Hirdetés
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
seger
addikt
Sziasztok.
Beírom ide is a bajomat, hátha valaki átesett már ilyenen.
terheléskor kerregő hangot hallok nem mindig nagyobb gázadásra megszűnik, ha visszább veszem a lábamat a gázpedálról, megint jelentkezik.... de ez sem mindig. Nyáron viszont melegben eléggé hangos éa baromira zavar. Ilyenkor többet is fogyaszt az autó. Turbó csere volt, hengerfej tömítés miatt bontva volt, egr cserélve, váltó cserélve, generátor cserélve, vezmű szíj cserélve, kuplung kettőstömegű cserélve. A hang nem szűnt meg 1,9 dci espace 4
Valakinek ötlete?
-
diablo1984
veterán
hengerfej mikor lent volt olajteknőt nem szedtétek le alánézni? olajat nem eszi? henger fala milyen volt?
hajtókar csapágy gondra gyanakszom, de mikor a hengerfej lent volt akkor az látszott volna a szelepeken(főleg ha a hengerfej is fel lett újítva). ha minden kötél szakad egy próbát megér, olajteknő le és nézzétek meg, hogy nem-e lóg benne a hajtókar.....
-
Wiz Khalifa
addikt
No újabb meglepi a talicskától.
Van egy bizti ami ha kimegy akkor nincs műszerfalegység világítás (kilométer óra, stb...) és bal helyzetjelző izzók se égnek olyankor se elöl se hátul. A kocsi közepe, fűtéskapcsoló stb... még akkor világítanak ha felkapcsolom a fényszórót.
Vagy 1-1.5 hónapja az a bizti kiment. Kicseréltem arra amit a kocsiban leltem de az is kiment vagy 3hete. Mondom biztos azért mert régi. Vettem egy bizti szettet betettem az új biztit de az ma megint kiment. Szóval nem a bizti volt öreg.
Kíváncsi lennék mi teszi a zárlatot hogy a bizti kimegy és miért ilyen nagy időintervallumokban (kb 2-3 hetente). Tervezem az izzókat a kocsiba kicserélni mindet újra mert nem nagy tétel és nem árt ha ki van cserélve. Szóval ha valamelyik izzó teszi (első vagy hátsó helyzetjelző) akkor valszeg megszűnik a gond. Viszont ha nem akkor szerintetek mi okozhatja? Műszerfalegységben az egyik rizsszemizzó, vagy esetleg a fényszórókapcsolóm lenne a ludas?
Olyan szempontból még nem idegesít a dolog hogy most a bizti nem nagy tétel de jó lenne kideríteni nehogy mást is padóra küldjön ne csak biztit.
Smoke some weed nigga!
-
Tom5
addikt
Én is megjöttem.
Tudna nekem valaki abban segiteni, hogy a futóműnél milyen szilentek vannak alöl/hátul.
Mik a kopó alkatrészek amire esetlegesen figyelni kell? Valami oldal/program ami ezt szépen kilistázza.Válaszokat előre is köszi!
-
Gabesz87
veterán
válasz orosziem81 #49359 üzenetére
Hát a menüben: Jármű-->Guminyomás--->Visszaállítás
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #49357 üzenetére
megfelelő méretű biztit raksz bele? véletlenül nem kisebbet?
-
-
rob210
Topikgazda
válasz meroly #49364 üzenetére
Hát ha melegítésre eltünik a hiba akkor erősen hajazok rá, vagy marad tényleg a tömítetlenség.
Próbáld ki még azt mielőtt kicseréled, hogy beülsz indítasz és rögtön menet.
Én amúgy is így szoktam, addig jár a motor amíg bekötöm magam, meg megnézem a műszerfalat tükröket ez kb. 4 mpRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisninja #49354 üzenetére
Köszi mindenkinek a segítséget.
Ma elmegyek valahova beszerzem a kondikat.
Tegnap elkezdett a kocsiban bekapcsoláskor puffogni az erősítő.
Bekapcs és egy puffanás, ez ugye egyértelműen valamelyik kondenzátor haldokló állapotára utal.
Felhoztam és kicseréltem a kondit, most, jó, de ezt nem hagyom így, csak nem volt másik kondim itthon.
4 ilyen kondi van benne most ebből 1 lett kisebb, remélem 1-2 napig bírjaRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #49357 üzenetére
Ez elég sok minden lehet, akár túlfeszültség is.
Generátor volt már mérve?Illetve lehet egy elszabadult kábel a motortérben, bármi, ezek a jelenségek a legnehezebben kideríthetők
Renault power
-
meroly
veterán
válasz rob210 #49365 üzenetére
Általában én is így szoktam (beül, indít, megy), kivéve ezt a kocsit, mert ha nem melegítek akkor garantált a lefulladás a normál gázadásnál. Magasabb gázadásnál persze nem, nyilván.
Azt vettem még észre, hogy kuplunk függő is. Ha üresben van és kuplung nélkül indulok akkor nagyobb eséllyel jön össze, mintha kuplunggal indítok üresben. Fene tudja, lehet már csak beleképzelem.Ez a bejövő hőmérséklet jeladó meleg motornál (amikor kint ugyanúgy -10 van) hogyhogy nem ad hibás értéket? Vagy ez is bemelegszik és akkor működik jól, mint a lambda szonda kb?
Kb 1 perc az összes melegítés és ebben már az is benne van hogy 1-esben 20 méterrel többet mentem. Ennyit számítana?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #49363 üzenetére
Persze. A gyári 10A-est. De volt mikor kíváncsiságbók a használtak közül 15A-est raktam be. Azt is gond nélkül 2-3 hét alatt kinyírta.
(#49367) rob210:
Még nem volt generátor mérve de ha az lenne a gond akkor a többit is basztatná nem? Pl a kocsi jobb oldali világításainak a biztijét is, meg a többit.Amúgy a motortérbe még nem láttam sosem kóbor kábelt meg ilyeneket. Kezdem az izzó cserékkel. Ha nem oldja meg akkor lehet kénytelen leszek együtt élni vele. Ha most csak annyit tesz hogy a biztit kicsapja 2-3 hetente az annyira nem zavar mert nem nagy tétel venni pár darab 10A-est de bennem van a para amiatt hogy nehogy mást is károsítson ez a zárlat előbb utóbb. Bár elvileg a bizti azért van.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #49370 üzenetére
Értem. Ennek ellenére én se lennék nyugodt, ha ilyet produkálna a kocsi.
Egy fontos dolog, azt ne felejtsd el, mindig a leggyengébb láncszemet csapja ki előszőr.Renault power
-
válasz Victoryus #49291 üzenetére
Ma is kb. 10 próbálkozásra indult el. Tologattam a kocsit előre, hátra, kinyitottam a tanksapkát mert már valami olyat is olvastam hogy az is segíthet, végül kinyomott kuplunggal beindult. Azt hiszem ez a közös a tegnapi esettel. FHP jeladó lenne? No csütörtökön viszem vissza... Tavaly október óta megy ez a szívás vele. Jó, hogy ide beírtam a sztroikat.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
meroly
veterán
válasz rob210 #49369 üzenetére
Még egy dolog van, ami csak most jutott eszembe és eddig nem volt róla szó.
Van a kocsiban utólag beépített riasztó. Mióta nálam van kb 2-3x random be is riasztott, de persze semmi ok nélkül.
Van hogy mikor nyitom a kulccsal sípol párat és akkor bal oldalon lent villog a piros. De egyébként nem szokott se sípolni se villogni.
Lehet köze ennek hozzá?Impossible is nothing
-
Még azon gondolkoztam, hogy az immobiliser eddig is villogott egészen addig, amíg a gyújtást ár nem adtam, vagy elég volt közelíteni a kulcsot és már nem? Most csak akkor nem villog, ha elfordítom a kulcsot.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
meroly
veterán
válasz rob210 #49365 üzenetére
Kb 7-8 ora minusz 4ben allas utan igy csinaltam. Beul kuplung, indit majd ures. Ov fel, kuplung, sebessegbe rak es egybol indul. Fordulatot figyeltem es semmi jele semmifele fulladasnak.
Lehet koze ahhoz hogy kuplunggal inditok? Korabban nem igy csinaltam.
Az alkatreszt is talonba raktam egyelore nem cserelek.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
Wiz Khalifa
addikt
No. Nem az övfeszítő csatinál van a kontakt hiba esetleg mert a Service + a légzsák ikon nem tűnt el ugyan úgy időközönként kivillan. Vagy csak a kontakt spré nem hatott. Lehet inkább elviszem a rönyóhoz hogy diagon mit dob. Hatha nem drága a gyári diag.
Vagy milyen szervizkábel kell a talicskámhoz? Mert a szervizprogram meg van ismimnek.
Smoke some weed nigga!
-
őstag
Hát eljött ez a nap is....
Bár már múlt héten, de csak most jutott eszembe....
2 év 2 hónap...meg sajnos le is koccoltam egy BMW-s kollégával a hidegben...
Mindketten tolattunk, és hiába a radar, összekoccantunk.....kiegyeztünk egy döntetlenbe...
kíváncsi vagyok, hogyan forgatja.... hát nem jól, de ez már így marad....
[ Szerkesztve ]
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
-
FHP jeladók között van valami különbség? 6000-15000 között vannak. Elvileg ez csak egy mágnes+kábel, akkor mi a bánat kerül rajta ennyibe? Megvehetem az olcsóbbakat nyugodt szívvel? Era meg a Mobiletron márkájúak 6000 körül, meg van Hella mocsok drágán.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Victoryus #49387 üzenetére
Az benne a drága, hogy ellenáll a melegnek, hidegnek, rázkódásnak. Egy olcsóbb hamarabb kifekszik. A helle lehet, hogy mocskos drága, de az egyik legjobb.
A másik, amiért pofátlan árat lehet kérni érte, hogy nélküle nem indul be a motor. Ez akkor kellemetlen, ha valahol leáll miatta a pusztában. Szerintem azon alkatrészek halmazába tartozik, amin nem érdemes spórolni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz rob210 #49389 üzenetére
Múltkor tisztítva lett csak. A tünetek alapján fhp lehet. Túl sokat már nem akarok rá költeni. Mondjuk most vettem új akkut is bele, meg kuplungot is kéne cserélni... Arra mennyi a reális ár? Kb 40 körül vannak az olcsóbb szettek de gondolom a munkadíj jelentős, mert nagy meló.
Igazából azt tervezem, hogy autó csere, csak nem tudom még mire. (már 3 éve tervezem... szóval lehet marad még jó darabig ) A 11 éves Logan+2milla a plafon. Mondjuk ennyiből kijön egy új Logan is, vagy Fluence, Duster, Clio. Legyen tágas, meg megbízható, ennyi, nincsenek nagy igényeim.[ Szerkesztve ]
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
-
rob210
Topikgazda
2019.02.13. ig műszaki pipa
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #49394 üzenetére
Típus függő is.
De csepelen van, egy kis műhely, de korrekt szakik.
Ha van olyan amit nem tudok megcsinálni, akkor hozzájuk szoktam begurulni.
Amennyiben tényleg érdekel szólj megadom a telefonszámukat és egyeztetsz velük.Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz speedydb23 #49394 üzenetére
Az 1.5dci-n 2014-ben cseréltettem kuplung+kinyomó+kéttömegű, akkor én is valami 20k-t fizettem munkadíjnak.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
eTrade
tag
válasz speedydb23 #49398 üzenetére
És a 25 ezer már nem fér bele?
-
speedydb23
senior tag
válasz eTrade #49399 üzenetére
Nem, de nem is értem a kérdést sem... Szerintem mindenki minél olcsóbban szeretné megúszni a szervízelést, és igen, 5000 Ft-on is sok múlik, pl. abból majdnem a féléves adót is befizethetem a kocsira...
Szerk.:
Mielőtt még azt mondanád, hogy akkor nekem nem való kocsi, mert 5000 Ft-ot is meg akarok spórolni a cserén, halkan megjegyezem előtte, hogy közel 400k költöttem a Cliora tavaly... Tehát igen, így már nehezemre esik minden forintot a kocsira költeni...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs