Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz rob210 #20849 üzenetére
A fejleményeket én is várom, ma megyek 5 fele a szerelőhöz, és akkor vissza az én injektor + alapjárati motor párosom, meg a szerelővel megméretem a lambdaszondát, meg ezt a gyújtásos dolgot is megnézzük...
Így néz ki, gondolom ez a gyújtásfedél, és akkor fekete: [link]
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz rob210 #20848 üzenetére
Univerzális központit nem akarok mert az nem gyári megoldás és szét kellene fúrni belül az ajtókat az meg korrózióhoz vezethet. Gyári vagy valeo zárbetétszett kellene, inkább az utóbbi mert az olcsóbb, gondolkodom hogy tudnék felhajtani vkit aki franciaországba dolgozik vagy ismer franciákat. Esetleg a sajtóhoz fordulni, franciaországi beszerzés végett segítséget kérni.
-||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-
-
tresh
addikt
válasz attilav2 #20854 üzenetére
HA-on kb az első 10 autót bontják abból ki a központi azt viszlát olcsóbban nem lesz vagy márkakereskedés drágán vagy utángyártott alkatrész unix stb olyan nincs hogy nincs vagy hogy ne lehessen megoldani
Unixszám : 910654 REME2200N NEUTRON Központi zár garnitúra 22k listaáron clio/meganehoz
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
őstag
Hát végülis bele lehet tenni gyári központit
vagy olyan utángyártottat mely nem
típusidegen, de akkor a jobb első
ajtóra zárdugót kellene tetetni,
mivel a gyárilag központisoknál
nincs ott zárlyuk. Mondjuk biztos
meg lehet esztétikusan csinálni,
szegeden van olyan cég aki
tud rá szépen zárdugót tenni?-||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-
-
tresh
addikt
válasz Nordik #20858 üzenetére
6*25,4=152,4 cm széles a felnid arra kicsit nem igen nyerő a 155 széles gumi (túl a határain vannak) "széthúzza"... hátrány talán a kopás felület más lesz mint egy kisebb felnin(nagy gond nincs belőle mostanában divat ez a tuningosok között )
egy táblázat hogy lásd mire mit illik tenni
attilav2: természtesen minden megoldható amit leírtál de mielőtt nagy vásárlásba kezdenél egy autóvillanyossal nézesd meg hogy tuti ott van e a gond
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz eTrade #20862 üzenetére
Valahogy mindig belebotlok egybe...
ez a sima Coupe, a másik vörös színű amit mutattam az meg az RS, mert annak egy kipufogója van középen hátul. Gondolom én...
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Nordik
őstag
Ez a harmadik szezonja.
Hát általába betartom a sebességhatárokat, ezzel a kis 1.2-es paripával nem is nagyon lehet száguldozni. Vigyázok rá. Max 110 amit szoktam vele menni, de az is ritka meg amúgy is városba használom csak.
Olyan még nem fordulhat elő, hogy esetleg jobban ereszt a kerék? Abból gondolom, hogy nem tud neki feszülni annyira a felni falának... Bár ez lehet hülyeség.
-
rob210
Topikgazda
válasz attilav2 #20854 üzenetére
Ne haragudj, ha ennyi pénzed van csináld, de halkan megkérdezem, ezt a korroziót az utólagos központi miatt komolyan montad? Mert az azért jó nagy marhaság, ahhoz b@zinagy kókányolás kell, hogy attól korrodálódjon az ajtó.
Én a te "problémáddal" biztos nem vacakolnék ennyit.
Megvenném a betéteket, meg a távos központit, kb. 2 óra alatt beleszórnám a kocsiba és csókolom.
Távos egy kulcsos autó lenne újra.
A másikaz, hogy a zárat sose falaztatnám, dugóztatnám le.
Ritka nagy szopás ha lemerül az aksi vagy az elem a kulcsban távban.Szar amikor a saját autódba nem jutsz be.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20869 üzenetére
A z elipszis hatás miatt hiába fújod jobban max. Jobban feszül a gumi pattogósabb lesz.
Mondom ez még nem az a méretbeli különbség ami gondot okozhatna.
Szvsz 5 évente úgy is illik gumit cserélni a kikeményedés miatt, az még 2 idény ahogy írtad a korát az alatt nem lesz baja, hiszen nem verseny körülmények mellett hajtod a géped és nem is mész vele havi 4-5ezret.Szerintem ne foglalkozz vele.
Renault power
-
giigz
veterán
Nemrég értem haza, így nem tudtam elmenni a szerelőhöz... Na majd holnap.
-
őstag
Unixszám : 910654 REME2200N NEUTRON
Erre a google nem ad semmit és a unix oldalán sem találom!
Balelső és jobbelső zárhenger az van, de komplett zárhenger készlet az bezzeg nincs.
Ebből franciaország lesz.-||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-
-
őstag
válasz rob210 #20867 üzenetére
Csak a jobbelsőt és esetleg a csomagtartót(bár arra van gyári megoldás nem feltétlen kell dugó) kellene ledugózni.
Az univerzális központihoz nem kell az ajtón belül fúrni faragni?-||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-
-
rob210
Topikgazda
válasz attilav2 #20876 üzenetére
A motor ugyan az. A felfogatási pontok is értelem szerűen.
De ha kell fúrni akkor se korrodálódik el az ajtó, ahhoz vízben koszban meg sóban kell álnia.
És van itthon 6 db os zárbetét készlet, ez tuti mert én os cseréltem amikor megvettem a kocsit.
Használt autónál nem árt hátha maradt a régi tulajnál kulcsRenault power
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #20877 üzenetére
A nyitófülre gondoltam, most megyek dolgozni, majd holnap lefényképezem a hátulját.
Nem találok rajta semmilyen gyűrűt, igazából nem is értem, hogy hogy van ott a helyén....olyan mintha nem is lehetne magát ezt a nyitófület kiszedni.
Közben megvan, idegből szét kell pattintani, meg a rudazat 2 részből áll, azt is szét kell először feszegetni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
őstag
válasz rob210 #20878 üzenetére
Mi 2005be vettük a Megane I-t, akkor még biztos hogy volt zárbetét szett.
Már a megvételkor is elég szarok voltak az zárbetétek, de anyám nem cserélte mert nem akart rá költeni...
A bárdinál és a renaultalkatreszek.hu-nál telefonon érdeklődtem múlt év végén, azt mondták hogy nincs és nem is lesz mert leállt a valeo a gyártással, a unix oldalán sincs komplett zárhanger készlet, ha pontosan beállítom a kocsi paramétereit akkor azt dobja ki hogy nincs
Múlt év végén a fridcarnál volt egy gyújtáskapcsoló nélküli komplett betét készlet tanksapkát is tartalmazó,
asszem 33-ért, de nem mertem megrendelni mert nem voltam benne biztos jó e az autóhoz, ugyanis egy karosszériás felvilágosított hogy a Megane I-nél a szérián belül is sok módosítás volt Már bánom hogy nem kockáztattam meg, a leírás szerint a BA0-s Meganeokhoz jó volt.
Az univerzális központiról meg olvastam egy logoutos cikket, hát ott a kábelekkel mit össze kellett gányolni, akkor inkább nem....
Franciaországban kell lennie zárbetét készletnek, ha más nem akkor jó állapotú bontott biztosan van, de új is elég valószínű, és szinte biztos hogy olcsóbb mint itthon.[ Szerkesztve ]
-||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-
-
kisninja
őstag
No elhoztam a tütüt. Nagyon fain lett, még a gyári szilentek, és váltótartóbak volt benne megnéztem eléggé ki voltak. A válóét a szentlélek tartotta már. Viszont meg lett dicsérve a kocsi azt mondta, hogy nagyon jó állapotban van ritkán látni ilyet.
Elvileg 15-20k ból le lehetne polírozni.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Csabee.
nagyúr
Holnap rakom bele a hőmérőt a verdába. Már nagyon várom! :-) remélem rendesen fog működni.
[ Szerkesztve ]
Üdv: Csabee.
-
giigz
veterán
válasz attilav2 #20880 üzenetére
Erre én is mindig gondolok, hogy bezzeg Franciaországban még lehet egy csomó alkatrész, és akár még jó áron is lehetnek... De ugye honnan tudom meg, hogy mi a kínálat/készlet? Mivel nem tudok franciául, ezért nekem kb. esélytelen, hogy onnan szerezzek alkatrészeket. Vagy te úgy gondoltad, hogy elmész oda? Mert az is költséges, meg a posta is...
-
aphra2
aktív tag
válasz attilav2 #20880 üzenetére
Felesleges a zárakon ennyit rágódni , ...keresni kell a környéken olyan zár vagy kulcs szervizt, aki autó zárakkal is foglakoznak , és akkor a saját dugózáraidat elviszed és megcsinálják , sőőt a másmilyent is átlamellázzák , és akkor marad az eredeti saját 1 kulcs, ..max ha nincs cuccuk akkor bontóból 1-2 dugózárat még viszel nekik , azokból már össze lehet sakkozni egy komplett készletet.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
tresh
addikt
-
rob210
Topikgazda
Nagy dologra ne számíts.
Amikor indult egy orgazmus volt a hangja.
Na és a motor se az egykettes 75póni voltRenault power
-
tresh
addikt
válasz imyourfriend #20893 üzenetére
Hát felőlem legyen benne 400k km akkor se érdekelne én nem km alapján veszek autót Nem tudom mikor fogjuk ezt kinőni hogy az első a futott km vizsgálata
(#20894) rob210: de kis szolid szerintem ez min 2.0 16v "must have érzés"
(#20896) rob210: már tényleg kopaszodok De akit ennyire zavar annak új verdát kell venni és nincs gond km terén
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz imyourfriend #20893 üzenetére
Igen és akkor mi van?
Az enyémben 300000felett van bőven és még mindig eseménytelenül működik.
Szerintem tresh kitépi az összes haját, ha még egyszer leírja, nem kilómétert hanem állapotot veszünk.
Aki ennyire kilóméter függő vegyen el egy maratoni távfutót.
Renault power
-
imyourfriend
őstag
-
tresh
addikt
válasz rob210 #20896 üzenetére
Jut eszembe hátsó (fékdob) dobból te melyik márkát javasolod ? Mert lassan érik már a komplett hátsó fék felújítás is és akkor mindent cserélek hogy ne érjen meglepetés
szerk: bocsi fék dobra gondoltam
(#20897) imyourfriend: megsúgom pont a 200k-t futott (óra szerint) toyotába van min 400k ) Az enyémbe is óra szerint van 102k km de szerintem van ebbe 2szer ennyi is de még is bármelyik japán német vas mellé merném tenni amibe fele ennyi van km van mert olyan az állapota és nálam ez számít
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Filmvilág
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- RAM topik
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs