem, hogy meg akarta nézni hol a határa, és mivel ez tök másképp viselkedik, mint egy sima 2 kerekű motor, a határ megtalálásánál nem lehet úgy visszahozni, mint a saját vasát... Távol álljon tőlem, hogy pont Dodort védjem, mert nem szeretem a stílusát (ízlések és pofonok ugyebár), de értitek mit akarok kinyögni...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #103432 üzenetére
Félreérted senki nem mondta, hogy baj (szerintem legalábbis... bárki nyalhat motorral ha felülsz bevállalod...), itt azon van a hangsúly, hogy ahogy Dodor előtudja magát adni annak fényében kicsit ironikus a dolog.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #103427 üzenetére
Hát nekem eleve nehezemre esett komolyan venni hogy "utcai kanyarodás képzés" Ha jól emlékszem 20 ezer körül van egy fél napos alkalom. Chrobák féle oktatás egész nap 25 pályával együtt, és ott nem jönnek szembe autók, és nem a pálya széléről nézi hogy mit művelsz
Nyilván akármilyen oktatás jobb a semminél, tehát az valamilyen szinten azért jó dolog hogy ennyi embert megmozgatott ezekkel a sessionökkel idén. Jó a marketingje, de amúgy nagyon sok olyan ment oda aki ha elmenne egy pályaoktatására akkor 2x-3x többet tanulna, de hát ez van, legalább részt vettek valami extra oktatáson.Elvonatkoztatva a megosztó személyiségétől: amit elméletet lead a Dodor az teljesen rendben van, és olyan értelemben hiánypótló hogy a bójakerülgetésen nem tanulsz meg tempósan szerpentinezni, ott más a cél. Csak hát szerintem nem utcán kéne ezt tanulni, mert ott nehezebb átszakítani a gátakat mint egy zárt pályán ahol semmi nem zavar és az út is hibátlan.
Ott van például a másik véglet, a Mackó féle iskola. Sokaknak ugye ő a motoros pápa, aztán mégis van egy-két dolog amit rosszul mond. Ez van, Dodornál legalább az elméleti része jó, a gyakorlatiról meg nem tudok nyilatkoznihttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #103435 üzenetére
Mackó mit mond rosszul? Én az alapképzésen, és az intenzíven voltam nála, de én elhittem neki amit mond!
Szerk.: bár vészfékezésnél mást tanít, mint a rendőrmotoros oktatáson. Nekem utóbbi jobban tetszik. De minden más rendben volt - mondom én hozzá nem értőként!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
"Lesajnált középkategória..."* de azért engem elfogott a birtoklási vágy a a régiúj CBR650(
F)R-től. Az a tekintett szemből nagyon gonosz.*sarcasmalert
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #103436 üzenetére
Az összeset nem fogom tudni felsorolni, meg TLDR is lenne, inkább apróságok, amik igazából kezdőknek tökmindegy mert több mint amit addig tudott. Nekem is mindegy volt 2-3 éve, de azóta fel-feltűnnek a féligazságok is, mindenhol
Két dolog ragadt meg főleg, az egyik nagyon, amikor azt mondta hogy a nyeregből kiülve kanyarodni közúton veszélyes és senkinek nem kéne ezt csinálnia. A slussz poén hogy pont Dodor egyik videója alatt ment bele ebbe
Kiülve ugyanahhoz a kanyarsebességhez kisebb dőlésszög kell. Tehát biztonságosabb mintha nem ülnél ki és mélyebbet döntenél, stabilabb a motor. Nem kell lelógni hozzá a motorról, nem arról van szó, fél seggel kiülsz meg felsőtesttel rádőlsz a kanyarra és már jó is vagy, túramotoron, nakeden, sportmotoron, mindegyiken működik, országúton, városban, mindenhol
A másik ami megragadt az ellenkormányzással volt kapcsolatos, de arra már nem emlékszem pontosan, de az megmaradt bennem, hogy nagyon megtévesztő volt amit írt.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #103440 üzenetére
a TLDR azt sem tudom mit jelent!
A kiülést viszont vagy Te értetted félre, vagy azóta rájött, hogy rosszul mondta, mert nekünk már ilyet nem mondott, sőt, az általad felsorolt előnyöket is mind elmondta (ő is, és a másik oktató is).
Amúgy nem szabad elfelejteni, hogy nem csak Te, vagy én fejlődünk az évek során, hanem az oktatók is! Mind tudásban, mind kommunikációban!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Teasüti
nagyúr
Nekem furcsa az a +80%.
Ha tegyük fel ugyanakkora a motor tömege (nyilván valamennyit rádob a dupla villa, de nem 80%-ot), akkor ugyanakkora súly nyomja a földhöz az elejét.
Ez a súly egy kerék helyett két kerékre oszlik el, így a felületi nyomás fele akkora, mint egy keréknél. Hiába kétszer nagyobb a kontakt felület, a szorzat eredménye nem változik. -
HSM
félisten
válasz Teasüti #103446 üzenetére
Így van, pont ezért furcsa, ez alapján nem kéne többnek lennie. Persze, a színtiszta elmélet azért valójában kicsit bonyolultabb, és a nagyobb érintkező felület elvileg a felületi egyenetlenségek révén ad némi plusz tapadást, de nekem ennek ellenére kicsit irreálisan soknak tűnik azért az a +80%.
-
zgospel
őstag
válasz Teasüti #103446 üzenetére
Mérnökzsenikéim, légyszi írjatok már a Yamahának hogy ti úgy gondoljátok hogy nem annyi Hátha kardjába dől a mérnöki gárda ott Japánban és kaptok tőlük jól fizető állást is. Vihetnétek magatokkal a Taschnert is. Amint megkaptátok ott a munkát tudassátok velem is, mert onnantól kezdve én biztos nem ülök Yamahára még álló helyzetben sem
[link] "a két kisebb kerékkel állítólag 80%-kal több a tapadás, mint egy darab 120/70-17-es gumival"https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
HSM
félisten
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #103448 üzenetére
Ehhez nem kell mérnöknek lenni, ez általános iskolás fizika volt. A mérnöki szint nem az egyszerűsített modellel számol, viszont a felületi nyomás csökkentésével csak pár százalék nyerhető.
Szerk: 263 kg. Ha a többlet mind elől van, akkor ez megmagyarázza a dolgot. Nincs ebben semmi varázslat. Csak egy nehéz szar. Ne 200 kilós motorhoz hasonlítgassák, hanem a saját súlycsoportjához! Jah ott nem hoz semmi pluszt? Ennyit erről.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen