- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SSD kibeszélő
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Dell notebook topic
- Mikrofon topic
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz gabx76 #26197 üzenetére
Nem a hátsó lámpa teszi egyértelművé, de a hátsó lámpa és a c oszlop légterelője már igen.
Ugyanis abban a felállásban csak 12es volt, a tx és tlx es verziók vagy a légterelő vagy pedig a lámpa miatt, megkülönböztethetők a 12-estől.
NA meg az egész autó más, a motor a felfügg, más anyagból készült ha beülsz ég és föld a kettő.Teszem azt, hozzá, a tlx es dácia motorja mai napig nagyon jó, a tx esek voltak olyanok, hogy szétszetted mentél vele 1000km-ert és megint szét kellett szedni.
Nem csináltál vele semmit csak szétszetted meg összeraktad és akkor 1000km-ert elmentRomán mestermű.
Renault power
-
Plero
tag
válasz rob210 #26201 üzenetére
Nekem a TX közel 200e km-t ment el. Pedig LPG üzemű volt. Igaz a gyári motor 25e km-t. 2db hüvely repedt volt. Hüvely, dugattyú, gyűrű csere és ment, működött. Szerencsém volt? 8-10e km-enként olaj+olajszűrő+levegőszűrő csere.
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
tresh
addikt
Kellemes kis összejövetel
-
rob210
Topikgazda
Vannak ilyen tömítés "javító" adalékok, de nem ismerem őket és én nyugodt szívvel nem is merem ajánlani.
Hol ereszt a kicsike?
Haver például a szelepfedél tömítést kívülről megkente loctite gumi alapú szigetelő ragasztó anyaggal mert nem volt kedve szétszedni egy kis olajsár miatt de ez tavaj télen volt és még azóta se szedte szétRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #26211 üzenetére
Ez most konkrétan egy 1.9 TDI Octavia és az én 2,5 TDI Ódim, hasonló problémával.
De akkor mit keresek én itt? Nah mindegy.Az Octaviáról sokat nem tudok, lakótársamé, az enyémmel meg a szerelők nem igazán foglalkoztak eddig idehaza, annyival le tudták, hogy 2,5 TDI-ből porszáraz motort még nem láttak és ne parázzak, pedig még a lovettát is meglobogtattam előttük, de alá se mentek.
Most megpróbálom itt kint "befogatni a csordogáló száját", én is egyébként a dekni környékén keresgélnék, mert ha alámegyek, akkor ott olajos.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Egy mezei egér ne kezdjen hozzá, az említett szűrő a két hengersor között van mélyen eltemetve.
50 euró körül van az anyag. Ha onnan folyik az olaj, akkor az lesz a bibi. 150 000km a csereperiódusa ennek a szűrőnek, de senki nem cseréli időben.
Ez a szűrő az olajat hivatott szétválasztani a kartergáztól, hogy csak a tiszta olamentes gáz kerüljön vissza a szívó oldalra.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #26215 üzenetére
Ahaaa...hát sajna nem tudom pontosan honnan folyik, csak azt, hogy ott van az alján a tócsa.
Amit még észrevettem, hogy tavaly télen amikor kezdődött, ahogy elkezdett melegedni az idő, úgy kezdett el csökkenni a folyás, nyárra teljesen elmúlt szinte, most hogy jön a hideg, elkezdte megint.
Ez egyébként így a leírtak alapján olyan fél napos meló lehet egy szakszervizben?[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Azért egy embléma mennyit tud dobni rajta
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
giigz
veterán
Az egyebkent mitol/hogyan lehet, hogy vagy 2 honapja a huto aljan valahol folyt a viz, es neha tocsa is volt a kocsi alatt, es toltogettem is szepen utana, most meg kb. 1 honapja toltottem fel max-ig, ma neztem, es max-on van...
Nem ertem, magatol betomodott a lyuk, vagy mi?
-
Sly189
senior tag
mycso, szerinted - és mások szerint
Melyik a jobb a dCi nek, ha lejtőn lefelé haladva sebességbe van pl. 3-4.ben 1500-2000 között pörög, vagy ha kivágom üresbe?
-
Sly189
senior tag
Nem nem nem , félre értettetek. Itt nem a KRESZ érdekel engem hanem hogy mi a jó a motornak - és a fogyasztásnak.
Én úgy tudom, hogy ha sebességben van lejtőn lefelé, akkor nem fogyaszt a kocsi üzemanyagot.
Attól mert a KRESZ azt mondja hogy biztonságosabb sebességben... sok mindent mondd a kresz ))
-
vendingo
veterán
Mikor kell 2002-es 1.2 16v twingoba vezérlést cserélni?
Jelenleg 93000-nél járunk vele.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Frankó.. Ideje lesz cserélni, szerencsére már nem az én nyűgöm lesz ez.
Köszi a segítséget.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Intru
csendes tag
Most találtam meg ezt a topikot, szóval bocsánat, ha volt már. Adott egy 2002es Clio, 1.4 v16. Hiba a szokásos, (izzitós sárga jelzés) hibajelzés, vagy egyből indításnál, vagy kuplung felengedesnel, szerviz üzemmód. Szerviz komputer szerint hátsó lambdaszonda hiba, az bemérve és jó. Már Hallottam, hogy ez talán a traffo hiba lehet, meg a felső holtponti jeladóé. Ez elképzelhető?
-
-
-
toldy
őstag
Srácok, az elmúlt napok eseményeit figyelembe véve, azt vettem észre ( most szólok nem veszek ilyet) hogy nagyon sok ilyen utángyártott kínai turbó van, ezek mégis mennyire gázak? Csak mert szép és jó hogy 75k megvan és van rajta egy év gari, de valahogy nem nézek ki belőlük többet...
Az élet nem habostorta.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest