- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
Megrendeltem a gumikat
-
rob210
Topikgazda
Fel kéne hívni zoltánt, mert ő ért ezekhez az biztos, hogy ezt fejből vágja.
Renault power
-
válasz Mágus2 #28050 üzenetére
Nézelődtem, de nem találtam olyat, ahol írnának a vezérlésmódosító kerék vs motor kapcsolatról.
Egyébként fridcar-nál megnéztem, ott az összes 1.6 16V-nél megjelenik a vezérműtengely alkatrészeknél.(#28052) rob210: +1, szerintem ez a jó megoldás, hívd fel és tuti megmondja fejből,hogy mely motorkódokhoz tartozik a csodakerék.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
just
aktív tag
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
Szia.
Hívtam nem vette fel.
Viszont mázlim van mert 700-as a motorkód, azaz olyan mint a tietek, tehát nem hiszem, hogy egy motorkódon belül ilyen is meg olyan is lenne.
Még jó. hogy beszéltünk róla, nagy segítség voltál nekem most
Az autó csodaszép az eladó rettenetesen jó fej volt elmondott mindent hibákat nem nagyon találtam pedig kerestem.
Mélyen meglepődtem, hogy hátul is telós nem torziós, ez mondjuk az én hiányosságom volt, azt hittem minden megan torziós, de ez nem baj kellemes meglepetés volt.
Szépen járt a motor egybe volt nagyon megbeszéltem vele, hogy holnap még egyet megnézek aztán ha úgy tetszik elhozzuk ezt.
Nincs rajta rohadás ami nagyon megnyerő volt.
Minden elektromos kütyüje is ment, egyszóval 2001 es ellenére patikának tűnt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Giigz lehet nagyon megtetszett, egyre jobban agyalok, hogy lehet le kellett volna foglalózni, csak nem akarok kapkodni.
Az ülése ki volt ülve az mondjuk nem tetszett, viszont 150.000 alatt volt a kilóméter.Ejj basszus a baj az hogy találtam egy 2003/11havit is.
Meg találtam egy 2002est is amiben csak 87000 van.
Ami előny is meg hátrány is mert 7 évig állt az autó azért van benne ilyen kevés.
Ki volt vonva a forgalomból 7 évig külföldön volt a tulaj.Renault power
-
-
-
rob210
Topikgazda
Wazze.
Tényleg van.
Úgy felkaptam a vizet, hogy lementem a kocsi alá és befeküdtem.
Basszus ez nagyon ciki hány éve van meganeom és nem tudtam, hogy hátul van telóEz nagyon ciki.
Látszik, hogy nem volt vele baj, mert csak ahhoz a részéhez értek amibe bele kellett nyúlnom[ Szerkesztve ]
Renault power
-
válasz rob210 #28066 üzenetére
Basszus, hát hány képet, linket toljak még be, olyan nincs, hogy nincs teló:
Persze, hogy leül, hiszen mint már írtuk ezeknél a torzió tölti be a rugó szerepét, tehát ha elfárad, eltörik, akkor lentebb kerül az autó segge (mintha a eltörne a rugó vagy kisebb rugó kerülne bele).
mod.: huhh, már tényleg kezdtem azthinni, hogy elraboltak az idegenkívüliek, vagy valami történt veled
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
peugeotmate
őstag
Budapestiek, megbízható Renault szervizt keresek, ahol egy használt Cliot átvizsgáltathatnék! Van olyan, ami kifejezetten ajánlott, vagy édesmindegy?
meg
-
rob210
Topikgazda
Jól van jól van, igazatok van csúnyán benéztem.
Ez van ha nem kell sokat a kocsi alatt mászkálniFeltettem a kocsim kép nélkül különösebb adatok nélkül, már hívott is a nepper, hogy 150.000.- adna érte látatlanul is.
Mondtam neki, köszi de 150.000.- beszámolnák szeretnék érte többet kapni
200.000.- ba határoztuk meg az asszonnyal a menekülési árat.
Mivel a bal első toronycsapágyamat ki kell cserélni de lehet azt megcsinálom a héten és akkor 220.000.- hogy lealkudhassák 200.000.- ra[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Füge007
senior tag
Ma furcsa csikorgást halottam az autó elején, beszaladtam a szerelőhöz, ismét megérett az első tárcsám a cserére. Átnéztük, lecseréltetem az első tárcsákat+ fékbetéteket. Műszakira meg kap új lengéscsillapítókat+ új szélvédőt. A klímámat kell még majd megnézetnem. Jövő héten tüzetesen átnézetem, remélem nem jönnek újabb problémák
Füge
-
válasz Füge007 #28072 üzenetére
A fék mennyit bír ki??
Viszonylag keveset használom, illetve mindenhol motorféket használok, valahol 270-280k körül volt a 4tárcsa + összes betét cserélve, most járok 336-nál, így amit látok az acélfelnin keresztül, még teljesen jónak tűnnek a tárcsák+betétek is, majd kerékcsere-berekor ránézünk, hogy hogy áll.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Füge007
senior tag
Nekem elől most kerül fel a 3. váltás tárcsám. Hátul még csak most volt cserélve először, persze betét már többször is. Nem tudom mennyit bír ki , gondolom ez több tényező határozza meg. Az első tárcsám 2. cseréje féktárcsa vetemedés miatt volt, rázta rendesen a kormányt. Én sem használom túl sokat, keveset megyek városba, inkább hosszú távon használom a verdát, ott meg inkább a gázt nyomom, nem a féket
Füge
-
rob210
Topikgazda
Na most aztán megy az agyalás.
A mostani:
5.5"J X13" ET36 4X100X60 lemezfelnieim a Fuldákkal nem mennek fel erre a kocsira valószínűleg.
6.0"X15" ET43 4X100X60 as felnivel jött ki gyárilag.
5.5X14" ET36 4X100X60 kellene minimum gondolom.
Megint mehet a felni keresgélés, meg a gummancs vétel.Meg az enyimeket is el kell adnom
Nagy teher egy kocsi vásárlás.
Renault power
-
giigz
veterán
válasz rob210 #28078 üzenetére
Hat jo de attol meg otot akar venni, es nem kerdes, hogy egy akarmilyen lelakott Swift helyett inkabb a tiedet lenne jo megvenni. 100x kenyelmesebb, biztonsagosabb, fenntartasi koltseg ugyanugy filleres, es azert a forma is csak szebb.
Na mind1, nem az en dolgom, de ha en lennek a helyeben, ez nem kerdes lenne, marmint a Swift vs. Megane.
-
rob210
Topikgazda
Na urak eldölt 1.6 16v classic tulajdonos lettem
Csütörtök este el is hozzuk ha minden jól megy, de hétvégén legkésőbb.
Képek hétfő - kedd magasságában lesznek.
Egyszóval maradtam a franciánálRenault power
-
-
őstag
Sziasztok!
Ha reggel csak hosszú reszelés árán indul a gép, az 1,5 dci az mire utalhat, az izzítógyertyák rendben vannak.
Használat után, már jobb a helyzet, de nem olyan mint régen................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Füge007
senior tag
válasz vallas #28089 üzenetére
Igaz nekem sem világított, most már emlékszem! A nehéz indulást a nem megfelelő mennyiségű gázolaj eredményezte, nem egyenletesen adagoltak a csúcsok. Ha minden ok, egyből indulnia kell, még hidegben is, természetesen izzítás után! Nézesd meg, mert ez hosszabb távon több hibát is generálhat, sőt károsíthatja a motort is.
Füge
-
rob210
Topikgazda
válasz imyourfriend #28099 üzenetére
Köszönöm neked is és mindenkinek.
Már nagyon várom, hogy teljes birtokba vegyem, meg hogy az enyém elmenjenRenault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest