- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házimozi belépő szinten
- Micro Four Thirds
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Milyen TV-t vegyek?
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kroni1
veterán
válasz #79335424 #69550 üzenetére
Persze tiszta sor! Mindent ott kell használni ahova való. Az enyém meg nem való autópályára, állítólag a régebbi boxerek nem igazán szeretik a tartós 150km/h tempót, meg hasonlókat, inkább a kisebb sebességgel a szerpentinen és az enyhébb terepen érzi magát elemében.
Olvastam amúgy egyforma korú és kb. azonos futásteljesítményű motorokról néhány statisztikát, melyek egymástól függetlenül kb. egyforma százalékban mind azt mondták, hogy messze a japán motorok a legmegbízhatóbbak! A HD valahol középmezőnyben, és nem meglepő módon a mai Ducati-k és BMW-k azok amikkel a legtöbbször van valamilyen probléma! Sajnos az "elektronikát és komputert mindenhova" elv az - habár baromira kényelmes és biztos megkönnyítheti a motoros életét - ugyanakkor nem épp a megbízhatóság záloga.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Kroni1 #69551 üzenetére
Szerintem is ilyesmi a sorrend. De, vannak más szempontok is, amik árnyalják a képet. Az egyik régi ismerősöm szinte a szomszédban nyitott egy műhelyt. Átballagtam hozzá tekercs ügyben. Beszállítótól függően volt 30 -ért, 45 -ért, és 80 -ért (Accel a 80 -as). A középsőt rendeltem. Holland raktárból 3 nap alatt itt van. Hogy is néz ez ki egy japán vasnál? Ilyesmi csak gyáriban létezik, csillagászati összegekért.
-
Kroni1
veterán
válasz #79335424 #69552 üzenetére
Sajnos próbálják abba az irányba PR-ozni a motorozást, hogy az nem egy olcsó közlekedési eszköz, hanem egy drága luxushobbi.
A Yamahámhoz anno egy Yamaha papírdobozba belerakott, SKF csapágyat akartak eladni 8-9000Ft-ért. Ugyanazt a csapágyat (minden felirat, tipusszám ugyanaz volt) megvettem az SKF-nél asszem 1250Ft-ért, igaz szép Yamahás dobozt nem kaptam hozzá. Pleximhez 9db műanyag csavart akartak 7000Ft-ért adni! Abból is vettem inkább csavarboltban kb. 100Ft-ért.. Szóval el lehet hinni, hogy azért drágább motorhoz az alkatrész, mert kevesebb motor van az utakon mint autó, de azért csúnyán rá is tesznek, és sajnos csúnyán elszaladt velük a ló..
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz Chrys_ #69554 üzenetére
Van utángyártott benzinpumpa is.
(#69553) Kroni1
Egyszer bejött hozzánk a jóember, hogy eredeti John Deere ablaktörlő motort akar venni.
Megpróbáltuk rábeszélni az utángyártottra, de hajthatatlan volt. Meg is rendeltük a terméket Ausztriából nem kevés pénzért. Pár nap múlva megjött a cucc, eredeti John Deree dobozban, melynek alján ez a felirat volt: made in Hungary.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
AndrewTdi
addikt
minimeet
(Runner 125, Symby) -
mm89
őstag
válasz canniball #69540 üzenetére
Nameg a nyitott rendszer okozta durrogás
(bár azt most a Z is csinálja, sőt, ennél már könnyebb szándékosan előidézni, remélem ez nem jelent rosszat )(#69541) imibogyo
Még te is rajta vagy a terven, szóval addigra meg kell venned a piros szerelőruhát és a fehér munkavédelmi sisakot isEz a onedrive csak nálam tölt be ilyen marha lassan, vagy úgy általában ilyen béna?
(#69542) tboldi
Mindig meglepődök, hogy milyen fiatal vagy
Én 27 vagyok, de olyan nyugodt közlekedésre, mint amit a videón láttam (bár csak beletekertem), még akkor is nagy nehézségek árán vagyok képes, ha az asszony mögöttem ül
amúgy a "túl erős motor"ról meg az a véleményem, hogy hülyeség. Utcára már minden túl erős ami 50-60 lónál erősebb. Elméletileg ugye 130nál nem is kéne, hogy gyorsabb legyél, a gyorsulás meg úgyis jobb lesz mint egy autónál. Dehát a motorozás nem erről szól, innentől tehát nincs olyan, hogy túl erős utcára. Az erő meg egyenesen arányos a futómű minőségével, tehát azt kell mondani anyudnak, hogy azért kell erős motor mert annak jobb a futóműve és a féke
Én így cseréltem a 2004-es sv650n -t (520e ért ment el) egy 2008 -as z750 re (1.4M).
Így kell beadni: "Dehát nem azért kell mert szebb meg jobb, meg erősebb meg gyorsabb, hanem mert ABS -es és jobb a futóműve, tehát biztonságosabb"ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
HSM
félisten
válasz Kroni1 #69551 üzenetére
"elektronikát és komputert mindenhova"
Informaikusként is utálom ezt az elvet járműveknél...
Egy jármű az én szeemben akkor jó, ha csak a feltétlen szükséges mértékben tartalmazza ezeket a cuccokat, mert akkor lesz egyszerűen karbantartható és megbízható.(#69553) Kroni1: A csapágyas példád teljesen jó, viszont a plexi csavaros éppen ellenkezőleg. Az a speciális műanyag csavar úgy van kitalálva, hogyha esésnél eltalálod a plexit, akkor az enged, míg a fém csavar nem, és ebből könnyen sérülés lehet. Drága? Iszonyatosan, ez mondjuk tény.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
300-as robogóval járok Budapesten, jóval gyorsabban, sorba sose állok be szinte (furcsa is volt tboldi videóján azt látni, hogy van hely a kocsik mellett, de ő megáll mögöttük, bár azért a motor más, mint a robogó), már ez a 27 lóerő is elég arra, hogy a szabályokat bőven megsértsd, egyedül autópályán kevés, valós 140-nél plexi nélkül se tud többet. Viszont 60-70-ig megy rendesen.
-
tboldi
nagyúr
Pedig "csak" 6 év van közöttünk.
A videón egy picit visszafogottabb voltam, lévén, hogy február volt és hideg, a gumi sem úgy tapadt. Néha előfordul, hogy kihúzatom egyenes és forgalommentes szakaszokon, de alapvetően inkább az a krúzolgatós fajta vagyok. Nem mondom, hogy nem vágyom a nagyobb teljesítményre, de nekem igazából elég, ha a Mo.-i sebességhatárokat megfutja, és erre tényleg elég az 50 paci. Szerintem olyan 80-100 LE (és kb. ugyanennyi nyomaték ) között már maradéktalanul elégedett lennék. De azért egy GSX-S1000-nek nem mondanék nemet.
Anyum valójában nem is magam miatt félt, hanem leginkább másoktól, és ez a baleset után csak erősödött. Csak az is benne van, hogy az erősebb motor csábít a huligánkodásra. Annak viszont örül, hogy nem hagyott olyan mély nyomokat bennem a történet.
Igazából nem akar beleszólni, hiszen felnőtt ember vagyok, el tudom dönteni, hogy mit szeretnék. Megtiltani sem tilthatja meg, hogy erre költsem a leendő kártérítést. És különben sem lenne hiteles, hiszen a hőskorban motoroztak a szüleim is mindenfelé egy 125-ös ETZ-vel, amit apum újonnan vett '86-ban. Sajnos '92-ben el kellet adnia az építkezés miatt, különben megtartotta volna.szerk.: Múltkor írtam, hogy lesz tréning itt Móváron, ami közben eltolódott egy héttel. Hívott az oktatóm, hogy lenne-e kedvem részt venni az ő Hornetjével, ha már az enyém egy bazi nagy levélnehezék. Igent mondtam, úgyhogy szombaton ott leszek. Biztos vagyok benne, hogy nem olvassa ezt a fórumot, de ezúton is szeretném előre megköszönni neki a lehetőséget!
[ Szerkesztve ]
-
mm89
őstag
válasz Burt1793 #69559 üzenetére
Ha városba rohangálásra kéne vennem valami kétkerekűt akkor én is valami 200 körüli robeszt vennék. Vagy egy msx125 ös hondát, de azt inkább csak a poén kedvéért
De nincs rá szükségem, bringázok.Én soha nem állok be a sorba. Talán akkor ha nem férek el a kocsik között, de olyan ritkán van. Bár szabálytalan, de menet közben is szeretek szlalomozni a kocsik között Ha csak jobbról van hely és az épp egy kerékpárút, az se baj.
A lámpától való gyorsulást sem vetem meg. Amikor a gumi a végét járja, akkor egy kis füst is előfordul, de ilyen most nem lesz egy ideig, friss a papucs
Írtam még néhány dolgot, de kitöröltem, nehogy olvassa valami hivatalos szerv
Tehát amit eddig írtam az sem igaz, mindig szabályosan közlekedek!ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kroni1 #69553 üzenetére
"Sajnos próbálják abba az irányba PR-ozni a motorozást, hogy az nem egy olcsó közlekedési eszköz, hanem egy drága luxushobbi."
A 250 cm3-nél nem nagyobb motorokat, robogókat leszámítva Európában az is. Legtöbben szórakozásból veszünk (főleg nagyobb) motort, nem a célszerűségénél fogva.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Kroni1
veterán
Én is a robogót tartom hasznosnak, kényelmes ha városban cirkál az ember és nem kell váltogatni, kuplungolni, és jól elfér az autók közt is.
Én régebben robogóztam, de mióta ellopták csak bringázok.. Múltkor láttam egy KTM elektromos bringát, pirosnál úgy kilőtt mint állat! Nagyon tetszett, aki sokat teker én nincs annyira toppon vagy nem szeretne leizzadni annyira mire melóba ér annak sztem nagy buli lehet, de gondolom az árát is megkérik rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz tboldi #69561 üzenetére
"Megtiltani sem tilthatja meg, hogy erre költsem a leendő kártérítést."
Aztán csak okosan. Nehogy úgy járj mint én, hogy megvettem a motort, ami pont kijött a pénzemből, aztán nem úgy alakultak a dolgaim, és már fújtak is a túráknak.(#69565) Kroni1: Én nem szerettem a robogót. Nekem nem kényelmes se az üléshelyzet, se a kis kerék. Sokkal jobban érzem magam a nagy motoromon a városban.
Váltogatni valóban nem a legkényelmesebb dugóban, de ez ritka. Olyankor meg a robogó is idegesítő, ahogy a lendtömeges kuplung miatt vinnyogtatni kell egy méter haladásért is....[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Ez azért erősen robogófüggő, az Sh300-assal fél gázt kell húznom, hogy a motoros váltogatva előttem tudjon maradni. Plusz a dugóban kocsik között elég kellemes, hogy nem kell folyamatosan egyes-kettes-ezni. Általában megelőzöm a motorokat, úgyse férnek el a sorok között, egy-két kemény legény van, aki jön, húzogatja a gázkart.
A kerék 16"-os, annyira nem kicsi.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Nem is akarom egy pillanat alatt elkölteni az egészet. Már most gondosan tervezgetek előre, van néhány lehetséges forgatókönyv.
Úgy számolok, hogy kb. 3,5-4 millióm lesz, amit fordíthatok a motorra (az ügyvéd sikerdíját leszámítva). De apum felajánlotta azt is, hogy ha olcsóbb motort választok (pl. olyat, mint ami volt), akkor a maradékot befizethetjük egy új Vitarába és a törlesztésben támogat.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Pedig a GLX Vitara feketében fehér tetővel nagyon bejön.
De tök jól mutatna metálkékben is, mint a WagonR-ünk. Kár, hogy ez nincs a palettán(#69570) mm89: Nagy a dilemma, mert vonz a nagyobb motor is. De még bőven ráérek ezen gondolkodni. Lehet, hogy egy év múlva is még ugyanitt fogok tartani.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
(#69572) Kroni1: Lehet, hogy egyesek szemében hülyének tűnök emiatt, de én új, 0 km-es motort szeretnék. Hosszútávra tervezek vele és később nem biztos, hogy megengedhetem magamnak (mármint hogy zsír újat vásároljak).
Véletlenül nem a válasz gombra nyomtam.
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz tboldi #69573 üzenetére
Én megértem és igazat adok. Ha tehetném én is bemennék és kigurulnék egy vattaúj FatBobbsl. Amíg nincs család addig az autó nem fontos.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
mm89
őstag
válasz tboldi #69573 üzenetére
Te tudod, én biztos nem veszek újat se autóból, se motorból.
Mondjuk ha bőven lenne pénzem és nem lenne érzékeny a pénztárcám arra a kb 25% os áresésre ami azonnal megtörténik akkor vennék. De hitelre biztos nem...Xaels
De ha lesz család akkor nehezebb összeszedni a kocsira valót. Vagy adja el a motort érte?[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
tboldi
nagyúr
válasz #79335424 #69576 üzenetére
Egyetértek.
Én csak a fent említett WagonR+ vásárlásánál voltam ott még 2004-ben (nem egész 9 évesen). A Hondát 1517 km-rel hoztam el a Red Barontól. Nem éreztem nagy rizikónak, hiszen épp hogy csak be lett járatva, de nem tudom, hogy mi történt vele azalatt a 9 hónap alatt. Gyanítom, hogy valamiért nem felelt meg az első tulajnak és beadta a RB-ba.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Burt1793 #69567 üzenetére
Az az SH300 azért nem olyan fürge, hogy össze vissza kelljen egy nagymotort váltogatni, hogy úgy menjen....
Egyes-kettesezni nekem se kell dugóban, araszolásnál igazából gázt húzni se, kicsit kiengedem a kuplungot és már megy előre...
Az jogos pont, hogy keskenyebb vagy, így jobban elférsz. És a 16-os kerék is már egész jó lehet, bár az üléspozíció az sajna marad "robogós". Bár valaki azt szereti.
(#69568) tboldi: Helyes, át kell jól gondolni az ilyen döntéseket, nem kevés pénz.
Szerintem 21 évesen kicsit talán túlzás ilyen komoly motor, ilyen komoly autó... Inkább valami kevésbé értékvesztőbe kéne forgatni énszerintem.... Nekem 21 évesen egy 50-es nagyrobogóm volt csak, télen meg busszal jártam...
(#69573) tboldi: Ismerős a dilemma. Én új motort vettem anno, igaz, olcsóbb félét. De komolyabb motort venni, ilyen sok pénzért... Nekem csak az a fura, mindig hiteleket emlegetsz, meg apa besegít, és mellette 0km-es motor 3-4M-ért? Nem akarok a zsebedben turkálni, de nekem ez kicsit átgondolatlannak tűnik.
Most hirtelen az SV1000-ekkel vagyok képben, ha kifogsz egy nem bontószökevényt, 1M körül lehet egy 120 lovas motorod, korrekt technikával. De 1,5M körül már azért nagyobb a választék. És marad egy rakás pénz hasznosabb dolgokra. Kis pluszpénzt rá kell szánni, hogy kicsit többet fogyaszt, aztán annyi. Élményben ugyanazt kapod, mintha újonann vennéd. (Vagy még többet, ha mondjuk túrákra is marad párszázezer.) De biztos vagyok benne, hogy még rengeteg jó és megbízható típust lehetne megemlíteni 1-2M forint körüli ársávban.(#69576) Somatom: Hát igen, jó dolog. Viszont ezt is ugyanúgy véletlen megkarcolod, ugyanúgy polcnak meg mászókának használja az arra járó, amíg el nem zavarja a riasztó, stb... Sőt, ugyanúgy kókányolhatja a szerelő, úgy, hogy nem is tudsz róla, sorolhatnám még...
Szval átgondolandó szerintem. Persze, nagyon észnél kell lenni használt vásárlásnál, ne szívja meg az ember egy bontószökevénnyel.
De ha sikerül korrekt eladótól jó állapotú használtat venni, azzal elég jól lehet járni, még ha ezek tipikusan nem is a legolcsóbban kínált darabok.[ Szerkesztve ]
-
kisninja
őstag
Köszönöm uraim
Fehér index burát honnan tudok rendelni ?
Jaa ma délelőtt a jogsi is megjöttpowered by: ®MAJORMÜVEK®
-
tboldi
nagyúr
A CB500X lett hitelre vásárolva, és egyáltalán nem vészes, fix törlesztővel simán lehet előre kalkulálni. Egyedül az a gáz, hogy most törötten is fizetni kell, de ki gondolta volna, hogy 1 év után elütnek. A következőt kp-ra szeretném. Az autós hitelt meg apum ajánlotta fel.
Egyelőre álmodozom csak, nem tudom, hogy a MABISZ mennyit lesz hajlandó fizetni.
Használtat, bármennyire is hasonlóan élvezetes, azért nem szeretnék, mert mint írtam, hosszútávra venném (mondjuk 8-10 év) és nem akarnék felszállni semmilyen szopórollerre. Lássuk be, hogy bármennyire is megkímélt egy adott példány, a kor előrehaladtával mindig lesz valami, ami elhasználódik, vagy elöregedik. Nem lehetek biztos abban, hogy hogyan használták előtte, milyen olajat/alkatrészeket kapott, stb. Ezektől az ismeretlen dolgoktól szeretnék távol maradni. Az újnál szinte 0 a kockázat. Ha csak 2M-t tudok motorra fordítani, akkor inkább szerényebbet választok.
-
HSM
félisten
válasz tboldi #69580 üzenetére
"Ezektől az ismeretlen dolgoktól szeretnék távol maradni. Az újnál szinte 0 a kockázat. Ha csak 2M-t tudok motorra fordítani, akkor inkább szerényebbet választok."
Abszolút megértelek, magam is így voltam vele. Nagy kár, hogy ennyiért új motorba nem igazán van élhető futóművű. Pedig 10 éves távlatra szerintem az nem árt azért. Mondjuk nálam nagy plusz volt az Sv mellett, hogy abba bele lehet barkácsolni jobb futóművet leginkább a GSXR-ekről. És még úgy is bele fogok férni a 2M-ba.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Burt1793 #69581 üzenetére
Tulajdonképpen 3 részből áll a kártérítés. Első az anyagi kár (motor+felszerelés), a második rész a súlyos sérülések miatt jár, a harmadik pedig a járulékos dolgok (nem tudtam elmenni nyaralni, nem tudtam elkezdeni az egyetemet, kiesik egy év munkaviszony, gyógyszerek, útiköltség...). Ebből az első rész az, ami majdhogynem biztosra mondható, Eurotax alapján 1.3M-t ér a motor és úgy 200k a ruha.
Összesen olyan 5 millióra számítok, amiből 20% az ügyvédé, így jön ki a 4. De a végösszeg lehet kevesebb, vagy több is.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Something_ #69584 üzenetére
GTK-ra vette a kárszakértő. [link]
Nekem az általam megbízott kárrendező mondta, hogy kb. ennyit ér. Most gyors guglizással nem találtam semmi használhatót.
-
Something_
őstag
válasz tboldi #69585 üzenetére
http://www.eurotax.hu
1000 ft es kapsz egy eurotax erteket. Ez kb +- 10-15%, ahogy a biztosito/mabisz szamol.
Ebbol az ertekbol lejon a roncsertek, ami a te esetedben is lesz kb 100.000 ft.
Majd irj, hogy mennyi jott ki es mennyiert vetted es mennyit kell majd a hitel miatt osszesen kifizetned, kivancsi vagyok. -
tboldi
nagyúr
válasz Something_ #69586 üzenetére
Ha nem gond, most nem akarnék erre költeni.
1.620.000 volt a kiírt ár, ennek a fele, tehát 810.000 lett befizetve, és a vége picivel több, mint 1,9 millió lesz (36 hónap, havi 30620 Ft).
-
HSM
félisten
válasz #79335424 #69588 üzenetére
Na, erről van szó, érted Te.
Aki ért a motorszereléshez annak persze oké... Én is magamnak szerelném, ha lenne hozzá szerszámparkom, meg helyem, meg kicsit több tudásom... De nincs sajnos.
De aki csak elviszi a szerelőhöz, és mondjuk két nap múlva visszamegy az elkészült motorért? Ott a jó ég tudja csak, mi is történt pontosan a távollétében. -
Something_
őstag
válasz tboldi #69587 üzenetére
2014es 6000 km-es van fent 1.3-ert, gondolom eurotax erteke a tiednek ki 1.2 korul lehet, roncsra le fognak vonni szerintem 150et, szoval 1 milla lesz kb amit fizet a mabisz.
Nem ertem miert fizetos egy eurotax lekeres...
Mennyi km volt a tiedben?
Szerk: habar gondolom neked nem kell a roncs, szoval a teljes eurotax ertek lesz a zsebedben.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Something_ #69591 üzenetére
6200 körül, szóval ja.
-
yodamastah
őstag
válasz -Mike- #69590 üzenetére
Jézus ereje micsoda keverék Amúgy jól meg kell nézni és ha jól sikerült az átalakítás akkor hajrá. Arra azért kíváncsi lennék hjogy a gyári geometriából mi maradt
Egyébként valszeg nem véletlenül lett így összeollózva. Minimum kinézek belőle egy rommá törést az átalakítás előtt.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz -Mike- #69590 üzenetére
Ez kb. egy lego. Nem jön be. Össze-visza van fújva, sehol egy gyári matrica... Nem ismerem amúgy a gépet.
Én amennyire lehet, meg tervezem tartani a gyári méreteket, kinézetet, csak a tartalmon akarnék javítani. Gondolkozom amúgy emiatt SV1000 első részen is, bár azzal pár centit veszít a magasságából a gép. Az pont jó is lenne, mert a hátulja is picit lejjebb kerül azzal a GSXR hátsó rugóstaggal, amit már meg is vettem.
(#69593) yodamastah: SV1000-nél nem mászik el a geometria, ha megfelelő évjáratú GSXR teleszkópot tesznek bele, abból is többféle hosszúságú létezik.
Nekem is gyanús a rom állapotból restaurálás annál a gépnél.
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz canniball #69594 üzenetére
Az én FZ750-es motoromban is FZR1000 futómű van, és simán műszakiztatom.
Szerinted ki az aki vagy ránézésre megmondja, vagy utána néz neki.
Akinek nem volt dolga az adott géppel, az csak annyit tud mondani hogy tetszik vagy sem.Nálam csak egy dologba kötöttek bele, hogy az eredeti fzr1000 genesis kormánycsutka kisipari termék, mert ilyen rondát japán nem gyárthat.
Ja, szerintem meg az SV váz annyira gatya, hogy ha ez a motor fexik akkor a futóműnek lesz a legkevesebb baja.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
yodamastah
őstag
"SV1000-nél nem mászik el a geometria, ha megfelelő évjáratú GSXR teleszkópot tesznek bele, abból is többféle hosszúságú létezik."
A geometria attól elmászik ha lánckereket cserélsz A gyári geometria megmaradjon ahhoz sokmindennek stimmelni kell, de nem feltétlen gond az ha meg van kicsit vadítva csak jó irányba történjen
-
emre
veterán
válasz canniball #69598 üzenetére
Nem kívánok vitát generálni, de az én értelmezésemben a kpl futómű csere (lengővilla, rugó, himba, felni, fékek, első teló, kormány) már a fél gép kategória. Ettől még nem biztos hogy szarabb a szerkezet, sőt.
Lehet olyan állat fajta a tulaj mint én, hogy a két kopott króm szár helyett vett egy bontott első telót.
Vagy te mit értesz fél gép alatt?
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
canniball
nagyúr
Ahogy nézem az egész eleje ki lett cserélve, a műszeren kívül talán a felni és a féktárcsák gyáriak.
Nem tudom pontosan mit néznek a műszakin, de szerintem eléggé elüt a gyári állapottól.Amúgy egy szóval sem mondtam, hogy sz@rabb (az átépítés miatt legalábbis nem feltétlenül).
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Politika
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xbox tulajok OFF topicja
- iPhone topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs