- Micro Four Thirds
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Mikrofon topic
Hirdetés
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nordik
őstag
válasz FRENK1988 #20100 üzenetére
A kis 21 éves Clio-t szeretném kipucolni. Nem mindig járnék így azthiszem, de egy takarítás biztos ráférne.
Néhány alkalommal csinálnám így.Egyébként Shell-nél szoktam tankolni, ott azthiszem nem láttam etanolt. Hol tankoljak ahol biztosan van? És hogyan szokott kiírva lenni?
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20101 üzenetére
E85
ENI és AVIA kutakon mindegyiken van.Valamint annyi, hogy nem esz meg semmit.
Ha 100% etanollal járnál akkor a benzinpumpát egy idő után meg tudja akasztani, mert az némely típusokban rézből van és oxidálja a rezet.
De a mi kocsijainkban műanyagból van tehát nyugodt szívvel használhatod.
Viszont az öreg gépbe ne tegyél 50%-nál több etanolt semmiképen, mert nem fogsz tudni közlekedne vele.
Annyira megváltoztatja a motor karakterisztikáját.
Én is 50-50%ban használom és nekem második vizsgára megy a kocsi tehát mondhatom jó ideje használom így semmit nem kezdett ki, ez marhaság.
Félnek az emberek, mert bemagyarázták nekik az olaj lobbisták, hogy juj nem szabad etanolt használni fúj csúnya mumus etanol abból olajsejk papa nem kap egy fillért se mert itthon gyártjuk nem szabad azt tankolni.Azt hiszem joggal írom le 5évnyi etanolozás után, hogy nem teszi tönkre a kocsit.
A golfomba is etanoloztam azóta is rója Veszprém utcáit oda került le a kis 1.6 os és semmi baja, pedig az már 23 éves szerkezet.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20104 üzenetére
2X3X szvsz tegyél hozzá egymás után, hogy amit fellazít azt ki is mossa.
Az injektor az alapjárat és a lambdaszonda szokta szeretni a cuccot.
10hez az 5 elég kezdésnek.
De 10/10 az igazi.
Elején ne ilyedj meg egyszer kétszer fulladhat majd, amikor nagyobb adag dzsúz jön ki főleg nálad ahogy írtad 21 éves a kocsi.
De gondja baja nem lesz.
Egy ilyen kezelés után, a benzinszűrőt azért majd cseréld, mert az megtelik takonnyal.Renault power
-
tresh
addikt
Estét Urak,
Na ma megkergettem az m1-en(Pest-Győr) kicsit a röncit tetszett neki, gumik is nagyon jól viselkedtek...elégedett vagyok vele>>>jól összeraktam Most már csak a hátsó fékeimet kéne "karban" tartani és kész vagyok..de az a baj hogy már szemezgetek az utódjával pedig most lesz 100%-os a gép mind1 valaki év vége felé nagyon jól fog járni ha minden jól megy meló terén mert akkor cserés lesz a drága
-
Nordik
őstag
Még van egy olyan kérdésem, hogy vezérműszíjból találtam 10ezer ft-ért készletbe Optimal márkájút. Ez jó lehet? Csak bírná...
Ezután Dayco van 14ezer-ért, de az az igazság, hogy szeretném a lehető legolcsóbban megúszni ezt a dolgot, olyan sokat már nem akarok áldozni erre az autóra, de ezt szükséges kicserélni, mert az elmúlt 1 évbe amióta megvan ez kimaradt...
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20110 üzenetére
attól függ meddig akarod hajtani a kocsit és mennyire kened neki.
Nekem gates-em van semmi gondom vele.
De a dayco is elmegy.
Az optimalt 50.000.km-hosszabb távra nem tenném fel, sok rá a panasz, hogy megnyúlik és utána képes akár egy fognyi eltérést is produkálni.Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #20109 üzenetére
Igen nekem is ez a nagy dilemmám..bár az utódja se kérdéses hogy csak m1 lehet és akkor ph1 2.0 16v coupe..tegnap sétálgattam kicsit és egy ilyen szépség kacsingatott rám:
Lehet velem van a baj de ez a forma hát nagyom meg fogott körül járkáltam hát fájó szível hagytam ott mert asszony már rágta a fülem hogy menjünk tovább Az a baj hogy ő is tudja hogy nem bírok magammal és vagy lecseréljük egy ilyenre vagy az enyémbe pattan át a cucc.. amúgy találtam olyan órát ami a m1 be van fogyi mérős és beszéltem barátommal ő is megerősítette hogy mivel az ecu ugyan az tudni fogja az enyém is kezelni. Egy a baj mérföldes a cucc -
giigz
veterán
Nos...
Ma átvettem délután a fordulatszámmérős óracsoportomat, amikor megláttam, egyből örültem neki, hogy pontosan az a kód van rajta, amit az én órámon is...
Elmentem egy haveromhoz, akinek van szerszámkészlete, és pontosan 8 órakor nekiestem a dolognak. Rob korábbi leírása szerint jártam el, és minden ment simán, könnyen. Az új óra nagyon poros volt belülről, ezért azt sikerült szétszednem, és megtakarítgattam egy kicsit. Kivettem a régi órát, beraktam az újat, ráadtam a gyújtást, és örömmel tapasztaltam, hogy működik, kijelzi a km-t, a vízhőfokot, és a benzinszintet. Minden happy, kivéve azt, hogy itt is pontosan azok az izzók nem égnek, amik az előző órában... Rob telefonos segítsége után megállapítottuk, hogy ez több, mint érdekes, és vagy valami biztosíték hiba lesz, vagy a kábelek, amiket bekötöttem, ott van valami oxidálódás... Az izzókat kicsavartam, becsavartam, mindet, és akkor 1 izzó megjavult, 1 meg elromlott... Tehát semmi előrelépés nem lett, csak most más helyen világítja meg egy kis ponton... Eközben vagy 4x kiszereltem-beszereltem az óracsoportot, egyszer már teljesen visszaraktam mindent, és utána kezdtem el foglalkozni az izzókkal...
Szinte hajszálpontosan 2 órát szenvedtem vele, a végén már teljesen rámsötétedett, 10 órára fejeztem be a munkát, öröm volt csinálni az elején, de a sötétben már nem annyira... Aztán odahívtam haveromat, mondom neki működik, de az izzókkal még mindig probléma van, majd holnap elmegyek az elektromos szerelőhöz, adja már kölcsön 1 napra a szerszámokat, még majd délelőtt itthon is foglalkozok vele, hátha...
Na ekkor beindítom az autót, és láss csodát, nem működik a fordulatszámmérő, abszolút meg sem moccan... Az ideg majd szét vetett!
Hazafele olyan ideges voltam, alig tudtam vezetni, teljesen elkeseredve 30-as tempóval jöttem haza... Azóta is idegesít a dolog, holnap el kell mennem az elektromos szerelőhöz, hátha vele többre jutunk...
Mi lehet a probléma? Esetleg az én autóm nem lenne képes fordulatszámmérésre? Az erősen vicc lenne... Vagy az óra a rossz? Legjobb esetben pedig a kábelek a rosszak, és az holnap kiderülhetne...
Rob, neked erről mi a véleményed? Amikor te beszerelted, utána azonnal ment a fordulatszámmérő, nem csináltál semmi különlegeset?
Amik egyébként zavarnak:
- A km számlálónak van egy erős sárga háttérvilágítása, azzal lehet kezdeni valamit? Régen nem volt háttérvilágítás, csak narancssárgával kiírva a számokat, de itt olyan erős a világítás, hogy majdnem bevilágít engem, mondanom sem kell, borzasztó zavaró. Ha ezt nem lehet megoldani, akkor ez az óra repül a kukába... Rob, neked ez milyen a tieden?
- Az index a bal oldalon inkább kékes beütésű, a jobb index pedig inkább fakó zöld... Szintén idegesítő, hogy nem egyforma, mit az előzőn, ráadásul ez is olyan erősen világít...
- A tompított fényszóró visszajelzője nem ég, remélem ez is csak az izzóhibás dologba esik bele, igaz régen ez is működött.
- A távolsági szintén olyan erősen világít, nem olyan diszkréten mint a régiben...Összességében tiszta ideg vagyok ezen 2 óra szerelés után
[ Szerkesztve ]
-
-
-
rob210
Topikgazda
-
Teljesen elvesztettem a fonalat, ma reggel megnéztük barátom 2001-es RN cool-ját és ott is csak azt nyitja-zárja a kulcs, amibe be van dugva.
Gondolom ez is ilyen random, mint amit a múltkor beszéltünk felszereltségi szinteket, hogy nem mindenkinél ugyan azok vannak ugyan annál a felszereltségnél. És itt nem az opcionális dolgokra gondolok.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
eTrade
tag
Gondolom a haverodnak is hasonló gondja van:
"Van egy Renault Megane-om és gyárilag kulcsal nyílt a sofőr ajtóról minden ajtó, ebben viszont a mikrokapcsoló az idő múlásával elkopott (típus hiba)." [link]
"Egy dolog nem működött, a két hátsó ajtóban a központi zár, de azt már rutinosan meg tudom oldani, az nem lesz gond." [link]
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
Hello urak.
Barátomnak 2002-es Clio-ja van, szerte-szana széjjel hullott a pótféklámpája, engem kért meg, hogy szerezzek neki.
Merre induljak? Sose volt fhanszia csodám.
-
MunezXBK
nagyúr
-
FRENK1988
veterán
MII sedanban hogy kell pótféklápa izzót cserélni?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Ck.
addikt
Skacok!
Ebben a percben MEGLETT a kulcs!
-
giigz
veterán
válasz rob210 #20122 üzenetére
Megint szerelgettem a dolgot, de nem történt javulás. A biztosítékokat megnézem, nem találtam olyat, ami ki lenne menve... Aztán nekiestem az óracsoportnak, a kábeleket megkapargattam, de azok nem oxidálódtak el, legalábbis szemre mintha új lenne. Úgy van bekötve, hogy balról jobbra haladva: fehér-barna-fekete-szürke. Így volt a régi óracsoportnál is.
A világítás továbbra is szar, most pl. már csak egyetlen egy ponton világít, de az az érdekes, hogy amikor megcseréltem a távolsági és tompított izzóját, átfordult, és mostmár a tompítottat jelzi, a távolságit meg nem. Pedig egyik izzó sincs kiégve ránézésre... Ja, és azt sem tudom, hogy mi a technikája az izzó kivételének, mert én akárhogy húzom, nem jön ki...
Szerinted tutibiztos, hogy az én autómnak kellene tudni mérni a fordulatszámot? Vagy lehet maga az óracsoport a rossz?
Délután elmegyek az elektromos szerelőhöz, kíváncsi vagyok ő mire jut...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Uram,
Az hogy ránézésre jó lehet azt jelenti 15 éve benne van a gyári ergo ideje mindet cserélni és akkor a menete:
1. kiveszed az izzót foglalatostul
2. órás kicsi csavarhúzó elővesz..
3.
4. a képen jelölt helyen két oldalt bedugod alá finoman az órás csavarhúzót és elkezded felfelé mind két oldalon feszíteni ( hogy ne pattanjon el a a kis fém rész ami a foglalatba van az egész műveletet egy zacsiba csináld..mert ha elpattan a zsacsiba marad)
5. visszatesz a fém foglalat bele az izzó és mehet vissza helyéreAkkor pár tanács: ha már csinálod csináld meg a sz összes izzóval mint én.. láttad az eredményét. Türelmesen nem 5 perces művele..ha ezek után sem világít akkor a csatik vezetékeit nézném meg nincsenek e megtörve.
-
tresh
addikt
Most így hirtelen talán azt próbálnám meg hogy lenulláznám az ecu-t aksi saru le pihi új óra be majd utána 1-2 óra és mehet vissza rá a nafta hátha csak az ecu szarakodik..haverom coupejában is volt óra csere igaz neki nehezebben akarta az igazságot de ez segített rajta Nem biztos hogy jó lesz csak tipp.. ha ez után se megy meg kéne nézni a jeladó kábele meg van e ami a fordszám.mérőnek adja a jelet.
-
giigz
veterán
Így vesszők nélkül nem világos teljesen... Tehát az ecut hogy nullázzam le? Azt írtad le, ezzel az akksis valamivel?
Tehát vegyem le a sarut (pozitívat?), utána mit jelent a pihi? Az új óra meg be van rakva most, akkor azt vegyem ki előtte? Majd saru le, és új óra be? Utána 1-2 órát várjak a semmire, és akkor rakjam vissza a sarut? Ez lenne az ecu nullázás?
-
tresh
addikt
Akku saru le>>óra csoport beszerel >>1-2 óra és vissza az akku saru.
De ahogy elnézzem a jobb oldali csatidnál kevesebb vezeték van és szerintem ez felelős a fordulatszámmérőért:
itt több van mint neked ha jól láttam a képeden.
Ecu-d tuti tudja max be kell kábelezni jó műszerész megoldja
De ne nekem legyen igazam
ráadásul ez a kép azt hiszem pont robéról készült tehát neki valószínűleg ezért megy
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Sajnos van egy olyan sejtésem, hogy igazad lesz... De legalább tudom, mi a gond... Egyébként mennyibe kerül egy ilyen bekábelezés kb.?
Ha nemsoká elviszem a szerelőhöz, akkor ő ott pár perc alatt, vagy mondjuk egy félóra alatt meg tudja csinálni, vagy ez nagyobb folyamat, és ott kell hagynom?
Ja, és mi a f@szomért nincs nekem bekábelezve?
-
-
rob210
Topikgazda
Ha a kilómétert mutatja és vannak fények akkor a kábeleiddel lesz a baj.
A fordulatszám jeledó alapból bent van mindegyikbe, nem hiszem, hogy pont a tiedbe nem lenne, vagy rossz.
Elektromos ember lesz ebből, mert gondolom te nem tudsz voltmérővel méregetni, meg a kapcsolási rajzon nem mész el.Annyi van még amit segíteni tudok, hogy számold meg hány vezeték van a csatidban és hogy jönnek a színek egymás után.
Megnézem az enyém és egyből kiderül mi a szitu.De lehet hogy a sedanokban nincs bekábelezve.
A jeladó tuti nent van, max a kábel nincs bent.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Ck.
addikt
Na gyári kulccsal tesztelve, kívülről továbbra is csak az a zár nyílik, amelyikbe beledugom. De ez eddig is ilyen volt, ugyhogy nem érdekel mi miert ilyen.
Viszont belülről mostmár normálisan működik, ha nyitom az egyik ajtót, nyílik az összes zár.
Az viszont érdekes, ha kiveszem a kulcsot es ugy próbálgatom a központit lezárni, majd egyik ajtót nyitni, akkor is most faszán működik.
Nem igazán ertem. Arra gondolok lehet, h az auto érzékeli, h a gyári kulcsot használtam es "visszatanulta" ezeket a beallitasokat?
Most otthon van az utángyártott kulcs, en meg a városban, ugyhogy nem tudom probalgatni, de vmi ilyesmire gondolok.[ Szerkesztve ]
-
Fateroméké ugyan ez 2000, RT cool és nem nyitja-zárja a kulcs, csak az aktuális ajtót.
Első tulajok, már 0km-es korában sem zárta-nyitotta, tehát az övék gyárilag ilyen.(elektromos ablak elől, elektromos tükör, ködlámpa, dupla optikás fényszóró, króm hűtőrács, klíma, FC ....)
De, ha a tiéd RT, akkor nem Alizé. Vagy fordítva.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Kemény ez, hogy egy modellen belül volt annyi féle felszereltségi lista, hogy nem is lehet követni....meg még ott is olyan eltérések a két azonos felszereltség között, hogy ilyen már nincs is.
Ez a renault-oknál igen megkeverték.
Egyébként így kellene lennie:
1, központizáras autó --> bármelyik zárból nyitható-csukható az összes ajtó
2, távirányítós központizáras, a távirányítóval nyitható-csukható minden ajtó, de kulccsal nem
Meg itt van 1-2 ilyen kevert extrém példa is.“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest