- Milyen SSD-t vegyek?
- Gigabyte alaplap topik
- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoltanz
nagyúr
válasz Something_ #51152 üzenetére
Szép az autó is.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
dellfanboy
őstag
válasz Topiccsendőr #51195 üzenetére
sokszor kacérkodok a gondolattal, hogy én is elvégzem, mert szerelni mindig szerettem csak épp nem tudok
engem érdekelne hogy nappalira jártál vagy levelező? kb hány HUF-ba került? nekem most meló mellett nem sok szabadidőm van max, a hétvégéket tudnám rá szánni. gondoltam arra, is hogy a könyveket beszerzem, szerzek valami roncsot és azon gyakorolgatok, de még sose jutottam el idáig...eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
PoLizei
aktív tag
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #51197 üzenetére
"sok helyen ezt javasolják" - vagy kb. bármi jó, ami teljesíti az előírásokat (és nem hamis) de ne kezdjük el megint
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
c4bB
csendes tag
válasz Mizsala #51174 üzenetére
a honlapon szinte mindent megtalálhatsz ami érdekel.
el nem tudom képzelni mire lehetsz kiváncsi a rendszerről.
bejársz órákra, figyelsz, tanulsz, kapsz könyveket (digitális formában is), levizsgázol, bizonyítványt kapsz.
a képzés magas színvonalú és mivel fizetsz érte, így magyar viszonylatban nyilván szokatlan, de érezhető, hogy ők vannak érted.
teljesen normális emberek alkotják a MAMI csapatát, mostanra évtizedes oktatási tapasztalattal a hátuk mögött.
én még valamikor a 2000es évek elején végeztem el,azóta bizonyára még hatékonyabb,naprakészebb az általuk nyújtott képzés.
egyébiránt a honlapon vannak elérhetőségek is,ha kérdéseid vannak,hívd bizalommal Lévai Károlyt,mindenre tud neked válaszolni. -
stereodead
csendes tag
Van egy piros Honda cg 125-öm, mattfeketét szeretnék belőle. Mi az ajánlott eljárás? Festés/fényezés vagy matricázás/fóliázás? Vagy essek neki simán egy festékszóróval (nem baj ha kicsit ratbikeos lesz).
Mik az előnyei-hátrányai annak ha nem festetem hanem fóliázom? Autóknál úgy látom népszerű most az ilyesmi, de fóliázott motort még nem nagyon láttam.
Azon túl pedig ha majd később el akarom adni, vissza tudom állítani az eredeti állapotot? Tehát ez a fólia eltávolítható könnyedén, úgy, hogy az eredeti festés/fényezés ne sérüljön?
Na meg mik a nagyjából árak? Rágugliztam a témára, de sehol nem láttam árat kiírva, mindenhol csak egyedi árajánlatot lehet kérni.
fgsfds!
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #51200 üzenetére
Nemrég vettem 5100-at (nem saját motorba) és MA2 van a dobozán. A magyar oldalak semmit sem jelentenek, de még a külföldiek sem, mert gyakran nem frissítik. De ha megnézed a képet, tisztán látszik, hogy MA2: [link]
Szépen megvezetik az embert a baromságokkal. Egyébként a 7100 teljesen szintetikus az 5100 meg nem, és ugyebár ez egy picit fontosabb tényező. Túl van misztifikálva ez a Motul téma.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Yoshida
aktív tag
"Közérdekű közlemény", tegnap Pesten a Kálvin és Astoria között a múzeum körúton az Astoria felé két motoros rendőr állt a járdán, és szedte ki a bringasávon motorozókat. Előttem egy robogót szedett ki. (mondjuk szerintem ott pont nem nagyon zavar senkit a motor a bringasávon, és a használatával nem kell centizgetni a kocsik között, mondom úgy, hogy 10-ből 9-szer bringával járok Pesten)
-
csongi
veterán
válasz stereodead #51206 üzenetére
Nem is talalsz arakat, mivel nem csak nm fuggo, hanem a rafoditott munka ido, illetve folia tipus is befolyasolja az arat. Javaslom a foliat, az eltavolithato kesobb. A festes nem.
-
Something_
őstag
Városligeti fasornál is csináltak két kereszteződés elé bringasávot, levágva a normál sávból. Eddig vígan elfértem középen, úgy hogy nem zavartam senkit. Most vagy beállok az autók mögé, akik balra-jobbra fordulgatnak, szemből ugyanez, vagy a bringasávon (20 méter kb) előregurulok, míg piros a lámpa.
Vagy megyek szemből, aztán ha néha 1 autós átjut a kereszteződésben, akkor elég necces lehúzódni a bringasáv megnövekedése miatt. -
Mizsala
csendes tag
Köszönöm, a google és az internetes dolgok használatával nincs sok problémám
A honlapon édeskevés információ van szerintem, nincs egy tanterv, vagy hogy látnám pontosan miről szól az az 1 év, szombati 10 órák. Ez valóban meg tudom kérdezni telefonon, de nem is ezért kértdeztem, hogy valaki járt-e oda.
(mellesleg "Levelező tagozatra azok jelentkezését várjuk, akik", ez van az esti tagozat linkjén... a levelező és az esti oktatás 2 különböző dolog)
Kifejezetten a magánvéleményekre vagyok kíváncsi az iskolával kapcsolatban, az oktatás színvonalára, megérte-e elvégezni, dolgozik-e valaki azóta a szakmájában, releváns tudást kapok-e, gyakorlatnak volt-e értelme stb stb stb.
Szóval millió meg egy olyan kérdésem lenne, amire telefonon egy iskolában/iskolának dolgozótól nem fogok választ kapni, mert van a "marketing" és van a valóság. Ezek ugye különböznek...Persu, küldök egy privit, előre is köszönöm a segítségedet.
[ Szerkesztve ]
-
Genesistibi
tag
Tegnap sikeresen levizsgáztam B125(A1-ből)!!!
Kereken 30.600,-Ft-ba került mindenestül. Már csak egy az igényeimnek és korlátaimnak megfelelő (CBR-125R) motort kell találnom...
-
c4bB
csendes tag
válasz Mizsala #51214 üzenetére
valószinüleg reális elvárás a részedről, h részletes tantervet tegyenek közzé és ha nem értesz egyet a tanmenettel,akkor majd jól hozzád is igazitják.
erre való a telefon,és vajon ki lenne illetékesebb válaszadó,mint az iskola tulajdonosa.
vagy te úgy képzeled,h felhívod,rákérdezel a tanmenetre,és gonosz érdekből fűszoknyás oktatólányokat hazudik neked,miközben középkorú férfiemberek a valódi tanárok?
(én pl a motorrevüben láttam anno a hirdetésüket,felhívtam az ott látható telefonszámot,és minden kérdésemre válaszoltak)
miről szólhat az az 1 év szombatonként 10 óra oktatással....az én tippem az,h elméleti és gyakorlati képzést kapsz motorkerékpárszerelő szakma elsajátitása céljából,méghozzá nagyjából a reggel 6-7-től este 7-8ig tartó időszakban (ez a hallgatói igények tükrében bizonyos határokon belül megegyezés kérdése is lehet),azért pont ebben,mert az ezen kivül eső intervallum legfőképp éjszakának számít."Főképp a levelezős oktatási tapasztalatok érdekelnének."
te ezt kérdezted,ez szerepel a linken.
pont az olyanok miatt mint te (akik levelezőn akarnak szakmunkásképzőt végezni ),a köztudatban a levelező és az esti,de akár a dolgozók iskolája meghatározás ugyanazt jelenti,még ha valójában eltérő dolgok is.
írtam magánvéleményt,de oké,legyen:
az oktatás szinvonala megfelelő,annál is inkább,mert elvileg az itt megszerzett végzettség felmentést/kreditet ad a műszaki egyetemen a motorkerékpárra vonatkozó tananyagból,azaz a képzés felsőfokúnak minősül.
gondolom ez választ ad a megérte-e elvégezni és a releváns tudást ad-e részre is.
rengetegen dolgoznak a szakmában,ugyanis törvényileg csak ezzel a végzettséggel lehet valaki motorkerékpárszerelő (azt hagyjuk h ezt a munkáltatók milyen %ban tartják be)
volt értelme a gyakorlatnak,bár szerintem a nappali képzésben résztvevők szerencsésebbek abból a szempontból,h valódi szervizekben szerzik meg a gyakorlatot.
ha másért nem,akkor azért mert betekintést nyerhetnek egy munkahely működésébe.
az 1 éves képzés gyakorlata a saját tanműhelyben zajlik,ahol szinte bármit meg lehet csinálni amit egy szervizben is,ráadásul sokan azért végzik a sulit,mert maguknak akarják szerelni a motorjukat,nem terveznek szervizben dolgozni,uh igazából nem hiszem h hátrány az ha igy szerzik meg a gyakorlatot.
erre majd más válaszol,nem tudom mit lehet és mit nem egy rendes szervizben,a tanműhelyben minden szétszedhető,szerelhető.
legközelebb kezdheted rögtön a konkrét millió meg egy kérdéseddel,azokra könnyebb válaszolni,mint értelmet verni beléd
azt ugye tudod,h egy okj végzettséget adó iskolának elég sok követelményt kell teljesitenie,meghatározott szabályrendszer szerint működik,eleve egy szakemberek által összeállitott tananyagot taníthat stb...
nem látom h mire nem kapnál választ attól aki ott dolgozik/tanít,sem azt h hol jön a képbe a marketing. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Genesistibi #51215 üzenetére
Gratulálok!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz Genesistibi #51215 üzenetére
Gratula!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Mizsala
csendes tag
Köszönöm válaszod, azért a szurkálódás mellett volt némi hasznos olvasni való is benne
Hogy érted azt hogy hozzám igazítják a tanmenetet? Ha nem tetszik, akkor nem jelentkezek és kész. Ki írt ilyen hozzáigazítósdit?
De mindegy is, mégegyszer köszönöm! (Nem szükséges értelmet verni belém ) -
StoneBridge
senior tag
Ismeri valaki ezt a tankpad gyártót?
TechSpec Gripster Pads LinkLátom, hogy gyárt a motoromhoz valót, illetve ez gumis anyagból van, azaz elvileg nem csúszkál annyira a térdrész, védi is a tankot. Tetszik is.
Vehető lenne gyári tankpad is, de pont a csúszkálás maradna meg vele.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Xaels
félisten
Na megvolt az első útszélén várakozásom. Kuplungbovden Hoztak újat, beszereltük és hazajöttem. Holnap irány okmányiroda
Kértem fényezőtől is árajánlatot. Tankra 15k, sárvédők 9-9k. A tankra mindenképpen kell áldozni, mert hiába a festés, nincs rajta rendesen lakk. Könnyen karcolódik.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
V.Stryker
nagyúr
Na srácok! Sírtam a hangos bukó miatt. Tegnap vettem írószer boltban ilyen A4-es méretű polifoam vagy milyen lapot. 1-2mm vastag, nagyon sűrű szivacs szerű lap. Abból betettem egy nagyobbat kétoldalas ragasztóval a bélés alá. Közvetlen a fül alá meg beszabtam még két réteget. Nem érzem abszolút a plusz rétegeket, de ha az eddigi szélzajt 100%-nak vesszük, akkor ez most olyan 65% körülire csökkentette azt. Ha eredetileg ilyen lett volna, akkor szerintem nem is sírtam volna. Na mindegy, kemény 80 forintból meg lett oldva.
Ennek ellenére a füldugó b.szta a csőröm és mivel találtam olyan patikát,ahol volt BP-en és egészségkártyára megvehettem, így vettem egy pár Alpine Worksafe -t. Hát szkeptikus voltam vele kapcsolatban, de basszus meggyőzött. Hát ez egy csodálatos akármi. Hallom a motort, hallom a forgalmat, de a kellemetlen zajokat kiszűri. Azért kicsit ilyen teleshoppos feelingel vettem meg, de tényleg jó. Talán városba már dög leszek betenni, hogy jobb lett a bukó, de hosszabb távon tuti használni fogom.
Viszont kicsit most érzem a gondot. Így az első 1000km-er és két hét után pont a "bátor" fázisban vagyok, lámpáknál pakolom, mint a barom, vigyorogva a bukó alatt, az üllőin 80-100 az autók között élvezkedve....szintem minden indulásnál ilyen 5-6s/100km/h és észre se veszem. Gyanítom,hogy ilyenkor szokott megtörténni a baj. Eddig nem volt semmi, meg kétes helyzetbe nem megyek bele, de basszus vasárnap is jöttem fel mit tudom én honnan és ilyen... hát izé...nagyon sokkal előzgettem. Felmegy az adrenalin, úgy érzem érzem a gépet... Fene essen bele. Ilyenkor hogy fogjátok vissza magatokat?
Xaels: Akkor a kötelező szívás megvolt. Reméljük nem lesz több.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #51223 üzenetére
Nem neten, elmentem és megvettem... Mammut II. -1 szinten van egy gyógyszertár... még elvileg van egy a WestEnd- ben is ahogy hasonló gyógyszertár. Nem tudom jó-e neked... Ha eljössz a XIX.-be a Határ útra, akkor kipróbálhatod.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
tboldi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #51223 üzenetére
Patikák szerintem nem webshopoznak.
-
zoltanz
nagyúr
Fékolajcsere megvolt. Végre van fékhatás is hátul, már csak az új elsőgumi hiánycikk, de az is fent lesz holnap.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #51222 üzenetére
Ja kötelező szívás a Szerémi közepén
Worksafe mennyi volt? Mondjuk lehet az én esetemben a többieknek kellene füldugót vennem
Tudatosítsd magadban, hogy csak tábla szerintig pörgeted fel és akkor elváltasz, felveszed az utazópózt. Én is nálunk felpörgettem 70-ig utána elváltottam és beálltam szabályosra. Így is nyugisan tudtam végigjönni. A belvárost kerülöm ha lehet, bár tegnap a Hungáriára be kellett mennem, de hazafelé már nem mentem arra.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #51228 üzenetére
A két gyerek miatt az egészségpénztáram a béka feneke alatt van Akkor annyi mint máshol. Mondjuk engem a szélzaj annyira nem érint, meg ha lenne is elnyomná a kipufogó De az igazat megvalva teljesen más a sebességérzet ezen mint a Kawasakin.
Ha már itt vagyok akkor megkérném Cannibal-t cserélje le a képet.
2002 Yamaha XVS 650 A[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
canniball
nagyúr
válasz V.Stryker #51222 üzenetére
Neb@ssz hogy EP-re is meg lehet venni! Én meg kp-ban fizettem.
A "bátor fázissal" csak te tudsz valamit kezdeni. Ahogy Xaels is írja: (kb.) a megengedett sebességig lehet rúgni neki, aztán relax. Persze nem mindig működik, de azért többnyire lehet így.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz canniball #51230 üzenetére
Csak a worksafe-t és még pár másikat. A direkt motorost tuti nem. A füldugó.hu -n fent van, hogy mit lehet és mit nem.
Itthon kezdődik a tánc. A család kezd basztatni, hogy mindig költök a motorral kapcsolatban, mindig motorozni akarok és ha tehetem megyek és mi az,hogy nem velük foglalkozom.... hát a f@sz kivan.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
polimorf
tag
válasz stereodead #51206 üzenetére
A festést a helyedben hanyagolnám, egyrészt elég drága mulatság, másrészt eladásnál nem tudod visszaállitani az eredeti állapotot.
A fóliázás előnye, hogy fillérekből meg tudod csinálni, eladásnál meg simán lehúzod és kész az eredeti állapot.
Ráadásul még átiratnod sem kell mint a festésnél.
Én is fóliáztam egy részét a motoromnak és nem nagy kunszt megcsinálni. Egy hőpisztoly, vagy hajszáritó kell hozzá és ennyi.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-
dellfanboy
őstag
tök jó videó a mamirol[link]
viszont a weboldalon ha vki talál tantervet közzé tehetné... mert én nem lelem
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Something_
őstag
Most értem haza az euroringes oktatásról. Hát basszus, nagyon állat volt
Aki teheti próbálja ki, pl te is Stryker, más dimenzió, mint közúton. Hihetetlen, hogy miket meg lehet tanulni, lehet, hogy csak nekem új, de ez a kombó nagyon bejött. kiülsz, húzod az első féket a kanyarban, bedőlsz, elengeded és kigyorsítás. Állat Eddig az volt a fejemben, hogy első fék kanyarban, az instant nyaktörésÉn voltam az egyetlen kezdőmotoros, a többiek már elég jók voltak, 8an voltunk, ebből fele pályamotor volt. 10-15 perc pályán bemelegtés, majd 30-40 perc elmélet, aztán "lájtos" felvezetőkör, úgy hogy 1 kört mész Chrobák mögött, mutatja az ívet, figyel hátra, stb. Aztán lemaradsz, beállsz a sor végére, jön a következő ember. Na én a 7. voltam, majd megszakadtam, hogy a "lájtos" tempót tartani tudjam, aztán mikor már majdnem én következtem benéztem egy kanyart és kb 60-nal be a sóderágyba. Hihetetlen, de meg tudtam fogni, mindenki csodálkozott Habár a csuklóm fájt egy 10 percet, meg beszartam, de legalább nem lett nagyobb baj. Besüppedős sóderágy. Fasza. (Daywalker, az járt a fejemben, hogy én is az első körben eltaknyolok, de már a della be volt fizetve )
Még egy érdekesség, haverom patent állapotú K6-os GSXR600-asának az egyik kormánycsutkája 130-as döntésnél feladta a harcot, behajolt. Majd feltöltöm a videót. Ő is megúszta, nem esett el.
Lesznek majd videók, nagyon normális forma a Chrobák Jani, bőven megért 17e-et ez az 5 órás motorozás, oktatás. Jah és csak mi voltunk, zártkörű volt.
Aztán a végén jött a befosás, mindenkit vitt 2 kört a Jani egy 1000-es SV-vel, hát basszus, sztem sokan nem tudják elképzelni az élményt és hogy mire képes 2 személlyel. Erről is csináltam videót, remélem normális lesz a felvétel.
-
Something_
őstag
válasz FIREBLADE78 #51238 üzenetére
"Ennek ellenére a füldugó b.szta a csőröm és mivel találtam olyan patikát,ahol volt BP-en és egészségkártyára megvehettem, így vettem egy pár Alpine Worksafe -t."
-
Archer
őstag
válasz Something_ #51237 üzenetére
Azért csak óvatosan a kanyarba befékezéssel.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
FIREBLADE78
addikt
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #51242 üzenetére
Nyilván egy pályamotor, slick-kel lenne a legjobb, rajta vagyok az ügyön, de idén már sajna nem lesz belőle semmi. Jövőre meg valami haverral veszek egy pályamotort közösbe, ha összejön minden. Sajna nincs most erre 1 millám, hogy vegyek a jelenlegi mellé egy másikat.
Amúgy szinte új a gumim, de gondolom a slick-re gondolsz.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #51238 üzenetére
Idézem: "...és mivel találtam olyan patikát,ahol volt BP-en..."
szerk.: Lemaradtam.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #51244 üzenetére
A te motorod pályára gyártották, oda való. Emiatt ne vegyél mégegy motort
-
Something_
őstag
válasz yodamastah #51246 üzenetére
Jó lenne egy olyan motor, amit ha eldobok, akkor nem sajnálom annyira. Plusz pályagumi.
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #51247 üzenetére
Hát ne sajnáld Dobjál rá utángyártott idomokat azt nem kell annyira félteni. Szépre meg lehet csinálni azt is. A motor törés esélye közúton sem csekély, jól jönne oda is.
Ha veszel pályamotort, nagyon olcsó az se lesz. Hacsak nem valami öreg széjjel nyúzott csótányt vesztek, de annak meg mi értelme?
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz yodamastah #51248 üzenetére
Utángyártott idom pipa Itt az a bajom, hogy "melóbajárós" is a motor, ezért nem örülnék, ha kiesne a napi rutinból Lehet olcsóbb lenne tartalékba egy 125ös robesz, ha a motorral valami történne a pályán
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #51249 üzenetére
Pályamotorod már van, munkábajáró is kell akkor vegyél azt mellé
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest