- Vezetékes FÜLhallgatók
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen asztali médialejátszót?
- Dell notebook topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper04
aktív tag
válasz WolfLenny #13351 üzenetére
Igazából nem tudom. Nem azért írtam, hogy kétségeket keltsek.. bár visszaolvasva eléggé így jött le
Elvileg nagyon sokféle probléma miatt lehet, de legyen így, hogy csak a fékolaj, mert azt könnyen orvosolni lehet.Olvastam gázpedál, lufik, szénkefe-szabályzó (kevés fesz), de fals riasztásokról is. (mondjuk utóbbi inkább service lámpás dolgok.)
Esetleg még azt megnézheted, hogy melyik lámpa nem villan fel gyújtáskor, vagy épp melyik marad úgy. Mert ugye minden kijelző, ábra felvillan, majd elalszik kis idő múlva.
Ha valamelyik úgy marad, akkor az a ludas.
Ha viszont a sok ábra közül egy (vagy több) nem villan fel, akkor az miatt is lehet.
például diaggal le lett tiltva (a biztonsági öv sípolása, ha nincs bekapcsolva. Vagy akármi), és mivel le van tiltva, nem villan fel a stop jel mellett...Vagy még akksival kapcsolatban megmérheted, mennyit ad le... ha kevés akkor valami a generátorral lehet. Írtak szénkefékről ... vagy ha az rendben fesz szabályzóról is.
-
rob210
Topikgazda
válasz WolfLenny #13351 üzenetére
Uram az a fékolaj szintje lesz ami egyébként nem olaj hanem folyadék, de mindegy.
A lényeg azt a rendszert inkább nézesd át, én egyetlen dolog van amit nem szerelek otthon az a FÉK.
Ha szétesik a motor mert elkúrok valamit max a fejem verem a falba.
De ha elb@szom a féket és megölök 10 embert vagy csak a családom azzal nem tudnék együtt élni.Szóval a lényeg az a folyadék valahova eltűnik.
Szvsz a fékmunkahengerek ereszthetik el ha el vannak kopva.
Ha szivárog a folyadék az rontja a fékhatást és nem tesz jót semminek amire ráfolyik.
Szóval ezzel ne barkácsolj nézesd át!Renault power
-
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #13358 üzenetére
Jaja bár én inkább viszem a szakimhoz és legyártatom vele A megane is tavasszal ezt kapja komplett fék felújítás lesz , anno a cliomnál, és a 306-nál is ő csinálta azóta is hibátlanul üzemelnek, hála a réznek ...vw árak meg el vannak szálva 2-es golfhoz hugyéész@ré van minden de már egy polohoz kilincs többe kerül lassan mint egy motor generál
[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
szia!
ismered a hírdetőt?
szóba jött az autóvásárlási témában a clió is..miylen tapasztalatok vannak vele?
ha esetleg van oylan aki 2000 körülit használ érdekelne myilen a használata..
típushiba..rozsdásodás stb..2000 körüliek érdekelnek..500 körüli összegért
lényeg lenne az alacsony fogyasztás..
főleg országúton lenne használva..esetleg í dízeles is..1,5 körül
heti 6-800 km mennék vele[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz lorcsi #13360 üzenetére
1.5dCi 82 lovas volt nekünk 2003-as. ezek tudnak úgy menni, mint egy motor. heti 6-800km-nél jól megéri azért. szépen vezetve volt simán 3,5l/100-as átlag (pécs-szeged-pécs) stb.
Mycso: itt a magasnyomásúm: [link]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz lorcsi #13362 üzenetére
ez volt a mienk.
az a kis "kar", a gömbfej stabilizátor (mind2 oldalon + futómüállítás). meg hátsó fékbetét csere.
ezenkívül: EGRszelep pucolás kb 800Ft (fektisztító spray + 15 perc) volt egy nagyszervíz. ezenkívül, valószínü karambolos volt kicsit az autó vagy nem tudom, mert a klíma nem müködött 1. az alsó gumicsö mintha át lett volna olvadva, egy ilyet cseréltettem plusz 2. új hütö kellett, mert meg volt sérülve, forrasztani is próbálták, de nem sikerült. nem tudom, mennyi volt olyan 35-40eFt. de ez nem az autó hibája. amúgy hibátlanul müködött semmi baja nem volt. nagyon szerettem.kb ennyi. ja 4db gyertya (írtam is a leírásban)
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
giigz
veterán
Na az ótó továbbra sem akar indulni... Fel lett töltve az aksi, meg lett nézve 1 óráig amit szemmel lehet látni, sehol semmi hiba. Szikra van, benzint kap a motor, biztosítékokat is megnézték, az is rendben van...
Elvitték a kocsit, holnapra átnézik megint, két variációt vázoltak fel:
1. Mintha csak 2 hengerrel tekerne, így kompressziót mérnek, utána kiderül.
2. Felső holtponti adó nem jó (fogalmam nincs mi ez)
3. Lehet tovább keresni a hibát... -
rob210
Topikgazda
A felső holtponti jeladó azt a célt szolgálja, hogy amikor a főtengely forog mindig egy bizonyos ponton jelet ad a kompjúternek, hogy mikor fecskendezze be a benzint.
Azaz az összehangolt működésért felel.Ha kompresszió probléma lesz, akkor a falba fogod verni a fejed, de szerintem nem lehet az, mert attól még elindulna csak zakatolna mint az állat meg nem menne rendesen.
A jeladó lett volna a következő amit írtam volna neked.
Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #13361 üzenetére
Honnan van ez fényképezve??? (mármint, előről, alulról, stb. ...)
Én a múltkor nézegettem körbe-körbe, de nem láttam címkét rajta.
Az ablakemelőm, megint megadta magát....azt tanácsolták a renaultclubon, hogy cseréljem....azért még egyszer szétszedem a motort, ígyis-úgyis le kell bontani a kárpitot, akkor meg mindegy.
Egyébként olyan, mintha szorulna, mert amikor nyomkodom a kapcsolóját, hallom, hogy próbálna megmozdulni....Szétszedem az egész ajtót, aztán beleöntök egy köbméter olajat. Nem tudom, hogy mi szorulhat, a múltkora amikor szétszedtem, ment minden szépen....
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
bekarikáztam.
töltsd fel az ajtót olajjal nekem szerencsére jó. amikor beázás miatt szétszedtem az ajtókárpitot, akkor széttekertem a bowdenházat is kicsit és fújtam bele teflon spray-t. nem mintha valami baja lett volna, de ha már ott voltam, adtam nekik. remélem meghálálja.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
lajo
senior tag
Sziasztok!
170e-t futott, 2004-es 1.4-es Meganeba milyen olajat javasoltok? Ésszerű határok között az ár nem elsődleges szempont. A bixxol olajok jók? Hozzá tudnék jutni jó áron 5w30-asból többféléhez.
Ha valakit érdekel: Bixxol extra, g, v6, c3, c1, c2, bm, sr írjon privátot!
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz lorcsi #13370 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni de clioból diesel ráadásul 1.5 dci-t 500k ért max valami ipari hulladékot veszel amire úgy kezded hogy még ennyit kidobsz hogy autót csinálj belőle...inkább 1.4 16V 98 pacival megy is és ha nem csak a kétállásos gázpedált ismered el lehet vele járni városban 6-7 literrel. A dci is benyeli az 5-5,5 felet városba akárki akármit mond ) Persze aki a "falun" használja napi 40km -re és folyamatosan megy 80-as tempóval na annál tényleg lehet hogy csak 4 litert fog enni.. én mindenképp a benzinest pártolom , könnyebb kifogni egy jobb példányt és a rendbe rakása is jóval barátibb összeget képvisel..annak ellenére hogy diesel párti vagyok.
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
FerNandor
őstag
nem is pont erre gondoltam, hanem "ilyenre". sokan mondják, hogy nagyon jók ezek a dTi motorok, hátha van ebböl is egy tényleg megkímélt darab. nem csak használtautó, expresszen, jofogáson is van asszem elég sok autó.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #13393 üzenetére
Kintről nagyobb eséllyel hozol be valós km+állapotú autót..bár dieselbe mindig az előélet a kérdés ha az rendbe van nem lehet mellé nyúlni De tény hogy nagyon jó ez a dti én kicsit sajnálom hogy már nem favorizálják..pl egy meganem coupem lenne evvel a motorral szerintem addig használnám még ki nem rohadna alólam a karosszéria. Ettől függetlenül a dci-it is szeressem csak arra nem lesz keretem egy darabig
-
-
FerNandor
őstag
hát én még nem hallottam ilyet, hogy rövid- meg hosszútávos olaj. vedd bele a gyári elöírást (gondolom ELF sxr 5w40) és használattól függöen cseréld az olajat. de azt mondják, hogy maximum 15ezerkm után illik cserélni benzinesben is. ha meg mondjuk csak tötymörgös város, nagyon sok hidegindítás, akkor meg kb 10ezerkm vagy még kevesebb. a renault könyvben benne van minden speciális eset, pl van valami ilyen, hogy poros környék/földút 7500km/fél év. vagy hasonló, nem biztos, hogy jól emlékszem.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest