- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Vezetékes FÜLhallgatók
- iPad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékes FEJhallgatók
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Epson nyomtatók
- Azonnali fotós kérdések órája
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nézzük együtt a ma esti Summer Game Fest 2024-et!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
ph A vállalat sok portékájának közös vonása, hogy a csatlakozóikat túlsó felükre száműző alaplapokat és az óriásira hízott VGA-kat is tárt karokkal várják.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
igen, ha nagyon koszos, akkor tud ilyeneket csinálna az autó az EGR miatt. elvileg sok városi taxis ezért is köti le.
ráérzel majd úgy is. nekem a cliónál is így volt, hogy berángatott, ha nagyon finom gázt adtam, hogy a guruló tempót fenntartsam (enyhe lejtön lefelé) ilyenkor még a fordulatszámmérö is ugrált kicsit. több emberrel beszéltem akkor, mert azt hittem, hogy valami hiba, de mindenki azt mondta, hogy ez ilyenmikor mész? délután?
egyébként, ha engedi az átvizsgálást, ott szerintem nagy baj már nem lehet. lesz diagnosztika is? mikor mész délután?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #12701 üzenetére
Du 2-re megyek. Amit a b*lfasz információs emberke mondott a Renault szalonban, az az, hogy a motort nem fogják megbontani, ne is reménykedjek ilyenben (de ezt is valami hihetetlen tahó stílusban adta elő), hibakód kiolvasás, futómű/kormánymű ellenőrzés, festékrétegvastagság mérés,(sárvédőnél, lökhárítóknál nem tudják mérni, gondolom műanyag azért) talán még folyadékokat nézik meg, motorolaj, fagyálló stb és ennyi. Ezért kérnek 8ezret, nem nagyon szaggatja meg magát a szerviz. Remélem nem hagytam ki semmit. Fékeket nem ellenőrzik, azt mondta az információnál a csávó, ha fog, akkor jó, érezni lehet, hogy jó-e. Féktárcsának nincs válla, kézzel megnézegettük.
FRENK1988: mármint micsodát nem csinálnak meg? Fékpadon a tesztet?
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
az annyira nem is rossz. nekem itt pécsen egy diagnosztikát 10ezerért akartak csinálni (számítógépes beavatkozás), szépen megköszöntem
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
giigz
veterán
Üdv.!
Lehet és is Rönós leszek, és mivel van neki külön topic, ezért írok ide is.
Szóval egy 98-as fullos (fullos, mint full fapad) 1.4 RN Megane-ról van szó, nincs benne ABS, de arra már kaptam választ, hogy nem olyan egyszerű és olcsó belerakni, mint ahogy azt én gondoltam, tehát arról már letettem.
A kérdésem az lenne, hogy ugye van a sebességmérő óra, és mellette van egy analóg óra. Na én azt szeretném, hogy fordulatszámmérőm legyen. Meg lehet oldani, ugye? Mennyibe kerül kb.?
Ennek a típusnak milyen mizériái szoktak lenni? Mi a legnagyobb probléma vele?
Előre is köszi a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Na az eladó most mondta vissza az egészet Nem akar ez nekem összejönni
Amíg nincs meg az új kocsi, nem akarnak autó nélkül maradni, meg addig nem tudják elintézni a dolgokat.... Kár hogy elintéztem a bankban meg mindenhol a dolgokat....
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #12708 üzenetére
M2-t néztem a kacsaseggűt, meg a limót. inkább 1.4-eseket és benzineseket (1.6-osnál az okoskerék miatt félek, bár sokan azt mondják nem túl dinamikus az 1.4-es, hiába 94 ló), évjáratban úgy 2003-tól. De inkább 2004-2005-ösöket. Dízelt nem nagyon akartam, mert egy évben nem megyek max 10-13k km-t, de ez a dízel annyira jó választásnak tűnt, tényleg tipp-topp... Elhúzták előttem a mézesmadzagot.... Kb az elmúlt egy hétben 20-25 Megane 2-t néztem meg, mind1ik csalódás volt, ütött kopott szarok.
De b*zdmeg 1 órával szól állapotfelmérés előtt???? :S
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Szia.
Az RN nem a full fapad, az az RL
Egyébként nem sok gebasz van vele, bár ha leírod, hogy 8V vagy 16v-es verzió többet fogunk tudni segíteni.
Az óra csere 7-15.000.- attól függ mennyiért veszel bele műszer csoportot.
Én 6.000.- jutottam hozzá egy bontóban.
A kicserélése 20perc, és onnantól működik.Renault power
-
FerNandor
őstag
hát nem tudom
ök el akarják adni, te meg meg szeretnéd venni, MOST, az hogy nekik utána mikor, milyen autójuk lesz... lehet, hogy megvennék az újat és utána meg ezt nem venné meg senki. szerintem az a normális, hogy eladom, amim van és utána veszem a másik valamit. bár, ha sok a pénzük, akkor nem számít nekik."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
NA akkor tesó autót veszel.
Nekem is 8V van és nekem RL Csak én már kicsit módosítgattam rajta ezt azt.
Már lassan fél RNSzóval a 8V-nél amire oda kell figyelni..................ennyi.
De tényleg semmi.Amikor megveszed akkor kompresszíó mérés, kaszni alapos átnézése.
Fékek gátlók szilentek, átvizsgálása.
Ennyi.Egyetlen konstrukciós hibája van, de ezt meg hiába figyelgeted, 3-4 évente kipufogó dobot kell cserélni alatta, mert oda csapja fel a vizet és a forró dob nem díjazza a hirtelen hűtést.
Azon kívül minőségi olajat kell bele tenni és menni kell vele.
Renault power
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #12710 üzenetére
Ezt megbeszéltem, de a szó elszáll, az írás megmarad, sajnos csak szóban egyeztünk meg. Azt mondták, nem gondolták, hogy én ilyen komolyan gondolom.... B*zmeg, autóvásárlásról van szó, nem a levegőbe szoktam beszélni....
Bár érdekes, hogy a hirdetés még mindig fenn van, miközben azt mondták, hogy leveszik nemsokára....
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
A henger és a dugattyúk kopottságára derül fény belőle.
Ahogy írta is Frenki arra derül fény, hogy mennyi idő múlva fogsz a zsebedbe nyúlni keményen.
1.4 es motornál 12-bar körüli értéket kell, hogy mutasson.Vásárláskor érdemes szvsz kicsit meghajtani, és megnézni az olajbetöltő sapkát meg a vizet, hogy milyen állapotú.
Haver kocsiját is amikor vettük 2 ről le kellett, hogy beszéljem, mert miután mentünk vele egy 10-20 kilómétert néha megpörgetve olyan színű volt a víz, mint a híg f.s.
Na ebből meg arra lehet következtetni, hogy nem rendes gazdája volt és nem a megfelelő fagyállóval töltötte fel a rendszert ami rozsdásodáshoz vezetett.Meg hát ugye csak hideg motorral veszünk autót amit mi indítunk be előszőr, etc.etc. a szokásos nyavaják trükkök.
Érdemes ketten menni és a valóban megvizsgált hideg motros autót úgy indítani, hogy az egyikünk hátulra áll nézi a kipufogót a másik indít.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Elvileg az RN ben már van légzsák. (de annyi féle fajta van ezekből, hogy a kutya nem mondja meg melyik milyen.) Van RL légzsákkal klímával állítható kormánnyal, ami nem lehetne mert ez a hivatalos RN, de van RN is ami full fapad. Szóval odamész és megnézed
A fogyasztásom nem mérvadó, mert én a leírásomban szereplő fogyi csökkentőt használom.
Így 6.2-6.5 el eljárok, télen stabil 7.0-7.2 a fogyísztásom.A tapasztalatok alapján, meg a haver adatait nézve olyan 8liter max a fogyasztás.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Abban ne is reménykedj.
A gyárból kigurulva is a 8 literes adatot adták meg, nem hogy ennyi év használat után
Ezt ajánlom figyelmedbeRenault power
-
rob210
Topikgazda
Nézd ez egy kifejezetten olcsón fenntartható családi autó.
Ha a fogyit sokallod vegyél dieselt és ennyi idős autónál költsd rá a tankoláson megspórolható összeg 20szorosát.Egy biztos, ha alaposan megnézed ezzel a konstrukcióval nem sok bajod lesz, de a tankolásnál nem lehet 5literes átlaggal számolni az biztos.
Mondjuk ugyan ezeket a paramétereket nem hozza a többi gyártó se, a VW toyota etc. se tud 1.4 es motorral 98'évjárat körül 6literes fogyasztást.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Én megtettem egy lépést amit a renault szervízes ismerős mondott.
Bementem egy kifejezetten franciska autók alkatrészét árusító boltba és megkérdeztem melyik kocsihoz adják el a legtöbb alkatrészt.
Ha hiszed ha nem a Peugeot mondta az első helyen aztán a citroent és utána a renaultot.
Azt mondta a Peugeot hoz külön raktáruk van.......Renault power
-
mycso
Topikgazda
A dci fordulat sebességes témához, bár nekem 106 lovas 6 sebességes.
50 - negyedikben - 1500rpm - ez már teljesen autózható, innen már lehet gyorsítani is visszaváltás nélkül
50 - ötödikben - 1200rpm - ez is teljesen használható városban, ha csak csordogálunk
100 - hatodikban - 2000rpm“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
őstag
Akkor ott valami gebasz lesz ha 1800 körül 4-ben már érezni h be-be rángat kicsiket.... Direkt néztem a fordulatszám mérőt.
Na mind1 köszi, megint rááldoztam Megane keresésre egy délutánt eredménytelenül. Egy 2005-ös Scenic-et (Monaco felszereltség) néztem meg 190k km-el, 1.5 dci, viszont annak a hangján beindítás után érezni, hogy annyi van benne, vagy több. Csörgősebb a hangja. Viszont belülről kurvajó, nagyon tettszik.
-
mycso
Topikgazda
Ha 1800 körül megbutul, az nagyon nem jó, 2000 környékén már nyomatékcsúcson van, 1800-tól már mennie kéne.
Sőt ilyen megtorpanások, dadogások már 1200-tól sem jellemzőek.Beindításkor, nekem is zörög, viszont nálam a leömlő flexi-kipuff cső között van valami tömítés/utánhúzás problémám. /fémes-nyikorgós zörgő hang/
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
őstag
Jah, ez jó. Ráadásul a tag azt mondta, hogy leveszi a hirdetést, hogy ne is keressék mások, erre még mindig fenn van. Kezd egyre furcsább lenni a dolog. Ez a kavarás, az MCC-s rendszám (mert neki nem tettszett és lecseréltette), meg az hogy 4.-ben 1800-2000 körül dadog az autó.... Talán jobb is így.....
Már azon agyalok, hogy szarok a világra, eldurran az agyam és veszek egy ilyen kis Clio-t, vagy ezt. És legalább nem kell félteni, kinyomom a belét, ráadásul az 1.4-es megy is ezzel a súllyal.
Bár gyanús az is, hogy ezek a hirdetések is fenn vannak már régóta.... Mind1, majd lesz valami....
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Azért cserélte le a rendszámot, mert nem tetszett neki? Már bocs, de azonnal megfordultam volna. Igaz dci-t nem vezettem még, de hdi-t igen, és sose tapasztaltam az általad említett rángatást, főleg nem 1800-a fordulaton. Nézz meg egy taxist, az is alacsony fordulaton tartja az autót, minél nagyobb sebességi fokozatban használja, hogy kevesebb legyen a fogyasztása, hiszen ebből él.
ui: én akkor mondtam le a dci megane 2-ről, amikor vag a tizediket néztem meg, és mindegyikbe vagy 3szor annyi km volt, mint amit az óra mutatott, a kedvencem az volt, amikor egy magánszemély azt mondta, hogy azért van szarrá kopva a kormány, a kartámasz, meg a váltó, mert erős a keze... a km óra 110 ezret mutatott, szerintem minimum 300 volt, ha nem több.
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
Szia!
Tudom már rég írtad, de nekem is tapasztalható ilyen jelenség.
4-5-ben ~50 km/h sebességnél apróbb rángatás
Már korábban kérdeztem én is ezzel kapcsolatban.
Annyi a különbség, hogy nekem benzines van. 1.6 16v 2003 Megane IIHa nagyobb a fordulat akkor semmi baj, ha alacsonyabb, akkor apró rángatások vannak. De csak ennyi. Erős a motor, gyorsul is ahogy kell. Nem vettem észre semmi mást.
Talán ez nem is probléma? -
_NCT
őstag
Mármint a Limón? Nem jutottunk el az állapotfelmérésig, ránézve a csavarok még a gyári festéssel lettek festve, tehát nem volt bontva sehol sem az autó, fényezést sem nagyon láttam. Tehát egy színű volt. Amúgy szinte ez volt az első boci, amiről el is hittem, hogy nem volt törve. Azért durvák a kereskedők is, szemrebbenés nélkül beletolja az arcodba, hogy sérülésmentes az autó, miközben az A oszlopnál az illesztések olyanok, mintha oda lettek volna hugyozva.... És akkor az illesztésekről, csavarokról nem is beszéltünk....
Jah és a poén az, hogy ma Renault szalonba mondta az emberke, hogy festékrétegvastagság mérés ide vagy oda, simán össze tudnak állítani egy olyan autót, amiről meg nem mondod, hogy ez csinálva volt. Mutatott egyet, kívülről no1-nak tűnt, s elmondta, hogy kb az egészet ők csinálták meg. Ismerős volt, jófej csávó, csak sajnos helyben 1.4 Misi alatt nem volt boci.
kornelka: lassan már én is kezdem feladni. Nem hazudok, 20-at legalább megnéztem, 1 hét alatt elautókáztunk 500km-t faterral, ráadásul ő sok munkát mondott le miattam.... 1.2Misi-ig elmentem, nincs olyan autó, amire azt mondom, hogy oké, megvenném. Nem keresek sérülésmentes autót, elég lenne egy őszinte emberkét találni, aki elmondja a valóságot, vagy legalább számlával tudja igazolni a dolgokat. Első autóm lenne még mindig 1.2 fölé nem akarok menni, sőt inkább milla alá visszamegyek. Megane felszereltségi szintjét más kategóriában/autóban nem találtam meg, ez tűnt a legjobbnak, de szinte lehetetlen jó állapotút találni.....
[ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
válasz Reaper04 #12739 üzenetére
Szia!
Ugyanilyen gépem van, még az évjárat is stimmel. Nincs semmi baj a kocsiddal, az enyém is így működik. 50 alatt jobban szereti a 3-ast, nem is szabad hosszútávon alacsony fordulaton menni vele. 2000 körül kezd el élni, negyediket csak akkor húzok, ha tartósan legalább 50-70 körül tudom tartani a sebességet. -
FerNandor
őstag
MMA! ezt talán érdemes lenne megnézned.
www.hasznaltauto.hu/auto/renault/megane/renault_megane_1.5_dci_dynamique_grandtour-6298758"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
giigz
veterán
Na emberek, holnap megnézem az autót, aztán kiderül, hogy tulaj leszek-e.
-
Füge007
senior tag
Van valakinek ötlete milyen szivargyújtó töltőt vegyek USB kimenethez. Nálam a clióban a gyáriak nem üzemelnek, holott rendesen működik
Füge
-
tresh
addikt
Ha nem és jó árat mondasz lehet eladó az én meganeom is 1.6 RT 8v de a 75 le verzió
Visszatérve jó gép nagyon..ezek a szériák motorikusan kimennek a világból csak minőségi olaj+szűrők legyen időben cserélve és meghálálja. Egyetlen sarkalatos pontjuk a hátsó dob járat ami elkezd elmászni az idő során(rozsda), bár ezt is meg lehet orvosolni..nekem is van egy kb körömnyi pötty a legalsó résznél..(más autó ennyi idősen már bomlik pl opel stb ) Peugeot-om is volt 306 os jó autók de csak a régi szériák max 2000-es évjáratig utána tényleg akad velük baj főleg mert a tulajok nem gondozzák és erre pedig kényesek. pl 206 hátsó hídja szintén torziós mint a megane csak más kivitelbe ennek köszönhetően kb 40-50e km után mindig szét kéne szedni és ellenőrizni a tűgörgők állapotát..amik fent vannak eladásra azoknak 90%nak fel kell újítani hála a jó magyar utaknak na most egy ilyen művelet 120ezer magyar forintba kerül ami első kiadásra a kocsi megvétele után kegyetlen összeg. Viszonyítás kép én ennyit költöttem a megane-ra de mindent kicseréltem benne mait csak lehetett Szóval a lényeg hogy a rönös vonalba nagyobb eséllyel találsz megfelelő gépet, én is csak azért adnám el mert nagyon sokat megyek (fél év kb 10-15ekm) és utána számoltam hogy a diesel nekem valószínű megtérülne.
Füge007: nem tudom mi számít gyárinak állt az szokott a gond lenni hogy a szivargyújtóba be helyezve nem ér a végére a kis pöcs aminek érintkeznie kéne mert pl túl rövid 1-2 mm és már rögtön nem fog üzemelni..kis faragással menni fog
[ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
válasz Füge007 #12745 üzenetére
Ilyesmire gondoltál?
Nekem ilyen van, a telefonhoz használom gond nélkül. Kicsi és 700mA-t tud.Ha a kábellel van gond, akkor attól függ: mini-, vagy mikro USB??
[ Szerkesztve ]
-
CsaBully
aktív tag
[ Szerkesztve ]
Referencia: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=CsaBully ..Írj privátot,ha fel akarod venni velem a kapcsolatot.
-
tresh
addikt
válasz CsaBully #12749 üzenetére
Az a baj hogy ott van egy komplett futómű lefújva feketére és találd ki mit rakta helyre benne stb nekem gyanúsan olcsó. Amit én tudok igaz hogy max 120 ha mindent cserélni kell de előtted rakja össze a szaki minden porcikáját és látod mi jön ki a kocsid alól és mi megy be szerintem ennyit megér hogy utána 10 évig ne legyen vele gondod, ha foglalkoznak vele
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen