Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz PoLizei #56345 üzenetére
Nem arra gondoltam hogy azt mondtad volna hogy rossz, csak hogy nem száz százalékosan stabil.
Pedig a videók alapján igencsak praktikusnak tűnik.Mosquito34!
Nem is tudtam hogy ilyen kis méretűek is vannak, amit eddig láttam az mind bőven nagyobb volt.
Amúgy az üléstáska amit említettem 5l-es, az kisebb "pakoláshoz" eddig elégnek bizonyult, úgyhogy szerintem innen indul a számtan.V.Stryker!
Egyik ismerősnek van, így ki tudom próbálni, csak ki kell várnom egy közös gurulást vagy hogy megtalálja a biztonsági hevedert (neki idom mögött nem kell, így elkeverte valahova). Ha esetleg egyik sem jönne össze akkor lehet élek az ajánlattal, köszi!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #56351 üzenetére
Nekem ilyenem van, bár két éve még csak 7000-be került. 4 db mágnes, meg opcionálisan 5 db heveder, amiből én 3-at használok. A Csótányra nagyobb nem is fért, de a GS-en is jól áll, bár erre sokkal nagyobb is felférne. Sajnos kell alá valami, mert a tankot karcolja az alá kerülő por.
szerk: mivel topiktárs felajánlotta hajdanán, így a "listaárból" 10% kedvezményt kapsz, ha a megrendelőn hivatkozol a Ph motoros topikra. Nem vicc, tegnap jött meg a plexim tőle kedvezménnyel.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
pityaa23
senior tag
Üdv!
Kellene nekem akksi töltő, de nem értek hozzá. Motor és autó akksit is töltenék vele. Autót csak néha, mert évente 2-3x előfordul, hogy rajtamarad a lámpa stb és reggelre lemerül az akksi. Mit volna érdemes venni? Vegyek külön autó és motort, vagy vannak normális univerzális töltők? Amit rá költenék a dologra, max 20-25 ezer. Tudnátok konkrét típusokat is ajánlani? Köszi
-
Daywalker
addikt
válasz pityaa23 #56353 üzenetére
Annyiért kapsz ctek-et is, de ha türelmes vagy, akkor megvárod, míg a lidl-ben lesz töltő, mert az ctek másolat, sokkal olcsóbb, 5 év garis, és eléggé megbízható - tud autót, motort, 6 voltot, lemerült akkut nagy kezdőárammal tölteni, amit akarsz. Szóval ha nem használod rendszeresen akkor bőven jó. Nekem asszem már négy éves és teszi a dolgát.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
HSM
félisten
válasz pityaa23 #56353 üzenetére
SkyRC iMax B6.
Elsősorban modellautókhoz van, de szuperül tölt kocsi és motor akksit is, meg minden mást is. Csak kell egy kis vörösréz drót, amivel rácsípteted az akksi sarujáhra és jó is vagy.
Nekem anno olyan 12 000 forint volt postával, táppal együtt. Arra kell csak vigyázni, ne fuss bele valami silány hamisítványba. -
Bogyó bá'
nagyúr
-
Daywalker
addikt
válasz polimorf #56359 üzenetére
Igen, sajnos az aldis ugyanez volt. De ha kifogsz egy jót, akkor általában nem elromlós fajták, az a hír járja.
SirKero: a lidlis tudja. Persze csak bizonyos áramerősségig, van akku, aminek ruszki töltő kell
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
pityaa23
senior tag
Köszi mindenkinek!
Jó lehet ez a ctek, de ritkán használnám. Szerintem Lidl-Aldi lesz ebből és inkább veszek 2 db-ot, muteréknak is lesz akkor. Egyébként a téli motor akksi töltés hogy zajlik? Időnként mondjuk havonta 1x rádugom a töltőre?
Illetve mintha hallottam volna csepptöltésről és arra állandóan rá van kapcsolva az akksi?
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz pityaa23 #56364 üzenetére
Nekem folyamatosan rajta van élen, így csepptöltőként kondicionálja. Illetve most két akkut kell töltenem, így néha cserélem őket, de a robogóban valami irtó bika akku lehet, mert akárhányszor dugtam rá, mindig fullon volt. De a töltő lényegében 0-24-ben megy télen, csak amíg csere van húzom ki.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Xaels
félisten
Délelőtt voltam okmányirodában. Fél óra alatt kaptam új rendszámot. Holnap megpróbálok keríteni valakit aki megcsinálja a konzolt, ha nem akkor ideiglenesen felteszem az utas ülést és a háttámla szolgál majd tartónak.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
hentes555
senior tag
De kár, hogy nincs fölös 400k-m [link]
[ Szerkesztve ]
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
Archer
őstag
A forma olyan, amilyen (nekem sem tetszik) de az csak egy dolog, maszek kompresszoros próbálkozások eddig is voltak már itt viszont ténylegesen fel van rá készítve a blokk (bár nem hiszem, hogy 10 év múlva sok 70-80e km-t futott példánnyal lehet majd találkozni...)
Szerintem amúgy látják Kawáéknál, hogy az 1000 sor4 lufi kezd kipukkadni, és hogy nem nagyon van már hova fejleszteni, eléri határait (a mai anyagokkal, technológiákkal legalább is), így inkább ehhez a megoldáshoz nyúltak. Valóban, ők legalább csinálnak valamit. Mondjuk pl. a Honda is, csak ők átálltak a mindenféle kis köbös és olcsó vagy nagy köbös és olcsó (NC széria pl.) gyártásra, míg a zászlóshajó Fireblade gyakorlatilag 2008 óta ugyanaz...Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
bigdady
nagyúr
Ma láttam két motoros is úgy köszönt egymásnak hogy két ujjat mutattak egymásnak (oldalra fordított victory jelet). Ez valami szokás mint a lábbal köszönök meg vmit?
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz bigdady #56376 üzenetére
Mindenki úgy int, köszön, csápol rugdos ahogy jól esik. Én néha villogok ha nagyon elfoglaltak a kezeim, de valamikor meg sehogy. Kedvencem, amikor jó szakaszon vagyok, tele motorossal, fasza kanyarok egymás után aztán szemből még akkor is integetnek nem hogy élveznék az utat. Biztos visszafogok inteni egy olyan helyen.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #56331 üzenetére
Engem is megkövezhettek, kérdezés nélkül kipróbálnám (csakis pályán) a 300 lóerős szörnyet.
Kanyarokban tempomat , egyenesben meg az a mondás járja hogy nincs olyan motor ami egy idő után ne lenne kevés- De ezen hanyattesnél minden meghúzásra, mert elkésik a kipörgésgátló. EZ mi?
Viccet félretéve én már attól beindulok amikor az 1.4-es TSI-ben hallom a turbót sűríteni , engem a hangorgánum az ami megbolondítana. Micsoda hangja lehet a gépnek amikor 12k-nál fullratölt a turbó. ááááááááá
A külseje meg pont olyan aminek egy 300 lóerős gépnek kell lennie. Teljesen egyedülálló.
Nekem is tetszik hogy kawáék valami teljesen újat raktak az asztalra, mindenki más leülhet egyes.
Simán el tudom képzelni hogy 10 év múlva az új motorok nagyja turbóval lesz szerelve.
Valami szép skálázással, alul is brutál nyomaték, kipörgésgátló. Ez lesz a jövő. (remélem)[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #56379 üzenetére
Hát az elektronikán van még mit dolgozni, de hát a motogp-s szörnyekben is komoly elektronika dolgozik, és mivel a kawa ugye nincs gp-ben, így gondolom tapasztalata sincs akkora még - sbk-s motorjain jól működik, sőt! De nyilván erre halad a dolog, bár az utcai kétkerekű motorok őskövületek még mindig ahhoz képest, amiket autókban ma már látni lehet technikai megoldásokat.
(Kis igazítás: kompresszor van, nem túróóó, a kettő nem ua... )[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
StoneBridge
senior tag
Brembo fékbetéteket használ valaki?
Motoromhoz kapcsolódó fórumon olvastam egy tulajtól, hogy jelentős a különbség a gyári fékbetétekhez képest, megéri rá beruházni a fékbetétek cseréjénél. Nagy bajom nincs a mostanival, de elviselnék harapósabbat is. Az a mondás, hogy inkább ezt érdemes meglépni, ugyanis utcai használatnál a jobb minőségű fékbetét egy jobb befektetés, mint fém (pl. HEL) fékcsövekre cserélni, ami jóval költségesebb, és nem ad olyan jelentős a különbséget.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #56331 üzenetére
Jól van, látom elkönyveltél, mint legősibb boozyHonda-s ellenséged.
Nem a Kawa-t fikáztam, szimplán megjegyeztem, h mindenféle kiálló kis szárnyacskától nekem az egész bazári hatást kelt.
Ettől még nyilvánvaló h sebesség és teljesítményrekorder, egyértelmű funkciója van, de ez a véleményem, egyszerűen nem tetszik, na.A Kawa-val, mint gyártóval egyébként nincs bajom, nézegettem korábban a Z1000SX-et is, de sajnos még egekben az ára, sőt a ZZR1400 is ott van a bakancslistámon.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #56382 üzenetére
Nem, és nem azzal volt a bajom, hogy a kawát fikázod, mert minden márkát lehet fikázni Csak ugye a homasitás kiegészítők nagy része szar vagy használhatatlan, azaz értelmetlen, ez azért nem annyira, így fájt, hogy a kettőt összekötötted. Ha nem tetszik, akkor nem tetszik, kész, ez nem vita tárgya, hiszen ízlésről nem lehet vitázni
StoneBridge: Ez örök vita tárgya lesz. Van olyan fékrendszer, ahol szinte kötelező fém fékcsövet feltenni, mint például nálam, mert egyszerűen másképp szar, szivacsos. A fékcső cseréjével a gumicső tágulását iktatod ki valamennyire, ami más érzet, mint az, amit a betéttel tudsz elérni. Kérdés mi a cél pontosan.
A Yamahának elég jó fékje van, gyári betéttel is. Sőt általában a gyári tárcsa-gyári betét kombó a legjobb ha mindent együtt nézünk (kopás, zaj, fékhatás). Nekem is ez a kombó jött be, pedig már sok mindent kipróbáltam - EBC-t motoron sajna még nem, de az autómban nagyon bevált Brembo tárcsával, nagyon régóta az van benne és még mindig nem kopott el, pedig én nem simogatom a féket A motorban hátul Brembo van, napját sem tudom mikor használtam utoljára, mióta nem közúton tolom.
Persze el lehet térni mindentől, pályára akik nagyon durván tolják azoknak a Vesrah betét ajánlott, mert egy Brembo hamar elfogy (mmint szó szerint), a Vesrah meg bírja, és nem is eszi a tárcsát. Ennek megfelelő az ára is.
Asszem Persu Brembózott, aztán váltott TRW-re és utóbbi sokkal jobb az ő motorján. Szóval nincs általános recept, mert függ a komplett fékrendszertől, kezdve a tárcsától a fékkarig. Szóval én maradnék a gyárinál, ha nagyon cserélni kell, akkor TRW vagy EBC első körben. Ha zabálós betét kell, akkor AP, Racing eléggé kíméli a tárcsát, mert gyorsan fogy. Amit nem vennék az a Ferodo, borzasztóan gyenge a fékhatása a szinteres betétjének és némelyik motoron eléggé hangos is. De ezek az én motoromon voltak érvényesek, máshol más lehet a helyzet.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
mm89
őstag
válasz FIREBLADE78 #56340 üzenetére
Nem konkrét típusra gondoltam, hanem a stílusra. A superlotyó jó dolog...városban. De azon kívül hogy városi fun-bike és gokart pálya király, szerintem nem sok értelme van.
Nem vitázni akarok, ne értsd félre! Amúgy egy drz-t én is elfogadnékELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
mm89
őstag
válasz canniball #56344 üzenetére
Én, ha csak iratok, tárca, telefon kell akkor ezt hasznalom:
táska
Ha több cucc van akkor meg a nagyobbat. Szerintem semm8 baj a mágnesekkel, de sok múlik a tank formáján is. Ha úgy látod hogy csúszik akkor meg egy kis hevederrel a villanyakhoz kikötöd. Sv-n nekem sose volt kötve, és azt az egy túlpakolt esetet leszámítva teljesen jó volt. Nem tudsz valakitől kölcsön kérni egyet próbára? Szegeden oda tudom adni az enyémet ha gondolod[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
StoneBridge
senior tag
válasz Daywalker #56383 üzenetére
Köszi a kimerítő választ!
Persze nem akarok nagy hasonlításokba belemenni, de egy 12 éves Monsteren, amit többet próbáltam most a szezon alatt, valahogy jobban bejön a fék összességében: nyomáspont, fékerő felépülése és harapóssága. Igaz, a monster gyárilag fém fékcsővel jön, Brembo nyereggel+tárcsa - ami asszem nagyobb is, szóval nem lehet összehasonlítani az enyémmel. Érzésre nem áll meg jobban, nem döngöl a földbe, csak a fékhatás összességében más, nekem jobban bejött.
Még rákérdezek a szervizvezetőmnél, egyáltalán érdemes-e belemenni fékbetét próbálgatásokba a motoromnál.Autónál nekem a Brembo tárcsa+TRW betét nagyon rendben volt, 5 év alatt nem kellett hozzányúlni, pedig nem volt könnyű a vas (1,78t). Azzal is adtam el idén, a fékek szép állapotban voltak akkor is.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Daywalker
addikt
válasz StoneBridge #56386 üzenetére
Ott a nagyobb tárcsa sokat számít, meg valószínűleg felül is Brembo a főfékhenger. Nyilván más a hangolás, azért érzed másnak. De a Monster talán feljebb kategorizált motor, mint az MT (az van neked, nem?) így érthető, ha azon jobb a fék...na meg az olaszok talán jobban adnak a fékre-futóműre, de nem akarok általánosítani. Szerintem max cseréld fém fékcsőre, aztán jól van...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
HSM
félisten
válasz Ferdzsoo #56379 üzenetére
Szép dolog, hogy kawáék letettek valami újat az asztalra, de korántsem biztos, hogy közúti motornak a H2-t választanám. Minek vennék turbós gépet, amikor hasonló erőt kaphatok egy egyszerűbb, megbízhatóbb turbó nélküli géptől is?
A H2R persze más téma, ott megvan a hatalmas plussz, de az közúton nem használható.Én nagyon remélem, hogy ez a turbó/kompresszor megmarad a csúcsteljesítményű szupersport gépek egy szűk körének.
-
Xaels
félisten
Nem "turbó" és mivel még 1 éve sincs piacon koránt sem tudjuk hosszú távon mennyire megbízható... Maradjunk annyiban egyelőre nem árasztotta el a netet, hogy bármi miatt is visszahívnák...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
HSM
félisten
Jogos, feltöltőt akartam írni a második mondatba, csak véletlen turbó lett belőle.
Nem visszahívásra gondolok, hanem általánosan egy megbonyolításról. +alkatrészek=plusz hibaforrás. Ráadásul a feltöltők sosem a megbízhatóságukról voltak híresek, ami teljesen érthető, hiszen valami brutális fordulatszámok uralkodnak bennük.
Valahogy nem vágyom ilyesmikre egy középkategóriás motoron. Inkább legyen +200ccm, és meg van oldva. -
Something_
őstag
13 oratol kakucson vagyunk 600rr es 1000rr-rel, ha esetleg valaki csatlakozna, akkor ott tali :-)
-
FIREBLADE78
addikt
Tegnap mentem egy nagyobb kört. Zákányszék utánig. Kimondottan nem volt kellemetlen. Csak a bukó végett mert cibálta a fejem a szél illetve látás is elmegy egy idő után. Ősszel vennem kell egy bukót,mert ez így halál.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #56393 üzenetére
Vagy nem kell olyan gyorsan járni. 90-nel még a nyitott bukó is épphogy elviselhető.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
bbubby00
őstag
válasz Bogyó bá' #56352 üzenetére
Örülök, hogy megfelelt a cucc!
Az árakat meg sajna nem mi alakítjuk, hanem az euró és a külföldi nagycégek :\
De azt vettem észre, h az évek múlásával egyre csak drágultak a dolgok...
Most néztem a képeket ALI_G és rájöttem, hogy egy falubéli rokonnal van dolgomEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
HSM
félisten
válasz FIREBLADE78 #56397 üzenetére
Ha nincs semmi a szemeden azt ne erőltesd, bogár, felverődő kő, és fújtak a látásodnak.... Városban 50-el is akkorát üt néha a felvert kő, hogy csak lesel....
-
zeon.hu
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #56397 üzenetére
Ejtőernyős szemüveget használok, cserélhető a lencse.
Szél nem fúj alá, de szellőzik.
valami ilyesmi#?*@&!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest