- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Projektor topic
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Micro Four Thirds
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz yodamastah #200 üzenetére
tuti összekarcolta a szép új ruháját szegény
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #200 üzenetére
limit joci elszámolta a limitet kissé
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
doc
nagyúr
-
boogie84
veterán
válasz yodamastah #200 üzenetére
Ezt ismerősöm fotózta! Meg van sorozatfelvételen
Azt mondta h talán egy töréssel megúszta a katapultot.(#204) zsoltee10: Sosem vagánykodnék csak azért h megmutassam én vagyok a f@szagyerek.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Statisztika?
Tudod mi a statisztika? Amikor az újságba bekerül, hogy csakis külföldiek részére követtek el autófeltörést, ahonnan kisebb értékeket, és rádiósmagnót loptak el.
A bibi annyi volt csupán, hogy abban a hónapban lopták el a golfunkat, egy utcabeli nyaraló német mercijét, meg a felettünk levő utcából egy toyotát asszem.
Na, így lett nagyon szép nyári bűnügyi statisztikánk.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
doc
nagyúr
tudom mi a statisztika, de ezt pont nem a 'mashogy szamolt' statisztika
az hogy 'nem volt baleset' meg az hogy a valosagban tobb is volt (plane hogy elotte meg azert hobologtek, mer' hogy 'milyen sok a baleset') a szimplan hazugsag...
persze most be lehetne ide idezni a nepszeru Churchill-frazist
az altalad emlitett eset az meg belefer a durvan elferditett statisztikaba, hiszen ha csak a kisebb lopasokrol beszelnek, akkor kijelentheto (bar valoszinuleg szinten nem igaz) hogy csak kulfoldiek voltak a celpontok. az autolopasokat meg jotekonyan nem emlitjuk[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
Szombaton valaki valamerre?
-
Jubilált a vas, túl a 75ezren.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
.mf
veterán
Nekem pedig a hétvégén volt 42000 -- pont, mire a szűk egysávos záróvonalas kanyar-útról félre tudtam állni, hogy lefényképezzem, 42001 lett A 40000-t meg júliusban a kényszerpihi előtt értem el. Ha továbbra is havonta megy bele 2k km, akkor jövőre meglesz az 50k is
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
bmw e scooter
nagyon csecse robogó, de 100km édes kevés egy napra. legalábbis én gondban lennék vele sokszor... 200km már so-so....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
krosszmotorosos, 1000 fps-eses
[link] -
Integra
titán
nem minden nap, de van, hogy simán többet megyek autóval. kiszámithatatlan, és ha kell, akkor meg nagyon kell. nem indulnék szivesen neki egy napnak egy max 100 km-t tenni képes motorral és akkor ez a 100 a plafon, tehát ez akár mondjuk csak 60-70 is lehet. ez kevés.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Zoli bácsi
őstag
Sziasztok! Először vagyok itt, csak gondoltam kiírom a mai mérgemet. Hosszú kihagyás, Simsonok, MZ-k, ETZ után vettem idén egy motort. Vagyis nem is motor, kismotor, de rendszám kell rá, egy CBF 125-ös gépről van szó (Márkát szerintem nem kell írnom itt), olcsó fenntartás miatt vettem. Ma mentem vele a kisvárosunkban, szép öregurasan, párhuzamosan a járdán velem egy nyugger tolja a biciklit. Egy zebrához érünk, én nyugodtan mennék tovább,ugye senki nem akar átmenni, a nyugger körülnézés nélkül hirtelen irányt vált, és már előttem van keresztbe a biciklivel.... Elsőfék-hátsófék satu, kb 8-10 m-re lehettem, papa megvetően felém néz, majd visszább tolja a biciklit, hogy elférjek, mert kb. a féktávolságomon volt a zebra. Visszafele jövet ugyanaz a zebra másik oldalról, két nyugger nő beszélgetve megy egymás mellett szintén velem párhuzamosan. Elveszem a gázt, tudom hogy ez csak álca, hogy egyenesen mennek! Nem csalt a megérzésem, hirtelen mozdulattal lelép az egyik a zebrára, majd körülnéz. Komolyan mondom, ha előbbre vagyok, lehet hogy fellök. Mivel számítottam a produkcióra, csak 25-30-al mentem. Mondtam itthon az asszonynak, ha valamelyiket elcsapom, akkor mindenki azt mondja, hogy szegény öreg, szabályosan ment át a zebrán, az ökör motoros meg elcsapta, mert csak hajtanak mint az állat.
Ott látom a probléma forrását, hogy szegény kis CBF ötvennel negyedikben úgy megy, mint egy villanymotor, alig van hangja. Mindenesetre furcsa, hogy a kocsihoz képest jóval nagyobb arányban lépnek elém gyalogosok körülnézés nélkül. -
.mf
veterán
Városi munkábajárósnak elég lenne, legtöbb ember szerintem max napi 15-20km-t jár munkába. Hétvégére pedig a rendes motor. De ez a kétmotoros dolog itthon luxus, örülök, hogy egyet fenn tudok tartani.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
ALI_G
veterán
válasz Zoli bácsi #232 üzenetére
Sajnos ez mindenkivel előfordulhat, ilyenkor használd előszeretettel a kürtöt és legközelebb körül fog nézni. De azért tartalékot mindig illik hagyni és elkerülni egy ilyen balesetet. A másik nagyon hasonló eset amikor kifordulnak eléd amikor te védett úton haladsz.
Egyébként a gyalogos annyira nem veszi észre a hangot, hogy egy hibriddel mi párszor majdnem megjártuk, már a zebrán volt kb. az első kerék és a figyelmetlen gyalogos lelépett, mire észrevette, hogy már foglalt
-
.mf
veterán
válasz Zoli bácsi #232 üzenetére
Velem is elő szokott fordulni, pedig 600-as sportmotor sportdobbal, ugyan nem bömbölő kiberhelt fajta, de azért ez is hangosabb, mint a gyári (főleg, hogy városban csak a 70-es táblánál váltok fel 4-esbe, inkább pörögjön kicsit, akkor van motorfék); mégis sokan lelépnek elém. Két okot feltételezek:
- jóindulatú feltételezés: szemük sarkából, periférikus látásból kocsira számítanak, arra figyelnek, motorra nem. Még nem elég gyakori a motor a közlekedésben számukra, idő kell, hogy ehhez is hozzászokjanak, hogy erre is figyeljenek.
- kevésbé jóindulatú: úgy gondolják, vékony, kicsi és könnyen manőverező vagy, majd úgyis megoldod...Motoron mindig defenzíven kell vezetni, zebránál mindig számíts arra, hogy bármikor leléphetnek vagy akár kirohanhatnak is eléd, ott mindig óvatosan és ne a sáv járda felőli szélén menj. Ja és néha satuzás helyett jobban jársz, ha inkább kikerülöd.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
TayRol
veterán
válasz Zoli bácsi #232 üzenetére
ugy motorozz mintha láthatatlan lennél.
-
doc
nagyúr
válasz Zoli bácsi #232 üzenetére
igen, ez sajna mindennapos
motorral meg szerencsere nem volt ilyen elmenyem, biciklivel viszont tobb is
all az ut szelen, elnez jobbra, elnez balra, a szemembe nez majd halal nagy nyugalommal lelep a bringa elott 2 meterrel -
mocsanisi
senior tag
válasz Zoli bácsi #232 üzenetére
Ehhez még hozzá kell tenni, hogy sokan úgy gondolják, hogyha zebrán biciklivel mennek át, elsőbbségük van. De NEM! Biciklisnek akkor lehet elsőbbsége, ha áttolja a biciklit. Azthiszem már általános iskolában oktatni kéne egy alap kreszt...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Zoli bácsi #232 üzenetére
Én azt veszem inkább észre a gyalogosoknál, hogy tényleg azt hiszi biciklivel vagyok, majd kikerülöm, megoldom és lelép ha más járművet nem lát.
Csak azt felejti el hogy biciklivel nem 60-al jövök a zebra felé...
Meg hogy a bicikli egy 200 kilóval könyebb..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
A zebrát amúgy is olyan sebességgel kell megközelíteni, hogy meg tudj állni ilyenkor. Ez benne van. Nem a nyugger a hunyó. A zebrának szentnek kéne lennie, és lassan kéne megközelíteni is. Aki meg siet, keljen fel/induljon el 5 perrccel előbb. 20 évvel ezelőtt lehetett sietni, alig volt résztvevő jármű a forgalomban, ma túl sokan vannak, hogy megengedhessük azt a luxust, hogy nem vezetünk defenzíven.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #242 üzenetére
"A zebrát amúgy is olyan sebességgel kell megközelíteni, hogy meg tudj állni ilyenkor."
Szerintem sikerült a kresz legvitathatóbb pontját megtalálni, de nem akarok ebben a topikban erről vitatkozni. Pláne, hogy idézni könnyű...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
mocsanisi
senior tag
válasz Daywalker #244 üzenetére
Miért, a jobb kezes utcát nem olyan sebességgel közelítjük meg, hogy meg tudjunk adni egy elsőbbséget? Szerintem zebrára is ugyan ez igaz, főleg hogy általában olyan helyeken vannak zebrák lámpa nélkül, amik nem annyira forgalmasak. Ha én látom hogy valaki ott akar lelépni ahol nincs elsőbbsége, akkor is nagyon figyelek, mert lehet hogy nekem volt elsőbbségem, na de ha úgy alakul hogy számolok el magamban azzal hogy megöltem egy embert... Persze ez szélsőséges példa volt.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsoltee10 #246 üzenetére
Nah ezt nevezem motorhasználatnak.
Te oktathatsz itt bárkit,.
Rühellem az olyan embereket akik évente mennek 500km-ert (nem kevés van belőlük!!!) és osztják az észt hogyan kell motorozni, meghogy ők mekkora motorosok.
Most nem az itteni userekre gondolok hanem akikkel találkozok a nagyvilágban..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
yodamastah
őstag
válasz zsoltee10 #246 üzenetére
AZ elso motorom egy Fazer volt 2002es. kb 2.5 honap alatt 15k-t mentem vele. 3 honapig volt meg, utana eladtam ugyanannyiert mint vettem Abban az evben napi 150km volt az atlagom. A kovetkezo evben is hasonlo. De persze azert nem mindig van igy. Nem mindig van naponta 5-15e ft motorozni. (palyazasrol nem is beszelve ami inkabb 30-50e naponta) Neha dolgozni is kell. Pl iden alig mentem talan 6-7e km-t. Palyan is csak 1x voltam. Sajnos most inkabb a penzgyujtes fazisban van a motorozas projekt.
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
válasz yodamastah #248 üzenetére
nekem sincs időm annyi, mint pár éve. 2007-ben 24ekm-t motoroztam. nekem is a több munka játszik, és gyűjtés a ház felújításra, aztán a kertészetbe kell feccölnöm a lét.
-
yodamastah
őstag
A km gyujtessel kapcsolatos erdekesseg. Offtopic de vicces. Tavaly szeptemberben kezdtem ujra palyaversenyzest szimulatorral (auto). Regen LFS-eztem, de most talaltam meg vegre azt a szoftvert ami eleg komoly ahhoz hogy idot es penzt rakjak bele. iRacing a cucc neve (iracing.com) es csak a tavaly szept. ota futo magyar bajnoki futamokon es a hozza tartozo practice/idomerok osszeadva tobb mint 35ezer km-t vezettem Hozzaadva az iracing servereken versenyzest meg az offline gyakorlast, sacc 60e km vezettem le 1 ev alatt a szimulatorban Kemeny munka volt
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest