- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- OLED TV topic
- Autóhifi
- Milyen TV-t vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- RAM topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
meroly
veterán
-
Fluence-ről milyen véleménnyel vagytok? (Benzines) Nézegetem még mindig, mire érné meg lecserélni a Logant. Hasonlóan nagy beltér kéne, de erősebb motor, meg hangszigetelés nem ártana.
A Megane is tetszik, de az nagyon apró. A Thalia se lenne rossz az erősebb motorral, de az is szűkös hátul. Keret: kb 1.5-2m.[ Szerkesztve ]
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
Ghandi
aktív tag
válasz rob210 #48565 üzenetére
Bocsi hogy csak most írok,de a meló meg a család miatt ilyenkor jutok csak net elé.
A csavart azért nem tudom kivenni mert ez egy műanyag fejű,de acél menetű csavar,ráadásul olyan amit kívülről háromszög alakú,igy csak kézzel lehet csavarni. Igaz a közepében kialakítottak egy belső torx nyílást is. A csavar a lámpa oldalán van 3-4 de max 5 centi mélyen, ahova egy nem sokkal nagyobb lyukon lehet hozzáférni. Be van rohadva a csavar,kézzel nem lehet meglazítani. Próbáltam torx kulcsal,de mivel műanyag rögtön meg is forgott benne,így már az nem használható. Megpróbáltam egy vízpumpa fogóval benyulni,éppen elérte a csavart,de annyira be van rohadva hogy letörött a müanyag feje. Csavarlazítóval nem lehet befúlyni, lefúrni az amorf törés miatt és a mélység miatt huuuu.mycso :
Látod arra nem is gondoltam hogy a két probléma összefüghet. Az azért egy kicsit furcsa hogy a rendes féklámpa nem villog a lezáráskor csak a pótféklámpa,és nem olyan fél fényerőn, hanem rendesen.
Ha valaki megnézné egy Megane 2-esen (az enyém kacsa seggű) akkor azért megköszönném neki. Nem tudom régen milyen volt, 5év alatt csak most figyeltem fel rá.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
Ghandi
aktív tag
válasz Victoryus #48604 üzenetére
Hehe 5éve én is Loganről váltottam Meganra. Sima lépcsőshátu 1.4-es Logenom volt,és mivel annak aránylag nagy csonagtartója volt amit szinte sosem használtam ki,így a kacsa seggűt választottam, mert annak a formály nagyon tetszett, és gondoltam nem is kell olyan nagy csomagtartó. Hááát rá egy évre megszületett kislányom... mostmár szerintem egy kombi is kicsi lenne egy nyaraláskor Azért erre figyelj! A sima 1.4-es Megane II is sokkal erősebb mint a 8szelepes 1,4-es Logan,azal nem lesz baj,csendesebb is,kényelmesebb is,igaz alacsonyabb,furcsa lesz az elején kiszálni. Én három dolgot mondanék negatívumként a Logannal szemben : többet eszik, az alkatrészek ára magasabbak,és a szerelés sem olyan egyszerű, na meg a váltó,mármint az 1,4-esé. 5-ösben meglepően magas fordulatú,mindig váltani akar még egyet az ember, de ez sajna ilyen.
Ha lenne rá pénzem én biztos a Fluance-ot venném az úgymond a Megane-utódja (de remélem azért nem felejtik el ezt a tipust sem!) igaz a hátulja nem fog meg. Thaliat én nem vennék. Biztos nem rossz autó,de két ismerősőmnek volt és mindegyiknek egymás után jöttek a problémák,még az ujnál is. Lehet csak az a két autó volt ilyen,de nekem elvette a kedvemElmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
Tom5
addikt
Most olvasom ezt. Nemrég irtam ugye, hogy nálam is előjött valamiféle ropogás pont jobb hátul. Nálam mondjuk ha bent ülnek akkor eléggé hallani. Ha csak én megyek akkor semmi. (na jo most a nagy hidegekben reggel míg kikanyargok a panelrengetegből az elején egy két "hang" van) Leírná valaki pontosan mi ez a hátsó híd hiba? Mitől keletkezik, hogyan lehet pontosan kiszűrni és mi a teendő?! Szerelő még nem látta a kocsit. De elkezdtem parázni...
[ Szerkesztve ]
-
Tom5
addikt
válasz diablo1984 #48610 üzenetére
M1ph2 1,4 16V (adataimnál ott van )
-
Tom5
addikt
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #48585 üzenetére
Ismerősi körben tavaly nyáron többen vettek Laufenn [link] nyári gumit és egy szezon után, minden körülmény mellett perfektnek mondták.
Ezen felbuzdulva én meg a téli variánsát [link] vettem meg, bár még kevés havat látott, az eddigi téli tapasztalataim jók vele.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Tom5
addikt
Most reggel itt a parkolóban nyitott csomagtartónál izomból (plusz a 130 kilómmal ) Megdöngettem hátulról a kicsikét. Semmi hangot nem hallani...Nem recseg, nem ropog. Viszont indulás után így hajnalban, rögtön ahogy kiparkolok hallani ezt a nem is tudom, hogy fogalmazzak "surlódó kicsit ropogó hangot" jobb hátulról.
De aztán egész úton semmi.
Általános autószerelőhöz vigyem vagy direkt aki futóműves?
Köszönöm a felvételt!mod - amúgy 2000.12.05.ei a kocsi. Az én születésnapom meg 1980.12.05.
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz rob210 #48600 üzenetére
No ugy nez ki a gyertya meg a fojtoszelep tisztitas megoldotta a rangatas dadogas lefulladas problemat. Bar csak minusz 2 volt de ma reggel semmi jele. Fordulat is szepen fokozatosan csokkent ahogy mentem vele.
Az hogy mitol lett fekete viszont tovabbra is erdekelne. Van otleted?
Impossible is nothing
-
Sanyo77
tag
A szokásos hétvégi mosás után küldök én is képet a Lagunáról.
-
rob210
Topikgazda
Hátul dobfékes a kocsid ha minden jól megy.
Na ha annak a dobját leveszed, akkor alatta csodát fogsz látni.
Ilyet ugyanis akkor szokott produkálni, amikor félrekopik a pofa, és összeszedi egy sarokba a fékport aztán az valamennyire szétoszlik pár méter után, aztán állás közben megint összeülepszik.
Hülyén hangzik, de komolyan, nem egyszer találkoztam már ezzel, nem csak meganenál.De ha Gazdagrét nincs messze gyere el megnézzük, mi lehet.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #48625 üzenetére
nekem is következik a hátsó fék átnézése, mert tegnap műszakikor még éppen jó volt, de nagy az eltérés a jobb és bal hátsók között! az első, amit már 1 éve csináltam az tökéletesen egyformán fog, de a hátsó nem! már úgyis terveztem lekapni a dobot, most meg nem csak terv, majd csinálom is! Amúgy minden rendben volt a kocsival!
1 napja van fent a katalizátor, máris úgy szól alapjáraton mint a rumbatök, csörög mint a hülye.... nem túl hosszú távú befektetés volt.... -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #48627 üzenetére
Univerzálisat kellett volna venni
Más:
Rendszeresen karbantartott autó olcsón eladó
[link]
Ha nem lenne facétok.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Tosee
őstag
Üdv!
Cseréltetett már valaki közületek 2-es Meganon (2004) eső szenzort? Mennyibe fájhat az alkatrész?
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
diablo1984
veterán
-
Geri89
aktív tag
Sziasztok! Adott egy 2007.07 havi Megane II 1.5 dci, 76kw (103LE) motorral. Az autó Ausztriából származik, részecskeszűrős. Milyen motorolajat tegyek bele?
Van esetleg valakinek tapasztalata a Megane részecskeszűrőjével? Mennyire problémás, mire figyeljek? Ha a hónap nagy részét városba futja (kb. 200-300km, rövidebb utakból), de minden hónapban van egy 300-350 km-es autópályázás az megfelelő lehet neki? Köszönöm! -
rob210
Topikgazda
válasz Geri89 #48631 üzenetére
Ez az olaj kell bele ha jót akarsz, ez kifejezetten részecskeszűrős autókhoz van kifejlesztve és valóban magasabb minőségi szintet képvisel.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
speedydb23
senior tag
Megint a látókörömbe került egy Clio II RS 172 lóerős vas, szerintetek az megállna 8-9 literből városban ésszel használva?
Most abból indulok ki, hogy az 1.6-os benzines kocsim 7,5 litert eszik télen, és néha azért szoktam kergetni is, egy 170+ lóerős autót még csak űzni se kell annyira, hogy dinamikusan menjen az ember.
Értelemszerűen azért venném, hogy móka is legyen vele, de ez nem a mindennapi használatban, néha egy kis szerpentinezés lehet befigyelne vagy ilyesmi, meg persze jól jön autópályán is az a többlet.
Tudom, hogy munkábajárásra nem életszerű egy ilyen kocsi, de most megint elkapott a láz, hogy nekem kell egy "sport" autó.
-
rob210
Topikgazda
-
gabx76
senior tag
Juteszembe, kicserélnétek a képet erre? Még a régi gép van a nevem alatt.
Adatok: 2007. Grand Scenic 2.0 (6 seb.)(#48604) Victoryus: Édesanyámnak Fluence van, újonnan vette 3 éve. (1.6 benzines)
Eddig csak a kötelező szervizek voltak esedékesek, bár nem is jár vele sokat.
Mi csak hajónak szoktuk nevezni, mert nagyon hosszú, viszonylag tágas is belül. Ezzel az 1.6-ossal nem egy erőgép, de el lehet vele lenni. -
rob210
Topikgazda
Hát ránéztem ere a Laufenre, ez nekem gyanúsan olcsó pl. az én méretemben.
Vagy nagyon bevezető áron van, vagy ez maga a best buy korom fekete pénteki vétel.Ráadásul nem nagyon hallott róla még senki.
Ettől lehet jó, csak nincs vele tapasztalat, kiváncsi leszek neked mennyire válik be.Talán ez a leginnkább szakmai cikk a gumitémáról.
Az én megÍtélésem szerint.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
mycso
Topikgazda
-
gabx76
senior tag
Köszönöm!
Közben új fordulatot vett az autórádió-mizériám, amire javasoltad, hogy le kell húzni a tápkábelt, majd vissza:
Két hete csontra (9V) lemerült az akksi, bebikáztuk a gépet aztán elvittem feltölteni.
Pár napra rá megint töltöttem egy éjszakát. Azóta azt vettem észre, hogy a rádió gond nélkül működik, még a leghidegebb reggelen is, ellenben a fényszóró magasság-állítója az alsó állásban ragadt. A motor működik, mert bekapcsoláskor mozog kicsit fel-le, de nem állítja be a korábbi magasságra. -
ABE
őstag
válasz speedydb23 #48634 üzenetére
Vegyes átlagfogyasztásra a 8-9 liter nem irreális, de csak városban inkább 9-10 liter szerintem. Érdemes részletesen átnyálazni a Spritmonitort is, több autónál is a tapasztalati értéket összehasonlítva az jött ki nekem, hogy nagy átlagban megbízható eredményeket ad. Amúgy feleségem 2-es Cliója anno az 1.6-os motorral simán megette városi használatban a 7.5-8 litert normál stílusban, és az nem csak gyengébb, hanem kicsit könnyebb is volt, ráadásul keskenyebb kerekekkel. De hát az RS-nél nem szabad a fogyasztáson rágódni. Ha nem lenne most aktuális a gyerek téma, simán lecserélném a Clio kombit egy RS-re (na majd pár év múlva...).
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz rob210 #48622 üzenetére
Nem lett jobb sajnos.
Ma reggel a -8-ban indít, fordulat jó, aztán indulni akarok még a tolatás ment úgy ahogy, de utána egyesbe rakom és látom már nem is jár a motor.
Fojtószelep tisztítás volt ugye, meg a gyertyákat tisztogatta meg a szerelő.Ötlet?
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #48645 üzenetére
Arra is azt mondták cserélve lett, amit már nem hiszek el.
Ha a szerelő a gyertyákig eljutott, láthatta a trafót?[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
PeterPH
senior tag
válasz diablo1984 #48648 üzenetére
Mondjuk ha Sagem, vagy Valeo, akkor gyanús, hogy nem volt cserélve, mert ezeket jóérzésű szerelő nem rak bele újra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fotók, videók mobillal
- Filmgyűjtés
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Milyen asztali médialejátszót?
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen