- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #26499 üzenetére
fazernél csak a tank alatt van, el lehet zárni ha leveszem a tankot, de ereszt folyamatosan. ha leveszem a tankot akkor fel szoktam támasztani és úgy nem folyik ki, persze ha tele van így sem jó. először mikor levettem, elzártam, aztán ott volt alatta a nagy tócsa.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
válasz Djuree #26501 üzenetére
nézd, a fazer-t 9 éven át úgy tároltuk télen, hogy teletankolva, középsztenderdre, kulcs kihúz, letakar. ennyi. igaz, fűtetlen házgarázsban állt ahol mindig volt legalább 16-17 fok. és minden tavasszal minimális szivató, és 2-3 mp múlva már járt is a motor. ilyen környezetben ez bőven elég. semmit sem kell csinálni. ja és soha nem volt elzárva a benzincsap sem.
azt viszont elhiszem, hogy ha jóval hidegebb környezetben tárol az ember egy karbis motort, akkor ott pici pluszt kell tenni. a tank alatt van az elzáró, ahogy persu is mondja, zárd el ott, egyszerű. és tényleg egy sima golyóscsap, mint a vízvezetékeknél.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
őstag
válasz TommyGun #26493 üzenetére
Gondolom ilyen benzinstabilizáló cucc.
Sajnos a benzin sem a régi. Pár hónap alatt megromlik...
Bár ha ilyen november körül csinálod és márciusban előveszed ott még nem szokott baja lenni. Én 2 hetente be szoktam indítani és a benzin okés volt.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Topiccsendőr
addikt
válasz HUfantom #26504 üzenetére
Nem. Nincs baj a benzinnel meg mielott kitalalunk dolgokat.
Mivel en kivancsi voltam, kiprobaltam. Szabad eg alatt taroltam egy telet egy motort leeresztes nelkuli uszohazzal. A karburatorban zold lotty lett a benzin helyett. Ilyenkor azt szoktak mondani h szetesik a benzin. Sztm meg nem esik szet a benzin, (lejjebb kifejtem miert nem) hanem a nagy homerseklet es paraingadozas miatt valahogy viz kerul a benzinhez. (Nem gondolnam, h a nehany szazaleknyi etanol lenne az) Mivel aluontvenyben vannak a rez fuvokak, ez egy helyi galvanelem melegagya. A zold cucc az valami rezgalicra emlekezteto cucc a rez alkatreszekbol. Ez ilyen formaban problema karbis motornal egy hatalmas pucolas utan lesz uzemkesz a motor.
Aztan ugyanigy tettem csak zart, futetlen helyre raktam a motort. Tudott minusz is lenni, de alapvetoen garazs volt. Az augusztusi benzinnek semmi baja nem volt majusban. Elmotoroztam. Es zold lotty sem lett.
A para es hoingadozas vagja agyon egy even belul a karbit, es az uszohazban a lotty az mar nem benzin, hanem viz es reznek valami soja!
Ahhoz hogy szetessen a benzin, tobb ev kell szarul tarolva (nyitott kanna) de volt mar olyan is h annyira betankoltam a 20 literes kannaba, h egy eves benzinnel mentem. Semmi baja nem volt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz HUfantom #26504 üzenetére
közel 10 év olajmultis munka után bátran állítom, hogy ez nem igaz.
nem akarok ebbe belemenni, 30x leírtam már, hogy mitől "romolhat" az üzemanyag minőség, és nem attól, hogy a finomítóban elrontják.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Djuree
félisten
válasz Integra #26503 üzenetére
tudom hogy egyszerű, egy kis gömbcsap, de mégis ereszt, de nem foglalkozok vele, eddig is elvoltam így, ezután is elleszek. nekem így kell egy kis indítózás meg szivatózás, de nem vészes.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
TommyGun
őstag
Akkor bőven elég ha letakargatom szépen? Elvileg szél eső védett helyen állok vele, a garázs és a nyári konyha között van egy kis beugró arra lett felrakva pala hogy ne essen be semmi. Tehát mínuszok érik majd de víz nem nagyon.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
whYz
addikt
Akkor ha jol ertem az er6n-el nem kell mast csinalnom telen mint: lemos, gumi felfuj, teletankol, oldalsztender(kozep nincs), akksi kivesz(?), kipu bedug, takaro ratesz es kesz? Szukseg van benzinadalekra, vagy az lenyegtelen?
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #26514 üzenetére
Talán annyi, hogy karibisba akkor érdemes tankolni elrakás előtt, amikor már hideg van...ha jól tudom, akkor a kútra érkező benzint már gyárilag adalékolják a hideg-meleg évszaknak megfelelően. Már ha ez igaz...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Daywalker #26515 üzenetére
igen ez így van, van nyári és van téli üzemanyag, és fokozatos és folyamatos az átállás, pár hónap. én sosem foglalkoztam ezzel, a most vasárnap telitankolt üzemanyagom lehet nyári még, de lehet téli is. igaz, nekem garázsban áll a bringa, nem szabad ég alatt letakarva (de a karbis fézernél sem volt a 9 év alatt gond). de persu sem hiszem, hogy foglalkozott vele, hogy mit tankolt, amit lentebb írt teszt gyanánt, én sem kerítenék neki nagy feneket, egyébként pedig úgysem tudja meg az ember, hogy melyiket tankolja, mert az átállás több hónapos és az üzemanyag kipörgése mindenhol más és más. értelem szerűen ilyenkor ha ez nagyon fontos, azon a kúton kell tankolni, ahol nagy a forgalom, gyorsan pörög ki az áru.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #26499 üzenetére
Nekem egy van on-res-pri állással. On-on meg RES-en le tudom szedni a tankot, mert akkor ha nem jár a motor nincs vákum, a csap zár. Pri-re rakva meg értelem szerűen folyik a benzin
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
válasz Djuree #26492 üzenetére
Itt is hasonló lesz.
Én nem tudom fiúk, de vagy megint a nem jó a motor téma vagy én nem tudok váltani (utóbbi). Városba - Árpád híd, dugó.
Tegyük fel 5.-be megyek és jön a piros vagy a dugó és gyorsan mentek. Ti itt mit csináltok? Én Kuplung behúz és egyet le, majd még egyet, egészen üresig vagy 1-2-ig. De nem megy!!! Nem jelzi de üresbe van és k nagyot kattan ha bárhova rakom. Jellemzően nem megy ilyenkor az elindulás sem.
Csak úgy működik a dolog, hogy kuplung be, egyet le, kuplung ki, kuplung be, egyet le, kuplung ki és így tovább. Így megy üresig vagy bárhova. Ez normális? A simson korszakból ez rémlik nekem, hogy normális.
A másik, hogy nem számolom a fokozatokat és nem tudom miben vagyok. Ez főleg akkor baj ha üresbe akarom rakni guruláskor, mert a 2-es és az üres nagyon apró kis pöccintlés és ha én azt hiszem 3.-ban van akkor "nagyot" lépek rá, ekkor jön az 1-es ami meg azért gáz mert onnan üresbe rakni szinte nem lehet, csak ha 2-es, majd pöccintés és üres. Az őrületbe kergetett ez a dolog. HA sikerül mellé váltani annak nem szép a hangja mikor beveszi. Odafelé ez ment, visszafelé már számoltam miben vagyok és nagyon óvatosan tapostam a váltót. Így 90%-ban jól ment, de ezzel nem mehet el az utazás.Ma bakker 30cm-re dőlt ki egy fa a motortól a munkahelyen. Mondom mi a f van emberek? Esetleg szólni h vágjátok??
[ Szerkesztve ]
-
dewil666
őstag
Sziasztok!
Van egy ilyen: tárcsazáram egyszer volt használva van hozzá övre rakható tartó és két kulcs. Mennyiért lehetne eladni?
KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #26518 üzenetére
Városban én 4.-nél följebb sose váltok (amúgy 80 körül kapcsolok 5.-be), és a fordulatszámmérőről látom, hogy hányadikban van: 4.-ben pont ugyanannyit mutat, mint a km-óra. A kis öreg csótány váltója szerencsére nagyon pöpec, de én egyébként is minden visszaváltást gázfröccsel csinálok, így még sohasem akadt el, vagy ment "ál-üresbe". Igen, közben mindig felengedem a kuplungot. Nagyon sokat váltogatok amúgy, de "nekem tetszik"! Ugyanennyire pöpec, kattanós a kis Yaris váltója is, azt is imádom! (Előtte francia autóim voltak, a váltójuk broáf! )
(#26519) dewil666: Ha nekem akarod eladni, akkor postával együtt 2000-ért!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
mocsanisi
senior tag
válasz Kolondrum #26518 üzenetére
Én leginkább kuplung be, 2-őt le, gázfröccs, kuplung ki motorfék aztán szépen egyre lejjebb gázfröccsel és motorfék. Ha meg nagyon gyorsan kell megállni magasabb fokozatból ami azért nagyon ritka szerintem, akkor kuplung behúz, fék, megállok, és mint egy hülye rugdosom le a fokozatokat a pirosnál mondjuk egyesig ha megvan picit fel, üres, és konstatálva mennyire ügyes vagyok ülök szépen a motoron
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
válasz mocsanisi #26521 üzenetére
Milyen gázfröccs? Nekem csak ez a kérdésem.
Én hozzá nem nyúlok a gázhoz ha lefelé váltogatok.Haverom nem panaszkodott a váltóra.
Más: Idézem: "Itt minden motorost szívesen látunk!" Vettem láncsprét. Olcsóbban is megkaptam, mert motoros vagyok és most vettem. Repsol
[ Szerkesztve ]
-
dewil666
őstag
-
#25954560
törölt tag
válasz Kolondrum #26518 üzenetére
sok (foleg regebbi) motor valtoja tud olyat h ket fokozat kozott 'keletkezik' ures. nyilvan az 1-2 kozottin kivul. felfele valtogatasnal is elofordulhat h pl ha csak finoman huztad meg a valtokart, akkor negyedikbol otodik helyett egy uresszerusegbe ugrik csak. persu nyilvan el tudja magyarazni h miatok van a kukacostengellyel stb
soxor a valtokar atallitasa is segit. vagy egy normalis bakancs vagy kicsivel hatarozottabb valtokezeles. (vagy masik olaj de ez nem jo tema). -
.mf
veterán
válasz Kolondrum #26518 üzenetére
Látom fejben még mindig nem álltál át motorra. Ismételd: ez nem robogó. ez nem robogó. váltó kuplung gáz. váltó kuplung gáz.
Mész 4.-ben (nem 5.-ben, kivéve ha 70-es szakaszon nyugisan csorogsz) városban, meg kell állni. Kuplung be, egyesével addig taposod, amíg el nem fogy. Az az 1. Ha rövid lámpa, csak tartod a kuplungot. Ha hosszú, akkor felpattintod üresbe. Kész.
Menet közben direkt üresbe rakni? Mivan? Öbölátúszás?
Nehéz 3-ból egyből üresbe? Hát örülj neki, hogy nem vált lyukat vagy dobja ki a sebességeket. 3-ból egyből üresbe, miért kéne az? Nem autó, hogy bármely sebességből egy mozdulattal üres. Nem is úgy van kitalálva, hogy menet közben dobáld be üresbe.
Öregem... lehet, hogy csak azért, mert levagyok betegedve és már eleve fájt a fejem, de ezekbe most belefájdult.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
mocsanisi
senior tag
válasz Kolondrum #26522 üzenetére
Ha kettőt váltasz vissza eléggé meg tud emelkedni a fordulatszám. Ha így váltasz vissza, nem húzol gázfröccsöt, kuplungot meg túl gyorsan engeded ki akkor be tud blokkolni a hátsó kerék, vagy nagyot ránt a motor. Gázfröccsel meg ezt kiküszöbölöd. valaki használja valaki nem.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
#25954560
törölt tag
najolvan huzzon mindenki a f@szba egy vezetestechnikai treningre
-
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #26518 üzenetére
Lehet egy kuplunggal többet is váltani lefelé, csak két fokozat között teljesen engedd fel a váltókart, a majdnem de mégsem nem elég, nekem úgy tűnik ez a probléma.
Amúgy meg városban miért van 5.-ben?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
válasz #25954560 #26527 üzenetére
Az kéne. Nekem.
canniball! őőőő akármelyik variációt nézem fullra nem engedem ki a kuplungot. Tehát csak fogás szintig. Valóban ha lassan visszakapcsolgatok, tehát totál ki a kuplung majd megint be akkor semmi gond, főleg ha a lábammal is óvatosan bánok. Egy Tisza cipőben motorozok. Komcsi! Régi.
Eredeten is megjegyezték, hogy szép és nagyon bevált a motorja, sokat elmegy. Látatlanba azt mondják sokan, hogy a korábbi gazdi vigyázott rá.
JA a műszaki vizsgával lesz bajom... Hacsak nincsenek kiskapuk.
[ Szerkesztve ]
-
válasz canniball #26528 üzenetére
6.-ba 60-al is akár! Mert alig pörög. Na jó 5-be járok max városban, de melóba és haza ha nem jönnek elmászok 70-el 6.-ba szépen komótosan. Nem szeretem ha közel 5000-et forog mert itt nagyon ráz. Vagy alatta vagy felette. Felette meg azért nem mert bántó a hangja. Tehát marad az alig forog rész.
Felfelé váltással amúgy nincs baj, nem dobott még ki soha 1 sebességet sem. Elég zajos váltója van, a lábamban érzem is a "csattanást". Főleg az 1-est.
-
válasz -Mosquito- #26530 üzenetére
SOS volt mert Zsolttól még úgy hoztam el, hogy volt rajta kence. Ma néztem, tükör fényesek a szemek - közel 700km-el később.
Ez volt, teflonos és 1500 pénz volt. Majd legközelebb mol lesz. Ma is beugrottam pestre vki miatt.
Olajat is kérdeztem, képben volt GS500 ügyben amúgy. Sztem tavasszal castrol olajat kap. 10w40-et.
Amúgy a motorozás pszichológiájáról egy kicsit. Mióta ezen ülök sokszor többen engednek be, sőt a kocsik szétszélednek, igaz a hangjához is lehet köze. Az is érdekes, hogy kevés az a motoros aki nem bólint vagy bármi. Pedig minden ugyan az csak a motor nem.
Jó ötlet volt a duda helyére vészvillogót teeni ebből a szempontból, de a duda attól még kell márciusra. -
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #26529 üzenetére
Nem a kuplungról beszéltem hanem a váltóról, azt engedd vissza két fokozat között teljesen. A legtutibb ha kicsit elemelkedik a lábad róla.
A műszakis problémádra majd a többiek biztos tudnak megoldást.
(#26531)
Nem tudom a GS milyen, de az SV-nek 70-nél még bőven elég a 3.Az 1. csattanása pedig ha jól tudom minden gépen megvan, ezen nem kell parázni.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
csongi
veterán
válasz Kolondrum #26536 üzenetére
Teljesítmény: 47,8 LE (34,1 kW) 9800 1/min
Majdnem 10ezer mikor leadja max teljesítményt. Ne várd el, hogy 3.ba 6ezer alatt pörögjön, ráadásul 6 sebességes.
Ha lejjebb akarod hozni akkor lánckerékkel lehet játszani, de akkor meg a gyorsulás rovására fog menni, két személynél meg kis sebességnél elveszik az erő.
Váltsál feljebb -
Archer
őstag
válasz csongi #26485 üzenetére
Nincs külön légtelenítő csavar. Gyári szervizkönyv írja, hogy járassam pár percig meg húzzak pár gázt, aztán így légteleníti magát a beöntőn keresztül. Igaz annyira nem melegedett fel, hogy nyisson a termosztát, akkor valószínűleg itt lesz a hiba. Megpróbálom így is.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Holnap eskü reggel 5 felé megnézzük 10k magasságában. Igaz soha nem volt még 8k-n sem nálam. Üsse kavics.
-
Ferdzsoo
addikt
Meglettek a képek.
link"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
alvaro
senior tag
válasz Kolondrum #26518 üzenetére
Mindamellett, jegyzem meg, ha a technikával nincs baj, lehet még más is: tavaly télen sikerült valami úton-módon szert tenni olyan állapotra, ahol épp így nem tudtam többet visszaváltani egy kuplunggal (holott csinálom elégszer, szóval tudom, hogy működni szokott) - aztán az olajat lecserélve hirtelen megint jó lett... csak úgy felvetem, na.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen