- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Gaming notebook topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Monitorkalibráló eszközök
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Projektor topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
eTrade
tag
válasz -cobra- #22236 üzenetére
Az én kocsimban/motorjában most 5w-40 Castrol Magnatec olaj van... vásárlás utáni olajcsere folyamán ezt választotta a szerelő ismerős (kb. 20 éve autószerelő, így teljesen rábíztam a dolgot), csakhogy az én esetemben azóta a motor mintha kicsit hangosabban működne.
Így utólag én egy kicsit vastagabb 10w-40 olajat raktam volna, illetve a következő olajcsere alkalmával ilyet tervezek majd bele... nálad meg most egy jóval vékonyabb 0w-40 olajjal halkabb lett a motor? Ki érti ezt? Mert én bizony már nem.
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #22251 üzenetére
Egyetlen dologgal magyarázható, egy nagy rakás szar a Castrol.
Mint ahogy az Elf is.VW topikban is írják kb. már vagy 6 esetben olvastam, hogy hangos az autójuk a Castroltól.
Így csak azt tudom mondani, xadot bele, ha nincs rá pénz mert valóban drága olaj(nem véletlen), akkor Mobil, Selenium, total olajok közül érdemes választani.A 16 szelepesek esetében én az 5W40 est javaslom, a 8 szelepesekhez a 10E40 es is megfelelő.
Hidd el ha kizavarod a kocsiból a castrolt akkor halkabb és szebb járása lesz a kocsidnak, olyan selymes lesz .
Renault power
-
Laraxior
titán
válasz rob210 #22254 üzenetére
Fasza... idén nekem is olajcsere, és most nekem is Magnatec van benne, 5W40, de akkor lecserélem a márkát, de az 5W maradhat nem?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
eTrade
tag
válasz rob210 #22254 üzenetére
Köszönöm az Infót! Akkor valszeg a Castrolt nem szereti a kis Megane.
Az egyik olaj pont Mobil 1 lenne amit előre kiszemeltem a bocinak, a másik meg Valvoline (DuraBlend vagy MaxLife).tresh: Neked is köszönöm a tippet. Szelep beállítás mennyibe "fáj" egy normális szervizben?
-
hossszú
őstag
Azt hiszem kijelenthetem, hogy sikerült megjavítanom a km órámat. Lassan két hete, hogy hibátlanul működik.
Így most már tudok pontos fogyasztási adatokat számolni, 7,4l-re jött ki a full városi fogyasztásom [link] ami szerintem ekkora autótól nem rossz.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
mycso
Topikgazda
válasz SocketA #22230 üzenetére
Kiprobaltam a kocsit, ami nagyon furcsa, hogy a kuplung nagyon puha, es mar az elejen fog. De MMA87 is irta, meg a szerelo is mondta, hogy idovel majd kemenyszik.
az a jó ha puha, ha keményedni kezd akkor baj van. Nekem pl, olyan mintha egy betonkockát nyomogatnék, már nagyon a végét járja. Pl. itt a céges wv-ben, meg olyan, mintha semmit nem nyomogatnék.
(#22251) eTrade: véknyabb olajjal, valóban hangosabb szokott lenni, de ahogy írták sok mindentől függhet, viszont 5w40-et tuti nem raknék bele.
(#22257) FerNandor: neki valamiért nem jött be, nekem is tökéletes amúgy az elf, diesel és benzinesbe is.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
giigz
veterán
Még reggel megjött az új alapjárati motor, beszereltem, és működik rendesen, pont mint rob cuccával, olyan 1000-1250 az alapjárat, ha menet közben üresbe rakom, akkor ~ 1500. Egy része a dolognak pipa, most pedig arra kell rájönni, hogy még milyen jeladó, vagy mi lehet az, ami rosszul vezérli. Holnap délutánra van időpont az elektromos szerelőnél, és géppel ránézünk az értékekre.
-
aktív tag
Most meg kicsit szokatlan, hogy nagyon hamar fog a kuplung, es ha picit is megnyomom, akkor mar bontja a kapcsolatot (ha pl megyek 50-nel, es rateszem a labam pihentetni a pedalra, akkor mar latom, hogy a fordulatszam megugrik).
Viszont az teny, hogy regen kemenyen kellett nyomni, mar nyikorgott is kicsit a pedal, be is fujtam Wd40-elBaratnomet feltettem, hogy fogja megszokni, de most beszeltem vele, le sem fulladt es mondta O is, hogy tok siman megy minden Szoval ugy erzem, ezt a majd' 60eFt-ot megerte, plane, hogy a kuplungcsere mar amugy is kilatasban volt, es bar most bontott kerult bele, de ugy nez ki, ezzel is el leszek egy ideig, igy meg vegulis a valtocsere ingyen volt.
Nagy szerencsem van ezzel a szerelovel. -
giigz
veterán
Vettem felnitisztítót, festéket, majd holnap még a szerelő előtt nekiesek, megpróbálom újjá varázsolni a lemezfelnijeimet...
-
SZATA
senior tag
Fújás előtt, ugye megcsiszolod?! A felnitisztító az kevés. Gondolom van rajta rozsda is. Fújás előtt célszerű por- és zsírtalanítani is, utóbbit valami hígítós ronggyal.
Én is most csinálom a téliket, úgy, hogy a gumi le van szedve. Ez a csiszolás egy szar meló, több napon keresztül nyomtam. Én cinkes alapozót és matt akril fekete sprayt vettem hozzá. Remélem így majd kibír 2-3 szezont.[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
eTrade
tag
"Az igazi baj a váltó. A Clio RS-hez ugyanis csak duplakuplungos kapható, nincs az a pénz, amiért egy kézit adnának. Nagy baj ez. Igaz, RS módban igen gyorsan vált, de néha így is hol visszakapcsol, hol felvált, amin Norbi is csodálkozott, mert érzésre szerinte is a Cliónak kéne a leggyorsabbnak lennie." Jajjj, ezek a Renault váltók.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
És akkor még nem méltattuk a féket, amit mintha két kategóriával feljebbről emeltek volna át.
Na igen ha minden gyártó ilyen fékeket rakna a vasak alá mint a renault
-
tresh
addikt
Gyengébb futómű, fék nálam már kizáró ok..viszont a belvilága hozzám is közelebb áll mint a másik kettőé pl a pözsóétól egyenesen okádok Nem tudom miért lehet mert rönó b*zi vagyok részben de azért én egy sport géptől elvárom hogy duruzsoljon hogy éljen a motor és ezt halljam is plusz hogy a futómű feszes legyen érezem hogy mindegy neki hogy 50 vagy 120al meg bele a kanyarba be fogja venni és hogy tudjam ha rálépek a fékre akkor fejre álljon a kocsi ergo harapjon a fék keményen Sajnos még nem volt sok sport autót alkalmam vezetni de egy párral mentem és vittek.. pl 206 gti, clio williams, clio sport 2.0 , régi rsi clio, peugeot 306 XSI/ GTi , Ford Focus Sti, Peugeot 309 GTi, VW corrado , Audi A4 1.8 turbo, Toyota celica így hirtelen ezek jutottak eszembe.. a vicc hogy bár van benne jó pár újabb erősebb vas is még is nálam a 206GTi /Clio Williams-nél volt az az érzésem hogy igen ez az autó arra született hogy élményből lehessen vele autózni és nem az elektromos technikán múlik hogy mit csinál az autó hanem rajtad a vezetőn..
rob210: jó kérdés de ha netalántán nyersz gondolj rám is egy Williams Clio-val beérem
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
ez a szín
-
tresh
addikt
válasz wertigo1984 #22289 üzenetére
ha rob nyer a lottón vesz nekünk egyet
-
tresh
addikt
válasz rob210 #22296 üzenetére
Ha már alpine lehet ezt megvárnám
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Ukrajnai háború
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest