- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz gixxergabi #57149 üzenetére
megcsiszolni üveglapon? Minek? Párszáz forint az egész alátét és ha már ereszt azt csiszolhatod, pont az a baja, hogy nem tömít rendesen, a csiszolástól még véknyabb lesz! Kuka, alá az új, de a szeméttől és a koromtól a lyukát ki kell takarítani, hogy az új felfeküdjön a helyén és tömítsen! A csöveket vissza lehet tenni, csak hajtogatni ne hajtogasd, mert inkább törik, mint hajlik!
Ha és amennyiben ez a baja, akkor csakis a hőtágulás miatt nem fúj ki melegen, de az sem biztos, hogy ez a bajság! -
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57151 üzenetére
Más is okozhat hasonlo tünetet? Izzitogyertyanal kifujhat esetleg...
-
denesh1
újonc
válasz molnarpeter #57153 üzenetére
Kecskemeten.
-
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57155 üzenetére
-
denesh1
újonc
válasz molnarpeter #57157 üzenetére
Ne haragudj, nagyon új vagyok. Hol tudom megnézni a privát üzenetet???
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Most visszaúton is 6 felett alakult a fogyasztás.
Száraz idő, melegebb is volt.
Maxxmotion diesel van benne eddig a lukoil nitro prémium volt.
Majd kifogy a tank megint omw megy bele aztán meglátjuk.
Azután még vissza a lukoil. -
diablo1984
veterán
válasz denesh1 #57156 üzenetére
Ez biztos, hogy lentről jön?Azért ez dzsuvásabb mint amit én eddig láttam! Itt van árulás rendesen, első körben féktisztítóval fújd tisztára a terepet, mert semmit sem látni és dzsuva se kerüljön a hengerbe! Bár ha ez itt ilyen, akkor merő retek lehet ott minden, lehet egy motormosás sem ártana! Ha itt fúj ki akkor nagyon fújhat, de még akár fentről is jöhet a gázolaj, ha már minden tiszta moslék!
-
denesh1
újonc
https://www.youtube.com/watch?v=AYnwE6D14HI
1:20 tól válik érdekessé. Füst és vmi fehéres trutyi.
-
diablo1984
veterán
válasz denesh1 #57161 üzenetére
Az lehet a melegedő injektoron a gázolaj gőze is, a kifújásnál nagyobb nyomással jön a cucc is! De ártani nem árt a tömítések cseréje(lehet akár a sor is) és én megnézném az injektor tetején lévő cső hogy jól zár-e!
Az a szerencse, hogy a gázolaj nyílt lángról nem gyullad be, de hőtől tud és ha az begyullad, akkor nem egyszerű eloltani, én nem használnám így az autót, max a szerelőig, látszik a videón is, hogy csepeg a gázolaj, van veszteség bőven és ha az begyullad, nem csak a rézkarika bánja!
Ha kifúj, akkor a szerencsésebb, mert ennyi gázolaj bármilyen kokszot fellazít, így könnyen jön ki az injektor, bár a szomszédra is nyersnek tűnik, lehet csak erről csapódott a cucc, de egy alapos mosás után kiderülne, de a legjobb tényleg a sor cseréje lenne!(nem drága alkatrész és akkor már ezzel sem lenne több gond és biztosan jó lenne) -
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57162 üzenetére
Ha cserélni fogom, akkor természetesen mindet. A gázolaj a nagynyomású cső csatlakozásánál szökhet? Egyébként a fröcskölés lehet wd40 is, azt fújtam előtte az injektor köré, hogy lássam, melyik fúj ki.
-
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57164 üzenetére
A képek a wd 40 előtt készültek. Szóval igen, nedves volt az injektor.
Az injektor rögzítőeleme alól jövő fehéres folyadékra valami ötlet? Mi lehet? 2:10-től látszik.
-
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57166 üzenetére
Szerintem sem. Nem is értem, milyen folyadék lehet ott.
-
speedydb23
senior tag
Sziasztok!
Hosszú hosszú idő után...
Balesetkor:
Sajnos még azért lesz mit csinálni rajta, elsősorban a fényezés lesz majd sürgős, mert nagyon bután fest ezzal a színnel az elején...
Viszont ezt én csináltam 2 barátommal, mondhatni 0-ról raktuk össze az elejét.
[ Szerkesztve ]
-
denesh1
újonc
Most néztem meg újra, ugyanannál a hengernél az izzítógyertya tövénél is kifúj.
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #57169 üzenetére
Csak összelegóztátok, semmi sem ment el rajta? Ahogy látom a festés előtt kicsit javítani kell az orrán, de jóval kevesebbet mint a töréskor! Minek is sikerült nekimenni?
(#57170) denesh1: az izzítógyertya ha nem valami különleges(mégpedig nem hinném) akkor az kúposan zár a hengerfejben, nincs alatta tömítés, csak ha tiszta a lika, akkor bele kell tekerni és nyomatékra húzni, ez által tömít!
-
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57171 üzenetére
Én is így tudtam. Mégis kifúj mellette, egyértelműen látszik (oda is jutott wd 40) Videot sajnos nem csináltam róla
-
speedydb23
senior tag
válasz diablo1984 #57171 üzenetére
Nagyjából 2 tartót kellett húzni meg formálni, de a targonca tornyával elég jól lehet húzni.
Ez az egyik fő problémám, hogy javítani kell a motorháztetőt, és lökhárítót fényezéshez, így lehet tovább keresgélek és lecserélem sérülés mentes elemekre ha találok olyat.
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #57173 üzenetére
A nyúlványokra gondolsz tartó alatt? Lufik nyíltak?
Úgyis ha színre kell fújni a motorháztetőt, akkor mérhető lesz a javítás, az a kis gitt, amit a jel mellé gyógyítanak(azért előtte még lehet alakítani rajta) az nem vészes, úgyis alá kell dolgozni festés előtt, nem csak úgy közvetlen a színre színt, mert az nem szakember, csak kókler!
A műanyag elemek úgysem mérhetőek, bármi javítható és ha nem színazonos, akkor úgyis fújni kell! -
mycso
Topikgazda
válasz polonic #57159 üzenetére
Nekem mostanában a nagy hidegben 7-7.2 körül alakul a fogyasztásom. Napi 60km, ennek 1/3-a város, kis dugózással.
Hétvégén volt egy 540km-es köröm (Miskolc - Zakopane -Csorba tó-Miskolc), most pályán nem mentünk, csak fő út meg hegyi utak, 5.9-re jött ki. De ezt már többször bizonyította, hogy ez fekszik ennek a motornak.
Kis érdekesség: volt velünk egy ugyan ilyen laguna, csak kombi és 160k km-rel több van benne, neki 6.2 lett az átlag.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz denesh1 #57156 üzenetére
Ezek a képek nem túl bizalomgerjesztőek.
Előbb lemosnám a motort egy kis brigéciollal.
Aztán szerszámmal, mert ezeket sima kulcsal ki nem szeded.
Nekiesnék lazítgatni a helyedben.
Kell hozzá nyomaték kulcs, kétírányú, mert túl nagy erővel nem szabad tekerni az injektort se, meg az izzító gyertyát se. Ha beletörik az kemény leizzadást szokott okozni.
Ahhoz akkor komoly kihajtó szerszám kell.Renault power
-
István Pista
újonc
Hali, adott egy Scenic, 2007 év, 1.5 dci, 6 sebességes Renault, az a problémám h valami oknál fogva, mióta ilyen hidegek vannak efektiv nem lehet sebességbe tenni, olyan mintha le lenne blokkolva, lehetséges h ilyen hidegbe ilyen szinten bele fagyik az kapcsolószekrénybe az olaj ? Abszurdum, hisz Szibériában is járnak Scenic-el !!! Ha mégis beteszem sebességbe, ugy 10 perc kinlódás és ketyegő motor után, azután pár száz méter mulva rendesen, kicsit nehéskesen, de majd tök normálisan lehet sebességet váltani, valaki valami ötlet ??? Köszi mindenkinek
-
rob210
Topikgazda
válasz István Pista #57180 üzenetére
Nagyon gyorsan lecserélném azt a váltóolajat a helyedben, mielőtt hazavágja vagy a váltót, vagy a difit.
Gondolom még sose volt benne cserélve.
A váltóolaj pedig a szervízkönyvekben és a mesékben örökélet tartamosakRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
speedydb23
senior tag
válasz diablo1984 #57174 üzenetére
Nem nyílt légzsák, nyúlvány sem ment el, csak a felső lámpatartó tartópillére, amire a homlokfal is csatlakozik, az ment picit hátrébb. A másik meg a sárvédő felfogatási pontja volt arrébb, de az nagyon minimálisan, kalapáccsal simán visszament a helyére.
Tudom, hogy fényezéshez csiszolni kell, nem lehet csak úgy ráfújni, meg persze a hibákat is javítani kell.
[ Szerkesztve ]
-
Kornelius07
csendes tag
Sziasztok. M2 1.6 16V K4M760 az utóbbi időben hidegindítás után gyorsításkor egy pillanatra megtorpan. Csak hidegen. Langyosan, melegen nem fordul elő. Vezérlése, gyertyák, trafók rendben, hibakód nincs. Szerelőm a főbb dolgokat átnézte, komolyabban 1 hét múlva tudja. Szerinte lehetséges, hogy valamelyik lambdaszonda fűtése hibás lehet, és ez okozhatja. Járt már így valaki?
-
rob210
Topikgazda
válasz Kornelius07 #57186 üzenetére
Szia.
Fojtószelep takarítás és szívósor tömítés csere, vagy átpasztázás.
Semmi köze a lambdaszondához.Akkor csinálja ezt amikor így néz ki a fojtószelep.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Robi81
tag
Sziasztok
Hétvégén mentem a megane 2 1.6 16V (2003)kocsimmal és menet közbe egyszer csak nagyon büdös égett szag csapott meg.Egyből kikapcsoltam a fűtést, rádiót.napközbe kiszereltem a fűtő ventillátort kicsit szorult megpucoltam befújtam zsírzó sprayvel de nem volt égett szaga.
Mi éghetett el?Minden fokozatba működikrob210:ezt a torpanást nekem is csinálja hideg motornál mivel lehet ezt megtisztiíani rendesen?
Méh annyi,hogy a kocsiba van első szélvédő fűtés digit klímás annak merre van a radiátora?mert nem valami meggyőző?
[ Szerkesztve ]
-
Robi81
tag
válasz baluka6 #57190 üzenetére
használtam az ablaktörlőt csak le volt fagyva így kiverte a biztosítékot még indulás előtt:-)a tövénél volt lefagyva a sok hótól jégtől nem a lapátok.
na majd körülnézek,de amióta visszaraktam csendesebb lett és működik is mert eddig volt olyan fokozat ahol ciripelt csak emiatt nem akartam kiszedni most meg a -10 fokba muszáj volt:-(rob210:köszönöm.Hétvégén ha jó idő lesz megcsinálom.remélem nem túl nagy munka.
-
mycso
Topikgazda
válasz István Pista #57180 üzenetére
Csak megnyugtatás képen.
1.5dci 6-os és a 2.0dci 6-os váltója is ilyen. Hidegben szokott lenni ilyen "probléma". Váltóolaj csere sem fog segíteni rajta.
Mondjuk a 10perc kínlódás az sok, nekem max 2-3. próbálkozásra bemegy. Vagy nagyon minimális gázfröccsre egyből.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Geri19831208
csendes tag
Sziasztok
Szeretnék segítséget kérni.
Van egy Renault Clióm 1.4 8v 2000 évjárat.
Sajnos a hűtőm elkezdet szivárogni.
Hogyan lehetne kicserélni a hűtőt?, valakinek van videója esetleg?
Olyat mondtak hogy a kocsi elejét lekel bontani, igaz ez?
Válaszokat köszönöm. -
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #57193 üzenetére
Nekem az 1.5dci ilyen volt, cseréltünk váltóolajat, aztán maradt ugyan olyan. Más is szokott rá panaszkodni.
A 2.0dci, amennyi van a közelemben, mindenkinek ilyen....bár itt is az esélyt megadom, már megvettem a váltóolajat, de sejtem a végeredményt.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
polonic
félisten
Lehet, hogy ne gondoljam túl és a nagy hideg lesz a ludas. Mondjuk dugóban simán felment nekem 7-re is. Start-stop kikapcsolva. Azzal lehetne spórolni, de nem érdekel.
Csak meglepett a mostani nagyobb fogyasztás. 3000 km-t mentem vele egyébként mióta megvan és addig a pályázás 6 alatt volt mindig.Lehet a gázolaj is? Bár direkt a maxxmotiont tankoltam bele most.
-
mycso
Topikgazda
válasz molnarpeter #57196 üzenetére
Most fejből nem tudom, régen volt már, de a gyári belevalót + kapott xado váltóadalékot is.
A lagunába is a gyári belevalót vettem.(#57197) polonic: én amúgy azt vettem észre (az 1.5dci is ilyen volt), hogy mínusz 4-6 fok az nem igazán számít, mínusz 10 alatt már jelentősen megnő a fogyi, ha meg mínusz 15 vagy az alatti, akkor borzasztó és bemelegedni is alig akar.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Hát én továbbra is csak azt tudom mondani, hogy add meg nekibaz esélyt és cseréld le.
Csak cserénél figyelj rá, hogy minden jöjjön ki.
A szellöztető furatból vedd ki a dugot, esetleg kis kompresszorral alacsony nyomáson meg is lehet nyomatni, de mindenképpen melegen kell leengedni.
Az szokott a baj lenni, hogy hidegen cserélik és akkor sok marad a régi olajból.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs