- Hobby elektronika
- OLED TV topic
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- iPad topik
- Milyen asztali médialejátszót?
- HiMedia lejátszók
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
Hirdetés
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #49037 üzenetére
az adblue az euro6-nál lett divat, euro 5-ben talán valami nagyvérűben asszem R8-nál hallottam még csak!
Részecskeszűrős autók között is van diffi, az euro5-ösöknél nagyobb a fojtás is például(jobban szűri), ennek hatására többet is tudnak kajálni, kevésbé mennek....
az 1,2-es puntónak is az a kérdés hogy mikori, valamint milyen állapotú. Lehet az is a halálán, de ha még nem is, akkor is bár szálló port(részecskét) kevésbé bocsájt ki, de gázokat szép számban!
Ezek a kis turbós benzineseknél elkezdték nézni a kipuffgázaikat a dízelbotrány hatására és durván tolják ezek is a részecskéket a levegőbe, ezért kell arra is részecskeszűrő idővel.....
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs