Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz fattyu #46548 üzenetére
Azt már tudjuk! Pont ezért gondoltam hogy oda de, tboldi védelmére. Ha meglátnák a tiéd ő egyből átlépne a szolíd motoros kategóriába.
Bogyo!
Hát azért akkora ménest már etetni kell...Symbi!
Biztos van a tarsolyában pár videó tavalyról.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
válasz fattyu #46552 üzenetére
Nem szedték szét, csak fricskázták, hogy a videója bizonyíték szabálysértésre...
hitelesített mérőszköz...
Eeegen, ezen én is gondolkodtam már... "Mit mutatsz mutató?" És ha pont rossz?
Mondjuk fennakadt 130-nál: nehogymár az alapján mondják meg, mennyi az annyi.Bár a zöld Lambo ámokfutása az M7-esen (330-cal) is szép karriert bejárt a YT-on:
egye-fene, lehet, hogy csak 300-at sikerült megcsípnie, mer' csal az órája.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Daywalker #46556 üzenetére
Jah, kivéve, ha a kerékről megy. De én is tudom, hogy csal az órám,
viszont csak elvettem a gázt, mikor megláttam a traffit. (Jajj, 80, jajj!)
Egéren 70 a megengedett, az mondjuk óra 75, és akkor jó is voltam.Szerk: mondjuk mikor elkezdtek* a kisrobisban fikázni a poénvideóm
miatt, amiben felgyorsítva cikázok az autók közt... Visszanéztem az
eredeti sebességen, s felröhögtem, hogy 20-30-cal mentem csak ott,
mert dugó volt, s alig-alig indult meg a sor: de felgyorsítva "cihopata"!*: egy még motorral sem rendelkező (de annál nagyobb arcú) fazon...
Még azt is megmondta ebből a békaperspektívából lőtt videóból, hogy
átmentem a piroson! (Aztán égett a pofája, mikor kiderült, hogy nem.)[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz DigitXT #46557 üzenetére
erre mit mondanának ? :
kedvenc lámpám amiről már volt szó.látszik hogy beváltó zöldrá lindulok és sárgán csúszok át.
amugy a kerékről mért sebesség is érdekes. egy más profilú gumival már az sem...
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Daywalker
addikt
Jó kis szerkezet az, bár főleg pályán hasznos - igaz, sokan azt mondják, hogy oda km-óra sem kell elég a fordulatszámmérő, ami igaz részbenDigitXT: szard le őket
fattyu: küldj már egy videót priviben ha van, hogy mit megy a gép a német autópályán
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
canniball
nagyúr
válasz fattyu #46552 üzenetére
Én sem ismerem/követem azt a topikot. De ez inkább csak egy vicces "beszólásnak" tűnik, azt hittem ennél sokkal komolyabb reakcióról volt szó... Vegyük úgy, hogy DigitXT kolléga költői túlzásba esett.
Mosquito34!
Az tény hogy a tudásom a béka segge alatt. De olvastam olyat, hogy tapasztalt motoros a tréningen pont a rossz beidegződések miatt "szenvedett"; na ennek szeretném elejét venni és mindjárt az elején a megfelelő mederbe terelni a dolgokat (ezért is mentem el tavaly kapásból a tréningre).
Ami pedig a gurulást illeti: azzal nem lesz gond, mert úgy döntöttem idén kegyesebb lesz hozzánk az időjárás.DigitXT!
Így felgyorsítva tényleg kicsit tekerős; viszont azt senki nem gondolhatja komolyan, hogy ez az eredeti sebesség...Daywalker!
Szoktam nézni ezeket az út mellé kihelyezett mérőket, azokról jól leolvasható a 4-5kmph eltérés (mégha gondolom nem is kalibrált hatósági eszközök). Viszont tavaly miután Suri csinált egy programírást (jelentsen ez akármit ) a hazafelé útbaeső mérő annyit mutatott mint az órám.fattyu!
B+, te tényleg nem vagy százas! Csak óvatosan, mertarrafelé én is szoktam autóval közlekedniegyik ismerőst pont egy zöld lámpás kilövésnél törték össze.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
válasz Daywalker #46558 üzenetére
Jah, nekem is volt a Majában, azon nagyon csalt, valami 15%-ot.
Aztán vettem a másik Majához is, mert azon meg nem mért a rotor
törése miatt, és szerettem volna utána húzni a KM számlálót, amíg
nem érkezik meg a csere rotor külföldről. De azóta semmire nem
használom, mert csak 4%-ot csal az órája, az meg bőven belefér...
(Persze benne volt a pakliban, hogy többet fog csalni az is...)Meglepő módon a Madison
szinteGPS pontos. Talán ha 155-nél kb.
156-ot mér, akkor sokat mondtam. Szóval most nem tudom, hogy
eladjam-e (megint), vagy tartsam meg, hátha kell majd később is.fattyu: kegyetlen, mit lép a gép megfelelő fordulaton + jó hangja van!
Bár nem sétálnék ott szívesen a járdán, amikor elhúzol 80-nal.kiló Ui: SH témához még: nem nagyon szeretem nézegetni az órát, uis
robogón amúgy is nehéz tartott tempót menni a CVT miatt...
De azért ha rápillantok jobb, ha pontos, mint ha baromságot mér.
(Mondjuk most a trafi miatt nézegettem, és szar érzés volt, LOL.)canniball: valóban költői túlzás volt.
[ Szerkesztve ]
-
Közel 100km spurival megvolt.
-
canniball
nagyúr
válasz fattyu #46565 üzenetére
Látod erre nem gondoltam.
Viccet félretéve: semmi jogom és nem is akarok beleugatni de tényleg vigyázz, ekkora sebességnél még én sem biztos hogy észreveszlek az autóból, nemhogy a sok "hogy a jogsit hogy szerezte az rejtély" sofőr.Mosquito34!
Hogyne; épp ezért írtam hogy igyekeznék ezek kialakulását még az elején elkerülni, tanulni könnyebb mint átnevelődni.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Polemius
aktív tag
Protektoros farmert (nőit), hol érdemes nézni Bp-en? Merre van választék belőle?
-
fattyu
veterán
válasz Something_ #46572 üzenetére
+euromotor.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Ferdzsoo
addikt
válasz tboldi #46576 üzenetére
Légyszi nézd már majd meg hogy milyen dátum van rányomtatva kivi vagyok.
Neked mibe is lesz? És honnan rendelted ha lehet tudni?
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
.mf
veterán
válasz tboldi #46574 üzenetére
Belenéztem az elsőbe. Aha, már értem, miért ilyen alacsony a fogyi. Villanymotor hajtja. A csapágyakat azért olajozd meg, volt valami halk sercegés.
40...50...40...50... külváros lámpamentes részein... beletekerek, hogy mikor mész ki a városból. 40...50...40...50... az előtted tötymörgőket meg se előzöd...
Oké, így nem nagy kunszt az ilyen alacsony fogyi. Volt már nekem is 1x 4.5-4.6 körül, amikor a Fertő-tavat kerültem egy régen látott helyet keresve, végig falvak de lámpa és forgalom nélkül, folyamatos 50-60-nal lehetett csak haladni. Pedig tizenötéves, nem fogyasztásra optimalizált, 112 lovas sportgép.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Ferdzsoo
addikt
válasz tboldi #46578 üzenetére
Érdekes, ezekszerint tényleg a Honda is hígabb olajakat ír elő az újabb motorjaihoz.
Tényleg igazat ír az a fasza kivesézős olajos cikk amit a múltkor olvastam hogy az újabb motorokba már hígabb olajokat írnak elő a gyártók. Az autónkba pl. már 5w-30 kell."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Dél óta méregetem a fogyit, hogy minél pontosabb legyen. Meg van a végítélet spurival és nélküle is. Érdekel valakit?
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Kolondrum #46583 üzenetére
Az kemény hogy egyetlen 100km-es gurulás alatt te következtetéseket tudsz levonni a fogyasztással kapcsolatban.
Ha ezt még 20x megcsinálod akkor van valami realitása. De így...
Persze kivéve ha most fele annyit evett mint eddig. Az nem lehet véletlen.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Laraxior
titán
Szelephezagot mikor kell allitani? Meg karburator szinkront? Mik a tünetek? Illetoleg milyen arban mozog egy ilyen megmozdulas. Gyertyakat hany kmenkent kell cserélni?
10 eves masina, lassan belelép a 60ezredik km-be, és szeretném, ha még legalabb 20ezret elmenne alattam"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
DigitXT
félisten
válasz Laraxior #46589 üzenetére
Kézikönyv nincs hozzá? Ott szokták leírni a szervizintervallumokat.
Motorja válogatja: szerintem tök általános szabály nincs ezekre.#46591: nem hinném, szvsz már rég nem pörög motoros témában.
#46592: legutóbbi hírem, hogy sokat dolgozik/belefáradt a témába.[ Szerkesztve ]
-
válasz -Mosquito- #46592 üzenetére
Mert olyan magasan ül mint te/ti? Akiknek a motor máshol kezdődik?
-
No tehát, a tények és az adatok:
A mérések egy 75200Km-t futott 2003-as Suzuki GS500E-re vonatkoznak. Csináltam Spurival és Spuri nélküli mérést is. Külső hőfok 12fok volt. Belőttem egy olyan tempót ami nekem megfelelő és kényelmes: 6. fokozat óra szerint 80-82Km/h kb 4000-4200-as fordulaton. Ezt 90%-ban tartottam. A maradék 10% a megfordulások voltak az ~5km-es útszakaszon, plusz 1x 1x kicsit megrántottam a szarvát 100 fölé. Mivel a tankban hiába van benzin ha az már nem folyik le így megadtam egy támpontot aminél azt mondtam ennyi és nincs tovább: Kijártam a tankból a benzint addig, hogy már menet közben rántson legalább 1x és gyorsításra sem úgy reagáljon. Ekkor öntöttem bele 1l spurival felturbózott benzint. (már alapból a tankban ilyen volt amúgy(50km-t mentem így)). Ezek után óra szerint 25,1 Km (Google maps 25km) után rántott egyet.
Rögtön ekkor megkapta az 1l teljesen átlagos benzint és folytattam a fenti módszerrel a mérést. 24,1km-nél rántott óra szerint, de mivel épp egy tartósan hepehupás résznél volt ez mentem még, vagyis akartam, 24,6km-re már gyorsítani sem lehetett, fulladt. A két mérés ugyan úgy zajlott, nem volt eltérő pont a kettőben.
A karburátorokban lévő benzinnel amúgy a GS 1.3 - 1.5km-t tud megtenni, majd vadul fulladni kezd.A spuriól általánosságban amik tények nálam: Kissé emelkedett az alapjáratom, Könnyebben és nagyobbat durran (ha akarom), a nyáron elforduló jelenség, azaz, hogy önindító gomb érintésre is már ketyeg (kb nem teker egy pillanatnál többet) most is előjött. Korábban nagy melegben csinálta ezt, de a lényeg: Alacsony fordulatról dinamikusabban gyorsít ki, és szo-szo előbb eléri a végét. A gázadásokra magas fordulaton is érezhetően gyorsabban reagál.
Eleinte semmi nem változott, jöttem mentem, de lassan kialakult.
A benzin színét megváltoztatja, sötétebb lesz tőle. Maga a spuri egy agresszív anyag. CSAK a saját dobozában tárolandó. Amihez hozzáér annak legalább színileg annyi. Rózsaszín lesz és soha többet nem jön le. Az anyag szaga nagyon maradandó, nem szabadulsz tőle.Egyelőre fenntartásokkal kezelem a fenti jelenségeket, de 250l benzinre való cuccom van.
Jöhet a fikázás!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #46593 üzenetére
A "szivaros" épp Kawa Z750-et szeretne venni a Zindexen...
De genyó vagy, Bogyó! Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Laraxior #46589 üzenetére
Ha nem ilyen túradög, ami kimondottan 12k km szervízigényes akkor így néz ki szinte az összes motornál:
24-48-72k km-ernél van karbiszinkron, szelephézag és gyertyacsere.
Nekem ez ilyen 40k körül állt meg a CBF-en. Hogy nem kellett állítani szelephézagot."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #46596 üzenetére
Ba+, én mindig összekeverem őket, pedig az avatarjuk nem is hasonlít...
(#46594) SymbianOS: nekem tetszik amit a Spuriról írsz, azért nem semmi, hogy a könnyebb indíthatóság ilyen rövid használat mellett már jelentkezik.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Laraxior
titán
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs