- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Plazma TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- iPad topik
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Azonnali processzoros kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #22750 üzenetére
lehet, hogy megy áram oda állandóan akkor is, ha nem üzemel és mivel nem jó a gyertya, zárlatos vagy mittudomén, akkor hibajelet küld a computernek?
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #22752 üzenetére
---Giigz ez a szerelö se tudta megcsinálni?
nem lehet, hogy neked valami special edition-öd van gyárilag emelt alapjárattal?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
giigz
veterán
válasz FerNandor #22754 üzenetére
Nem tudta, 1 napig nála volt, azt mondta, hogy legjobb tudása szerint átnézte, de nem jött rá a hibára.
Volt két gépe, az egyikkel abszolút nem tudott kommunikálni, igaz a másikkal sem, mert az a gép meg Fenix 5 rendszerrel tudott volna, nekem meg ugye Fenix 3 van, tehát még az esély sem volt meg rá, de ugye a Renault-nál meg biztos van olyan gépük, ami Fenix 3-mal tudna, és ugye mégsem sikerült, immo hibát kiírva, vagy valami ilyesmi.
Szóval jövő héten viszem az elektromos szerelőhöz, egy komplett elektromos átvizsgálásra, hogy kiderüljön hogy lett bekötve utólagosan a rádió és a riasztó.
Szerk.: Ja igen, mikor rádugtuk a gépre, próbálkozunk kommunikálni, de nem sikerült, azután beindította, és egy 10-20 másodpercig gyöngyörűszépen 750 volt az alapjáratom! Aztán elkezdett felfele menni, és a szokásos 1.100-nál telepedett le
[ Szerkesztve ]
-
kisninja
őstag
Dízel témához.... menet közben nem izzít nem csinál semmit csak az indítást segíti. Ha menet köz kigyullad az izzítás jele az szerintem más hibát jelezhet.
Megvolt a balcsi túra 5 személy vissza klíma is általában 100 as tempó néha felette, hegynek meg musz pörgetni 4.-ben 4000 felett van ereje klímával. A fogyim olyan 6-6,5 re jött ki.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
hossszú
őstag
válasz kisninja #22756 üzenetére
Dízel témához.... menet közben nem izzít nem csinál semmit csak az indítást segíti.
Ez így ebben a formában nem teljesen igaz, mert az izzítógyertya jó néhány autóban az indítás után is izzít.
Gugli első találat, pl. ez a Beru akár 180s-ig.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
AMD Power
titán
Clio a két fajta 1.2 benzines motor közül melyik a jobb választás?
1149 cm³ – 44 kW (60 LE)
1171 cm³ – 40 kW (54 LE)Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Ck.
addikt
válasz hossszú #22757 üzenetére
Hat nalam sajna kb 1 órás folyamatos vezetés utan gyújtotta a hiba jelzőt es torpantotta meg ugy az autót, hogy egy 30 fokos emelkedőn alig tudtam felmenni. Motor ujraindit, utana húzott rendesen ismet, hibalampa eltűnt. Kb 300 km mulva ismet eljátszotta, most megint tünetmentes jelenleg.
Ha vmi nagy baj lenne, turbó, szivattyú, MAF, akkor azok állandó hibák lennének?[ Szerkesztve ]
-
hossszú
őstag
Nem tudom, hogy miért az izzítás hibajeled jelent meg, elméletileg annak menetközben tényleg nem szabadna megjelenni. Nekem mikor rossz volt kettő izzítóm akkor indítás után jelent meg a service jellel együtt, így jártam amíg ki nem cseréltem. Menetközben egyszer sem figyelmeztettet. Amit én javaslok elsődlegesen az az EGR tisztítása, ha az elkoszolódik vagy leragad akkor az tudja szivatni az embert.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Ck.
addikt
válasz hossszú #22761 üzenetére
A gépkönyv szerint az izzitaslampa menet közbeni kigyujtasa vmilyen elektromos hibara utal.
Az EGR-t megtisztitanam, de nem tom hogy néz ki es merre keressem. meg tudnád mutatni?Rob:
Ez az 1 het maga lesz a rettegés. abban az egyben bízom, h nagy hiba nem lehet ha nem állandó...talán.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Lehet érdemes lenne levenni az aksit ha tudod a gyári kódokat (rádió távirányító riasztó stb.)
És az összes csatlakozót átmozgatni wd40-el befújkálni.
Nekem két hibám volt az egyik a kézifék folyamatosan világított menet közben néha meg akkor sem ha be volt húzva, illetve az injektorom hibát jelzett, szálszakadást.Szépen a csatikat 4szer 5ször ki be dugtam, be wd40-eztem ez 3 éve volt azóta semmi baja.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #22768 üzenetére
Igen, en is ezen gondolkodtam reggel, hogy ezeket megcsinálom. Attisztogatok minden elektromos csatit. Hihetetlen, hogy par vezeték mikre képes.
Kódok megvannak, szerintem nemsoka neki is látok.Jah, aki megvette a Megane-t hívott, hogy a tankolasi lámpa égve maradt, a mutató is felénél fentebb van, megis ég, valamint nem meri a megtehető km-eket? Szinten akksi reset?
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
szerintem nem kontakt hibád lesz.
de az egr-t akkor ne egyedül tisztítsd, inkább szerelövel, mert vigyázni kell, hogy a szívó csöbe (asszem, ne potyogjon kátrány meg nem szabad oda befújni a féktisztítót.hallottam már ezt mástól asszem, hogy kigyulladt az izzítás lámpa menet közben, de más volt a hiba oka.
kérdezd meg indexen (renault megane klub) vannak dízelesek."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Ck.
addikt
Az EGR tippet máshonnan is megkaptam, simán vészüzemmódba vághatja a gépet és az izzítás/EKG jel lesz a hibajelzője, ami nálam is kigyulladt.
Úgyhogy teszek egy próbát a kitkarításra, de inkább a ledugózás/megfordítás lesz a végleges megoldás. Ignorálni akarom.Viszont utánanéztem, bizonyos motorvezérlők nem szólnak, ha le van húzva a csati, úgyhogy most lekaptam és így tesztelem, meglátjuk. Ha bejön, akkor nem kell hozzányúlni, marad így.
Amit elsőre észrevettem, alulról jobban húz kiiktatott EGR-rel.[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
fölösleges kiiktatni. ha jól van használva, néha meg van kicist pörgetve, nem nagypapi üzemmód, (nyugodtan lehet öket pörgetni és huzamosabb ideig kicsit magasabb fordulaton használni és) akkor biztosan kitisztul és nem lesz baja. nekem sincs. mondjuk én adom neki a spurit is, de most a második tank megy anélkül, mert elfogyott és még nem vettem.
az nem jó soha, ha egy gyári dolgot akar kiiktatni az emeber.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
hossszú
őstag
válasz FerNandor #22777 üzenetére
Amikor megvettem az autót az enyém is le volt vakolva. Szétszedtem, kitakarítottam, a vakolást persze kivettem azóta is hibátlanul működik. Én is annak a híve vagyok amit a gyárba beleraktak az működjön.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #22776 üzenetére
Egyelore csak átmenetileg alkalmazom, amig nem koccanok a szerelovel.
FerNandor:
Az EGR elsősorban környezetvédelem miatt van es gyakorlatilag a kipufogogaz egy részét visszavezeti a motorba. Na ha most ezt a forró levegőt kihagyjuk a buliból es csak a normál hideg levegőt szívja, annak inkabb örül a motor szvsz. Amugy Lagunaclubon javasoltak es a dizlisek 80%-a kilőtte az EGR-t. A fogyasztás is jelentősen javult náluk. Meglátjuk...nagyon sok dizeles ledugozza márkától függetlenül. Átmenetileg a hiba meghatározása ig mindenkepp tesztelem, aztan ki lesz takarítva es meglátjuk.[ Szerkesztve ]
-
hossszú
őstag
Kicsit tovább gondolva az EGR lefalazást szerintem hosszabb távon semmiképpen nem megoldás hiszen ezáltal sokkal több elégetlen üzemanyag kerül a katalizátorba ami hamarabb tönkremenetelhez vezethet.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #22781 üzenetére
Na közben megint okosodtam, 2005 előtti 1.9 dCi-t nem kell lefalazni, elég megfordítani és úgy visszarakni, így a szelep ugyanúgy működni fog, csak éppen nem lesz mit szívnia. A többiek már évek óta így használják, gond nélkül.
De ahogy látom erről erősen megoszlanak a vélemények, olyan ez, mint a benzin vs diesel.
Meglátjuk, most mentem vele úgy 20-30 km-t vegyes tempóban, jól gurult, nem dobott hibát. Letisztogattam a csatikat is wd40-el, a fűtéspanel kapcsolója kontaktos volt, hol ment, hol nem, a wd40 azt is rendberakta.
Tényleg mindenre jó, legközelebb másnaposság ellen próbálom ki.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz hossszú #22782 üzenetére
Én nem értek annyira hozzá, de a régebbi dízeleknél, ahol alapban nem volt EGR, ott se robbantak szét sorra a katalizátorok. De nem kampányolok se mellette, sem ellene.
Annyira értek a kocsik belsejéhez, mint giigz. (Bocsi giigz)
Csak azokat írtam le, amiket a Laguna fórumon írtak a tulajok, 21 oldalnyi topicot végigolvastam, 10-ből 9 ember aki kiveszi az EGR-t, az bizony meg is fordítja.[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
szerintem nem lehet re´gebbi nem EGR-es autókhoz hasonlítani. bár én sem értek hozzá ( denem hiszem, hogy csak egy "fölösleges" szerepe lenne, amit ki lehet iktatni bármilyen hatás nélkül.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #22785 üzenetére
Hatása van környezetvédelmi.
Nem is kicsivel több szennyező anyagot nyom ki, nem is megy át a műszakin, lefalazott vagy kiiktatott EGR-el, hivatalosan.
De hát sajnos mindenre van megoldás.Én örülnék, ha minden diesel autósnak menne az EGR-e, de megértem, hogy nem hajlandóak ennyit költeni egy ilyen szelepre.
Amit szerintem sokkal olcsóbban is meg lehetne konstruálni.Renault power
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #22786 üzenetére
megnéztem kovácsnál, az enyémhez 39ezer a legolcsóbb.
de mondom, szerintem böven karban lehet tartani, meg is lehet tisztítani mondjuk 50ezer km-enként.
nem értem, miért okoz ez gondot sokaknak. ..igen, meg asszem hideg motornál is alapból vezérli a computer, hogy több nem elégetett cucc menjen vissza.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
-
tresh
addikt
válasz rob210 #22786 üzenetére
Az EGR-el soha nem lesz gond ha elejétől fogva megkapja az autó azt a gondoskodást amit igényel az más kérdés hogy a diesel gépekre jobban kell figyelni ha azt szeretné az ember hogy hálásan tegye a dolgát.
Giigz: kérd meg a szerelődet hogy kapja le a hf-et és nézze meg mert szerintem ott lesz a bibi de csak egy tipp plusz egy hf tömítés csere úgy se árt no meg akkor már a vezérlést is meg csináljátok egyben mert gondolom az még most is a regi
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Tanulok, egyre jobban megy
(#22787) FerNandor: Azért, amiért az olajcsere és társai...
(#22790) tresh: Köszi a ötletet, a jelenlegi sorom teljesítése után a következő lépés az lesz Még szép, hogy nem cseréltem vezérlést, akar a franc ilyenre költeni, lapátoltam már eleget bele, és mostanában is csak megy folyamatosan. Ha az alapjárati mizériának vége lenne, és az autó számomra megfelelő állapotba kerülne, na akkor kezdenék el gyűjteni a vezérléscserére
-
FerNandor
őstag
mutassak mai képet?
na melyikbe szerelmesedtél bele?annyira tele volt már az autó, föleg a motorháztetö meg a tetö ilyen piros foltokkal, pöttyökkel, alig bírtam leszedni öket. kb egyenként kellett öket fellazítanom.. elötte, utána mosás, aztán waxolás, porszívózás
nem tudom, mik lehettek ezek, mintha valami legyek ráhánytak volna, utána meg félkör alakban elvéreztek volna. tele volt a tetö. nem fáztam amúgy sem... de így kifejezetten jó volt az 50fokárnyékban idöben[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz Nordik #22794 üzenetére
450 körül adnám el szerintem ennyit megér főleg hogy 86k kmnél komplett vezérélés csere hf felújítás tömítés csere, első futómű kopra újítva féltengelyek,fékek,gömbfejek, generátor vadi új aksi is plusz vadi új nyári gumik gyári 14es felniken, téli kerék is gyári 13"-on, olajak szűrők lecserélve és jelenleg 104k km van benne 400-as ajánlatom volt már rá csak hezitáltam mert sokat foglalkoztam/foglalkozok vele és csak hasonlóan jó gazdinak adnám
FerNandor: de szép lett a kis boci, bár csak mindenki fele ennyire figyelne a kocsijára nem járna ennyi szar az utakon és nem lenne ennyi baleset
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #22795 üzenetére
[link] valami hasonlóban gondolkodtam el
Nordik: m1-eknél is nagy a szórás árban de nem hiába..amiket érdemes meg venni 400k fölött indul (persze ez felszereltségtől is függ) Engem is hülyének tartanak a barátaim mert mindig megcsinálom a kocsimat majd beleszeretek egy másik típusba és kezdem újra az egész szerelgetést meg ami evvel jár D De mióta nincs a cégnél az m2 és néha a barátomét vezetem mindig elfog az érzés hogy nekem kell egy ilyen..ráadásul neki csak az 1,4 es van de én még avval is teljesen el lennék mivel nem sietek sehova és tudom hogy az a motor már igen rég óta a piacon van és teszi a dolgát hibátlanul..bár az tény hogy ahhoz inkább az 1.6 dukálna majd elválik..mostanában egyre többször elkap az a gondolat hogy át kéne ülni egy m2 be csak hát vannak tényezők amik még meg van a másik tütü nem adottak
[ Szerkesztve ]
-
válasz FerNandor #22795 üzenetére
Szép-szép, csak túl magas
Nekem talán jövőhét végén, vagy az után hét elején lesz némi időm....Az első ajtó kárpitjait akarom leszedni és itthon szépen kitisztítani, meg végre már megcsinálni a bal első ablakemelőm.
Illetve egy külső-belső takarítás-ápolás már az enyémre is ráférne, most elég sz@rul néz ki szegény, de semmi időm nincs mostanság, reggeltől-estig dolgozom.(#22798) tresh: ohh, hogy ez a panoráma tető mennyire tetszik....
Nekem jelenleg semmilyen más autó nem kellene, csak az enyémbe:
- 2.0 dci motor
- egy ilyen panoráma tető
- gyári xenonennyi
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen