- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Apple notebookok
- Micro Four Thirds
Hirdetés
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
válasz huszi.gyb #35937 üzenetére
Én csak a felvonulásra megyek. Remélem találkozunk ott, bár én nem ismerlek sem téged sem a motorodat így nem foglak tudni beazonosítani. Te viszont már láthattad az én Honda deauvillemet. Ha netán megismersz szólíts meg légyszi!
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
canniball
nagyúr
válasz vendingo #35949 üzenetére
"...2.-ba ha csutkát húzok, akkor elemeli az elejét... Eddig egyszer kapta meg az elejét (elborult az agyam), ekkor befostam..."
Te nem én vagyok véletlenül?
Ja nem! De ezt akár én is írhattam volna.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
ER-6n V2-es ugye? Mert az tetszett amit csinált már alacsony fordulaton is. A sor4-ről írták meg mondták, hogy alul nem jó. Haver mondta, hogy a mutató elhagyja a 8000-et és mintha turbó lenne benne. Sőt merte állítani h a GS az elején lazán otthagyja. Nekem nyomaték kell, de amit kinéztem az sor4-es. :S SV1000-es? A 650-es úgy nem jön be vagy ha igen nem alap állapotban. Sajnos ez a lóerő nyomaték téma nem áll nekem egészbe a fejembe. Nagy nyomaték és kényelmes 170 nekem bőven jó lenne. Miért 170? Mert akkor a 130 autópályán biztosan nem csutkaközelben értendő.
Azt soha nem felejtem el, hogy kapaszkodtam ernőbe nehogy hátracsússzak. Az de mennyire húzott. Azt karom én. Nem kell a 300-as végsebesség.[ Szerkesztve ]
-
Értem.
Olyat mondjatok ami max 600k-ban megáll. Ennél több soha nem lesz rá a jövőben sem. -
-
vendingo
veterán
válasz Kolondrum #35967 üzenetére
2002-es, most 45 ezer km van benne, szezon végén 55 körül lesz.
Tavaly: minden folyadék cserélve, telók felújítva, új gyertyák, új akku, újszerű gumik, új kuplung, xenon, leovince dob, puig plexy, fém fékcső, rizoma markolat+kormányvég, led indexek, +sok apróság.
Megvan mindenből az eredeti is.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Más: Kinyitottam a fékfolyadék tartályokat. Elmondhatatlan ami abban benne van. Ki kéne cserélni mindkettőt.
vendingo ! Majd azért gondolok rád hátha.
-
canniball
nagyúr
válasz TayRol #35966 üzenetére
Nem vettem a lapot.
"...tud kellemetlen meglepetést okozni..."
Én a 650-nel is többnyire alacsonyabb, 5-6000-es fordulaton tekerek, mert magasabbnál sokkal finomabb csuklót igényel, az pedig (még?) nálam nem alakult ki. Ezredesre rá sem nagyon mernék ülni.vendingo!
Az a markolat (a dizájntól eltekintve) miben jobb mint a gyári?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz vendingo #35972 üzenetére
Értem, akkor nálam marad a gyári.
Ez az idő viszont nem kéne hogy maradjon már, a t*köm tele van vele! Tegnapelőtt lebeszéltem a szerelővel hogy jövök, a tervezett indulás előtt negyed órával leszakadt az ég. Gondoltam ma tartunk esőnapot, ismét megbeszéltem vele a dolgot, a tervezett indulás előtt negyed órával leszakadt az ég.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
FIREBLADE78
addikt
Van itt enduros emberke? Gondolkozom egyen,de félek,hogy sok baja lesz, sajnos nem vagyok egy szereléshez értő emberke,habár teljesen sem vagyok hülye. Mennyivel lehet több baj vele,mint pl egy 600rr-el?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
vendingo
veterán
válasz canniball #35973 üzenetére
Felénk jó idő van, néha picit szemerkél az eső, de motorral is vállalható.
Jövő héten én is viszem szerelőhöz a mocit.
Komplett átvizsgálás a nagy út előtt, meg rendbe rakatom végre az üzemanyag szintjelzőt is.
Májusban lesz még egy műszaki vizsga is.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
~90k. Csak ennyit kell legalább addig a motorra költenem benzin nélkül még nálam van. 1 év.
Sok kevés? Csak karbantartás-kopó cuccok cseréje. És ebben nincs benne a kb 3mm vastag első fékbetétem. -
ALI_G
veterán
Hi,
holnap kint leszünk kakucs ringen, motoros nyílt nap.
Ha valakinek van kedve/ideje, az jöjjön és vendégem egy kávéra
Keressétek a fehér motort -
Motorcycle Crashes 2014 (2) / Мото Аварии 2014 (2)
Náluk mindig van új a nap alatt.
-
Archer
őstag
válasz FIREBLADE78 #35974 üzenetére
Most nem azért de a 600RR meg egy enduro kb. mint Makó Jeruzsálemtől. Mi az, hogy mennyivel lehet több baj vele? Ha sz@rt fogsz ki (gondolom használtról van szó) mindegyikkel lehet jó sok szívás, ha meg jót, akkor nem sokat kell szerelni.
Költeni mindegyikre kell bár szerintem ha valami bekrepál vagy csak cseréled a szükséges "kopó" dolgokat, a sportmotor mindig drágább lesz. Megfelelő szerszámok meg egy kis műszaki érzék nélkül a 600RR-t ne állj neki szerelgetni az biztos.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
válasz yodamastah #35981 üzenetére
Még van mintája is. A hátsó ellenben nagyon vastag.
-
Oszlopok kiszedve áttlepítve, építik a kiugrás alatt rész alátámasztást. itt ni
Öröm lesz kerülgetni! -
Gyertyát tegnap több helyen sem sikerült venni. Ez nem egy gyakran keresett típus, rendelhető kemény 1200ft-ért. [link]
Hát akkor majd máskor.
Ma nem tudom, hogy maradjak vagy menjek. Meglesném a felcsúti stadit meg az 5-ös metrót ahogy kijön egy kis faluban a semmiből. ~200km. -
válasz FIREBLADE78 #35987 üzenetére
Ha már ott vagyok megnézek mindent.
-
válasz FIREBLADE78 #35987 üzenetére
Ami eléggé elriaszt az az út. Megnéztem mi vár rám utak állapota terén.
-
Nem tudom mi van velem, de már azt is lesem milyen az út minősége arra amerre megyek és befolyásolja a döntésem, hogy indulok vagy sem.
-
-Mosquito-
őstag
válasz FIREBLADE78 #35991 üzenetére
Mi lesz vele később.. Puding..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
válasz -Mosquito- #35992 üzenetére
Átveszed a haverod stílusát és nem bírod ki beszólás nélkül?
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz polimorf #35951 üzenetére
Úgy néz ki, hogy sajnos most motor nélkül leszek.
De ha összejön lehet, hogy egy Honda NSR-rel.
Egyébként biztos, hogy láttál már előző években, ha voltál. Az iskolánál mi szoktuk az utat zárni.Ha meglátom a gépedet, mindenképp odamegyek
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
FIREBLADE78
addikt
válasz -Mosquito- #35994 üzenetére
Mai közlekedési morált és gyönyörű utak miatt érthető, lassan kell menni és figyelni,talán ez a megoldás. Sokszor ez sem elég
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mosquito- #35994 üzenetére
Miért, motorozni csak vakmerően lehet?
Integra is ahogy leoltotta SymbianOS-t egy-egy oldallal feljebb, hogy hogy kell motorozni... hát az. Elsőre elég zavarba ejtő.
Egyrészt van benne vmi a hozzáállásról, de másrészt már már túlzottan is merész.
Defenzív vezetés miért lenne hátrány? A nyíló ajtóktól félni miért lenne probléma?
Több ésszerűséget látok itt, mint megfontolatlanul a szerencsére bízni magunkat.
Kettejük közül vajon ki fogja tudni kivédeni a többiek hibáit?
Aki 20-szal lavírozik el az autók között, vagy aki 50-nel?
Nem sokkal feljebb videó is volt róla, ahogy belerepülnek egy ajtóba. -
polimorf
tag
válasz Teasüti #35998 üzenetére
Mosquito34-t meg kell védjem hisz ő nem a gyorshajtásra és az eszetlen motorozásra ösztönzött, csak annyit mondott, hogy "puding" ezt meg arra értette, hogy félünk pár gödörtől és a rossz útviszonyoktól.
Abban meg tökéletesen igaza van, hogy a hozzáállásunkkal is gondok vannak "ebbe magamat is beleértem".
Sokszor tényleg csak kifogásokat keresünk.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #35999 üzenetére
Na megjöttem a mai etapról: Siófokon voltam a veterán bemutatón és alkatrészbörzén, 280 km össztávval.
Személyesen is megismerkedtem a Totalbike fórumáról ismerős zalaegerszegi csapattal, jó kis társaság az. Hazafelé egy 5 perces kis záport ma sem úsztam, meg, de annyira sem zavart a dolog, hogy megálljak felvenni az esőruhát (látszott, hogy csak tenyérnyi felhőből esik, arrébb meg süt a nap)...Jól éreztem én, hogy a kis csótányom "túl van zabáltatva" (nem kormos, de sötét színű volt a gyertya), a múlt héten eggyel visszább vett súbettűkkel jól észrevehetően kevesebbet kajált, anélkül, hogy bármit is romlott volna - az egyébként is igen szerény - menetteljesítménye. 80-95 km/h tempó, dimbes-dombos vidéken (volt hosszú lejtő is, amikor pirosba ért a fordulatmérő: 120km/h egy teljes percig ), 3/4 és fullgáz között folyamatosan. Máskor így 2,9-3,0 liter szokott lenni a fogyi, most a teljes távra kijöttem 2,65-ös átlaggal!
Mindenütt motorosok, az úton is száznál többel találkoztam, Sióüfokon meg sok százan voltak.
Volt egy "találmányom", az is remekül vizsgázott: a picurka, 8 literes tanktáskámat 2 db kulcskarika és egy laptoptáska vállszíja segítségével alkalmi válltáskává alakítottam úgy, hogy még a bukót is a tetejére lehetett csatolni. Így mindkét kezem szabad volt a nézelődéskor, bírtam fotózgatni is. Erdélyben jól fog jönni, ott sem merném városnézéskor a motoron hagyni az értékesebb holmijaimat.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs